Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

Να σημειωθει οτι ο υπαλληλος χθες ΜΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ,ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ Κ RETAIL....

Μου είχε τύχει και μένα. Χρειάστηκε να βρεθεί 3η(!) κάρτα για να ολοκληρωθεί εκείνη η παραγγελία μιας και η πρώτη... τελείωσε - κλασικά - η δεύτερη που βρέθηκε από το τμήμα internet τελικώς έφαγε άκυρο από την αποθήκη!!! Γενικά υπάρχει μεγάλη ανοργανωσιά και ασυνεννοησία. Στο μεταξύ η μόδα των τελευταίων ημερών - στην περίπτωσή μου έστω - είναι όταν δεν υπάρχει το προϊόν να μην καταφτάνει καν το κλασικό mail που ενημερώνει για πρόβλημα διαθεσιμότητας. Απλά οι παραγγελίες παραμένουν σε επεξεργασία. Πήρα τηλ. να ενημερωθώ για 3 παραγγελίες, μου είπαν αυτό που ήξερα ήδη. Δεν υπάρχουν τα προϊόντα διαθέσιμα. Μικρές παραγγελίες των 5-30€.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

όποιος θέλει να γελάσει να πάει στο site του πλαισίου και να δει τα top seller στις κάρτες γραφικών, είναι όλα πανάκριβα + bulk εκτός από μια κακομοίρα 5770, δηλαδή συγνώμη είναι δυνατόν η 2 διαφορετικές 5870 bulk, και μια 275 bulk στα 240 ευρώ και μια 5850 bulk να είναι τα top seller, όλοι στο ΕΛΛΑΝΤΑ είμαστε high-end χρήστες μάλλον, και ο κυρ-γιάννης 5870 στο μεχάνημα? άσε που για να είναι 4 στα 5 τοπ seller bulk είσαι stokatzidiko όχι μαγαζί, τόσο άγχος να τα διώξουν?? αυτό to τοπ σελλερ lisτ φωνάζει "ειμαι ψευυυυτττηηηηηηηςςς" :p:p:p

Link to comment
Share on other sites

Μίλησα σήμερα με INKA και ΓΓΚ. Μου είπαν ο νόμος δεν προβλέπει κάτι για την μεταφορά του αντικειμένου.

Άρα θα πληρώσω...

συγνώμη....είπες πως ισχύει η εγγύηση....οπότε τι σε νοιάζει εσένα...ΠΟΥ και ΠΩΣ θα γινει η επισκευή?

ή μήπως σε είχαν ενημερώσει πως σε περίπωση βλάβης θα χρεωθείς τα μεταφορικά??

με την εγγύηση....εσύ το μόνο που υποχρεούσαι...είναι να πας το προιόν μέσα στα χρονικά πλαίσια που υφίστανται....

από εκεί και πέρα....τι, πως, ποτε....δεν νομίζω να σε αφορούν....

Link to comment
Share on other sites

δηλαδή ουσιαστικά το Πλαίσιο σου λέει:

"ναιιιι......φυσικά και θα σας το επιδιορθώσουμε κύριε! βέβαια.....εδώ βλέπω στον υπολογιστή πως η εγγύηση ισχύει....!!!μόνο που....πρέπει να πληρώσετε ΕΣΕΙΣ τη μεταφορά εκεί που θα τη στείλουμε για να τη φτιάξουν εκ μέρους μας και φυσικά εντελώς δωρεάν για σας!"

σου ακούγεται σωστό?

Link to comment
Share on other sites

Είναι εντελώς παράλογο, εκτός αν στην απόδειξη γράφει ότι η εγγύηση παρέχεται από τον τάδε που βρίσκεται εκεί. Από το πλαίσιο το αγόρασες και στο πλαίσιο ζητάς εγγύηση. Δηλαδή αν δεν είχε ελληνική αντιπροσωπεία θα πλήρωνες να πάει στο εξωτερικό; Δε στέκει.

Link to comment
Share on other sites

λοιπόν για να παίξω το δικηγόρο του διαβόλου, οι οθόνες που έχουν Μόνο εγγυηση αντιπροσωπείας όπως και τα λάπτοπ, σοθ λένε να τα πας κατευθείαν εκεί, ή έρχεται η αντιπροσωπία και το πέρνει απο το σπίτι σου αρκεί να μιλήσεις μαζί τους,

επίσης αν το πλαίσιο θέλει να δώσει πιστωτικό 10 ευρώ για μια κάρτα που η αντίστοιχη κάνει 80 την πέρνεις και την πας αντιπροσωπία και στην κάνουν αντικατάσταση με την ίδια ή καλύτερη,

φυσικά αν το προιόν έχει εγγύηση πλαισίου αυτό είναι καταστρατήγιση της εγγύησης.... όμως το ξέρουν και ποτέ δεν θα φτάσει εκεί, γενικά το σερβις είναι και θέμα καταστήματος, στη ζαίμη/στουρνάρη είναι άθλιο πχ...

Link to comment
Share on other sites

Ειχα 2 καρτες σε sli μια 8800gt και μια 9800gt.Χθες που καποια στιγμη τα επαιξε η μια απο τις 2 καρτες και την πηγα σημερα για φτιαξιμο.Μετα απο 2 ωρες μου στειλαν μηνυμα οτι η καρτα επισκευαστηκε.Οταν εφτασα στο καταστημα εδωσα τα χαρτια και με την μια μου εφεραν μια gts450.Οταν τους ειπα οτι δεν μπορω να την δεχτω επειδη εχω sli μου ειπαν οτι αυτη που σου δινουμε ειναι καλυτερη και οτι δεν μπορουν κανουν κατι περισσοτερο.Οποτε η καρτα μου εμεινε αμανατι θελοντας και μη.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους....

3 μερες τωρα τραβαω εναν απιστεθτο 'Γολγοθα'....και απλα ηθελα να γραψω για την καταντια που βλεπω καθε μερα σε μια εταιρια 'ΜΕΓΑΘΗΡΙΟ' (ειρωνικο) οπως το ΠΛΑΙΣΙΟ.

Αποφασιζω προ ημερων να παρω ενα σοβαρο/αξιολογο case... μπανω λοιπον ενα βραδυ στο site του Πλαισιου και χαζευω τα full tower της lian-li και της Silverstone.

Ηδη με παροτρυνση φιλου....πηγα και κοιταζα το TJ-07. Και ελεγε 'περιορισμενος αριθμος τεμαχιων'. Οκ λεω....θα παρω το πρωι τηλ. Παιρνω το πρωι στο καταστημα στην Στουρναρη και μου λενε οτι δεν ειναι πουθενα διαθεσιμο...

Παιρνω στις τηλεφωνικες παραγγελειες και μου λενε οτι υπαρχει ενα κομματι bulk στις δικες τους αποθηκες ,(οι τηλεφωνικες παραγγελειες εχουν ξεχωριστες αποθηκες προφανως απο των καταστηματων).

Μου λεει ο πωλητης οτι 'ΕΙΝΑΙ BULK,αρα λειπουν τα παρεκλομενα'...φτασαμε να λεμε οτι μπορει να λειπει και ολοκληρο πλαινο καπακι (γιατι ελεγε οτι το εχει δει αυτο να συμβαινει σε εκθεσιακο κομματι,να λειπει μπροστινη πορτα)... το θεμα ειναι οτι αυτοι στις τηλεφωνικες παραγγελειες δεν εχουν προσβαση στις αποθηκες οποτε δεν ηξερε να μου πει τι μπορει να λειπει.... και το ζουμι του ολου σκηνικου ειναι το να μου λεει 'Θα σκασετε 180€ για ενα κουτι σε bulk κατασταση και αμα λειπουν πραγματα ακομα και αυτα που το καθηστουν 'ΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ' ,το φορτωνεστε'....

Κοινως μου ελεγε οτι 'απο την στιγμη που λεμε οτι ειναι bulk δεν γινεται επιστροφη'!!!

Εφτασα να μιλαω με το καταστημα της Μαγουλας και ενας πωλητης εκει μου ειπε οτι 'αν καποιο προιον μετα την αγορα του δεν σας κανει....νομικα και μονο δικαιουστε επιστροφη'!!!

Ξαναπαιρνω στις τηλεφωνικες παραγγελειες και αυτοι επεμεναν στο δικο τους ποιημα.....ωσπου μιλησα με το τμημα εξυπηρετησης πελατων και μετα απο πολυ κοπο καταληξαμε στο οτι μπορω να το κανω επιστροφη αν λειπει κατι που το καθιστα ΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ.

Μετα κοιταζα αλλα κουτακια ....και επαιρνα τηλ. στα αντιστοιχα καταστηματα που ελεγε το site 'ΔΙΑΘΕΣΗΜΟΤΗΤΑ' και φυσικα και ακουγα την φραση 'ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ,ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΟΥ SITE'!!!

Βαρεθηκα να την ακουω αυτη τη φραση....

Μου αρεσει που εκαναν και διαφημιση την προσθηκη στο site τους με την επιλογη να βλεπουμε διαθεσημοτητα προιωντων και σε ποια καταστηματα....

ΕΛΕΟΣ...

8 στα 10 πραγματα που εχω παρει να ρωτησω δεν τα εχουν ενω και στο site τα δειχνει και διαθεσημοτητα σε καταστηματα δειχνει...

Δηλαδη μπηκαν στο κοπο να το κανουν αυτο το συστημα....τοσο δυσκολο ειναι με το που εξαντλειται ενα προιον απο ενα καταστημα να σβηνει απο την 'ΔΙΑΘΕΣΗΜΟΤΗΤΑ'???

Ενα απο τα πραγματα που παραδεχομαι το E-SHOP.... εξαρχης τουλαχηστον,σε αυτον τον τομεα ηταν οργανωμενο!

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:

Το 'ΠΛΑΙΣΙΟ' μας αναγκαζει να βγαινουμε στην γηρα,να παιρνουμε σβαρνα ολα τα καταστηματα του για να δουμε απο κοντα τι εχει το καθε καταστημα ,να ανακαλυψουμε πραγματα που δεν εχει καν στο site και αποφασησουμε αν θα προβουμε σε αγορα η οχι!

Και το 'Τ Ρ Α Γ Ι Κ Ο' της υποθεσης ειναι οτι το 97% των αγγελειων αναφερουν 'αποδειξη/εγγυηση απο το ΠΛΑΙΣΙΟ'!!!

Και η λαικη καλητερη ειναι απο το Πλαισιο.....εκει τουλαχηστον τα βρισκεις ολα... και μπροστα σου!!!

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει σε αυτο δεν εχουν αδικο...σου εδωσαν καλυτερη καρτα,δεν μπορουν να υπολογισουν εαν ο αλλος εχει sli η εχει τροφοδοτικο νταν 5 βατ παραπανω και η αλλη καρτα που θα δωσουν θα θελει καλυτερο τροφοδοτικο η εαν ειναι ασυμβατη η μητρικη κτλ κτλ.μην τα ισοπεδωνουμε ολα...

Link to comment
Share on other sites

Το ξερω.... ειναι λιγο 'πρηξιμο' ενα ακομα thread για ενα δεδομενο προβλημα!

Αλλα δες το σαν εκδικηση στις τοσες αγγελειες που αναφερουν αγορα απο το Πλαισιο! :p

Link to comment
Share on other sites

Ειχα 2 καρτες σε sli μια 8800gt και μια 9800gt.Χθες που καποια στιγμη τα επαιξε η μια απο τις 2 καρτες και την πηγα σημερα για φτιαξιμο.Μετα απο 2 ωρες μου στειλαν μηνυμα οτι η καρτα επισκευαστηκε.Οταν εφτασα στο καταστημα εδωσα τα χαρτια και με την μια μου εφεραν μια gts450.Οταν τους ειπα οτι δεν μπορω να την δεχτω επειδη εχω sli μου ειπαν οτι αυτη που σου δινουμε ειναι καλυτερη και οτι δεν μπορουν κανουν κατι περισσοτερο.Οποτε η καρτα μου εμεινε αμανατι θελοντας και μη.

Εγώ πάντως βλέπω να πουλάνε ακόμα 8800GT(S) και 9800GTs.

Ενταξει σε αυτο δεν εχουν αδικο...σου εδωσαν καλυτερη καρτα,δεν μπορουν να υπολογισουν εαν ο αλλος εχει sli η εχει τροφοδοτικο νταν 5 βατ παραπανω και η αλλη καρτα που θα δωσουν θα θελει καλυτερο τροφοδοτικο η εαν ειναι ασυμβατη η μητρικη κτλ κτλ.μην τα ισοπεδωνουμε ολα...

Από που και ως που δεν μπορούν ή μάλλον δεν πρέπει να το υπολογίσουν; Επειδή ο υπάλληλος θέλει να ξεμπερδεύει στα γρήγορα θα πρέπει να αλλάξω τροφοδοτικό ή να έχω την 8800GT κάδρο διότι δεν μπορώ να την κάνω SLI με την GTS450? Δεν έχεις δίκιο. Δεν είναι πάντα έτσι απλά τα πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

Ειχα 2 καρτες σε sli μια 8800gt και μια 9800gt.Χθες που καποια στιγμη τα επαιξε η μια απο τις 2 καρτες και την πηγα σημερα για φτιαξιμο.Μετα απο 2 ωρες μου στειλαν μηνυμα οτι η καρτα επισκευαστηκε.Οταν εφτασα στο καταστημα εδωσα τα χαρτια και με την μια μου εφεραν μια gts450.Οταν τους ειπα οτι δεν μπορω να την δεχτω επειδη εχω sli μου ειπαν οτι αυτη που σου δινουμε ειναι καλυτερη και οτι δεν μπορουν κανουν κατι περισσοτερο.Οποτε η καρτα μου εμεινε αμανατι θελοντας και μη.

Ε κι εγώ έχω κάπου ένα crossfire με X1950Pro... Αν τα τινάξει μια από τις δύο και μου δώσουνε 5750, δε θα τους κράξω ότι δεν μπαίνει στο crossfire μου, μην φτάνουμε στο άλλο άκρο και μην γινόμαστε αχάριστοι... :)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως βλέπω να πουλάνε ακόμα 8800GT(S) και 9800GTs.

8800 και 9800 εχει αν δεις καλυτερα ομως οι περισσοτερες ειναι διαθεσιμες σε καποιο συγκεκριμενο καταστημα(και σιγα μην τις βρεις μετα απο 1+ μηνα που τις εχουν βαλει στο site και 2-3 που μπορεις να τις παραγγειλεις ειναι bulk (και αυτες πιστευω αν πας να παραγγειλεις θα ερθει μυνημα για διαθεσιμοτητα)

Link to comment
Share on other sites

καποτε το πλαισιο ειχε καλη εξυπηρετηση αλλα οχι πλεον.Εμενα μου εχουν 2 μηνες το gps για service (πηγε δευτερη φορα στην mls) επειδη το αγορασα χαλασμενο απο το στοκ και μου λενε οτι πρεπει να παει αντιπροσωπια να φτιαχτει.Ναι μεν στο φορτωνουν χαλασμενο σε βαζουν μετα και σε αναμονη.Ειναι τραγικοι.

Link to comment
Share on other sites

χθες εψαχνα τα ηχεια τα klipsch ultra media ? καπως ετσι.

στο site εγραφε διαθεσιμοτητα προιοντος..

Αλιμου , πειραια μαγουλα μπλα μπλα.

Αφου εχω γινει μπαλακι αυτες τις μερες , ημουν βυρωνα για μια δουλεια και ειπα να πεταχτω μετα αλιμο ΑΦΟΥ ειχα παρει το πρωι (μεσημερι ηταν τοτε) στο 28 92 000 για να μου πει και ο υπαλληλος μεσα απο τα συστηματα αποθηκης τους (οπως παλια δλδ) ΠΟΥ υπαρχει εν τελη αυτο το προιον γιατι ως γνωστον το site δε το εμπιστευομαι.

μου αναφερει υπαρχει και αλιμο και γενικοτερα οτι βλεπετε και στο site....

ωραια.Παω αλιμο....Πουθενα τα ηχεια.αρχιζω να φορτωνω και να ξενερωνω ταυτοχρονα η οποια ξενερα ηταν τοσο μεγαλη που δεν ειχα ορεξη για φασαρια

ρωταω τον υπαλληλο

εχετε τα κλιπς φιλε μου;

α δεν εχουμε

ναι το βλεπω , στο τηλεφωνο μου ειπαν οτι τα εχετε.Μου το ειπαν το πρωι ομως.Φυγαν μεσα στο πρωινο ;

οχι ουτε χθες ειχαμε αυτα τα ηχεια.

Τοτε τι γραφει το site για διαθεσιμοτητα ;

ναι το ξερω κανει λαθη μερικες φορες

αυτο το λαθος ομως εμενα μου κοστισε βυρωνα αλιμο κινηση βενζινη και χασιμο χρονου

ε μου λεει το καταλαβαινω αλλα συμβαινουν..

Τι να του πεις εκεινη την στιγμη.Βεβαια αυτος ο υπαλληλος δεν φταιει σε τιποτα ασε που γινοταν το περασμα της ομονοιας στο καταστημα.

σηκωθηκα κ εφυγα ξενερωμενος και οι δουλειες μου να μενουν πισω κατα 2 μερες.

Link to comment
Share on other sites

μάλλον οι διαμαρτυρίες πρέπει να φτάσουν πιο "ψηλά"

γιατί και δε φταίνε οι υπάλληλοι αλλά και ο λόγος τους, αν το αναφέρουν σε κάποιον στην εταιρεία, δεν θα λαμβάνεται και πολύ σοβαρά υπ'όψιν.....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.