Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

LOL! sorry αλλά είπα να χρησιμοποιήσω το support του U. Από βδομάδα θα με ειδοποιήσουν!!!! Καταπληκτικά είναι τα 3 τέταρτα πίστεψέ με...

Όχι οταν δουλευεις και πρέπει να είσαι σε συγκεκριμένες ώρες για να συναντήσεις πελάτες. Εκνευριστική η τεράστια ουρά στο ταμείο, να σου κόψουν το πιστωτικό, να ξαναπάς στο σερβις, να περιμένεις πάλι σε μια ουρά οπου ο κάθε πικραμένος αφηγείται στον τεχνικό το πως χάλασε το PC του λέγοντας την ιστορία της καταστροφολογίας 3εκινώντας από την εποχή των δεινοσαύρων (μετά απο μισή ώρα ίσως έχει φτάσει και στην εποχή του χαλκού), να παρεις μια άλλη κάρτα, μητρική κλπ και να πας πάλι στο ταμείο (ναι καλά καταλάβατε, πάλι ουρά :p ) και αφού δουν την διαφορά - Ευχαριστούμε πολύ, πάτε στον συνάδελφο που σας εξηπηρέτησε για να παραλάβετε- μετά να φύγεις τρέχοντας να προλάβεις. Και εκειίνη την στιγμή κολλάει το μυαλό σου και δεν θυμάσαι που πάρκαρες, και τελικά έχεις χάσει αρκετό χρόνο...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply
Όχι οταν δουλευεις και πρέπει να είσαι σε συγκεκριμένες ώρες για να συναντήσεις πελάτες. Εκνευριστική η τεράστια ουρά στο ταμείο, να σου κόψουν το πιστωτικό, να ξαναπάς στο σερβις, να περιμένεις πάλι σε μια ουρά οπου ο κάθε πικραμένος αφηγείται στον τεχνικό το πως χάλασε το PC του λέγοντας την ιστορία της καταστροφολογίας 3εκινώντας από την εποχή των δεινοσαύρων (μετά απο μισή ώρα ίσως έχει φτάσει και στην εποχή του χαλκού), να παρεις μια άλλη κάρτα, μητρική κλπ και να πας πάλι στο ταμείο (ναι καλά καταλάβατε, πάλι ουρά :p ) και αφού δουν την διαφορά - Ευχαριστούμε πολύ, πάτε στον συνάδελφο που σας εξηπηρέτησε για να παραλάβετε- μετά να φύγεις τρέχοντας να προλάβεις. Και εκειίνη την στιγμή κολλάει το μυαλό σου και δεν θυμάσαι που πάρκαρες, και τελικά έχεις χάσει αρκετό χρόνο...

....ε σε όλα αυτά πρόσθεσε και το να πρέπει να ξαναπάς την άλλη βδομάδα διότι το πληκτρολόγιο είναι περιφεριακό και άρα δεν επείγει!!!! Ο Η/Υ προφανως δουλεύει και χωρίς αυτό :p

Link to comment
Share on other sites

Όχι οταν δουλευεις και πρέπει να είσαι σε συγκεκριμένες ώρες για να συναντήσεις πελάτες. Εκνευριστική η τεράστια ουρά στο ταμείο, να σου κόψουν το πιστωτικό, να ξαναπάς στο σερβις, να περιμένεις πάλι σε μια ουρά οπου ο κάθε πικραμένος αφηγείται στον τεχνικό το πως χάλασε το PC του λέγοντας την ιστορία της καταστροφολογίας 3εκινώντας από την εποχή των δεινοσαύρων (μετά απο μισή ώρα ίσως έχει φτάσει και στην εποχή του χαλκού), να παρεις μια άλλη κάρτα, μητρική κλπ και να πας πάλι στο ταμείο (ναι καλά καταλάβατε, πάλι ουρά :p ) και αφού δουν την διαφορά - Ευχαριστούμε πολύ, πάτε στον συνάδελφο που σας εξηπηρέτησε για να παραλάβετε- μετά να φύγεις τρέχοντας να προλάβεις. Και εκειίνη την στιγμή κολλάει το μυαλό σου και δεν θυμάσαι που πάρκαρες, και τελικά έχεις χάσει αρκετό χρόνο...

Πω, πω φίλε το διάβασα και με έπιασε κρίση άγχους... Σε τέτοιες καταστάσεις μεταμορφώνομαι σε FU face και τους πέρνω όλους αμπάριζα... :p

Link to comment
Share on other sites

....ε σε όλα αυτά πρόσθεσε και το να πρέπει να ξαναπάς την άλλη βδομάδα διότι το πληκτρολόγιο είναι περιφεριακό και άρα δεν επείγει!!!! Ο Η/Υ προφανως δουλεύει και χωρίς αυτό :p

Πληκτρολόγιο δεν με νοιάζει έχω 2-3 :p

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια θελω να παρω κατι σκληρους που δεν ειναι προσφορα κλπ.

να τους παρω γιατι εχω αγχωθει με αυτα και τα αλλα,recertified,μεταχειρο, ειμαι στο επεισοδιο που νομιζω οτι πτιν το πλαισιο και καθε πλαισιο ειναι το σφραγισμενο πεντακαθαρο εργοστασιο της western digital.

Link to comment
Share on other sites

μια απορια εχω γιατι τελευταια ζητανε ταυτοτητα οταν εχεις πιστωτικο στην καρτελα σου.υποτιθεται οτι αγοραζω ενα προιον εντος εγγυησης πλαισιου απο καποιον με ονομαστικη αποδειξη.στη συνεχεια το προιον παρουσιαζει προβλημα και εφοσον σου κοψουν πιστωτικο που θα κοπει το πιστωτικο?στο ονομα αυτου που γραφει η αποδειξη η σε εμενα που εχω το προιον τωρα?

Link to comment
Share on other sites

Εκεί που είναι η απόδειξη . Αν δεν έχεις ταυτότητα μαζί σου και δεν είσαι αυτός που λέει η απόδειξη τότε δεν μπορείς να το ξοφλήσεις το πιστωτικό . Το τελευταίο εξαρτάται και λίγο από τον ταμία όμως . Μου έχει τύχει να έχω ξοφλήσει πιστωτικό με όνομα άλλου σε ένα κατάστημα και σε άλλο κατάστημα να μην με αφήνουν .

Link to comment
Share on other sites

με λιγα λογια αν παιρνουμε απο καποιον μεταχειρισμενο με αποδειξη-εγγυηση στο ονομα του απο πλαισιο δεν παιρνουμε τιποτα.κατι τετοιο καταλαβα αφου πλεον ζητανε ταυτοτητα

Link to comment
Share on other sites

Αλλάζεις στοιχεία με το παιδί που σου πούλησε το μεταχειρισμένο και έρχεσαι σε επαφή μαζί του όταν και εφόσον σου χαλάσει αυτό που αγόρασες.

Με δεδομένο ότι υπάρχει καλή διάθεση και έχουν γίνει ξεκάθαρες συνεννοήσεις βέβαια:)

Link to comment
Share on other sites

τα λετε λαθος

οταν πας πισω κατι προβληματικο που δεν ειναι στο ονομα σου, λες στο service να το γυρισει στην δικιά σου καρτέλα για να μην εχεις κανενα θεμα :magic:

Link to comment
Share on other sites

τα λετε λαθος

οταν πας πισω κατι προβληματικο που δεν ειναι στο ονομα σου, λες στο service να το γυρισει στην δικιά σου καρτέλα για να μην εχεις κανενα θεμα :magic:

καρατσεκαρισμενο ανεστη?σε πιο service υποκαταστημα?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως θα τους πρότεινα να φορμάρουν τους δίσκους πριν τους δίνουν διότι θα εκτεθούν πολύ άσχημα κάποια μέρα. Όχι απέναντι σε αυτόν που θα τους αγοράσει, αλλά απέναντι σε αυτόν που του αντικατέστησαν τον δίσκο. Δεν λέω τίποτα περισσότερο μιας και έχω ήδη φορμάρει και χρησιμοποιήσει τους δίσκους.

Επειδή θα παρεξηγηθώ στο τέλος να πώ ότι είμαι εταιρικός πελάτης του Πλαισίου και έχω κάνει αρκετό τζίρο, όπως και κάθε μήνα οι παραγγελίες για αναλώσιμα πάνε κι έρχονται, και συνεχίζω να το κάνω.

Σε ένα από τα pc λοιπόν είχα πρόβλημα, δεν έκλεινε με τίποτα παρά μόνο με τον διακόπτη του psu..Κατά τ'άλλα κανένα πρόβλημα, όλα μια χαρά. Δεν μπόρεσα να βρω λύση με τίποτα οπότε εφόσον είχα εγγύηση λέω άντε ας το στείλω μπορεί να είναι hardware, ας το αλλάξουν.

Να μην τα πολυλογώ, μου επιστρέψαν το pc με αλλαγμένα: μητρική, τροφοδοτικό ΚΑΙ ΣΚΛΗΡΟ ΔΙΣΚΟ(!) και τον προηγούμενο τον κράτησαν! Μου φέρνουν λοιπόν φορμαρισμένος δίσκο και χωρίς λειτουργικό(δεν το είχα αγοράσει με λειτουργικό), παίρνω τηλέφωνο να ζητήσω τα ρέστα με ποιό δικαίωμα μου αλλάζεις δίσκο και τι μου λένε; Πριν από αλλαγή δίσκου αν αυτό κριθεί απαραίτητο ενημερώνουν τηλεφωνικά τον πελάτη μόνο που εμένα δεν με ειδοποίησε κανείς. Αφού είπα ότι είχα να πω κι αφού πήρα όλα τα δίκια του κόσμου κλασσικά του κάνω την εξής ερώτηση....με ποιά λογική αλλάξατε τον δίσκο; Σας το έδωσα απλά επειδή δεν έκλεινε, ο δίσκος πού κολλάει; Ο μικρός θεός στο τηλέφωνο μου είπε κάτι παπάτζες που λένε σε άσχετους, του στυλ παρουσίαζε ασυμβατότητα και τέτοια...

Anyway, η ιστορία τελείωσε με κράξιμο και ότι θα το χω υπόψην την επόμενη φορά που θα χαλάσει κάτι να μην το φέρω στο τεχνικό τους τμήμα γιατί θα χάσω τα δεδομένα μου με το έτσι θέλω, απροειδοποίητα λόγω λάθους...

...άρα φαντάζομαι ο δίσκος μου μετά από απαραίτητη "επεξεργασία" κατέληξε στα χέρια κάποιου άλλου ώς καινούριος. Κι εγώ που νόμισα ήταν για πέταμα λόγω "ασυμβατότητας" (έλεος).

Τι να πω.

Link to comment
Share on other sites

Να πω και εγω πως το σιχαθηκα το πλαισιο. Πηγα και στο καταστηνα Κεντρου (θεσ/νικης) και της Ευκαρπιας ..για κατι stickακια που τα ειχε σε "ευκαιρια"...φυσικα δεν υπηρχε ουτε για δειγμα αλλα εξακολουθουν και τα εχουν στο site. Εμετικοι...

Link to comment
Share on other sites

Να πω και εγω πως το σιχαθηκα το πλαισιο. Πηγα και στο καταστηνα Κεντρου (θεσ/νικης) και της Ευκαρπιας ..για κατι stickακια που τα ειχε σε "ευκαιρια"...φυσικα δεν υπηρχε ουτε για δειγμα αλλα εξακολουθουν και τα εχουν στο site. Εμετικοι...

Λογικό.... Στόχος τους δεν είναι το να πας για την προσφορά, στόχος τους είναι να πας στο κατάστημα ορμόμενος από την προσφορά και να φύγεις με ένα κάρο άλλα άχρηστα πράγματα που θα σου πασάρει ο κάθε επιτήδιος πωλητής για να κάνει τζίρο, όχι επειδή το θέλει ο ίδιος, αλλά επειδή έτσι τον έχουν δασκαλέψει να κάνει.

Link to comment
Share on other sites

τελευταία, στην Αθήνα τουλάχιστον, το Πλαίσιο έχει ξαναξεκινήσει διαφημστική καμπάνια...

το πρώτο σποτάκι στο ραδιόφωνο το άκουσα λίγο αφού είχα διαβάσει τις 12 πρώτες σελίδες αυτού του θέματος....

μου φάνηκε αρκετά γελοίο.... :getlost:

Link to comment
Share on other sites

στήνω ενα μηχάνημα για ένα φίλο μου. και του άρεσε αυτο το κουτί : http://www.plaisio.gr/Computers/Hardware/PC-Cases/NZXT-Lexa-Redline-Edition-LEX-201.htm

παίρνω τηλέφωνο στο καταστημα στη Λάρισα το παλικάρι που μίλησα άψογος στη συμπεριφορά του μου είπε οτι υπάρχει διαθέσιμο το κουτι και μου συμπληρώνει :

Τι να το κάνεις ρε φίλε... δεν είναι προς πώληση .. λεω δηλαδή..

Δηλαδη είναι σπασμένο σε 1000 μεριες αν θες πέρασε να το δεις. Καλα ρε γαμώτο γιατι σας παιδεύουμε και εσάς τι το ανέβασανε τότε στο site τουλάχιστον ας γράψουν και σε τι κατάσταση είναι.. Θα με βγάλουν και απο τον κόπο να πάρω τηλέφωνο αλλα και δεν θα ζαλίσω και εσένα,εγω και αλλα 5-10 άτομα που ενδιαφέρονται... Όπως τα λες είναι μου κανει, τον ευχαρίστησα και το έκλεισα.

και ακόμη μια ιστορία...

βλέπω στο κατάστημα Ευκαρπίας διαθέσιμη αυτή την gpu: http://www.plaisio.gr/Computers/Hardware/SVGA/Sparkle-Gf-8800Gts-512Mb-SF-PX88GTS512D3-HP.htm παίρνω τηλέφωνο μου λέει δεν υπάρχει αλλά έχω την 7900gtx που είναι διπυρινη και βγαίνει στα ίδια λεφτά.. Λεω δεν υπάρχει στο site.. μου απαντάει ναι την έχω βάλεί στην άκρη δεν δίνονται τέτοια πράγματα... και τώρα που ήρθα σπίτι έγινε μαγικό..... http://www.plaisio.gr/Computers/Hardware/SVGA/Albatron-SVGA-PCI-Express--7900GTX-512MB-7900GTX-512.htm

Link to comment
Share on other sites

παρότι έχω κατηγορήσει αρκετά, και η αλήθεια είναι ότι είναι ότι κανουν μεγαλες #@%%@$ με το site, και ότι κεντρικά μοιάζουν να έχουν χάσει τον έλεγχο, στα καταστήματα είναι καλύτερη η κατάσταση, ειδικά αν πετυχεις κατάστημα του έχει καλό υπεύθυνο τα πραγματα γινονται πιο απλα...

είχα πολύ καλή αντιμετώπιση για προιόν που αγορασα bulk και ηταν καμμένο, εξυπηρέτηση γρήγορη και σωστή, αντικατάσταση και όλα καλά!

απλά μετά από τόσο κράξιμο νιώθω ότι έπρεπε να πω και τα θετικά.

Link to comment
Share on other sites

με λιγα λογια αν παιρνουμε απο καποιον μεταχειρισμενο με αποδειξη-εγγυηση στο ονομα του απο πλαισιο δεν παιρνουμε τιποτα.κατι τετοιο καταλαβα αφου πλεον ζητανε ταυτοτητα

αυτο ειναι στανταρ?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.