Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Να αναφέρω και εγώ την προσωπική μου εμπειρία.

Την Δευτέρα 27/9 παρήγγειλα τα εξής προϊόντα:

CoolerMaster Glacier 600 VGA Waterblock for ATI Radeon HD 2900 XT 
Turbo-X Middle Size Laser Mouse Wireless
Konig Πολύπριζο για UPS 4 Θέσεων
Arctic Θερμοαγώγιμη Πάστα Arctic Silver 5 (12g)

Εκ των οποίων όπως φαντάζεστε το πρώτο ήταν σε προσφορά στα 1 Ευρώ. Τα υπόλοιπα είχαν κανονικές τιμές.

Βεβαίως δέχτηκα σαν απάντηση την κλασσική:

Σχετικά με την παραγγελία σας μέσω Internet θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε

ότι παρουσιάστηκε θέμα διαθεσιμότητας σε ορισμένα από τα υλικά της

παραγγελίας σας.

Θα σας παρακαλούσαμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να έχουμε την ευκαιρία

να λύσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για εσάς το θέμα που

προέκυψε.

Είμαστε πάντα στην διάθεσή σας στο τηλέφωνο 800-11-12345(χωρίς χρέωση) από

κινητό 210-2895000 και μέσω mail eorders@plaisio.gr

Εγώ (μάλλον λανθασμένα) αποφάσισα να απαντήσω μέσω mail και να μην πάρω τηλέφωνο.
Καλημέρα σας,

Παρακαλώ ενημερώστε με σχετικά με το πρόβλημα που υπάρχει στην παραγγελία

μου καθώς και για τους πιθανούς τρόπους αντιμετώπισης του

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας,

Δέχτηκα κλήση στο κινητό στην όποια όμως δεν μπορούσα να απαντήσω, οπότε συνέχισα να περιμένω απάντηση μέσω mail.

2 μέρες αργότερα ξαναστέλνω mail:

Δεν έχω λάβει μέχρι στιγμής κάποια περαιτέρω ενημέρωση από πλευράς

σας. Υποθέτωντας πως το θέμα διαθεσημότητας αφορά το προϊον υδρόψυξης

της ATI 2900XT, θα ήθελα να αλλάξω αυτό το προϊον με κάποιο άλλο που

επίσης έχετε σε προσφορά, είτε το Alphacool Waterblock OTC-Flat 8800

GTS είτε το EK Waterblocks Waterblock EK-FC8800 GTX SLI Ready Plexy

Top.

Παρακαλώ ενημερώστε με αναλόγως,

Ευχαριστώ,

Επιχείρηση νούμερο 2 για κλήση στο κινητό μου, που όμως πάλι εγώ δεν μπορούσα να απαντήσω (εργάζομαι).

Λαμβάνω λοιπόν το mail:

Σχετικά με το ερώτημα σας θα θέλαμε να επικοινωνήσετε μαζί μας ώστε να μπορέσουμε να σας ενημερώσουμε.

Προσπαθήσαμε να επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας αλλά δεν τα καταφέραμε.

Είμαστε πάντα στη διάθεση σας στο τηλέφωνο 800-11-12345 (χωρίς χρέωση) ή από κινητό στο 2102895000

Όπου και φανερά εκνευρισμένος, τους καλώ στο τηλέφωνο για να μάθω ποιο είναι επιτέλους το πρόβλημα που μέσω mail δεν μπορούν να απαντήσουν, και ο υπάλληλος μου λέει ότι δεν υπήρχε η θερμοαγώγιμη, αλλά πλέον παραλάβανε όποτε είναι όλα οκ και να περάσω την Δευτέρα να παραλάβω (4/10). Αφού παρέλαβα λοιπόν έστειλα το εξής mail και μέχρι στιγμής δεν έχω λάβει ούτε κλήση ούτε απάντηση...
Έπειτα από δική σας παραπομπή επικοινώνησα τηλεφωνικά μαζί σας όπου και ενημερώθηκα ότι το πρόβλημα διαθεσιμότητας της παραγγελίας μου αφορούσε το προϊόν Arctic Θερμοαγώγιμη Πάστα Arctic Silver 5 (12g) και όχι το CoolerMaster Glacier 600 VGA Waterblock for ATI Radeon HD 2900 XT (RL-VAA-FN11-GP) που εγώ λανθασμένα είχα την εντύπωση. Κατόπιν μάλιστα και της τηλεφωνικής επικοινωνίας, ο εργαζόμενος σας, με ενημέρωσε να περάσω σήμερα (4/10/2010) από το κατάστημα σας για να την παραλάβω. Όπως και εγώ έπραξα. Στο κατάστημα παρέλαβα κανονικά την παραγγελία μου χωρίς κανείς ποτέ να με ενημερώσει για κάποιο διαφορετικό πρόβλημα σε αυτήν. Έπρεπε να ελέγξω την απόδειξη και το περιεχόμενο της συσκευασίας για να καταλάβω ότι το προϊόν Glacier 600 VGA Waterblock for ATI Radeon HD 2900 XT (RL-VAA-FN11-GP) δεν εμπεριέχεται σε αυτήν.

Και διερωτώμαι, αυτόν είναι ο λόγος που επιμείνατε τόσο πολύ η επικοινωνία μας να γίνει τηλεφωνικά και όχι δια μέσω γραπτού λόγου; Για να μην ισχυριστώ ποτέ στην συνέχεια ότι μπορώ να αποδείξω ότι δεν ψεύδομαι; Είναι σκοπός των υποτιθέμενων αυτών προσφορών (το προϊόν που δεν βρισκόταν στην παραγγελία μου ήταν σε προσφορά) να τραβήξουν κόσμο ώστε να αγοράσουν και άλλα προϊόντα και στην συνέχεια οι προσφορές όλως τυχαίως να μην συμπεριλαμβάνονται στα προϊόντα του καλαθιού; Τελικά, όλα αυτά που τόσες μέρες γράφονται σε τεχνολογικά φόρα στην Ελλάδα για το κατάστημα σας είναι αληθή;

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο που δεν αφιερώσατε όταν έπρεπε,

Περίμενα απάντηση από την μεριά τους για να είμαι δίκαιος, και να μην παρουσιάσω μόνο την δική μου σκοπιά. Δεν έλαβα απάντηση και για αυτό και εγώ δημοσιεύω τις εμπειρίες μου.

Πλέον, δεν ξαναψωνίζω από το κατάστημα τους, όχι επειδή δεν πρόλαβα την προσφορά, αλλά επειδή προσπάθησαν με έμμεσο τρόπο να με αναγκάσουν να ψωνίσω από εκεί...

Link to comment
Share on other sites

μάλλον πρέπει να νιώθω πολύ τυχερός εγω με το πλαίσιο

οτι θέμα είχα με εξυπηρετούσαν με τον καλύτερο τρόπο

και τηλεφωνικά επίσης

και με τόσες φορές που έχω πάει, τα παιδια με γνωρίζουν στο τμήμα πληροφορικής και είναι μια χαρά :p

Link to comment
Share on other sites

μάλλον πρέπει να νιώθω πολύ τυχερός εγω με το πλαίσιο

οτι θέμα είχα με εξυπηρετούσαν με τον καλύτερο τρόπο

και τηλεφωνικά επίσης

και με τόσες φορές που έχω πάει, τα παιδια με γνωρίζουν στο τμήμα πληροφορικής και είναι μια χαρά :p

borg ακριβώς και εγώ το ίδιο με τα παιδιά στη Λάρισα τέλεια εξυπηρέτηση και με έχουν μάθει τα παιδιά χαχαχαχα ειδικά στο service :p

Link to comment
Share on other sites

Ε μην απαντας τοτε , συνεχισε τις αγορες σου .... Καποτε ομως για το εσοπ οταν συνέβαινε κατι παρομοιο ουτε ανεμιστηρα δεν ξαναγοραζατε απο κει λεγατε. Τωρα σας κοροιδευουν με τις προσφορες μπροστα στα ματια σας αλλα εκει εσεις . Πιστοι . :clap:

Τις συνέχισα. Πήρα και την ψήκτρα, μια Zalman 9500 AM2 στα 9,90€. Δεν είναι και τίποτα το τρομερό σε σύγκριση με τα τέρατα που κυκλοφορούν, αλλά έτσι και αλλιώς ποτέ δεν έδωσα πάνω από 15€ για ψήκτρα.

Από εκεί και πέρα θα πρέπει να κατανοήσεις ότι άλλο το "Δεν έχω το προϊόν κράτα τα λεφτά σου" του Πλαισίου και άλλο το "Από την στιγμή που πήρα τα λεφτά σου, θέλεις και support; Καλά ναι,... ονειρέψου" του κίτρινου.

Link to comment
Share on other sites

μάλλον πρέπει να νιώθω πολύ τυχερός εγω με το πλαίσιο

οτι θέμα είχα με εξυπηρετούσαν με τον καλύτερο τρόπο

και τηλεφωνικά επίσης

και με τόσες φορές που έχω πάει, τα παιδια με γνωρίζουν στο τμήμα πληροφορικής και είναι μια χαρά :p

Ασε τον προλογο.... μετοχος εισαι κι εσυ....

εγω παντως τις μετοχες τις πουλησα... γι'αυτο δεν γραφω τοσο καιρο...

ακου εκει να εχεις και τελεια εξυπηρετηση... δεν ισχυει αυτο. Ψευδεσαι μαλλον....

Να μας δωσεις τις συνομιλιες με τον πωλητη ή τα βιντεο απο το κυκλωμα παρακολουθησης or

it didn't happen....

Link to comment
Share on other sites

Το τμημα marketing του Πλαισιου πρεπει να εχει τζιμανια.... με αυτες τις "προσφορες" των τελευταιων ημερων εχει κανει για καθε 1 φιλο και 10 εχθρους...

να ήτανε μόνο οι προσφορές...

skroutz.gr και πλέον αγοράζω απο όποιον βρώ να έχει καλά reviews

Link to comment
Share on other sites

Να έχεις στα υπόψην σου οτι και το σκρούτζ πλέον γράφει ότι γουστάρει μέσα. Παίζουν και πιο φτηνά απο αυτά που λέει ο σκρούτζ και υπάρχουν μαγαζιά που βρίσκεις με google και δεν τα βγάζει καν ο τσιγκούνης.

Και απο μερικά μαγαζιά δεν επιστρέφει όλα τα αποτελέσματα ;)

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πήρα τηλέφωνο σε 2 καταστήματα για 2 σκληρούς απο τις "ευκαιρίες".

1)Πρώτο κατάστημα, κρατημένος μεχρι την δευτέρα, αν δεν πάει να τον πάρει αυτος που έκανε κρατηση μεχρι τη δευτερα μετα θα ξαναείναι διαθέσιμος. :blink:

2)Δεύτερο κατάστημα, είναι στημενος μέσα σε έτοιμο σύστημα πλαισίου και δεν πωλείται ξεχωριστά :blink:

1. Το πλαίσιο κάνει κρατήσεις για 4 μέρες?

2. Δηλαδή αν έγω θέλω τον τάδε σκληρό που λέει οτι είναι εκθεσιακό κομμάτι (και προφανώς είναι απο έτοιμο στημένο σύστημα) πρέπει να πάρω όλο το σύστημα?

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πήρα τηλέφωνο σε 2 καταστήματα για 2 σκληρούς απο τις "ευκαιρίες".

1)Πρώτο κατάστημα, κρατημένος μεχρι την δευτέρα, αν δεν πάει να τον πάρει αυτος που έκανε κρατηση μεχρι τη δευτερα μετα θα ξαναείναι διαθέσιμος. :blink:

2)Δεύτερο κατάστημα, είναι στημενος μέσα σε έτοιμο σύστημα πλαισίου και δεν πωλείται ξεχωριστά :blink:

1. Το πλαίσιο κάνει κρατήσεις για 4 μέρες?

2. Δηλαδή αν έγω θέλω τον τάδε σκληρό που λέει οτι είναι εκθεσιακό κομμάτι (και προφανώς είναι απο έτοιμο στημένο σύστημα) πρέπει να πάρω όλο το σύστημα?

Πες τους να τον ξηλώσουνε. Από την στιγμή που τον διαφημίζουνε στο site τους σημαίνει οτι είναι διαθέσιμος προς πώληση. Έτοιμο - ξε έτοιμο σύστημα πρόβλημά τους.

Link to comment
Share on other sites

Πες τους να τον ξηλώσουνε. Από την στιγμή που τον διαφημίζουνε στο site τους σημαίνει οτι είναι διαθέσιμος προς πώληση. Έτοιμο - ξε έτοιμο σύστημα πρόβλημά τους.

Αυτό τους είπα και η απάντηση που πήρα κλασικά, λάθος του συστήματος... γεια σας.... τουτουτουτουτ :shutup:

Link to comment
Share on other sites

παντως σημερα εγω παιδια που πηγα σε υποκαταστημα πλαισιου να παρω ραμακια και συγκεκριμενα καποιο απο αυτα που ηταν στην ''ευκαιρια'',βρηκα 4 γιγα 1600αρες στα 70 ευρα με εγγυηση εφ ορου ζωης.πρεπει να ημουν απο τους τυχερους.απο το τηλεφωνο παντως μου ειχαν πει οτι δεν υπαρχει τιποτα και οτι ειχαν ΟΛΑ τελειωσει.γιαυτο πολλες φορες καλυτερα ειναι να πας απο εκει και οχι να επικοινωνησεις τηλεφωνικως η μεσω μαιλ.

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως σημερα πηρα μια 9800 gtx στα 20.33 ευρω στο site το εχουν ως εκθεσιακο κοματι αλλα ηταν κανονικα στο κουτι τις με ολα τα παρακλωμενα δεν ηταν σφραγισμενη αλλα δεν φενετε και μεταχειρισμενη μαζι με τη καρτα πηρα και 3 ανεμηστηρια coolermaster στα 3 ευρω το κοματι

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως σημερα πηρα μια 9800 gtx στα 20.33 ευρω στο site το εχουν ως εκθεσιακο κοματι αλλα ηταν κανονικα στο κουτι τις με ολα τα παρακλωμενα δεν ηταν σφραγισμενη αλλα δεν φενετε και μεταχειρισμενη μαζι με τη καρτα πηρα και 3 ανεμηστηρια coolermaster στα 3 ευρω το κοματι
απο το στοκ η απο καταστημα κανονικο?πολυ φθηνα ωραιος!
Link to comment
Share on other sites

παντως σημερα εγω παιδια που πηγα σε υποκαταστημα πλαισιου να παρω ραμακια και συγκεκριμενα καποιο απο αυτα που ηταν στην ''ευκαιρια'',βρηκα 4 γιγα 1600αρες στα 70 ευρα με εγγυηση εφ ορου ζωης.πρεπει να ημουν απο τους τυχερους.απο το τηλεφωνο παντως μου ειχαν πει οτι δεν υπαρχει τιποτα και οτι ειχαν ΟΛΑ τελειωσει.γιαυτο πολλες φορες καλυτερα ειναι να πας απο εκει και οχι να επικοινωνησεις τηλεφωνικως η μεσω μαιλ.

Να πήγαινα απο πανόρμου στον άλιμο no way, πήρα τηλέφωνο για να τον έστελναν αν υπήρχε σε ποιο κοντινό μου υποκατάστημα.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.