Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

η αγορά (για την ζήτηση αγαθών) στην ελλάδα είναι μικρή....όπως δεν επρεπε εξαρχής να υπάρχουν 15 πάροχοι Internet, 20 αθλητικές εφημερίδες, 300 ασφαλιστικές, 30 τράπεζες κτλ. Οι αγορές (προσφορά αγαθών) εχει ανοίξει όμως...επωφελούνται απίστευτα οι μεταπωλήτες αν θέλουν και εχουν την ΛΟΓΙΚΗ στις τιμές πώλησης....όχι να βγάζουν τα σπασμένα όμως της μειωμένης ζήτησης με αύξηση τιμών....

οφ τοπικ αλλά πρέπει να ειπωθούν κάποια στιγμή μερικά πράγματα....και τιμολόγιο να δω δεν το πιστεύω.....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Βάλανε το stock house στους καταλόγους. Ε ρε γέλια..... Συγνώμη αλλά αν δεν έχουν διορθώσει το θέμα με την διαθεσιμότητα στο stock house θα έχουν να απαντήσουν σε πολύ περισσότερα παράπονα πελατών.

Στις μνήμες βλέπω προϊόντα με διαθεσιμότητα μόνο σε κάποια μαγαζιά τα οποία αναφέρει. Αυτό είναι ένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση διότι ίσως να είναι και ο λόγος που κάποια φαίνονταν διαθέσιμα την στιγμή που είχες φάει άκυρο.

Link to comment
Share on other sites

Από αυτά που διάβασα, θα σταθώ μόνο στο τεχνικό μέρος, το οποίο για μένα αποτελεί το κυριότερο πρόβλημα... αν υποθέσουμε ότι όλα τα μαγαζιά συνδέονται τουλάχιστον με ένα 56Κ modem (το κάνω τραγικό για να φανεί η διαφορά) με τον κεντρικό server της εταιρίας, τότε όταν ένα προϊόν φτάνει στο ταμείο σκανάρεται και κοπεί απόδειξη, σημαίνει αυτομάτως ότι έχει πουληθεί... σε μια σωστή αυτοματοποιημένη διαδικασία, ενημερώνεται ο τοπικός server και εν συνεχεία ο τοπικός server ενημερώνει την βάση του κεντρικού... αν λοιπόν η σύνδεση του Pos με τον τοπικό server είναι 10Mbps και του τοπικού με τον κεντρικό 56Κbps, τότε με την υπόθεση ότι ένα update query είναι το πολύ 30Κb, τότε χρειάζεται μερικά msec για να ενημερωθεί ο κεντρικός server για την αλλαγή στο κατάστημα... επειδή όμως ο χρόνος εξυπηρέτησης του ταμείου είναι πολύ μεγαλύτερος, τότε αν υποθέσουμε ότι έχουμε 10 ταμεία ανά κατάστημα και συνεχώμενη ουρά, τότε ο γρηγορότερος ρυθμός δεν μπορεί να ξεπερνά τις 10 αποδείξεις ανά 10-15", το οποίο ρεαλιστικά θα είναι 10 αποδείξεις ανά λεπτό... οπότε η πληροφορία είναι πολύ μικρή, επομένως η βάση δεδομένων μπορεί να (και πρέπει καθώς υπάρχει η δυνατότητα και τα εργαλεία) να ενημερώνεται σε μερικά ms...

Με τον ίδιο τρόπο ότι μπαίνει και ότι βγαίνει από το μαγαζί, πριν ακόμα φύγει και αφού φτάσει έχει ένα status για το σύστημα το οποίο πρέπει να ενημερώνεται συνεχώς και το οποίο πάλι μπορεί να γίνεται (και πρέπει) αυτοματοποιημένα με την ίδια ταχύτητα...

Δεν μπορώ να φανταστώ ούτε μια λογική εξήγηση για το ότι δεν μπορεί και δεν δουλεύει έτσι το Πλαίσιο και οποιαδήποτε αλυσίδα τέτοιου μεγέθους... οποιαδήποτε εξήγηση είναι δικαιολογία είτε για κακή διαχείριση, είτε για κάποιο άλλο λόγο... Εδώ υπάρχουν εταιρίες με τεράστιες αποθήκες και εμπορεύματα που είναι σκορπισμένα σε 1000άδες καταστήματα σε όλον τον κόσμο και δουλεύουν ρολόι και γρήγορα με τα ίδια ακριβώς εργαλεία, απλά σε ανάλογο μέγεθος hardware...

δε μπορω παρα να συμφωνισω απολυτα στο τεχνικο μερος, πριν 3 χρονια δουλευα σε μεγαλη εταιρια λιανικης στο τμημα μηχανογραφησης.

33 καταστηματα με 10 ταμεια το καθενα (χωρια τα 2 της ρεσεψιον και τα 10-20 symbol) που τα παντα ειχαν αμεση ενημερωση απο το κεντρικο σερβερ μεσω Leased 128K γραμμης!

Γιορτες σε ωρες αιχμης που οπως θα ξερετε γινεται πανικος η μεσος χρονος αναμονης αιτηματος στα symbol ηταν περιπου 100ms... με ενημερωση αποθεματος αμεση, πουληθηκε κατι σε οποιοδηποτε καταστημα στις 11:00:00 ε στις 11:00:01 ειχες σωστη ενημερωση.

Link to comment
Share on other sites

διαβαστε και την σημερινη μου περιπετοιουλα με το πλασιο να φριξετε.μου ηρθε σημερα απο παρραγγελια μεσω internet το κουτι απο nzxt zero απο τι προσφορες των τελευταιων ημερων.το κουτι της συσκευασιας ηταν λες και ειχε πεσει απο την ακροπολη.λεω ενταξει δεν ...... σε καλη τιμη το παιρνω.ανοιγω την συσκευασια μετα και :rant:.ελαφρυ χτυπημα επανω,γρατζουνισμενο μεσα,λειπαν βιδες+πλαστικα,σιδερακια θυρων και το κερασακι στην τουρτα στο πισω μερος με αυτοκολλητο =turbo x assebled number ta-ta-ta.οι τυποι μου το πουλησαν new και ειχαν βαλει και μηχανημα turbox x πανω.τους το παω οπως ειναι πακετο στο service βουλιαγμενης,κουφαθηκαν ενοειται τα παιδια εκει,μου δινουν το ποσο πισω χωρις ουτε καν συγγνωμη και με χρεωνουν και τα 3 evro της παραδοσης.τα συμπερασματα δικα σας αλλα απο εμενα προσωπικα ενα μεγαλο ουστ.:mamba:

τα στοιχεια μου μπορω να τα καταθεσω σε οποιον αμφισβητει τα παραπανω που ελαβαν χωρα

Link to comment
Share on other sites

Αν σου πω ότι δεν μου κάνει εντύπωση. Και κακός δεν μίλησαν οι υπάλληλοι με έναν υπεύθυνο να δοθεί έγκριση επιστροφής και των 3 ευρώ. Δεν σώζεις το κατάστημα κρατώντας 3 ευρό για δικό σου λάθος. Το καταρρακώνεις στα μάτια του πελάτη.

Link to comment
Share on other sites

διαβαστε και την σημερινη μου περιπετοιουλα με το πλασιο να φριξετε.μου ηρθε σημερα απο παρραγγελια μεσω internet το κουτι απο nzxt zero απο τι προσφορες των τελευταιων ημερων.το κουτι της συσκυασιας ηταν λες και ειχε πεσει απο την ακροπολη.λεω ενταξει δεν ...... σε καλη τιμη το παιρνω.ανοιγω την συσκευασια μετα και :rant:.ελαφρυ χτυπημα επανω,γρατζουνισμενο μεσα,λειπαν βιδες+πλαστικα,σιδερακια θυρων και το κερασακι στην τουρτα στο πισω μερος με αυτοκολλητο =turbo x assebled number ta-ta-ta.οι τυποι μου το πουλησαν new και ειχαν βαλει και μηχανημα turbox x πανω.τους το παω οπως ειναι πακετο στο service βουλιαγμενης,κουφαθηκαν ενοειται τα παιδια εκει,μου δινουν το ποσο πισω χωρις ουτε καν συγγνωμη και με χρεωνουν και τα 3 evro της παραδοσης.τα συμπερασματα δικα σας αλλα απο εμενα προσωπικα ενα μεγαλο ουστ.:mamba:

τα στοιχεια μου μπορω να τα καταθεσω σε οποιον αμφισβητει τα παραπανω που ελαβαν χωρα

http://www.thelab.gr/showthread.php?t=70909 ....:dots:

Ευτυχώς και για μένα καλή κατάληξη ειχε το πράμα αλλά όπως και να χει τετοιο πράμα δεν στέλνεις....

Link to comment
Share on other sites

διαβαστε και την σημερινη μου περιπετοιουλα με το πλασιο να φριξετε.μου ηρθε σημερα απο παρραγγελια μεσω internet το κουτι απο nzxt zero απο τι προσφορες των τελευταιων ημερων.το κουτι της συσκυασιας ηταν λες και ειχε πεσει απο την ακροπολη.λεω ενταξει δεν ...... σε καλη τιμη το παιρνω.ανοιγω την συσκευασια μετα και :rant:.ελαφρυ χτυπημα επανω,γρατζουνισμενο μεσα,λειπαν βιδες+πλαστικα,σιδερακια θυρων και το κερασακι στην τουρτα στο πισω μερος με αυτοκολλητο =turbo x assebled number ta-ta-ta.οι τυποι μου το πουλησαν new και ειχαν βαλει και μηχανημα turbox x πανω.τους το παω οπως ειναι πακετο στο service βουλιαγμενης,κουφαθηκαν ενοειται τα παιδια εκει,μου δινουν το ποσο πισω χωρις ουτε καν συγγνωμη και με χρεωνουν και τα 3 evro της παραδοσης.τα συμπερασματα δικα σας αλλα απο εμενα προσωπικα ενα μεγαλο ουστ.:mamba:

τα στοιχεια μου μπορω να τα καταθεσω σε οποιον αμφισβητει τα παραπανω που ελαβαν χωρα

καλα αυτος που το φορτωσε δεν το ειδε? δεν αναρωτηθηκε? τι στο διαολο φορτωνω? ρημαδι ειναι δεν υπαρχει ελεγχος ?πως φευγουν τα προιοντα σε αυτο το χαλι?

μα θα μου πεις το κουτι αποξω ειναι αλλα τις περισσοτερες φορες αν οχι ολες

και το απο μεσα ρημαδι ειναι σε ενα τετοιο κουτι και εγω σε εταιρεια δουλευω

και ξερω

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω αν επρεπε να κανω νεο θεμα...παντως θα στειλω σιγουρα παραπονα μεσω email.

εδω και μερες προσπαθω να επικοινωνησω με το πλαισιο καλαμαριας

απο τα 10 τηλεφωνηματα μου μονο στο 1 μιλησα με καποιον υπευθυνο..

με εχουν "συνδεσει με τον υπευθυνο" πιο πολλες φορες απο οσες με ειχαν συνδεσει συνολο στην υπολοιπη ζωη μου

εκτος φυσικα απο τις φορες που δεν το σηκωνει κανεις...

οταν τελικα "βρίσκω" τον υπευθυνο όλως τυχαίως το τηλεφωνο κλεινει...στο μεταξυ μπορει να εχω μιλησει και 3 φορες με τους αρχικους τηλεφωνιτες(σε μια κληση!!!) που θα με παραπέμψουν σε λαθος τμημα..και μετα απο εκει θα συνεχιστει η βολτα της κλησης..

well done...

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδία, όλοι μας έχουμε πάθει τέτοια

στο κρα είμαστε πρώτοι,τα καλά όμως δεν αναφέρονται.

όταν μας κανανε παλια RMA την 8800 με 285 γιατί κανείς δεν έκανε thread να το πει? :rolleyes:

τώρα αν κάποιος έχει μόνο κακές εμπειρίες, δικαιούται να μιλάει

Link to comment
Share on other sites

ρε συ αυτο δεν ειναι σημερινη κατασταση..μια βδομαδα προσπαθω να τους βρω...

και οταν μιλησα μια φορα με καποιον για κακη μου τυχη μου ειπε να παρω ξανα το απογευμα...

αλλες κακες εμπειριες απο το πλαισιο δεν εχω...ενα rma που μου εκαναν (μου εδωσαν βεβαια recertified δισκους αλλα δεν με απασχολει και δεν νομιζω να μπορω να πω κατι) ηταν καλοι αλλα οχι τρομερα γρηγοροι (φυσιολογικοι ηταν) και ουτε με ενημερωσαν οπως ειπαν οτι θα εκαναν..εγω επαιρνα τηλεφωνα...τουλαχιστον τοτε απαντουσαν χεχε

Link to comment
Share on other sites

τώρα αν κάποιος έχει μόνο κακές εμπειρίες, δικαιούται να μιλάει

Αυτό είναι ελληνική μόνο λογική, που θεωρούμε δεδομένο ότι κάθε φορά που πρέπει να έρθουμε σε επαφή με τον έμπορο, πρέπει να είμαστε έτοιμοι για όλα... Αν ζούσες σε κάποια χώρα πιο δυτικά θα σου ήταν αδιανόητο ακόμα και να κάνεις αυτή την κουβέντα... εκτός και αν δεχόμαστε εξ' αρχής ότι είμαστε Μπανανία, το οποίο ούτως ή άλλως αποδεικνύεται στο τέλος...

Link to comment
Share on other sites

κατσε μαν, εχω άδικο ότι λέμε μόνο τα άσχημα?

ξεκινησε με το προβλημα του crmaris, είπε ότι τελικά τον πήραν τηλ και του προτείνανε κάτι άλλο. Ακόμα δεν έχει πει πως έληξε το θεμα, τι του προτείνανε δλδ και έχει μείνει μόνο το άσχημο σκέλος.

Πετυχε σε βαριεστημένο υπάλληλο - μπορεί κι εμείς αν παίρναμε 800 ευρώ και 12ωρο να είμασταν έτσι - αλλά η ουσία είναι ότι δεν γίνεται όλο το thelab να πάρει GTX275 με 80 ευρώ, είναι λογικό, προσφορά ήταν με λίγα τεμάχια

Link to comment
Share on other sites

η μηχανογραφηση απλα ειναι σε πολυ υψηλα επιπεδα.

Τωρα μακαρι να μπορουσε το καθε συστημα να δουλεψει οπως βολευε τον καθενα απο εμας.

Για το επίπεδο της μηχανογράφησης δεν είναι δουλειά μου να σχολιάσω κάτι.

Για το 2ο που λες όμως, και ειδικά στην περίπτωση του πλαισίου που έχει SAP. Δεν το έθεσες σωστά. Υπάρχουν κατάλληλα εργαλεία, κατάλληλες version, κατάλληλα module, που δουλεύουν για να βολέψουν τέτοιες περιπτώσεις (retail me)

Από αυτά που διάβασα, θα σταθώ μόνο στο τεχνικό μέρος, το οποίο για μένα αποτελεί το κυριότερο πρόβλημα... αν υποθέσουμε ότι όλα τα μαγαζιά συνδέονται τουλάχιστον με ένα 56Κ modem (το κάνω τραγικό για να φανεί η διαφορά) με τον κεντρικό server της εταιρίας, τότε όταν ένα προϊόν φτάνει στο ταμείο σκανάρεται και κοπεί απόδειξη, σημαίνει αυτομάτως ότι έχει πουληθεί... σε μια σωστή αυτοματοποιημένη διαδικασία, ενημερώνεται ο τοπικός server και εν συνεχεία ο τοπικός server ενημερώνει την βάση του κεντρικού... αν λοιπόν η σύνδεση του Pos με τον τοπικό server είναι 10Mbps και του τοπικού με τον κεντρικό 56Κbps, τότε με την υπόθεση ότι ένα update query είναι το πολύ 30Κb, τότε χρειάζεται μερικά msec για να ενημερωθεί ο κεντρικός server για την αλλαγή στο κατάστημα... επειδή όμως ο χρόνος εξυπηρέτησης του ταμείου είναι πολύ μεγαλύτερος, τότε αν υποθέσουμε ότι έχουμε 10 ταμεία ανά κατάστημα και συνεχώμενη ουρά, τότε ο γρηγορότερος ρυθμός δεν μπορεί να ξεπερνά τις 10 αποδείξεις ανά 10-15", το οποίο ρεαλιστικά θα είναι 10 αποδείξεις ανά λεπτό... οπότε η πληροφορία είναι πολύ μικρή, επομένως η βάση δεδομένων μπορεί να (και πρέπει καθώς υπάρχει η δυνατότητα και τα εργαλεία) να ενημερώνεται σε μερικά ms...

Με τον ίδιο τρόπο ότι μπαίνει και ότι βγαίνει από το μαγαζί, πριν ακόμα φύγει και αφού φτάσει έχει ένα status για το σύστημα το οποίο πρέπει να ενημερώνεται συνεχώς και το οποίο πάλι μπορεί να γίνεται (και πρέπει) αυτοματοποιημένα με την ίδια ταχύτητα...

Δεν μπορώ να φανταστώ ούτε μια λογική εξήγηση για το ότι δεν μπορεί και δεν δουλεύει έτσι το Πλαίσιο και οποιαδήποτε αλυσίδα τέτοιου μεγέθους... οποιαδήποτε εξήγηση είναι δικαιολογία είτε για κακή διαχείριση, είτε για κάποιο άλλο λόγο... Εδώ υπάρχουν εταιρίες με τεράστιες αποθήκες και εμπορεύματα που είναι σκορπισμένα σε 1000άδες καταστήματα σε όλον τον κόσμο και δουλεύουν ρολόι και γρήγορα με τα ίδια ακριβώς εργαλεία, απλά σε ανάλογο μέγεθος hardware...

Δεν θα διαφωνήσω γενικά. Βέβαια δεν είναι έτσι απλά όπως ακούγεται ο παραπάνω υπολογισμός σε kb & ms.

Και αυτό γιατί δεν έχεις μια βάση που απλά να περιμένει πότε θα έρθει το update από το ταμείο. Έχεις μια ολόκληρη εταιρεία να δουλεύει ταυτόχρονα με ότι αυτό σημαίνει..

+1 στο ότι από την στιγμή που θεωρεί εαυτόν σοβαρή αλυσίδα καταστημάτων, αυτά τα θέματα θα έπρεπε να έχουν λυθεί από καιρό.

Link to comment
Share on other sites

το θέμα δεν είναι το τι έγινε με μένα γιατί τώρα μπορεί να τις πήρα τις κάρτες (οι οποίες παρεμπίπτοντος δεν έχουν έρθει ακόμη) αλλά αύριο μεθαύριο σίγουρα κάποιος άλλος ή και εγώ ο ίδιος θα την πατήσω.

Επίσης έχω παραγγείλει άπειρες φορές από τις δήθεν προσφορές του πλαισίου και σε όλες τις περιπτώσεις, μέχρι τώρα, έχω φάει πόρτα.

Αυτό που έθιξα σε αυτόν που με πήρε τηλέφωνο δεν ήταν το ότι σώνει και καλά έπρεπε να πάρω τις συγκεκριμένες κάρτες αλλά το να αλλάξουν νοοτροπία και τακτική.

Και επαναλαμβάνω.. Τόσο δύσκολο είναι ρε γαμώτο να βάλουν διαθεσιμότητα στις προσφορές τους αλλά και στα υπόλοιπα προϊόντα. Αμάν πια!!! Ένα τόσο απλό πράγμα ζητάμε έτσι ώστε να ξέρουμε και εμείς που παραγγέλνουμε από το site τους το τι παίζει.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως θα τους πρότεινα να βάλουν έναν τεράστιο αστερίσκο δίπλα στα προϊόντα του στοκ ότι ενδέχεται (για να μην πω ότι είναι σίγουρο) να έχουν σημάδια χρήσης και ελλειπή συσκευασία.

Το γεγονός πάντως ότι σε κάποια προϊόντα δείχνει ποια καταστήματα τα έχουν π.χ. οι μνήμες που ανέφερα, δείχνει ότι το σύστημά τους έχει δυνατότητες που επιλέγουν να μην αξιοποιούν.

Link to comment
Share on other sites

Βάλανε το stock house στους καταλόγους. Ε ρε γέλια..... Συγνώμη αλλά αν δεν έχουν διορθώσει το θέμα με την διαθεσιμότητα στο stock house θα έχουν να απαντήσουν σε πολύ περισσότερα παράπονα πελατών.

Παιρνω τηλεφωνο την προηγουμενη εβδομαδα στο Stock και ρωταω για την διαθεσιμοτητα του Intel Core 2 Duo T7200 (2.00 GHz, Cache Memory 2 MB x 2). Υπαρχει 1 κομματι μου λενε.

Παω την Παρασκευη, μου τον δινει (ηταν σε μια απλη διαφανη θηκη οπου φαινοταν ο επεξεργαστης) και παω ταμειο. Ευτυχως που μου εκοψε πριν πληρωσω και τον τσεκαρω και τι βλεπω...πανω στη cpu εγραφε T2300. Γυρναω πισω, ναι λενε μαλλον εγινε λαθος (κουτι και συστημα εγραφαν T7200). Ψαχνει μηπως υπαρχει σε καποιο αλλο κουτι αλλα πουθενα...και φυσικα τον βαζει παλι στην θεση του σα να μην τρεχει τιποτα. Ε σου λεει καποιο κοροιδο θα τον παρει.

Απο οτι βλεπω ακομα και σημερα υπαρχει στο Stock o T7200...

Link to comment
Share on other sites

Όσων αφορά τις προσφορές, το να φας πόρτα την ίδια μέρα μετά από λίγη ώρα ή μερικές ώρες δεν είναι πρόβλημα, δηλαδή αν εννοεί αυτό κάποιος, τότε μάλλον είναι λάθος, γιατί είναι πολύ πιθανόν κάποιος/οι να πρόλαβαν... όταν αυτή η προσφορά συνεχίζεται για μέρες είναι τραγικό και αυτό είναι που με τσαντίζει... πχ οι περισσότεροι θα θυμούνται την περίπτωση του Γερμανού και τα παιχνίδια με τα 2€, που είχαν τελειώσει την ίδια μέρα και στο site τους η προσφορά υπήρχε 2-3 βδομάδες (παίζει να την έχουν ακόμα, δεν το έχω κοιτάξει :p)...

Link to comment
Share on other sites

ρε παίδες ακούστε και ένα καλο ακόμα: πάω στον πλαίσιο ταύρου να δω αν έχει την 9800 με τα 50 γιουρια που διαφιμήζανε στο site ότι την είχε εκέι, μου λένε πως δεν την έχουν δει ποτέ κοιτάνε στο σύστημα μου λένε έχει στο the mall , α και αν δεν την βρείς έχει και μια άλλη 9800 me 60 γιούρια που την έδειχνε στο site ότι την έχουν μαγούλα και σε κάτι άλλα, αλλά όχι the mall. μου λένε το βλέπουμε στο εσωτερικό συστημα... οκ παω και γω.... τίποτα καμιά από τις δύο, 9800???? μου λέει ο υπάλληλος και με κοιταγε σαν να είμαι μουρλοσ..... όταν γύρισα σπίτι πήρα κεντρικά δεν υπάρχει πουθενά τίποτα, ρωτάω σήμερα τελείωσαν, "ξερω γω?" μου λέει.... Goal

Link to comment
Share on other sites

ο γρηγορότερος ρυθμός δεν μπορεί να ξεπερνά τις 10 αποδείξεις ανά 10-15", το οποίο ρεαλιστικά θα είναι 10 αποδείξεις ανά λεπτό... οπότε η πληροφορία είναι πολύ μικρή, επομένως η βάση δεδομένων μπορεί να (και πρέπει καθώς υπάρχει η δυνατότητα και τα εργαλεία) να ενημερώνεται σε μερικά ms...

Δεν ειναι απαραιτητο να εκδοθει αποδειξη. Το SAP εχει τη δυνατοτητα να "δεσμευει" αποθεματα ακομα και με την εκδοση παραγγελιας και ο χρηστης να εχει πληρη ελεγχο αποθηκης

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.