Shidokanjohn Σεπτέμβριος 22, 2010 #61 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 22, 2010 Η παραγγελία ιντερνετικά από την στιγμή που έχεις καρτέλα πελάτη είναι 5-10 δευτερόλεπτα και 3-4 κλικς. Είναι καθαρά θέμα ταχύτητας σε τέτοιες περιπτώσεις. Τηλέφωνο να σου πω δεν έπαιρνα διότι δεν είχα φάει ποτέ τα άκυρα που έφαγα τις τελευταίες 10 μέρες. Αλλά μαθαίνεις και παίρνεις ΚΑΙ τηλέφωνο. Όσο για την καθυστέρηση ο συνάδερφός σου μου είπε επί λέξη 10-15'.Τέλος πάντων λόγω της φιλότιμης εξυπηρέτησης από τα παιδιά δεν κάθομαι να γράψω λεπτομέριες για την όλη φάση. Δεν μου φταίνε σε κάτι και το κακό είναι ότι σου έρχεται ποιο φτηνά να τα βάλεις με τους υπαλλήλους σου από το να διορθώσεις το σύστημα. Αυτό που είναι δεδομένο πάντως είναι ότι όπως είναι τώρα το πράγμα σε περιπτώσεις τέτοιων προσφορών οι παρεξηγήσεις μεταξύ πελατών και υπαλλήλων θα είναι κάτι το δεδομένο. Κανεις λαθος ,δεν ειναι 5-10 δευτερα.Αλλο το site αλλο το sap.Τεσπα επειδη δεν εχει και νοημα και ουτε θελω να πεισω και κανενα απλα θα πω το εξης Αρκετοι σκεφτηκατε πονηρα (οτι μενουν τα τεμ και τα κραταμε για εμας κτλ) αλλα κανεις δεν ειπε ποσοι μπαινουν παραγγελνουν απο 10 τεμ ποσοτητα και μετα τα βλεπεις σε διαφορα φορουμ η και στο εμποριο. Επισης το οτι σου ειπε σε 10 -15 λεπτα ειναι λογικο.Καλυτερα να παρεις και να ειναι σιγουρος οτι θα μπορει να την δει παρα να σου πει σε 2 λεπτα και να σου ξαναπει ακομα δεν εχει ερθει παρε ξανα σε 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Σεπτέμβριος 22, 2010 #62 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 22, 2010 Κανεις λαθος ,δεν ειναι 5-10 δευτερα.Αλλο το site αλλο το sap.Τεσπα επειδη δεν εχει και νοημα και ουτε θελω να πεισω και κανενα απλα θα πω το εξηςΑρκετοι σκεφτηκατε πονηρα (οτι μενουν τα τεμ και τα κραταμε για εμας κτλ) αλλα κανεις δεν ειπε ποσοι μπαινουν παραγγελνουν απο 10 τεμ ποσοτητα και μετα τα βλεπεις σε διαφορα φορουμ η και στο εμποριο. Επισης το οτι σου ειπε σε 10 -15 λεπτα ειναι λογικο.Καλυτερα να παρεις και να ειναι σιγουρος οτι θα μπορει να την δει παρα να σου πει σε 2 λεπτα και να σου ξαναπει ακομα δεν εχει ερθει παρε ξανα σε 2 Δεν είπα για δεύτερα. 10-15 λεπτά μου είπε το παιδί και εντάξει δεν είχε και την υποχρέωση να μου το πει, αλλά ούτε και εγώ το ήξερα. Τώρα το ότι κάποιος σκέφτεται πονηρά νομίζω είναι λογικό, όπως εξίσου λογικό είναι το παράδειγμά σου με τα 10 τεμ. Το ίδιο πονηρό αλλά εξίσου λογικό παράδειγμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shidokanjohn Σεπτέμβριος 22, 2010 #63 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 22, 2010 Δεν είπα για δεύτερα. 10-15 λεπτά μου είπε το παιδί και εντάξει δεν είχε και την υποχρέωση να μου το πει, αλλά ούτε και εγώ το ήξερα. Τώρα το ότι κάποιος σκέφτεται πονηρά νομίζω είναι λογικό, όπως εξίσου λογικό είναι το παράδειγμά σου με τα 10 τεμ. Το ίδιο πονηρό αλλά εξίσου λογικό παράδειγμα.Το παραδειγμα μου ομως ειναι πραγματικο.Θελω να πω οτι ειναι πολυ μεγαλος ο αριθμος παραγγελιων και οταν υπαρχουν τετοιες προσφορες ο αριθμος αυτος μεγαλωνει.Αυτος που παταει το ολκληρωση παραγγελιας πιο γρηγορα ειναι "τυχερος". Link to comment Share on other sites More sharing options...
crmaris Σεπτέμβριος 22, 2010 Author #64 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 22, 2010 παιδιά για να μην το τραβάμε από τα μαλλιά το θέμα. Το να πραγματοποιηθεί ένα σύστημα στο οποίο εισάγονται εξαρχής τα διαθέσιμα τεμάχια και αυτόματα, ανάλογα με τις παραγγελίες, βγαίνει η διαθεσιμότητα δεν είναι και τίποτα το δύσκολο. Απλώς για τον γνωστό λόγο το πλαίσιο δε θέλει να το κάνει γιατί αν σε 10 δευτερόλεπτα αποσύρονται τα προϊόντα από το site ή έχουν μηδενική διαθεσιμότητα δε θα γίνεται ντόρος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shidokanjohn Σεπτέμβριος 22, 2010 #65 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 22, 2010 παιδιά για να μην το τραβάμε από τα μαλλιά το θέμα. Το να πραγματοποιηθεί ένα σύστημα στο οποίο εισάγονται εξαρχής τα διαθέσιμα τεμάχια και αυτόματα, ανάλογα με τις παραγγελίες, βγαίνει η διαθεσιμότητα δεν είναι και τίποτα το δύσκολο. Απλώς για τον γνωστό λόγο το πλαίσιο δε θέλει να το κάνει γιατί αν σε 10 δευτερόλεπτα αποσύρονται τα προϊόντα από το site ή έχουν μηδενική διαθεσιμότητα δε θα γίνεται ντόρος. Σωστα και εγω ετσι πιστευω,γιστι η το μεγαλυτερο μερος της δουλειας ειναι τα 5 προιοντα που βγαινουν σε προσφορα και τα 20 ατομα που δεν θα προλαβουν να αγορασυν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkSaga Σεπτέμβριος 22, 2010 #66 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 22, 2010 η μηχανογραφηση απλα ειναι σε πολυ υψηλα επιπεδα.Τωρα μακαρι να μπορουσε το καθε συστημα να δουλεψει οπως βολευε τον καθενα απο εμας.δεν τίθεται βολεμα ούτε και είπε κανείς να δουλέψει το ΠΛΑΙΣΙΟ όπως θα το θέλαμε με ροζ διαδραστικές νεφέλεςαλλά τα transactions τα ξέρει και ο τελευτάίος φοιτητής που είχε την τύχη να δει βάσεις δεδομένων και δη κατανεμημένες....μη μας λες οτι να ναι λοιπόν το ζήτημα δεν είναι τεχνικό,είναι μαρκετίστικο.το ΠΛΑΙΣΙΟ βολεύει.το πόσα τεμάχια παίρνει ο καθένας επίσης μπορεί να το ελέγξει αλλά δεν υπάρχει λόγοςέλεγε ποτέ σε καμια προσφορά μέγιστο 2τεμάχια και δεν είδαν όσοι πήραν απο δέκα?καλό να ευλογούμε τα γένια μαςαλλά μέχρι εκεί.δικαιολογίες τεχνικές δεν υπάρχουνμιλάμε για μια εταιρία σοβαρή και με ακόμα σοβαρότερους τζίρους.κανείς δεν πιστεύει οτι στηρίζει το ΠΛΑΙΣΙΟ οικονομικάαλλά αυτό απέχει από το να μας θεωρείτε και χαζούς.επίσης θα ήθελα να μας πεις αν εκπροσωπείς επίσημα το ΠΛΑΙΣΙΟ η μιλάς σαν Shidokanjohn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shidokanjohn Σεπτέμβριος 22, 2010 #67 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 22, 2010 Εννοειτε σαν Shido(Γιαννης) ειναι αυτονοητο νομιζω παιζει κανα ρολο?Επισης ειπα εγω οτι σας περασα για χαζους??Ουτε κανενος τα γενια ευλογω ,προφανως ομως δεν θελει και κανεις να ακουσει και την αλλη πλευρα . Link to comment Share on other sites More sharing options...
vakis Σεπτέμβριος 22, 2010 #68 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 22, 2010 Η γνώμη μου είναι ότι έπρεπε να υπάρχει maximum παραγκελία για τις προσφορές, και εκεί θα τελείωνε το πρόβλημα του παραεμπορίου.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Σεπτέμβριος 22, 2010 #69 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 22, 2010 προφανως ομως δεν θελει και κανεις να ακουσει και την αλλη πλευρα .Κάνεις λάθος όταν λες ότι δεν βλέπουμε την άλλη πλευρά και κακός δείχνεις τόσο σίγουρος για αυτό. Δείχνει μια καχυποψία απέναντί μας, όταν ο ίδιος καυτηριάζεις την καχυποψία των πελατών απέναντι στο σύστημα προσφορών και πωλήσεων που επιλέγει το πλαίσιο. Αυτό με το οποίο δεν ταυτιζόμαστε, εγώ τουλάχιστον, είναι με την άποψη ότι αυτό είναι το καλύτερο που μπορεί να προσφέρει το Πλαίσιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gorg Σεπτέμβριος 22, 2010 #70 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 22, 2010 το ζήτημα δεν είναι τεχνικό,είναι μαρκετίστικο.Δεν έχω παρά να συμφωνήσω και να επαυξήσω. Το σύστημα είναι σαθρό και οι πωλητές/εργαζόμενοι είναι μέρους αυτού, δεν έχω πρόβλημα να το πω - το πιστεύω. Δεν κατηγορώ αυτούς γιατί είναι απλώς μέρος του προβλήματος και όχι η αιτία. Δεν κατάλαβα ότι θα πρέπει χαϊδεύουμε τα αυτιά του Πλαισίου σε αυτό το forum ενώ αν κατηγορούμε άλλα μαγαζιά είμαστε ok. Το όλο θέμα θα έπρεπε να πάει στις Πλαστές online προσφορές - κραχτες, μαζί με τις "προσφορές" του Γερμανού κλπ. Το κακό έχει παραγίνει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaco Σεπτέμβριος 23, 2010 #71 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 23, 2010 Από αυτά που διάβασα, θα σταθώ μόνο στο τεχνικό μέρος, το οποίο για μένα αποτελεί το κυριότερο πρόβλημα... αν υποθέσουμε ότι όλα τα μαγαζιά συνδέονται τουλάχιστον με ένα 56Κ modem (το κάνω τραγικό για να φανεί η διαφορά) με τον κεντρικό server της εταιρίας, τότε όταν ένα προϊόν φτάνει στο ταμείο σκανάρεται και κοπεί απόδειξη, σημαίνει αυτομάτως ότι έχει πουληθεί... σε μια σωστή αυτοματοποιημένη διαδικασία, ενημερώνεται ο τοπικός server και εν συνεχεία ο τοπικός server ενημερώνει την βάση του κεντρικού... αν λοιπόν η σύνδεση του Pos με τον τοπικό server είναι 10Mbps και του τοπικού με τον κεντρικό 56Κbps, τότε με την υπόθεση ότι ένα update query είναι το πολύ 30Κb, τότε χρειάζεται μερικά msec για να ενημερωθεί ο κεντρικός server για την αλλαγή στο κατάστημα... επειδή όμως ο χρόνος εξυπηρέτησης του ταμείου είναι πολύ μεγαλύτερος, τότε αν υποθέσουμε ότι έχουμε 10 ταμεία ανά κατάστημα και συνεχώμενη ουρά, τότε ο γρηγορότερος ρυθμός δεν μπορεί να ξεπερνά τις 10 αποδείξεις ανά 10-15", το οποίο ρεαλιστικά θα είναι 10 αποδείξεις ανά λεπτό... οπότε η πληροφορία είναι πολύ μικρή, επομένως η βάση δεδομένων μπορεί να (και πρέπει καθώς υπάρχει η δυνατότητα και τα εργαλεία) να ενημερώνεται σε μερικά ms...Με τον ίδιο τρόπο ότι μπαίνει και ότι βγαίνει από το μαγαζί, πριν ακόμα φύγει και αφού φτάσει έχει ένα status για το σύστημα το οποίο πρέπει να ενημερώνεται συνεχώς και το οποίο πάλι μπορεί να γίνεται (και πρέπει) αυτοματοποιημένα με την ίδια ταχύτητα...Δεν μπορώ να φανταστώ ούτε μια λογική εξήγηση για το ότι δεν μπορεί και δεν δουλεύει έτσι το Πλαίσιο και οποιαδήποτε αλυσίδα τέτοιου μεγέθους... οποιαδήποτε εξήγηση είναι δικαιολογία είτε για κακή διαχείριση, είτε για κάποιο άλλο λόγο... Εδώ υπάρχουν εταιρίες με τεράστιες αποθήκες και εμπορεύματα που είναι σκορπισμένα σε 1000άδες καταστήματα σε όλον τον κόσμο και δουλεύουν ρολόι και γρήγορα με τα ίδια ακριβώς εργαλεία, απλά σε ανάλογο μέγεθος hardware... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Σεπτέμβριος 23, 2010 #72 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 23, 2010 Παντως αυτο που λεει ο Γιαννης (shido) με τις προσφορες το εχω πετυχει προσφατα.Προσφορα 23αρα LED της LG στα 150κατι €. Μπηκε ο ανθρωπος στο Πλαισιο Καλαμαριας, πηρε μια 8αδα και εφυγε. Ετσι απλα και γρηγορα. Το καταστημα ειχε τη στοιβα, στο επανω οροφο με τις οθονες. Ε, αδειασε η στοιβα... Εμειναν 4-5 για τους υπολοιπους... Link to comment Share on other sites More sharing options...
crmaris Σεπτέμβριος 23, 2010 Author #73 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 23, 2010 άρα έχουμε και λέμε: a) πρέπει να μπει όριο στη διαθεσιμότητα τεμαχίων ανά πελάτη στις προσφορές να ανανεώνεται δυναμικά το στοκ (και να αναγράφεται αυτό) έτσι ώστε να μην γράφει η σελίδα διαθέσιμο το προϊόν και μετά από λίγο να τρως άκυρο Θα μπορούσαμε να κάνουμε και ένα poll με τα παραπάνω (και όποιες άλλες παρατηρήσεις αποφασίσουμε ως σύνολο) και να το προωθήσουμε στο plaisio. Αν στο συγκεκριμένο poll πάρουν μέρος τα άτομα που έχουν κάνει view το παρόν thread δε νομίζω να το πάρει για πλάκα το plaisio. Link to comment Share on other sites More sharing options...
voudas Σεπτέμβριος 23, 2010 #74 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 23, 2010 Από αυτά που διάβασα, θα σταθώ μόνο στο τεχνικό μέρος, το οποίο για μένα αποτελεί το κυριότερο πρόβλημα... αν υποθέσουμε ότι όλα τα μαγαζιά συνδέονται τουλάχιστον με ένα 56Κ modem (το κάνω τραγικό για να φανεί η διαφορά) με τον κεντρικό server της εταιρίας, τότε όταν ένα προϊόν φτάνει στο ταμείο σκανάρεται και κοπεί απόδειξη, σημαίνει αυτομάτως ότι έχει πουληθεί... σε μια σωστή αυτοματοποιημένη διαδικασία, ενημερώνεται ο τοπικός server και εν συνεχεία ο τοπικός server ενημερώνει την βάση του κεντρικού... αν λοιπόν η σύνδεση του Pos με τον τοπικό server είναι 10Mbps και του τοπικού με τον κεντρικό 56Κbps, τότε με την υπόθεση ότι ένα update query είναι το πολύ 30Κb, τότε χρειάζεται μερικά msec για να ενημερωθεί ο κεντρικός server για την αλλαγή στο κατάστημα... επειδή όμως ο χρόνος εξυπηρέτησης του ταμείου είναι πολύ μεγαλύτερος, τότε αν υποθέσουμε ότι έχουμε 10 ταμεία ανά κατάστημα και συνεχώμενη ουρά, τότε ο γρηγορότερος ρυθμός δεν μπορεί να ξεπερνά τις 10 αποδείξεις ανά 10-15", το οποίο ρεαλιστικά θα είναι 10 αποδείξεις ανά λεπτό... οπότε η πληροφορία είναι πολύ μικρή, επομένως η βάση δεδομένων μπορεί να (και πρέπει καθώς υπάρχει η δυνατότητα και τα εργαλεία) να ενημερώνεται σε μερικά ms...Με τον ίδιο τρόπο ότι μπαίνει και ότι βγαίνει από το μαγαζί, πριν ακόμα φύγει και αφού φτάσει έχει ένα status για το σύστημα το οποίο πρέπει να ενημερώνεται συνεχώς και το οποίο πάλι μπορεί να γίνεται (και πρέπει) αυτοματοποιημένα με την ίδια ταχύτητα...Δεν μπορώ να φανταστώ ούτε μια λογική εξήγηση για το ότι δεν μπορεί και δεν δουλεύει έτσι το Πλαίσιο και οποιαδήποτε αλυσίδα τέτοιου μεγέθους... οποιαδήποτε εξήγηση είναι δικαιολογία είτε για κακή διαχείριση, είτε για κάποιο άλλο λόγο... Εδώ υπάρχουν εταιρίες με τεράστιες αποθήκες και εμπορεύματα που είναι σκορπισμένα σε 1000άδες καταστήματα σε όλον τον κόσμο και δουλεύουν ρολόι και γρήγορα με τα ίδια ακριβώς εργαλεία, απλά σε ανάλογο μέγεθος hardware...το μόνο που βλέπω σαν πρόβλημα, επειδή τα καταστήματα έχουν κ τη λογική σουπερμάρκετ σε αντίθεση με άλλα online μαγαζιά που είναι ουσιαστικά αποθήκες μόνο, από το ράφι ως το ταμείο (κ άρα κ το update του server) μπορεί να περάσει κάμποση ώρα όπου το προιόν φαίνεται διαθέσιμο αλλά στην πράξη είναι σε ένα χέρι κ περιφέρεται, είναι παρατημένο σε λάθος ράφι γτ το μετάνιωσε κ το ξεφορτώθηκε όπου να΄ναι, είναι στο service να μπει σε μηχάνημα κ ίσως μέχρι να τιμολογηθεί δεν αφαιρείται από το απόθεμα, ή δεν ξέρω εγώ τί άλλο... τουλάχιστον όμως για την κεντρική αποθήκη (από όπου ξεκινάει κ η παραγγελία εξ΄ορισμού αν γίνει μέσω internet και όχι από κάποιο κατάστημα (εκτός κ αν μόνο εκεί υπάρχει)) είναι αστείο να μην υπάρχει live απόθεμα... κ ας μην αντανακλά το 100% του αποθέματος λόγω ύπαρξης των καταστημάτων... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaco Σεπτέμβριος 23, 2010 #75 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 23, 2010 Αν στο συγκεκριμένο poll πάρουν μέρος τα άτομα που έχουν κάνει view το παρόν thread δε νομίζω να το πάρει για πλάκα το plaisio.Εξαρτάται από το πόσο μεγάλο μέρος της πίτας είμαστε...Τέλος πάντων, προσωπικά η δική μου απογοήτευση γενικότερα από την αγορά είναι η υιοθέτηση της λογικής του super market... δηλαδή όταν το Πλαίσιο πουλάει ομπρέλες, ξαπλώστρες παραλίας και βατραχοπέδηλα και το Jumbo πουλάει μέχρι και απορρυπαντικά πλυντηρίου και ξεβουλωτήρια για χέστρες, τότε κάπου έχουν ξεφύγει... αυτά τα μαγαζιά τύπου αγοράς Αλ-χαλίλι, είναι κατάντια και εν τέλη είναι εις βάρος των καταναλωτών σε βάθος χρόνου...το μόνο που βλέπω σαν πρόβλημα, επειδή τα καταστήματα έχουν κ τη λογική σουπερμάρκετ σε αντίθεση με άλλα online μαγαζιά που είναι ουσιαστικά αποθήκες μόνο, από το ράφι ως το ταμείο (κ άρα κ το update του server) μπορεί να περάσει κάμποση ώρα όπου το προιόν φαίνεται διαθέσιμο αλλά στην πράξη είναι σε ένα χέρι κ περιφέρεται, είναι παρατημένο σε λάθος ράφι γτ το μετάνιωσε κ το ξεφορτώθηκε όπου να΄ναι, είναι στο service να μπει σε μηχάνημα κ ίσως μέχρι να τιμολογηθεί δεν αφαιρείται από το απόθεμα, ή δεν ξέρω εγώ τί άλλο...Φυσικά και μπορεί να συμβεί αυτό, αλλά σαν αποτέλεσμα με τα δεδομένα του Πλαισίου πχ ή και άλλων που έχω δει, είναι σαν ο πελάτης αυτός να περιφέρεται για μέρες με το πακέτο μέσα σε ένα κατάστημα... γιατί αλλιώς δεν εξηγείται πως μένει κάτι εκεί ακόμα και για μέρες... αλλά όπως και να έχει, ακόμα και αυτή η περίπτωση είναι στατιστικά μικρή να κρατάει για τόσο πολύ ώρα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Σεπτέμβριος 23, 2010 #76 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 23, 2010 Λίγο ΟΤ αλλά σχετικά με το σούπερ μάρκετ, έτσι που έχουν γενικευθεί από την μια και ζορίσει από την άλλη τα πράγματα, αναγκαστικά σε λίγο το πλαίσιο θα πουλάει από μίζες, σε φριτέζες, σε τρακτερ, και ιμάντες για υποβρύχια γιατί απλά ΔΕΝ βγαίνει.Τα profit margins είναι τόσο μικρά στα pc parts που αν δεν διευρύνει τα πράγματα που πουλάει δεν θα βγει στο τέλος του μήνα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ultraex2005 Σεπτέμβριος 23, 2010 #77 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 23, 2010 αν και ειμαι offtopic καμπανες πεφτουν αλλα δυστηχως ειναι λιγες,εως ελαχιστεςδιαβαστε εδωhttp://www.xblog.gr/?p=18520υγ μια ειναι η λυση καταγγελια στην καταγγελια που θα παν θα στρωσουν Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaco Σεπτέμβριος 23, 2010 #78 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 23, 2010 Λίγο ΟΤ αλλά σχετικά με το σούπερ μάρκετ, έτσι που έχουν γενικευθεί από την μια και ζορίσει από την άλλη τα πράγματα, αναγκαστικά σε λίγο το πλαίσιο θα πουλάει από μίζες, σε φριτέζες, σε τρακτερ, και ιμάντες για υποβρύχια γιατί απλά ΔΕΝ βγαίνει.Τα profit margins είναι τόσο μικρά στα pc parts που αν δεν διευρύνει τα πράγματα που πουλάει δεν θα βγει στο τέλος του μήνα.Κοίτα υπάρχουν διάφορες απόψεις επί του θέματος και έχουν να κάνουν με αυτούς που διαχειρίζονται το management της εταιρίας και παίρνουν τις αποφάσεις... ένας άλλος μπορεί να πει και να σου αποδείξει με επιχειρήματα ότι μια τέτοια επιχείρηση έχει τελικά πολύ περισσότερα έξοδα, επομένως μικρότερα κέρδη και επίσης έχανε την εξειδίκευση της στην αγορά, την εξειδίκευση του προσωπικού της, με αποτέλεσμα να ανοίγει τρύπες στους ανταγωνιστές οι οποίοι να απορροφούν μερίδιο της αγοράς τους κτλ κτλ... Το θέμα είναι ότι επειδή η αγορά είναι αμφίδρομη, γιατί και η αγορά μπορεί να διαμορφώσει τους καταναλωτές, αλλά και οι καταναλωτές μπορούν να διαμορφώσουν την αγορά, αλλά η Ελλάδα πάσχει από καταναλωτές με μυαλό, τελικά είναι και αυτοί που διαμορφώνονται... οπότε αρέσκονται στο super market, με αποτέλεσμα να χαλάνε την αγορά για εμάς τους υπόλοιπους που θέλουμε εξειδίκευση και πιο ώριμη αγορά... τέλος πάντων είναι μεγάλο θέμα, το πασαλείφω και δεν λέει γιατί είναι και σοβαρό... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sstav Σεπτέμβριος 23, 2010 #79 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 23, 2010 Τα profit margins είναι τόσο μικρά στα pc parts που αν δεν διευρύνει τα πράγματα που πουλάει δεν θα βγει στο τέλος του μήνα. :nono::flag::whistle2::happy2: τι απ'ολα ...διαλέγεις και παίρνεις.... γιατί αν δεν ισχύει τότε δεν κάνουν καθόλου καλά την δουλειά τους οι προμήθειες...χονδρική να αγόραζαν από μαγαζιά στην Γερμανία διψηφιο ποσοστό κέρδους θα είχαν Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Σεπτέμβριος 23, 2010 #80 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 23, 2010 Είναι τεράστια κουβέντα και ΟΤ, απλά αν ήταν έτσι να ήταν όλοι με διψήφιο και να αγοράζαν απο Γερμανία, τότε γιατί απο τα 100 μαγαζιά που είχαμε πριν 10 χρόνια τώρα έχουμε 10 που έχουν μείνει? Και απο αυτά τα 10 έχουν σχεδόν όλα Online store που μειώνει τραγικά τα κόστη ενοικίου, υπαλλήλου, λογαριασμών κλπ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.