Jump to content



Ερώτηση προς όσους ψωνίζουν/έχουν ψωνίσει απο Play.com


geogeoland

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Παιδιά, τις τελευταίες μέρες θέλησα να κάνω μια παραγγελία απο Play.com, μιας και αποφάσισα να αποκτήσω αυθεντικό ενα απο τα αγαπημένα μου παιχνίδια.

Το πρόβλημα έχει ως εξής. Έχω κάνει λογαριασμό, τα πάντα κανονικά, αλλά φαίνεται να υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τη κάρτα. Τα στοιχεία που βάζω είναι ολόσωστα, αλλά μου έρχεται mail, αφότου έχω περιμένει μια μέρα καθε φορά, οτι κάποιο λάθος υπάρχει και δεν μπορεί να γίνει η συναλλαγή.

Κάρτα χρεωστική, VISA, με σημαντικά πάνω απο το απαραίτητο ποσό... Τι διάολο?

Το μονο που δεν έχω βάλει είναι το valid from, καθώς η κάρτα μου δεν έχει τέτοιο πεδίο. Μονάχα member since: και έτος.

Επίσης, μπορεί με το όνομα να παίζει κάτι, αλλά δοκίμασα και με πλήρες όνομα, και ακριβώς όπως το έχει πάνω η κάρτα.

Τέλος, δε ξέρω, μπορεί να του φταίει και η διεύθυνση, έχει 3 πεδία, το ένα κάτω απο το άλλο, αλλά δε λέει που μπαίνει ο αριθμός, που η οδός κλπ, και ο δρόμος μου έχει άλφα-γιότα στο όνομα, οπότε δε ξέρω αν θέλει "e" ή "ai".

Έχει κανείς που του δουλεύει το account να μου δώσει κάποια οδηγία?

Εν τω μεταξύ, δεν έχουν και help department που να δουλεύει με mail (αυτό πάλι πρώτη φορά), οπότε...

Ευχαριστώ εκ των προτέρων. :)

Υ.Γ. Δε ξέρω αν είναι η σωστή κατηγορία αυτή, ή αν πρέπει να πάει στο Gaming ή στο Networking. Αν δεν είναι ας το μετακινήσει κάποιος Mod/Admin παρακαλώ.

@filthy dwarf

Alpha

@Xzibit

ευχαριστώ, το κρατάω για μελλοντική αναφορά (την αγορά την έκανα απο αλλού), καθώς αν συμφέρει τρομερά να ψάξω κάτι απο κει, θα χρειαστεί. :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.