kotel Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16, 2010 #1 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16, 2010 Στις 7/9 εκανα παραγγελια απο το πλαισιο.Μετα απο λιγες μερες μου στειλανε mail οτι το προιον δεν υπαρχει και οτι ακυρωθηκε η παραγγελια.Σημερα ελαβα ενα ακομα mail : Αγαπητέ κύριε XXX,Η ομάδα του www.plaisio.gr σας ευχαριστεί για την αγορά σας στις 7/9 από το on-line κατάστημα μας και την εμπιστοσύνη να μοιραστείτε τα στοιχεία σας μαζί μας. Από σήμερα θα σας ενημερώνουμε μέσω e-mail για νέα προϊόντα & αποκλειστικές προσφορές.Για την επόμενη αγορά σας άνω των 49 Ευρώ σας κάνουμε δώρο 2 θερμός αξίας 9,99 Ευρώ. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι στην on-line φόρμα παραγγελίας να προσθέσετε το χχχχχχχχχ στο πεδίο coupon code.Με εκτίμησηΗ ομάδα του www.plaisio.grΤελικα τι γινεται;Ακυρωθηκε η οχι η παραγγελια;
GoMaR Σεπτέμβριος 16, 2010 #2 Σεπτέμβριος 16, 2010 γιατι δε παιρνεις ενα τηλεφωνο στο 210 28 92000 να ρωτησεις ; εμεις δε μπορουμε να σου πουμε κατι
kotel Σεπτέμβριος 16, 2010 Author #4 Σεπτέμβριος 16, 2010 Ok πηρα και την ακυρωσα..πολυ φιλικοι ολοι τους..ευχαριστω.
3likos Σεπτέμβριος 16, 2010 #5 Σεπτέμβριος 16, 2010 Ok πηρα και την ακυρωσα..πολυ φιλικοι ολοι τους..ευχαριστω. αγαπάμε πλαίσιο, αγαπάμε μουφα προσφορές, ΑΓΑΠΑΜΕ EMAIL ΑΚΥΡΩΣΗΣ.... :banging:
kotel Σεπτέμβριος 16, 2010 Author #6 Σεπτέμβριος 16, 2010 Απορω γιατι και το e-shop και το πλαισιο τα μισα και βαλε προιοντα που εχουνε στο Site δεν υπαρχουν..πριν κανα 2μηνο εφτιαξα ενα tower για ενα φιλο μου απο e-shop και καρτα γραφικων-ραμ-μητρικη ενω ελεγε οτι ηταν διαθεσιμα πηγα να κανω την παραγγελια απο το μαγαζι και δεν τα ειχε...:SAτιμη κριση..
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.