Jump to content



πλαφον στα καύσιμα- σωστο η λάθος;


Constandinos

Recommended Posts

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply
καλά όσα λες αλλά και πάλι δε δικαιολογούν τα εξής:

1) γιατί ο υπάλληλος μας γεμίζει με τη μεγαλύτερη σκάλα (σε ροή) ? μήπως για να βγάζει από τη μύγα ξύγκι λόγω του πρόσθετου αέρα που περνάει

2)γιατί όταν οι τιμές των διυλιστηρίων πέφτουν μια συγκεκριμένη μέρα η μείωση στα πρατήρια έρχεται 1βδομάδα μετά ενώ στην περίπτωση αύξησης η αύξηση στα πρατήρια είναι από το προηγούμενο βράδυ?

3)γιατί δε μπορείτε να τα βρείτε σαν κλάδος και να έχετε ένα ενιαίο σύστημα ελέγχου δεξαμενών και ποιότητας καυσίμου για να ξεβρωμίσετε την αγορά από τους μισούς σας συναδέλφους που νοθεύουν την 100άρα με 95άρα και λοιπές νοθείες? Τους μισούς να ξεμπροστιάσετε και να κλείσουν θα σας φέρει διπλάσιους πελάτες.

4)γιατί έπρεπε να περάσουν τόσα χρόνια για να κόβετε αναλυτικές αποδείξεις με την ώρα γεμίσματος, το είδος καυσίμου, την ποσότητα σε λίτρα και την τρέχουσα τιμή?

5) γιατί τσιμπάτε τις τιμές κάθε Πέμπτη βράδυ και τις ρίχνετε Δευτέρα πρωί? Μήπως για να κονομήσετε κάνα έξτρα από τους εκδρομείς του Σαββατοκύριακου?

κοίταξε λοιπόν να ξεκαθαριστούν τα παραπάνω πριν αναφερθείς σε μια τιμή 0,80 αντί 0.90-1.00ευρώ μιας και δεν είμαι βενζινας..........ο κλάδος σου έχει καταστρέψει ήδη 1 αυτοκίνητο της οικογένειας και παρολίγον 1 δεύτερο.

όσα νούμερα και να μου δείξεις δε μπορείς να διαγράψεις τα όσα απίστευτα κέρδη βγάζετε με τα παιχνίδια σας στη πλάτη του καθένα μας.

1. αυτο με την σχέση απόκλισης-ροής, το συμπερανες μετα απο διεξοδικη μελέτη των blueprints των αντλιων και του ηλεκτρονικου συστήματος μέτρησης?( no offence)

2. γιατι τα βεζινάδικα και ειδικα τα μεγαλα εχουν 15αρες δεξαμενες καθως και οι εταιρειες έχουν κατι χιλιαδες κυβικα σε αποθήκες..

3. εγώ είμαι υπέρ αυτου που λες, δηλάδη ενος συστήματος ελένχου απο την στιγμή που θα βγει το βυτίο απο τα διυλυστήρια via gps μέχρι που θα φτάσει στον καταναλωτή, και ενός συστήματος ελένχου και διασφαλισης ποιότητας, αλλα δεν νομιζω να περιμένεις απο εμένα να πληρώσω το κόστος, τουλαχιστον όχι μονος μου, και δεν μιλάμε γαι 2-3 χιλιαρικα εδω... μονο και μόνο το σύστηματακι για τις αποδείξεις και τον ηλεκτρονικό έλενχο των δεξάμενων με αυτοματες βέργες βγαινει γυρω στο 30αρικο...

4. γιατι πολύ απλα, η φορολογία μας βγαίνει βάση των τιμολογιών αγορας...και αν ήθελε το κράτος να ελένξει την λαθρεμπορία..πιστεψε με μπορούσε και πολύ ανετα κιολας

5. γιατί εγω έχω σταθερη τιμη εδω και 8 μέρες?

και πίστεψε με..την βρίσκω να καταστρέφω αυτοκίνητα τοσο πολύ, που βάζω και στο δικο μου την ίδια βενζινη...

Link to comment
Share on other sites

για να ευθυμήσουμε λίγο, φτιάξτε μια χρονομηχανή και πηγαίνετε στο Αμερικα (τότες που φούλαρες το αμάξι, 5 δολάρια) με $$$ και πάρτε τόνους βενζίνη :crazy_pilot:... και ελάτε πίσω με βυτιοφόρα

:happy2:

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι λίγο οξύμωρο να λες ότι το 0.80 διατηρείται ενώ τότε έβγαινε 1.20 ενώ τώρα 1.50?

Πραγματικά δηλαδή απορώ, έχεις την εντύπωση ότι αυτοί που μας τρώνε τα λεφτά από τις βενζίνες είναι οι βενζινάδες; Όχι, δεν τους βγάζω αθώους, κλέβουν με όποιο τρόπο μπορούν, όχι όλοι, αλλά πολλοί. Αλλά έλεος πια, δείτε και πιο έξω.

Link to comment
Share on other sites

Η βενζίνη έχει άλλο ειδικό βάρος απο το νερό, γι' αυτό μην διαιρείς με το 1000 όπου βγαίνει 1,3801 ευρώ / λίτρο.

Είναι 0.68-0.74 ειδικό βάρος, οπότε με 0.70 χονδρικά ο τόνος είναι 1428 λίτρα, οπότε 1380ευρό/1428λίτρα = 0.9666 λίτρο...

αστοχο, συγνώμη, λόγω συνηθειας, αναφερομαι στο χιλιολιτρο, απλα το λεω τόνο...

Link to comment
Share on other sites

@constandinos:

Μην περιμένεις συμπαράσταση όταν οι μισοί συνάδελφοί σου κλέβουν, νοθεύουν, διατηρούν διπλές δεξαμενές και δεν επιδέχονται κανέναν έλεγχο, ενώ δρουν διαρκώς ως επίδοξοι κερδοσκόποι, με το σκεπτικό ότι θέλοντας και μη, αν υπάρχει ανάγκη, ο άλλος θα βάλει βενζίνη όσο και νά 'χει.

Προσωπικά είμαι υπέρ του πλαφόν, αρκεί αυτό να ήταν στο 1 ευρώ.

Και δεν με απασχολεί αν θα κλείσουν τα μισά πρατήρια, άλλωστε βαράνε μύγες τις περισσότερες ώρες του 24ώρου.

Θα πηγαίνω στα υπόλοιπα.

Για μια άτολμη κυβέρνηση σαν αυτή που έχουμε που ουσιαστικά δεν κάνει τίποτα, το πλαφόν θα μπορούσε να το βάλει στο 1.4.

Αν ο άλλος έχει χτίσει το υπερπρατήριο με το σκεπτικό να μετακυλήσει την τιμή στη βενζίνη, δεν φταίω εγώ που θέλω να βάλω βενζίνη να πληρώνω το πρατήριο - περίπτερο και το δώρο "ρακέτες για παραλία".

Και κάτι άλλο:

γιατί ενώ σε όλο τον κόσμο τα πρατήρια δουλεύουν μόνα τους, εδώ πρέπει να έχουμε υπαλλήλους κλπ. ?

στο εξωτερικό βλέπεις γκόμενα με SLK ντύσιμο στην τρίχα και πιάνει το πιστόλι και βάζει.

Εδώ δεν μπορούμε να τα καταφέρουμε γιατί έχουμε να πληρώνουμε ακριβά το κάθε στάδιο μεταπώλησης.

Και όπως έχω ξαναγράψει, θα προτιμούσα μια φορά τη βδομάδα που γεμίζω το αμάξι να πεταγόμουνα Ελευσίνα σε κάποιο διαμορφωμένο χώρο για ιδιώτες και να γέμιζα, παρά να πληρώνω βυτιοφορείς, πρατηριούχους και το κακό συναπάντημα!

Link to comment
Share on other sites

Κυριακή Λάρισα.

Βενζινάδικο JETOIL πάνω στην παλιά εθνική. Τιμή Σαββάτου. 1.489.

Τιμή Κυριακής, (όταν άρχισε να ακούγεται ότι θα υπάρχει πρόβλημα), 1.529.

Τιμή Δευτέρα πρωί με το άνοιγμα. 1.489

ΑΝ αυτό δεν είναι ΑΛΗΤΕΙΑ τι είναι;

ΚΑΡΦΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΙΓΕΤΑΙ πόσο παίρνει το λίτρο χονδρική. Σκέφτηκε ΦΟΥΣΤΙΚΑ ή όχι; ΌΣΟ δίκιο και να είχε το έχασε με αυτήν του την κίνηση η όχι; Τι μου λέτε τώρα εσείς για συλλογική προσπάθεια και συμφέρον κτλ. Τα ίδια φκατόμυαλα συνεχίζουμε να έχουμε ΑΠΑΝΤΕΣ.

Α ναι! ξέχασα να αναφέρω... Κάποια στιγμή ξαφνικά είπε ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ...."Τελείωσε η απλή...μόνο 100άρα έχω"...aka 1.629! Και βέβαια ΧΩΡΙΣ να έρθει βυτίο το πρωί της Δευτέρας, ξαφνικά απέκτησε και πάλι απλή αμόλυβδη στις δεξαμενές του.

Αλλά φυσικά δεν φταίνε αυτοί. Εμείς φταίμε που τα καβαλάμε ακόμα τα αυτοκίνητα μας. Άστα μια εβδομάδα παρκαρισμένα να δω τι θα κάνουν.

Link to comment
Share on other sites

κλικ μι!

Απο την Ναφτεμπορική.

Οι πρατηριούχοι ζήτησαν να αυξηθεί η τιμή του πλαφόν και να διαμορφωθεί περίπου στο 1,52 ευρώ το λίτρο για την αμόλυβδη και το αίτημα βρήκε θετική ανταπόκριση από το υπουργείο.
Link to comment
Share on other sites

@constandinos:

Μην περιμένεις συμπαράσταση όταν οι μισοί συνάδελφοί σου κλέβουν, νοθεύουν, διατηρούν διπλές δεξαμενές και δεν επιδέχονται κανέναν έλεγχο, ενώ δρουν διαρκώς ως επίδοξοι κερδοσκόποι, με το σκεπτικό ότι θέλοντας και μη, αν υπάρχει ανάγκη, ο άλλος θα βάλει βενζίνη όσο και νά 'χει.

Προσωπικά είμαι υπέρ του πλαφόν, αρκεί αυτό να ήταν στο 1 ευρώ.

Και δεν με απασχολεί αν θα κλείσουν τα μισά πρατήρια, άλλωστε βαράνε μύγες τις περισσότερες ώρες του 24ώρου.

Θα πηγαίνω στα υπόλοιπα.

Για μια άτολμη κυβέρνηση σαν αυτή που έχουμε που ουσιαστικά δεν κάνει τίποτα, το πλαφόν θα μπορούσε να το βάλει στο 1.4.

Αν ο άλλος έχει χτίσει το υπερπρατήριο με το σκεπτικό να μετακυλήσει την τιμή στη βενζίνη, δεν φταίω εγώ που θέλω να βάλω βενζίνη να πληρώνω το πρατήριο - περίπτερο και το δώρο "ρακέτες για παραλία".

Και κάτι άλλο:

γιατί ενώ σε όλο τον κόσμο τα πρατήρια δουλεύουν μόνα τους, εδώ πρέπει να έχουμε υπαλλήλους κλπ. ?

στο εξωτερικό βλέπεις γκόμενα με SLK ντύσιμο στην τρίχα και πιάνει το πιστόλι και βάζει.

Εδώ δεν μπορούμε να τα καταφέρουμε γιατί έχουμε να πληρώνουμε ακριβά το κάθε στάδιο μεταπώλησης.

Και όπως έχω ξαναγράψει, θα προτιμούσα μια φορά τη βδομάδα που γεμίζω το αμάξι να πεταγόμουνα Ελευσίνα σε κάποιο διαμορφωμένο χώρο για ιδιώτες και να γέμιζα, παρά να πληρώνω βυτιοφορείς, πρατηριούχους και το κακό συναπάντημα!

Θα σου απαντήσω με ένα ερώτημα, ρητορικό μάλλον...αλλά οι άλλοι μισοί τι φταίνε; Σκέψου και στον δικό σου κλάδο, όπως και σε κάθε άλλο, πόσοι κάνουν σωστά την δουλειά τους, και είναι λογικό κατ εμε , να υπάρχει αυτή η κατάσταση από την στιγμή που δεν υπάρχει σε καμία περίπτωση ο στοιχειώδης κρατικός έλενχος. Θα μου πεις τώρα ποιο κράτος...αλλά τέλος πάντων. Επίσης, για αυτό που λες σχετικά με το κόστος, ναι, εν μέρει, έχεις δίκιο...και ναι, και εγώ θέλω την βενζίνη να κοστίζει όσο στην βενεζουελα.. αλλά νομίζω ότι ξέρεις γιατί η τιμή της βρίσκεται σε αυτά τα επίπεδα, και όλα τα άλλα είναι απλά ουτοπία. πάντως, just for the record.. με εξέπληξε η αντίδραση κάποιων παιδιών εδώ μέσα, no offence , γιατί πίστευα ότι όντας επαγγελματίες και γνωρίζοντας την ελληνική πραγματικότητα, θα είχαν πιο ήπιες απόψεις. τέλος πάντων, διαβάζω και μαθαίνω ότι το πλαφον ανακλήθηκε...λάθος κατ εμε, γιατί απλά η κυβέρνηση έκανε κάτι πρόχειρο και γρήγορο, για καθαρά επικοινωνιακούς λογούς κατά την άποψη μου, και απέτυχε παταγωδώς... τώρα, μακάρι να το κάνει την επόμενη φορά σωστά, για το οποίο διατηρώ τις επιφυλάξεις μου..

Link to comment
Share on other sites

Θα τρελαθούμε; Και τώρα τί; Κυνήγι του φθηνότερου; έλεος ...

Οκ ας φάνε καμιά νίλα τώρα που δε θα βάζει βενζίνη συχνά ο ελληνάκος...

αλλά θα σκεφτεί έτσι ή θα συνεχίσει να την πληρώνει χρυσό;

Link to comment
Share on other sites

Θα τρελαθούμε; Και τώρα τί; Κυνήγι του φθηνότερου; έλεος ...

Οκ ας φάνε καμιά νίλα τώρα που δε θα βάζει βενζίνη συχνά ο ελληνάκος...

αλλά θα σκεφτεί έτσι ή θα συνεχίσει να την πληρώνει χρυσό;

Το 1.473 του πλαφον δηλαδη σου ειχε φανει σαν μια φτηνη τιμη?

Link to comment
Share on other sites

Δεν πειράζει. Χειρότερα ήταν με το πλαφόν αφού τουλάχιστον εκεί που είδα είχαν τη βενζίνη +5 λεπτά. Θα φτάσουμε πάλι ναι, στο κυνήγι του φθηνότερου, να φαλιρίσουν οι ακριβοί και κυρίως οι τρελοί με τα συνοικιακά BP. Και τώρα έλεγαν να την πάνε 1.520

Πριν το πλαφόν είχε πέσει στα 1,419 με την τρομοκρατία του καταναλωτή, για πάμε πάλι :)

Edit: Moar infoz

“Την άρση του πλαφόν στα καύσιμα από τα μεσάνυχτα αποφάσισε ο υφυπουργός Περιφερειακής Ανάπτυξης, Ντίνος Ρόβλιας, μετά με τη συνάντηση που σήμερα είχε σήμερα με τους εκπροσώπους των βενζινοπωλών….

«Το ζητούμενο δεν είναι η αναπροσαρμογή, αλλά η άρση του πλαφόν στις τιμές των υγρών καυσίμων» δήλωσε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδος (Ο.Β.Ε.), Μιχάλης Κιούσης, προσερχόμενος στη συνάντηση με τον κ. Ρόβλια.

Ο κ. Κιούσης τόνισε ότι δεν υφίσταται πλέον λόγος για την ύπαρξη πλαφόν. Η κυβέρνηση από την πλευρά της δηλώνει αποφασισμένη να το αναπροσαρμόσει, επισημαίνοντας ότι η απόφαση αυτή θα ωφελήσει τον καταναλωτή.

Προς λουκέτο στα πρατήρια

Οι πρατηριούχοι δηλώνουν αποφασισμένοι να κλείσουν τα πρατήρια από αύριο, εμμένοντας στην άποψη που εξέφρασαν, είτε να αποσυρθεί πλήρως το πλαφόν στα καύσιμα, είτε να επιβληθεί πλαφόν σε όλα τα στάδια διακίνησης.

Ήδη αρκετοί πρατηριούχοι κρατούν και σήμερα τα καταστήματά τους κλειστά, προκειμένου -όπως λένε- να μην πωλούν με ζημία εξαιτίας του πλαφόν. Περίπου 350 πρατήρια στην Αττική, 250 πρατήρια στην Κρήτη και αρκετά βενζινάδικα σε πολλές περιοχές της χώρας παραμένουν κλειστά.

Χαρακτηριστικό είναι ότι στα Χανιά παραμένει κλειστό λόγω πλαφόν το 80% των πρατηρίων υγρών καυσίμων.

«Τα πρατήρια έκλεισαν, καθώς μετά την επιβολή του πλαφόν πουλάμε το λίτρο των καυσίμων φθηνότερα απ’ ό,τι αγοράζουμε. Τα πρατήρια δεν τα κλείσαμε εμείς, τα έκλεισε η απόφαση για το πλαφόν», υποστήριξε ο πρόεδρος των βενζινοπωλών του νομού Χανίων, Βαγγέλης Κώτσος.

Κορυφαίος παράγοντας του υπουργείου τόνιζε ότι η αύξηση στο πλαφόν θα είναι από 1 έως και 2 λεπτά το λίτρο και ξεκαθάριζε ότι δεν τίθεται θέμα επέκτασής του και σε άλλα στάδια της διακίνησης, δηλαδή σε διυλιστήρια και εταιρίες εμπορίας.

«Παρακολουθούμε τις διεθνείς τιμές του πετρελαίου. Αν υπάρχει αύξηση εκεί, είναι πιθανή η αναπροσαρμογή του πλαφόν», δήλωσε στον ραδιοφωνικό σταθμό ΒΗΜΑ 99,5 ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης, Στέφανος Κομνηνός.

Τρίμηνη φυλάκιση

Εν τω μεταξύ, σε τρεις μήνες φυλάκιση με αναστολή καταδικάστηκε ο ιδιοκτήτης πρατηρίου στην Καλλιθέα, ο οποίος συνελήφθη και παραπέμφθηκε με τη διαδικασία του αυτοφώρου, για πώληση καυσίμων πέραν της τιμής του πλαφόν.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.