Jump to content



πλαφον στα καύσιμα- σωστο η λάθος;


Constandinos

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Το ύψος του πλαφόν στα καύσιμα αποφάσισε σήμερα η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας μετά από σχετικό αίτημα της κυβέρνησης. Η τιμή για τη βενζίνη των 95 οκτανίων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη είναι 1,473 ευρώ το λίτρο, ενώ για τη βενζίνη των 100 οκτανίων είναι 1,701 ευρώ το λίτρο ενώ το πλαφόν έχει διάρκεια μίας εβδομάδας.

Το υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας σε συνεργασία με τα υπουργεία Οικονομικών και Περιβάλλοντος αποφάσισαν να προχωρήσουν στην επιβολή πλαφόν στην τιμή διάθεσης των καυσίμων σε μια προσπάθεια να αποτρέψουν κρούσματα αισχροκέρδειας που εμφανίσθηκαν χθες και προχθές, μετά την ανακοίνωση των επιταγμένων οδηγών φορτηγών δημοσίας χρήσεως και των βυτιοφορέων πως θα προχωρήσουν σε κινητοποιήσεις.

Έτσι, σήμερα το πρωί συγκλήθηκε εκτάκτως η ολομέλεια της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας και καθόρισε την ανώτατη τιμή πώλησης για τη βενζίνη των 95 οκτανίων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη στα 1,473 ευρώ το λίτρο, ενώ για τη βενζίνη των 100 οκτανίων στα 1,701 ευρώ το λίτρο. Η ανώτατη τιμή θα ισχύσει για 7 ημέρες, οπότε θα επενεξεταστεί η σκοπιμότητα παράτασης των ανώτατων τιμών. Για τα λοιπά καύσιμα οι ανώτατες τιμές είναι: βενζίνη LRP 1,561 και πετρέλαιο κίνησης 1,282 ευρώ το λίτρο. Το πλαφόν διαμορφώθηκε με βάση τη μέση τιμή πώλησης της αμόλυβδης στην Αττική, προσαυξημένη κατά ορισμένα λεπτά για τα έξοδα μεταφοράς για τα νησιά και τους απομακρυσμένους νομούς.

Πέραν από την απόφαση της Ρυθμιστικής Αρχή Ενέργειας το υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας θα διενεργεί εντατικούς ελέγχους στην αγορά για τον εντοπισμό πρατηριούχων που αισχροκερδούν. Σύμφωνα με το υπουργείο οι έλεγχοι των υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου σε συνεργασία με τις αρμόδιες διευθύνσεις εμπορίου των Νομαρχιών θα είναι εντατικοί, σε καθημερινή βάση και σε όλη τη χώρα, ενώ στους παραβάτες θα επιβάλλονται επί τόπου οι προβλεπόμενες από το νόμο κυρώσεις.

Τις απόψεις σας κύριοι....

πηγή: Τα ΝΕΑ (http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4594033)

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Φυσικά και είναι σωστό. Μακάρι να είχε γίνει τόσο καιρό που ο καθένας έκανε του κεφαλιού του με την τιμή.

Να είναι όπως και τα τσιγάρα. Γιατί δηλαδή να μην υπαρχει πλαφόν στη βενζίνη?

και πολύ ψηλά είναι το πλαφόν............οι βενζινάδες αγοράζουν με 0.60-0.80. άσε στην άκρη τις νοθείες.

και μην ακούσω βλακείες του τύπου μα ο Βαρδινογιάννης και λοιποί τους πουλάνε ακριβότερα.......Είναι στο χέρι τους να μην αγοράσουν για να πιέσουν από τη μεριά τους για χαμηλότερες τιμές χονδρικής.

έβαλα το Σαββάτο το πρωί 95άρα Aegean στον Απέργη (Πειραιώς δίπλα στο φανάρι του γηπέδου του Ολυμπιακού) με 1.428.

Πέρασα ξανά την Κυριακή το βράδυ και είχε πάει στο 1.448.

Σήμερα το πρωί με την ουρά την είχε στο 1.469

ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ!

Εγω παλι σημερα κοβωντας μια βολτα στη Θεσσαλονικη ειδα την τιμη εκει κοντα, στο 1.47.

Ειχα ηδη βαλει με 1.396 και αναρωτιομουν γιατι ολοι οι υπολοιποι (εκτος απο 1-2 γνωστα φθηνα βενζιναδικα) ειχαν την τιμη στα υψη.

Μολις εμαθα και την απαντηση.

Στο θεο είναι το πλαφόν...

Το βασικό μειονέκτημα που έχει αυτό το μέτρο, οτι δηλαδή απο τη στιγμή που τίθεται σε ισχύ, αυτόματα σχεδόν πάει η τιμή παντού και χτυπάει το όριο, δε το γνωρίζουν?

Δηλαδή, καλά κάνανε και το θεσπίσανε.. αλλά κατ εμέ έπρεπε να λάβουν και το παραπάνω υπόψιν τους, πράττοντας ανάλογα.

Ο διαχρονικός γρίφος που καλούνται να λύσουν οι εκάστοτε υπουργοί αρμόδιοι για τα ενεργειακά είναι πώς διαμορφώνεται η τιμή της βενζίνης. Η διαφανής διαμόρφωση της τιμής του προϊόντος αποτελεί ένα από τα βασικά ζητούμενα για την ομαλή λειτουργία της αγοράς.

Μιας αγοράς που βρίσκεται διαρκώς στο στόχαστρο, τις περισσότερες φορές δίκαια, άλλες άδικα, για τις στρεβλώσεις, τις δυσλειτουργίες αλλά και τα προβλήματα που παρουσιάζει, με κύριο «θύμα» τον καταναλωτή.

Πώς όμως διαμορφώνεται η τιμή της βενζίνης μέχρι να φτάσει στον καταναλωτή; Τα διυλιστήρια αγοράζουν βάσει των συμφωνιών που κλείνουν (μακροπρόθεσμα συμβόλαια και αγορές) από τους προμηθευτές τους. Αυτή η πρώτη ύλη διυλίζεται και τιμολογείται με μια συγκεκριμένη εξίσωση που περιλαμβάνει τις τιμές Platts HCIF MED των προηγούμενων τεσσάρων ημερών και την ισοτιμία ευρώ-δολαρίου.

Έτσι για παράδειγμα στις 16 Οκτωβρίου είχαμε τιμή Platts στα 701,75 δολάρια τον τόνο με ισοτιμία ευρώ-δολαρίου στο 1,4869, η οποία μεταφράζεται σε τιμή 0,362 ευρώ το λίτρο. Η τιμή διυλιστηρίου που προέκυψε ήταν μικρότερη καθώς η διεθνής τιμή της βενζίνης ακολουθεί ανοδική τροχιά οπότε με το μέσο όρο των τεσσάρων ημερών η τιμή διυλιστηρίου τη συγκεκριμένη ημέρα ήταν 0,353 ευρώ το λίτρο. Για να φτάσει στον καταναλωτή η βενζίνη προστίθενται οι διάφοροι φόροι:

● 0,004 ευρώ το λίτρο η εισφορά του Ν. 3335/05

● 0,00018 ευρώ το λίτρο το τέλος ΡΑΕ

● 0,410 ευρώ το λίτρο ο ειδικός φόρος κατανάλωσης.

Παρατηρούμε δηλαδή ότι με την τιμή διυλιστηρίου στα 0,353 ευρώ προστίθενται τρεις ποσοτικοί φόροι που δεν συναρτώνται με το κόστος του πετρελαίου. Έτσι στη συγκεκριμένη ημερομηνία μόνο ο ειδικός φόρος κατανάλωσης ισοδυναμούσε με το 116,1% της τιμής προ φόρων του διυλιστηρίου. Όμως η «συνεισφορά» του κράτους στην τιμή της βενζίνης που πληρώνουμε δεν σταματά εδώ. Ακολουθεί το ειδικό τέλος του Ν.2093/92 που ισοδυναμεί με το 0,5% της τιμής διυλιστηρίου μαζί με τον ΕΦΚ και τις εισφορές ΔΕΤΕ και ΡΑΕ και επ’ αυτής της τιμής προστίθεται ΦΠΑ 19%. Έτσι μετά από φόρους η τιμή διυλιστηρίου από 0,353 ευρώ το λίτρο εκτινάσσεται στα 0,918 ευρώ το λίτρο.

Στη συνέχεια προστίθενται τα μεικτά περιθώρια κέρδους των εταιρειών εμπορίας και των πρατηριούχων, τα οποία με βάση το μέσο όρο της τιμής πώλησης (1,042 ευρώ το λίτρο) διαμορφώθηκαν στα 12,4 λεπτά το λίτρο. Αυτά τα 12,4 λεπτά το λίτρο ήταν το μεικτό κέρδος για τις εταιρείες εμπορίας και τους πρατηριούχους.

πήγη ΙΣΟΤΙΜΙΑ (http://www.isotimia.gr/default.asp?pid=24&ct=13&artid=78105)

cheers guys..

και δεν νομίζω να είμαι ξεφτιλισμένος.....

έχεις βενζινάδικο?

Εσύ τι πιστεύεις δηλαδή που λες ότι οι βενζινάδες αγοράζουν 0.60-0.80? Έχεις βενζινάδικο και ξέρεις; Ή στο είπε "αξιόπιστη πηγή";

Μήπως τους βλέπεις όλους να κυκλοφορούν με Cayenne και δεν το 'ξερα? Αυτό που ακούγεται κυρίως είναι ότι το 1,00 ευρώ από την τιμή είναι φόροι κλπ, μακάρι κάποια στιγμή να δω τιμολόγιο βενζινά για να έχω να πω.

αυτο που ενδιαφερει τον καταναλωτη ειναι οτι με το που ακουγεται οτι εγινε κατι καπου καπως καποτε σχετικο με βενζινη/πετρελαιο/φορτηγα/λιμανια/τανκερ το 99% των βενζιναδικων τσιμπανε την τιμη.

Αν βαλεις και τα γνωστα θεματα ποιοτητα βενζινης/πειραγμενη αντλια το το θεμα παει κατα διαολου.

Να πουμε επισης για τις περιπτωσεις που οταν ανεβαινε το βαρελι ανεβαινε η τιμη το αλλο ξημερωμα; Να πουμε οτι οταν επεφτε η τιμη εμενε η ιδια επειδη "αγορασανε ακριβα" ;

Το πλαφον επρεπε να εχει μπει εδω και χρονια αφου οι ελεγχοι ειναι της πλακας.

Αληθεια με το βενζιναδικο στη μιχαλακοπουλου εγινε κατι;

Τωρα για το αν εχουν καγιεν ή οχι ειναι δικο τους θεμα, και αμα παει καλα η δουλεια ας παρουν οτι θελουν. Εμενα δε με ενδιαφερει το τι αλλα το πως.

Σαφώς και δεν μείωσαν όταν κατέβηκε το βαρέλι και το λέω. Αλλά μην λέμε ανακρίβειες και να μην τα ρίχνουμε μόνο στον κάθε βενζινά, που δεν πιστεύω ότι είναι το μεγάλο ψάρι στην αλυσίδα.

Σαφώς και δεν μείωσαν όταν κατέβηκε το βαρέλι και το λέω. Αλλά μην λέμε ανακρίβειες και να μην τα ρίχνουμε μόνο στον κάθε βενζινά, που δεν πιστεύω ότι είναι το μεγάλο ψάρι στην αλυσίδα.

E και που θες να τα ριξουμε δηλαδη? Στον ΟΠΕΚ και στον σεϊχη του Μπρουνεϊ?

Οι πολιτικοι νομιζω εχουνε φαει το κραξιμο που τους αναλογει, τα καρτελ πετρελαιου και οι Βαρδινογιανναιοι και αυτοι. Καλως ή κακως οι τελικοι εμποροι αποτελουν ΚΑΙ αυτοι μερος του προβληματος, οποτε κραζονται (δικαια κατα την γνωμη μου).

Τωρα αν βγαινει ο καθενας και λεει οτι φταινε ΜΟΝΟ αυτοι, ΟΚ ειναι φαουλ.

Ευχαριστώ που διαβάζετε τα ποστ μου :)

Σαφώς και δεν μείωσαν όταν κατέβηκε το βαρέλι και το λέω. Αλλά μην λέμε ανακρίβειες και να μην τα ρίχνουμε μόνο στον κάθε βενζινά, που δεν πιστεύω ότι είναι το μεγάλο ψάρι στην αλυσίδα.

Πλαφον πρεπει να μπει σε ΟΛΑ τα σταδια, αλλα καμια κυβερνηση δεν εχει τα @@ να τα βαλει με το κεφαλαιο!

Βγαινουνε και οι δημ/φοι του οπισθιου, που τα χωνουν στους βενζιναδες και επηρεαζουν τον κοσμο, λες και οι βενζιναδες εχουν τπτ βιλλες και πισινες στην Εκαλη και στην Πολιτεια και κυκλοφορουν με cayenne οπως ειπε και ενας φιλος πιο πανω!

Πλαφον πρεπει να μπει σε ΟΛΑ τα σταδια, αλλα καμια κυβερνηση δεν εχει τα @@ να τα βαλει με το κεφαλαιο!

Βγαινουνε και οι δημ/φοι του οπισθιου, που τα χωνουν στους βενζιναδες και επηρεαζουν τον κοσμο, λες και οι βενζιναδες εχουν τπτ βιλλες και πισινες στην Εκαλη και στην Πολιτεια και κυκλοφορουν με cayenne οπως ειπε και ενας φιλος πιο πανω!

Έχω γνωστό βενζινά αλλά την έκανε επαρχία, μαγκιά μεγάλη στις μέρες μας.

Μα το θέμα όπως ήδη ειπώθηκε είναι ποιός θα τα βάλει γενικά με το κεφάλαι και τις μαύρες αγορές.

Θα περιμένουμε σα τη γκόθαμ τον δικό μας μπάτμαν

Σαφώς και οι βενζινοπώλες δεν είναι το μεγάλο ψάρι στην αλυσίδα. Αλλά εγώ από αυτόν θα πάρω βενζίνη, αυτόν ξέρω. Δεν έχω πάρε δώσε με την BP, τη Shell, τη Motor oil.

Οπότε, να μη θυμούνται ότι η βενζίνη φτάνει ακριβά σε αυτούς μόνο όταν τους βάζουν πλαφόν, ή τους υποχρεώνουν να κόβουν αποδείξεις [σα δε ντρέπονται που θέλουν και αποδείξεις...]. Γιατί όταν βάζανε την τιμή στο 1,65€, δεν τους είδα να σκούζουν για την τιμή που παίρνουν από τους προμηθευτές...

Λοιπόν, να σας δώσω μια εικόνα των πραγμάτων από ''μέσα''.... γιατί έχει γίνει τεράστιο θέμα η λεγόμενη αισχροκέρδεια στα καύσιμα. Καταρχάς, κάτι που λίγοι ξέρουν, είναι ότι η τιμή/τόνο είναι δημοσιευμένη από το υπουργείο, και μπορείτε να την δείτε εδώ http://www.gge.gr/36/index.asp . Αυτό μάς δίνει την τιμή που αγοράζει η εκάστοτε εταιρεία εμπορίας καυσίμων από τα ελληνικά διυλιστήρια, συμπεριλαμβανομένων την προσαυξήσεων και των εξής φόρων :

1. ΕΙΔΙΚΗ ΕΙΣΦΟΡΑ (ΑΡΘΡΟ 11 Ν.3335/05)

2. P.A.E.-[ΤΕΛΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ]

(ΑΠΟΦΑΣΗ 241/09 ΦΕΚ/360/Β/27-02-09)

3. Ε.Φ.Κ.-[ΕΙΔΙΚΟΣ ΦΟΡΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ]

(Ν.3483/06 ΦΕΚ.169/Α/07-08-06)

(όπως Τροποποιήθηκε & ισχύει από 03/05/2010)

4. Δ.Ε.Τ.Ε.-[ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ]

(Ν.2093/92 ΦΕΚ.181/Α/25-11-92)

Από εκεί και πέρα, αν προστεθεί το ποσοστό του ΦΠΑ φτάνουμε στην τιμή αγοράς της εταιρείας εμπορίας πετρελαιοειδών, χωρίς να περιλαμβάνουμε το κέρδος χονδρικής, λιανικής και μεταφοράς, μπορούμε να φτάσουμε σε ένα ‘ασφαλές’

συμπέρασμα, για την τιμή, δηλαδή, για παράδειγμα, αν κάποια εταιρεία αγόρασε καύσιμα την παρασκευή, η τιμή αγοράς ήταν 1.122,047/τόνο χωρίς ΦΠΑ, με τον φπα 1380,11871 ευρώ/τόνο ακα 1,3801 ευρώ / λίτρο. καλά ως εδώ, πρόσθεσε τώρα το κέρδος χονδρικής, λιανικής, και το κόμιστρο της μεταφοράς...και θα καταλάβετε γιατί ο πρατηριούχος δεν αγοράζει 0,60-0,80 λεπτά όπως προαναφέρθηκε..

Τώρα, σαφώς και υπάρχουν παιχνίδια στις τιμές, και κυρίως στις τιμές των μικρών εταιρειών, γιατί προσπαθούν βασιζόμενες σε αυτές να πάρουν μερίδιο της αγοράς, πράγμα λογικό άλλωστε. Κάτι που δεν ξέρουν πολλοί επίσης, είναι ότι εκτός από το γεγονός ότι η κάθε εταιρεία πουλάει με διαφορετικές τιμές, όπως προανέφερα, είναι το γεγονός ότι το κάθε πρατήριο της ίδιας εταιρείας αγοράζει με διαφορετική τιμή, αναλόγως με την κατανάλωση του σε βάθος χρόνου, και το συμβόλαιο που έχει υπογράψει…

Για το θέμα του πλαφον τώρα, ναι είμαι υπέρ του πλαφον, γιατί η ελεύθερη και καλά αγορά δεν μπορεί τουλάχιστον στον χώρο μου να αυτορυθμιστεί για κανέναν λογο απο μόνη της, αρκεί να επιβληθεί σε όλη την αγορά των υγρών καυσίμων, γιατί με τις δεδομένες συνθήκες, δημιουργείται το παράδοξο οι τιμές αγοράς για τον πρατηριούχο να είναι μεγαλύτερες από την τιμή του πλαφον πώλησης…και το έχω δει αυτό με τιμολόγιο αγοράς…. Συγνώμη για το μέγεθος του κειμένου και αν σας κούρασα…

καλά όσα λες αλλά και πάλι δε δικαιολογούν τα εξής:

1) γιατί ο υπάλληλος μας γεμίζει με τη μεγαλύτερη σκάλα (σε ροή) ? μήπως για να βγάζει από τη μύγα ξύγκι λόγω του πρόσθετου αέρα που περνάει

2)γιατί όταν οι τιμές των διυλιστηρίων πέφτουν μια συγκεκριμένη μέρα η μείωση στα πρατήρια έρχεται 1βδομάδα μετά ενώ στην περίπτωση αύξησης η αύξηση στα πρατήρια είναι από το προηγούμενο βράδυ?

3)γιατί δε μπορείτε να τα βρείτε σαν κλάδος και να έχετε ένα ενιαίο σύστημα ελέγχου δεξαμενών και ποιότητας καυσίμου για να ξεβρωμίσετε την αγορά από τους μισούς σας συναδέλφους που νοθεύουν την 100άρα με 95άρα και λοιπές νοθείες? Τους μισούς να ξεμπροστιάσετε και να κλείσουν θα σας φέρει διπλάσιους πελάτες.

4)γιατί έπρεπε να περάσουν τόσα χρόνια για να κόβετε αναλυτικές αποδείξεις με την ώρα γεμίσματος, το είδος καυσίμου, την ποσότητα σε λίτρα και την τρέχουσα τιμή?

5) γιατί τσιμπάτε τις τιμές κάθε Πέμπτη βράδυ και τις ρίχνετε Δευτέρα πρωί? Μήπως για να κονομήσετε κάνα έξτρα από τους εκδρομείς του Σαββατοκύριακου?

κοίταξε λοιπόν να ξεκαθαριστούν τα παραπάνω πριν αναφερθείς σε μια τιμή 0,80 αντί 0.90-1.00ευρώ μιας και δεν είμαι βενζινας..........ο κλάδος σου έχει καταστρέψει ήδη 1 αυτοκίνητο της οικογένειας και παρολίγον 1 δεύτερο.

όσα νούμερα και να μου δείξεις δε μπορείς να διαγράψεις τα όσα απίστευτα κέρδη βγάζετε με τα παιχνίδια σας στη πλάτη του καθένα μας.

Λοιπόν, να σας δώσω μια εικόνα των πραγμάτων από ''μέσα''.... γιατί έχει γίνει τεράστιο θέμα η λεγόμενη αισχροκέρδεια στα καύσιμα. Καταρχάς, κάτι που λίγοι ξέρουν, είναι ότι η τιμή/τόνο είναι δημοσιευμένη από το υπουργείο, και μπορείτε να την δείτε εδώ http://www.gge.gr/36/index.asp . Αυτό μάς δίνει την τιμή που αγοράζει η εκάστοτε εταιρεία εμπορίας καυσίμων από τα ελληνικά διυλιστήρια, συμπεριλαμβανομένων την προσαυξήσεων και των εξής φόρων :

1. ΕΙΔΙΚΗ ΕΙΣΦΟΡΑ (ΑΡΘΡΟ 11 Ν.3335/05)

2. P.A.E.-[ΤΕΛΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ]

(ΑΠΟΦΑΣΗ 241/09 ΦΕΚ/360/Β/27-02-09)

3. Ε.Φ.Κ.-[ΕΙΔΙΚΟΣ ΦΟΡΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ]

(Ν.3483/06 ΦΕΚ.169/Α/07-08-06)

(όπως Τροποποιήθηκε & ισχύει από 03/05/2010)

4. Δ.Ε.Τ.Ε.-[ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ]

(Ν.2093/92 ΦΕΚ.181/Α/25-11-92)

Από εκεί και πέρα, αν προστεθεί το ποσοστό του ΦΠΑ φτάνουμε στην τιμή αγοράς της εταιρείας εμπορίας πετρελαιοειδών, χωρίς να περιλαμβάνουμε το κέρδος χονδρικής, λιανικής και μεταφοράς, μπορούμε να φτάσουμε σε ένα ‘ασφαλές’

συμπέρασμα, για την τιμή, δηλαδή, για παράδειγμα, αν κάποια εταιρεία αγόρασε καύσιμα την παρασκευή, η τιμή αγοράς ήταν 1.122,047/τόνο χωρίς ΦΠΑ, με τον φπα 1380,11871 ευρώ/τόνο ακα 1,3801 ευρώ / λίτρο. καλά ως εδώ, πρόσθεσε τώρα το κέρδος χονδρικής, λιανικής, και το κόμιστρο της μεταφοράς...και θα καταλάβετε γιατί ο πρατηριούχος δεν αγοράζει 0,60-0,80 λεπτά όπως προαναφέρθηκε..

Τώρα, σαφώς και υπάρχουν παιχνίδια στις τιμές, και κυρίως στις τιμές των μικρών εταιρειών, γιατί προσπαθούν βασιζόμενες σε αυτές να πάρουν μερίδιο της αγοράς, πράγμα λογικό άλλωστε. Κάτι που δεν ξέρουν πολλοί επίσης, είναι ότι εκτός από το γεγονός ότι η κάθε εταιρεία πουλάει με διαφορετικές τιμές, όπως προανέφερα, είναι το γεγονός ότι το κάθε πρατήριο της ίδιας εταιρείας αγοράζει με διαφορετική τιμή, αναλόγως με την κατανάλωση του σε βάθος χρόνου, και το συμβόλαιο που έχει υπογράψει…

Για το θέμα του πλαφον τώρα, ναι είμαι υπέρ του πλαφον, γιατί η ελεύθερη και καλά αγορά δεν μπορεί τουλάχιστον στον χώρο μου να αυτορυθμιστεί για κανέναν λογο απο μόνη της, αρκεί να επιβληθεί σε όλη την αγορά των υγρών καυσίμων, γιατί με τις δεδομένες συνθήκες, δημιουργείται το παράδοξο οι τιμές αγοράς για τον πρατηριούχο να είναι μεγαλύτερες από την τιμή του πλαφον πώλησης…και το έχω δει αυτό με τιμολόγιο αγοράς…. Συγνώμη για το μέγεθος του κειμένου και αν σας κούρασα…

Η βενζίνη έχει άλλο ειδικό βάρος απο το νερό, γι' αυτό μην διαιρείς με το 1000 όπου βγαίνει 1,3801 ευρώ / λίτρο.

Είναι 0.68-0.74 ειδικό βάρος, οπότε με 0.70 χονδρικά ο τόνος είναι 1428 λίτρα, οπότε 1380ευρό/1428λίτρα = 0.9666 λίτρο...

φραγμα χολντ γιορ χορσιζ,δυο πραγματα να μαθουμε μας ειπε ο ανθρωπος,μην του μιλας με το υφος "αληταραδες κλπ"...

απο εκει και περα το πλαφον το θεωρω σαν συλληψη ισαξιο με το στρινγκακι ..πλαφον φουτουγου.

υγ : λακη μ@μησες.

μα δεν αναφέρομαι στο δικό του πρατήριο......αλλά όχι να μου πει οτι ίσα ίσα που τη βγάζουν και τα βενζινάδικα στο μεροκάματο.......

ο.96 Lakisss.....? κοίτα να δεις που θα πιάσουμε τελικά το 0.80 που είχα μάθει προ 2ετίας (προφανώς οι τιμές αλλάζουν αλλά δε τις παρακολουθώ κάθε μήνα)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.