Jump to content



Κάρτα γραφικών και ΠΛΑΙΣΙΟ


AgentCain

Recommended Posts

4 ώρες είναι αρκετές για να είναι ο Η/Υ σας*... ξανά σε φόρμα!

Επισκεφτείτε ένα από τα 19 κέντρα Τεχνικής Υποστήριξης Πλαίσιο και επισκευάστε οποιαδήποτε μονάδα Η/Υ σε 4 με 24 ώρες.

θα ελεγα οτι εξυπηρετηθηκες πολυ γρηγορα.ΤΟ οτι μπορει εσυ να μην εβλεπες κοσμο δεν παει να πει οτι δεν ειχαν μηχανηματα μεσα .

Link to comment
Share on other sites

Είχε κόσμο και μάλιστα αρκετό για service. Μιλάμε είμασταν 5-6 ατομα ταυτοχρονα

Βάζει την κάρτα πάνω και διαπιστώνει ότι αυτή παίζει κανονικά. Ακολουθάει συνομιλία μαζί σου και αποφασίζετε να την ελέγξει περαιτέρω. Μόλις έχασε 10 πολύτιμα λεπτά από το χρόνο του και υπάρχουν 5 άτομα στην ουρά που ήρθαν κατά την διάρκεια αυτών των 10'. Κάποιοι από αυτούς βιάζονται, αλλά δεν πειράζει. Περίμεναν μόλις 10'....

Περί card reader. Σου σημειώνω την μαγική λέξη

Δικαιούται άμεση επιστροφή ακόμα και χρημάτων.

Βάζει την κάρτα πάνω και διαπιστώνει ότι αυτή παίζει κανονικά. Ακολουθάει συνομιλία μαζί σου και αποφασίζετε να την ελέγξει περαιτέρω. ΣΤΟΠ!

Την αφήνω και αντε γεια σας, τόσο απλα. Έστω ότι εγώ την πήγα για καμμένη και μου βρήκε ότι δουλεύει. Συμπέρασμα ή κάτι άλλο φταίει με την κάρτα ή εγώ έχω το πρόβλημα (μητρική, τροφοδοτικό). Η κάρτα παραχωρεί την προτεραιότητά της σε κάτι που δηλώθηκε καμμένο και παίρνει τη σειρά της στην ουρά προτεραιότητας καρτών με μη διευκρινισμένο πρόβλημα. Καθαρά πράγματα

Άσχετα με το παραπάνω και πάνω σε κάτι που είπε ο φίλος evolution

Πριν από λίγο που πέρασα να την παραλάβω επεσα πάνω σε σκήνη διαμάχης του εν λόγω τεχνικού με τους υπόλοιπους της ομάδας, όπου τους κατηγορούσε για διάφορα σχετικά της συνεργασίας τους. Απότι φαίνεται είχα πέσει σε γενικώς εκνευρισμένο πωλητή (τωρα καταλαβαίνω τα μούτρα που είχε)

Link to comment
Share on other sites

μολις γυρισα απο την Τηνο πηγα να αναψω λαμπαδα μηπως αλλαξει το e-shop απο ενα μηνα καθηστερυση να πεσει στον μισο,:worship:

Φιλε για 4 ωρες μιλας μια χαρα σε εξυπηρετησαν απο το e-shop εχεις ιδεα μιλαμε για εβδομαδες και μην ξεχναμε οτι και αυτοι ειναι ανθρωποι ξερεις τι τραβανε ολοι μερα και δεν ειναι δικοι μας υπαλληλοι.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς

Και όπως εγώ δε ξέρω τι τραβάνε έτσι και αυτοι δε ξέρουν τι τραβάω

Συνεπώς είμαι ο πελάτης και είναι η εταιρία. Όταν εγώ θα μαλώσω με τον πωλητή μαλώνω με την εταιρία είτε για την πολιτική της σε κάποια ζητήματα είτε γιατί εβαλε αυτον τον ανθρωπο μπροστά μου να με εξυπηρετήσει.

Και επειδή ακριβώς κανεις μας δε ξέρει τον άλλον, γιαυτόν ακριβώς το λόγο αυτη τη στιγμή δε βρίσκομαι στο σπίτι του πωλητή να του χτυπάω εμψυχωτικά τη πλάτη λέγοντας του "Νταξει ρε Μήτσο δε πειράζει θα περάσει, είσαι καλός στη δουλειά σου" και αυτός να με λεει "σορυ ρε φίλε για τη συμπεριφορά και που σου φώναξα αλλα είχα ντέρτια". Παρά γράφω στο φόρουμ τι συνέβει.

Και στο κάτω κάτω της γραφής, και να μή θέλει να σε εξυπηρετήσει θα προσπαθήσει να περάσει το μήνυμα "ο πελάτης έχει παντα δίκιο" και ας σε εχει κλέψει και από πάνω. Αυτός ουτε καν αυτο!

Δε προσπαθώ να πετύχω απολύτως τίποτα. Αυτη τη στιγμή το μηχανημα είναι και πάλι πλήρως λειτουργικό. Απλώς ο κάθε υποψήφιος αγοραστής οφείλει να ενημερώνεται γύρω από την εταιρία στην οποία θα δώσει τα λεφτά του.

Link to comment
Share on other sites

O πελατης φιλε μου δεν μπορει να εχει παντα δικιο και πιστεψε με εχουν δει τα ματια μου και εχουν ακουσει τα αυτακια πολλα με απαιτησεις πελατων,

Τελος παντων αφου εκανες δουλεια.

Φιλικα

Γιαννης

Link to comment
Share on other sites

Ρε σεις, τι κάθεστε και συζητάτε?

Αρχικά σιγά μην χρησιμοποιήσει αλγόριθμο για να αποφασίσει αν θα την δει τώρα ή σε 5 λεπτά...

Δεύτερο, πας μια κάρτα, την τσεκάρει, στην αλλάζει. Που είναι το πρόβλημα?

Έλεγε πουθενά ότι πρέπει να κάτσει να τσεκάρει άμεσα? 4 ώρες νομίζω λένε, 4 σου είπαν, σε 4 το είχε πάρει νομίζω.

Στο κάτω κάτω μιλάμε για 4 ώρες...ο χρόνος είναι πολύ καλός και μα την παναγία δεν ξέρω πως τα καταφέρνουν, μπράβο τους.

Προφανώς και αν ήταν ένα μεγάλο αλάνι, και είχε εκεί ένα pcακι έτοιμο, θα σου έλεγε άραξε μια στιγμή, να κόψω το πιστωτικό για το card reader, μιας και την ψιλιάζω ότι είναι καμένη, να την βάλουμε πάνω και αν δεν bootάρει στην αλλάζω.

Για να το κάνει αυτό, πρέπει:

1)Να έχει έτοιμο pc

2)Να είναι κάποιος άλλος εκεί να αναλάβει τους άλλους πελάτες

3)Να κατέχει αρκετά το ζήτημα. Δεν μιλάω να είναι από κάποια σχολή, αλλά θα πρέπει τουλάχιστο να έχει 1000post στο lab:haha:

Και αυτό με τον διευθυντή τι fail είναι? Θα ήθελα να πήγαινες και ο διευθυντής να ήταν σωστός και να σου έλεγε ή πάρτην και φύγε αν σε ενοχλεί η αναμονή ή περίμενε 4 ώρες. Αυτά δίνουμε και είναι παραπάνω από ότι δικαιούσαι.-

Link to comment
Share on other sites

Αμα είναι άσχετος ας βάλει και αλγόριθμο, ας βάλει και μάντη.

Είχε έτοιμο πισί, τα εβλεπα από πίσω του όταν οι υπόλοιποι της ομάδας βαζαν και βγαζαν κάρτες πάνω του. Και είχε ομάδα. Αυτός καθόταν έξω και ελεγε ελα συ τι έχεις, φύγε. Επόμενος. Και οι από πίσω δώστου πάνω κάτω κουτιά, φορητούς, τροφοδοτικά και δε συμμαζεύεται.

Προσωπικά 4 ώρες για να διαπιστώσει αν κάτι είναι καμμένο είναι πραγματικά άθλιος και τραγικός χρόνος. Είπαμε το βάζει βλεπει ότι είναι καμμένο και τελειώνει η υπόθεση. Αν δεν είναι το αφήνει στην άκρη να το ελέγξει καλύτερα μετά.

Και εν τέλει δε του πήρε 4 ώρες. Σε μία ώρα είχε έρθει sms.

Είναι θέμα οργάνωσης, δεν ήξερε τι υποχρεώσεις έχει και πόσο χρόνο μπορεί να διαρκέσει η κάθε μια. Αν μου έλεγε ξες επειδή υπαρχει πολύ δουλειά σε μισή με 1 ώρα θα το κοιτάξω εγώ θα έκοβα βόλτες στα γύρω μαγαζιά και θα τελείωνε η υπόθεση. Μου πέταξε εκεί μια πανάκεια 4 ωρών που θα ελεγε είτε φέρω USB stick είτε ολόκληρο μηχάνημα.

Και είπαμε. ΔΕΝ πήγα στον διευθυντή αν και θα μπορούσα. Και το πιο πιθανό να ήταν κάθαρμα ο διευθυντής και να τα έβαζε με τον υπάλληλο, μιας που και όλοι εκει μέσα με ένα ψεύτικο χαμόγελο μεχρι τα αυτια είναι γιατί έτσι τους σφύριξε ο διευθυντής.

Οταν πήγα να παραλάβω την αντικατάσταση με εξυπηρέτησε ο άλλος που ήταν στο ταμείο.

Μπορώ να σου πω ότι πετυχα περίπτωση ατόμου. Ήταν απλά πολύ πιο ευγενικός από τον 1ο (ή όπως είπαμε ο 1ος είχε τα νεύρα του). Ούτε υφάκι είχε ούτε απαξιωτικά μιλούσε ούτε μου έδωσε την αίσθηση "τελειωνε γιατί μας τα πρηξες". Ίσως να ήταν το αλάνι που εχεις στο μυαλό σου. Εγώ παντως το αλάνι που περιγράφεις το λέω έμπειρο τεχνικό.

Link to comment
Share on other sites

Αν μέσα στο προκαθορισμένο χρονικό διάστημα πήρες την κάρτα σου πίσω, δεν υπάρχει λόγος να παραπονιέσαι.

Αντιθέτως υπάρχει λόγος να αναρωτιέσαι τί σχέση μπορεί να έχει η ψυχική σου κατάσταση με την ψυχική κατάσταση του κάθε υπαλλήλου που συναντάς καθημερινά και να προσπαθήσεις να αποστασιοποιηθείς.

Αν ήμουν υπάλληλος στο Πλαίσιο δεν θα έδινα τίποτα και σε κανέναν άμεσα πίσω, παρά μόνον αν δεν είχα απολύτως τίποτα να κάνω και ήμουν σίγουρος ότι είναι θέμα πέντε λεπτών.

Όμως καταλαβαίνω την ταλαιπωρία σου, όπως καταλαβαίνω και την κούραση και τις προτεραιότητες που πρέπει ανά πάσα στιγμή να κουμαντάρει ο κάθε υπάλληλος.

Μπορεί η κούραση να είναι μεγάλη, αλλά δεν κάνουμε κάτι λιγότερο όλοι οι υπόλοιποι σαν εσένα που μας βλέπεις καθημερινά να τρέχουμε δίπλα σου στους δρόμους.

Το πολύ-πολύ με κάνα ρεμπέτικο στο ipod να πάρουμε χορευτά την γωνία.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι θα πρότεινα να μην αντιδρούμε λες και το Πλαίσιο μας έκαψε την κάρτα. Εγώ αυτό έχω καταλάβει. Κάποιος από το πλαίσιο πήγε στο σπίτι του AgentCain, έκαψε την κάρτα του και μετά του κάνανε καψώνια. :giveup:

Link to comment
Share on other sites

Δες το καθαρά μαθηματικά αν θες

Εστω οτι ο τεχνικός κάνει ενα φορματ σε εναν υπολογιστη που ξερω γω τον πηγαν γιατι κολλάει και εχει ιούς. Εστω ότι του πάρει αυτη η ιστορία 45λεπτά, γιατι η ολη ιστορια θελει drivers και ρυθμίσεις κτλ

Και έστω οτι ο ίδιος τεχνικός πρεπει να ελεγξει την καμμένη καρτα. Η δουλειά αυτη θα τον πάρει μαξ 5λεπτά

Στην πρώτη περίπτωση ο τυπας θα περιμένει 30 λεπτά και γω 35. Και μπορεί να μη φταίει τελικά το λειτουργικο και να καθεται να δει τι φταιει αρα +οσο πάει.

Στη 2η περίπτωση αυτος 35 και γω 5

Όπως το βλέπω εγώ έχει κάνει καλύτερη διαχείριση εργασιών στη 2η περίπτωση. Και δε πρόκειται να του ερθουν πανω απο 10 καμμενες καρτες ταυτοχρονα τι διαολο

Καταλαβαίνω αυτό που λες οτι και ο 1ος τυπας πρέπει να εξυπηρετηθεί γιαυτό και δε μπορουμε να του πουμε ""κοιτα πρώτα τα καμμένα" αλλα πρεπει να κανονίσει καπως τον διαθεσιμο χρονο που εχει για την εκπλήρωση των εργασιών που του ζητούνται.

Και γιατί να περιμένω εγώ που ήρθα πρίν από εσένα 5 λεπτά παραπάνω για να γίνει η δική σου δουλειά πρώτη?

και εγώ βιάζομαι να γυρίσω στη δουλεία μου.

Και αν έρθει ενας ακόμη με πρόβλημα που λύνεται σε 5 λεπτά και ενας ακόμη κτλ κτλ....?

Link to comment
Share on other sites

οταν διαβαζω αυτο το ποστ κατι αρνητικο μου βγαζει..η συμπεριφορα σου και αυτα που απαιτεις ειναι περα απο καθε φαντασια. σκεψου να ηταν ενας σαν εσενα στην δικη σου δουλεια και να στα ζαλιζε να ειχες αλλα 1000 στο μυαλο σου και να σου λεει κανε μου μια διορθωση σε ενα σχεδιο cad σε 5λεπτα .. η εξυπηρετηση του πλαισιου ειναι κατι παραπανω απο αψογη ποσο μαλλον για τα ελληνικα δεδομενα. πηγαινε παρτα απο το eshop και το καθε eshop αν εν σου φαινεται καλη η εξυπηρετη σου.. σορυ για το υφος μου, αλλα και δικιο να ειχες μονο με το υφακι που εχεις το χανεις. ολα αυτα στα λεω φιλικα και μονο. δεν εχω καμια σχεση με το πλαισιο και ουτε με τις πωλησεις ηλεκτρωνικων υπολογιστων. φοιτητης ειμαι, ηλεκτρολογος μηχανικος ειμαι και δουλευω σερβιτορος οποτε δεν ειμαι στην σχολη. ολοι προσπαθουν για το καλυτερο δυνατον κανενας δεν θελει να χασει την δουλεια του. υπαρχουν μερικοι κανονες σε καθε δουλεια που δεν ξερουν οι πελατες. οσο πιο ευγενικοι ειμαστε εμεις οι πελατες τοσο καλυτερη εξυπηρετηση θα εχουμε,στο πλαισιο και στο καθε πλαισιο.

φιλικα παναγιωτης

Link to comment
Share on other sites

αλλα και δικιο να ειχες μονο με το υφακι που εχεις το χανεις.

που να έβλεπες και το δικό του. Γιατι νομίζεις τα γραφω αυτα συναδελφε?

Εμένα πάντως το 1ο πράγμα που μου έχουν μάθει σε περιπτώσεις δουλειάς είναι να είμαι συγκρατημένος και μαζεμένος. Και αν ο πελάτης επιμένει τόσο πολύ να ρωταω το αφεντικό. Αυτός μια φορα δεν ήταν ετσι και γιαυτό μου την έδωσε.

Ήταν λες και ήρθα στο μαγαζί του και είναι ο μόνος που έκοβε και έραβε εκεί μέσα. Δε ξέρω ίσως να την είχε δει team leader ή κάτι τετοιο.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.