Jump to content



Κάρτα γραφικών και ΠΛΑΙΣΙΟ


AgentCain

Recommended Posts

Ελπίζω να γράφω στο σωστό μέρος

Το πρόβλημα είναι το εξής

Πριν απο 8 μηνες αγορασα μια ati connect3d 5750 της οποίας η λειτουργία ηταν περιεργη από την πρώτη στιγμή. Ενω δλδ η Ati μας διαφήμιζε χαμηλές καταναλώσεις και χαμηλά ρολόγια σε 2D η δικιά μου ετρεχε συνέχεια στα 700/1150 μονιμως.

Διάβασα το bios της και είδα οτι μέσα σε αυτό δεν υπάρχει προφίλ για 2D ρολογια. Είχε 4 προφιλ ολα το ίδιο.

Το περασμένο σάββατο ψόφησε η κάρτα. Δεν εκανε μπιπ, δεν εβγαζε εικόνα, τίποτα. Πριν απο αυτο έκανε κατι βγακείες με artifacts ελεγα δεν ειναι τπτ θα φταινε τπτ drivers (ηταν και το Μάφια2)

Σήμερα στις 2:00 την πήγα στο πλαισιο καλαμαριάς και του λεω του τεχνικού "εκανε βλακείες με τα ρολόγια, εβγαλε αρτιφακτς και μετά δεν άναβε καν"

Επομένως τι πιο απλό από το να μου πει περιμένετε λίγο να την ελέγξουμε και να δουμε. Ανταυτού με λεει σε 4 ώρες. Τον λέω "είναι μηχάνημα δουλειας, ειμαι ηλ. μηχανικος και αυτη τη στιγμή εχω μεινει χωρις πισι. 10 λεπτά δουλειά ειναι!" και με αρχίζει τα διάφορα περί προτεραιότητας στις επισκευές

Η αλήθεια ειναι ότι σήμερα είχαν πολύ δουλειά αλλά όσο περίμενα στην ουρα ο ενας έφερνε πισι "πεταει μπλε οθόνη" ο άλλος "card reader πότε δουλεύει πότε όχι" ο 3ος "λαπτοπ ζεσταίνεται πολύ"

Θα έπρεπε λοιπόν οι κύριοι στο τεχνικό τμήμα να ορίζουν σωστές προτεραιότητες δεδομένου του γεγονότος ότι έφερα κάτι καμμένο και περιμένω αντικατάσταση. Δεν υπαρχει πιο απλό σφάλμα από το "το βαζω στην πρίζα και δε δουλεύει"

Με τα πολλά κοντέψαμε να πλακωθούμε. Το θέμα είναι ότι μένω μακριά και όσο ναναι το να πηγαινοέρχομαι σημαίνει χρόνο και χρήμα. Ευτυχώς πριν από λίγο (4 ωρες ναι καλά) με εστειλαν sms, πήρα τηλέφωνο και με λεει οκ την αλλάξαμε. Στο δε αποδεικτικό που μου έδωσε οταν την παρέδωσα γράφει Παρατηρήσεις πελάτη: "βγαζει artifacts" Εκτίμηση τεχνικού: "Δεν ανάβει". Οτι ναναι δλδ, εβγαλε και "εκτίμηση"

Δεν έχω πρόβλημα με το service από τη πλευρά της εταιρίας. Έχω πρόβλημα από το τμήμα που δεν κανονίζει σωστά τις δουλειές του. Είναι σαν να έρχεται ένας με πονόδοντο και άλλος με ξεριζωμένο χέρι και να του λες περίμενε τον αλλον. Εν κατακλείδι θα κάνω αλλα 40χλμ χωρίς λόγο

Στο θέμα της καταναλωσης δε ξερω τι να κάνω,γιατι προφανώς πάλι την ίδια θα με δώσουν. Δε ξέρω αν τελικά είναι πρόβλημα της δικιας μου καρτας ή όλης της σειρας καρτών από την connect3d. Μια ιδέα είναι να αλλαξω ρύθμιση στο προφιλ του CCC στα βολτ. Αν εχει κανεις αλλη ιδεα ας την πει ελεύθερα

Link to comment
Share on other sites

Πήγες όλο το κουτί;

Δε ξέρω αλλά μήπως έχουν δικιές τους προτεραιότητες, που σε σένα και μένα μοιάζουν ασόβαρες;

Έχοντας γνωστό που είχε δουλέψει μην περιμένεις και άτομα με πτυχία εκεί μέσα αν και θα έπρεπε..

Link to comment
Share on other sites

Ναι το κουτί και το CD, όπως ακριβώς την πήρα

Τι αλλες προτεραιότητες να εχουν? από τη συζήτηση που καναμε μου μίλησε για άλλα μηχανήματα και άλλους πελάτες. Το θέμα είναι ότι είτε τεχνικός των ΤΕΙ να ήταν είτε μηχανικός είτε ελευθερων σπουδών ξέρω γω, ε δε θελει και πολύ φαντασία να συγκρίνει το "δεν αναβει καν ενω αναβε" με το "πεταει μπλε οθονη"

προσωπικά να σου πω τι θακανα? Οτιδήποτε μπορουσε να ελεγχει άμεσα δλδ καμμένοι σκληροι μητρικές καρτες επεξεργαστες θα τους εδινα αμεση προτεραιότητα. Αν προκύψει ότι δουλεύουν τοτε τα αφήνεις στην άκρη για περαιτέρω έλεγχο και λες στον πελατη φυγε θα το κοιταξω.

αλλα νταξει δεν ειμαι πλαίσιο και μπορεί και ο ίδιος να έκανε ότι του είπε το αφεντικό

Link to comment
Share on other sites

αλλα νταξει δεν ειμαι πλαίσιο και μπορεί και ο ίδιος να έκανε ότι του είπε το αφεντικό

:T::T::T:

Πολλές φορες και ειδικά σα λαός το παραβλέπουμε καμιά φορα και αυτό.

Πχ άκυρο παράδειγμα όπως με την αστυνομία που την δείχνει το ελικόπτερο του σκαι σε διμοιρίες να μην κουνιούνται ενώ γίνονται παραπέρα σκηνικά με επεισόδια, χωρίς να ληφθεί υπόψιν ότι εκείνη τη στιγμή ότι τους πει ο αξιωματικός πράττουν.

Το λέω χωρίς παρεξήγηση προς ένστολους

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει δεν νομίζω ότι ο υπάλληλος μπορεί να εκτιμήσει και να αποφασίσει το ποιος πελάτης βιάζεται περισσότερο ή έχει την κάρτα ποιο πολύ ανάγκη. Και ούτε πρέπει. Αν καίγεσαι και θέλεις κάρτα εδώ και τώρα βούτα μια φτηνή και κάνε την δουλεια σου μέχρι να στην επιστρέψουν.

Μια χαρά σε εξυπηρέτησαν και όταν γίνεται η στραβή το τρέξιμο είναι στο πρόγραμμα. Στην τελική αν π.χ. εγώ έχω πάει μια κάρτα πριν από εσένα απαιτώ να εξυπηρετηθώ πρώτος. Αυτό είναι και το λογικό άλλωστε.

Link to comment
Share on other sites

Ναι το κουτί και το CD, όπως ακριβώς την πήρα

Τι αλλες προτεραιότητες να εχουν? από τη συζήτηση που καναμε μου μίλησε για άλλα μηχανήματα και άλλους πελάτες.

Δηλαδη τι προτεινεις?Να φτιαξουν εναν αλγοριθμο που να υπολογιζει την χιλιομετρικη αποσταση που διενυσες,το τι δουλεια κανεις,την καρτελα σου στο πλαισιο,οικογενειακη κατασταση και να δινει προτεραιοτητες?Ισως και ο προηγουμενος με το χαλασμενο card reader να εχει την ιδια αποψη με σενα.

Νομιζω φιλε μου ειναι το πιο υπερβολικο παραπονο για το πλαισιο που εχω ακουσει.Με το να ειναι ετοιμο σε 4 ωρες νομιζω εδειξαν επαγγελματισμο και οχι ασυνεπεια προς τον πελατη..

Link to comment
Share on other sites

Πολλές φορες και ειδικά σα λαός το παραβλέπουμε καμιά φορα και αυτό.

Πολλές φορές σαν λαός δίνουμε προτεραιότητα στον εαυτό μας και σε αυτά που αφορούν άμεσα εμάς αγνοώντας ότι και κάποιος άλλος που δεν έπιασε τον υπάλληλο "Ρε χρυσέ μου, ρε καλέ μου, ρε καίγομαι" μπορεί να βιάζεται ποιο πολύ και από εμάς. Και βάζω και μένα μέσα προφανώς. Αλλαγή κάρτας σε 4 ώρες και παραπονιόμαστε βρε παιδιά? Ε ρε e-shop που σας χρειάζεται.

Υ.Γ. jiohkor3 απλά πιάστηκα από το "σα λαός" :)

Link to comment
Share on other sites

ο σωστός επαγγελματίας κανονίζει σωστά και τις προτεραιότητές του

Το όλο συστημα του service δεν είναι FIFO λίστα και έχω πολλά παραδείγματα να σου πω

Ενα από αυτά είναι ο μηχανικός αυτοκινήτων. Τις προάλλες πήγα να αλλάξω λάδια, σερβις ρουτίνας. Το παιδί ασχολούνταν με αλλαγή κιβωτίου, το άφησε ηρθε μου αλλαξε λαδια σε ενα 10λεπτο και μετα γύρησε στη δουλειά του

Θα μπορουσα σαν ο κάθε μέσος χρήστης να του πάω όλο το σύστημα και να του πω δεν βγάζει εικόνα. Ανταυτού του πήγα μόνο την κάρτα του είπα την ακριβή σειρά των προβλημάτων που εμφανίστηκαν και τον διαβεβαίωσα για τη φύση του προβλήματος ώστε να κινηθεί ανάλογα. Δεν ήμουν και ουτε ειναι αυτος κανενας παντελώς άσχετος. Δε περίμενα να το πιστεψει κατι τέτοιο αλλά θα μπορουσε να ξεκινησει από κει.

Δε θέλει αλγορίθμους, λίγο μυαλό και να ξερεις τη δουλεια σου χρειαζεται

and for the record ο κύριος με το card reader παρέδωσε τη συσκευή και του είπαν πάτε διαλέξτε κάποια άλλη. Αυτό με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι ίσως και να ξέρουν την κατάσταση των συγκεκριμένων κομματιών card reader

edit και άλλωστε τι πιο απλό από το να διαχωρίσεις τις συσκευές στο καμμένες και στο δε δουλευουν όπως πρέπει

Link to comment
Share on other sites

ο σωστός επαγγελματίας........

Ο σωστός επαγγελματίας προσέχει όλους τους πελάτες του όχι μόνον αυτόν που θα του κλαφτεί μπροστά από τον πάγκο.

Ο μηχανικός αυτοκινήτων τώρα είναι εντελώς άσχετο παράδειγμα. Αν το θεωρείς σχετικό τότε όταν σου ξαναχαλάσει η κάρτα πήγαινέ την στο συνεργείο.

Έχω κράξει τώρα τελευταία το πλαίσιο αλλά δεν έχω κράξει ποτέ μαγαζί επειδή με εξυπηρέτησε άμεσα.

Link to comment
Share on other sites

ο σωστός επαγγελματίας κανονίζει σωστά και τις προτεραιότητές του

Το όλο συστημα του service δεν είναι FIFO λίστα και έχω πολλά παραδείγματα να σου πω

Ενα από αυτά είναι ο μηχανικός αυτοκινήτων. Τις προάλλες πήγα να αλλάξω λάδια, σερβις ρουτίνας. Το παιδί ασχολούνταν με αλλαγή κιβωτίου, το άφησε ηρθε μου αλλαξε λαδια σε ενα 10λεπτο και μετα γύρησε στη δουλειά του

Θα μπορουσα σαν ο κάθε μέσος χρήστης να του πάω όλο το σύστημα και να του πω δεν βγάζει εικόνα. Ανταυτού του πήγα μόνο την κάρτα του είπα την ακριβή σειρά των προβλημάτων που εμφανίστηκαν και τον διαβεβαίωσα για τη φύση του προβλήματος ώστε να κινηθεί ανάλογα. Δεν ήμουν και ουτε ειναι αυτος κανενας παντελώς άσχετος. Δε περίμενα να το πιστεψει κατι τέτοιο αλλά θα μπορουσε να ξεκινησει από κει.

Δε θέλει αλγορίθμους, λίγο μυαλό και να ξερεις τη δουλεια σου χρειαζεται

and for the record ο κύριος με το card reader παρέδωσε τη συσκευή και του είπαν πάτε διαλέξτε κάποια άλλη. Αυτό με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι ίσως και να ξέρουν την κατάσταση των συγκεκριμένων κομματιών card reader

edit και άλλωστε τι πιο απλό από το να διαχωρίσεις τις συσκευές στο καμμένες και στο δε δουλευουν όπως πρέπει

Στο καταστημα καλαμαριας δεν παω γιατι οσες φορες πηγα κατι για RMA με τρεχαν τζαμπα 3-4 φορες 1 εγινε λαθος και δεν το ειχαν δει την αλλη ο τεχνικος που το ειδε το βρηκε οκ του λεω βαλτο στη μπριζα (τροφοδοτικο ηταν) και συνδεσε ενα pc να δω και εγω οτι δουλευει το βαζει στη μπριζα παει να το ανοιξει τπτ α θα εκανε λαθος αντε ξανα περιμενε γιατι ειχαν δουλεια και γενικα οσες φορες πηγα κατι εκει gia RMA καναν πανω απο 2-3 μερες και ετσι προτειμω το καταστημα στο κεντρο

Εσυ ειπες οτι βιαζοσουν να παρεις τη καρτα οκ αλλα και ο αλλος που πηγε το pc του πιο πριν απο σενα για να του κανουν format να περασουν ενα προγραμμα η οτιδηποτε αλλο και αυτος βιαζετε αμα εξυπηρετησει εσενα και αλλους 5 πρωτα αυτοματα θα αργησει να παραδοση τον υπολογιστη που ειχε απο πιο πριν

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι θέμα κλαψίματος αλλά αποτι φαινεται δεν το κατανοείς αυτό. Αλλιώς θα μπορούσα ανετότατα να πάω στον προϊστάμενο του και να κανω τη δουλειά μου. Ο αλλος όμως θα έβρισκε το μπελά του ενδεχομένως κάτι που επίσης δεν ήθελα γιατί πραγματικά είχαν δουλειά. Αν του πήγαινα μηχάνημα ολόκληρο ή μια κάρτα που "κολλάει στο μάφια2" δεν θα είχα την ιδια απαίτηση εννοείται.

Αλλά όχι να μας πετάει τις ατάκες που του είπανε να λέει. Κάπου σταματάει ο μπούσουλας που τους δίνουν και ξεκινάει η διακριτική ικανότητα που ο συγκεκριμένος υπάλληλος δεν διέθετε.

Τελος την εξυπηρέτηση εγώ δε τη θεωρώ άμεση, διότι το κακό έγινε. Μου πέταξε ένα ξερό σε 4 ώρες και με ανάγκασε να φύγω. Θα μπορουσε να μου πει περιμένετε να της ρίξουμε μια 1η ματια και σας ειδοποιούμε. Ως εκ τουτου λοιπόν δηλώνω δυσαρεστημένος τόσο με την πολιτική του service όσο και με τον τρόπο που αντιμετωπίζουν τα requests. Όσο ναναι άλλο να πας reader και αλλο καρτα γραφικων. Χωρις το 2ο μηχανακι γιοκ

Δε προσπαθώ να πείσω κανεναν, απλώς αναγράφω το τι μου συνέβει και τους λόγους για τους οποίους είμαι δυσαρεστημένος. Αυτο δε σημαίνει ότι δε θα ξαναπάω στο πλαίσιο "αμα δε μαρεσει" (για να μη πεταχτεί κανένας εξυπνάκιας) αλλά όπως λέω μπραβο που δε φέρθηκε σαν μαγαζάκι της γειτονιάς που λεει οτι εχει στοκ σε ενα προϊόν και όταν πας ως διαμαγείας το έχει πουλήσει ή εκανε λαθος την τιμή έτσι θα λέμε και τα στραβά όταν αυτα συμβαίνουν.

Link to comment
Share on other sites

Πολλές φορές σαν λαός δίνουμε προτεραιότητα στον εαυτό μας και σε αυτά που αφορούν άμεσα εμάς αγνοώντας ότι και κάποιος άλλος που δεν έπιασε τον υπάλληλο "Ρε χρυσέ μου, ρε καλέ μου, ρε καίγομαι" μπορεί να βιάζεται ποιο πολύ και από εμάς. Και βάζω και μένα μέσα προφανώς. Αλλαγή κάρτας σε 4 ώρες και παραπονιόμαστε βρε παιδιά? Ε ρε e-shop που σας χρειάζεται.

Υ.Γ. jiohkor3 απλά πιάστηκα από το "σα λαός" :)

Γιαυτό έβαλα πρώτο πληθυντικό,δεν έβγαλα την ουρά μου απέξω, μας έχω μάθει τι καθίκια είμαστε:to_pick_ones_nose:

Δεν είπα ότι υπάρχει σωστός χειρισμός από κανέναν.

Γιαυτό υπάρχει η πολιτική του κάθε καταστήματος, εταιρεία είναι όχι ο x,z,y στη γωνία.

Και όσα νήματα και να ανοιχτούν αν δεν υπάρχει η απευθείας επικοινωνία με τα καταστήματα οι απόψεις θα παραμείνουν απόψεις.

Είμαι της λογικής ότι αν έχει κάποιος παράπονο σκάει το mail του επώνυμο στο αντίστοιχο τμήμα απικοινωνεί με υπεύθυνο και ύστερις ομιλούμε σε ένα νήμα για το τί έγινε και τι όχι πιο....ανθρώπινα χωρίς προσωπικά στη μέση, αλλά για εξυπηρέτηση πελατών κτλπ

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι θέμα κλαψίματος αλλά αποτι φαινεται δεν το κατανοείς αυτό. Αλλιώς θα μπορούσα ανετότατα να πάω στον προϊστάμενο του και να κανω τη δουλειά μου. Ο αλλος όμως θα έβρισκε το μπελά του ενδεχομένως κάτι που επίσης δεν ήθελα γιατί πραγματικά είχαν δουλειά. Αν του πήγαινα μηχάνημα ολόκληρο ή μια κάρτα που "κολλάει στο μάφια2" δεν θα είχα την ιδια απαίτηση εννοείται.

Αλλά όχι να μας πετάει τις ατάκες που του είπανε να λέει. Κάπου σταματάει ο μπούσουλας που τους δίνουν και ξεκινάει η διακριτική ικανότητα που ο συγκεκριμένος υπάλληλος δεν διέθετε.

Τελος την εξυπηρέτηση εγώ δε τη θεωρώ άμεση, διότι το κακό έγινε. Μου πέταξε ένα ξερό σε 4 ώρες και με ανάγκασε να φύγω. Θα μπορουσε να μου πει περιμένετε να της ρίξουμε μια 1η ματια και σας ειδοποιούμε. Ως εκ τουτου λοιπόν δηλώνω δυσαρεστημένος τόσο με την πολιτική του service όσο και με τον τρόπο που αντιμετωπίζουν τα requests. Όσο ναναι άλλο να πας reader και αλλο καρτα γραφικων. Χωρις το 2ο μηχανακι γιοκ

Δε προσπαθώ να πείσω κανεναν, απλώς αναγράφω το τι μου συνέβει και τους λόγους για τους οποίους είμαι δυσαρεστημένος. Αυτο δε σημαίνει ότι δε θα ξαναπάω στο πλαίσιο "αμα δε μαρεσει" (για να μη πεταχτεί κανένας εξυπνάκιας) αλλά όπως λέω μπραβο που δε φέρθηκε σαν μαγαζάκι της γειτονιάς που λεει οτι εχει στοκ σε ενα προϊόν και όταν πας ως διαμαγείας το έχει πουλήσει ή εκανε λαθος την τιμή έτσι θα λέμε και τα στραβά όταν αυτα συμβαίνουν.

και εσυ που ξες οτι αυτος που πηγε το reader δεν ηταν για τη δουλεια του ? πχ φωτογραφος ? και εγω ετυχε να βιαζομε και πηγα μιλησα στον υπεθυνο και πηρα την ιδια απαντηση σου λει οπως εσυ βιαζεσε και ο αλλος βιαζετε για αυτο δεν κανω καμια διακριση αμα δεν ειχε δουλεια θα το εκανε εκεινη την ωρα εφοσον εχει δουλεια θα το αφησει στην ακρη και θα το κανει οταν ερθει η σειρα του

Link to comment
Share on other sites

Εσυ ειπες οτι βιαζοσουν να παρεις τη καρτα οκ αλλα και ο αλλος που πηγε το pc του πιο πριν απο σενα για να του κανουν format να περασουν ενα προγραμμα η οτιδηποτε αλλο και αυτος βιαζετε αμα εξυπηρετησει εσενα και αλλους 5 πρωτα αυτοματα θα αργησει να παραδοση τον υπολογιστη που ειχε απο πιο πριν

Δες το καθαρά μαθηματικά αν θες

Εστω οτι ο τεχνικός κάνει ενα φορματ σε εναν υπολογιστη που ξερω γω τον πηγαν γιατι κολλάει και εχει ιούς. Εστω ότι του πάρει αυτη η ιστορία 45λεπτά, γιατι η ολη ιστορια θελει drivers και ρυθμίσεις κτλ

Και έστω οτι ο ίδιος τεχνικός πρεπει να ελεγξει την καμμένη καρτα. Η δουλειά αυτη θα τον πάρει μαξ 5λεπτά

Στην πρώτη περίπτωση ο τυπας θα περιμένει 30 λεπτά και γω 35. Και μπορεί να μη φταίει τελικά το λειτουργικο και να καθεται να δει τι φταιει αρα +οσο πάει.

Στη 2η περίπτωση αυτος 35 και γω 5

Όπως το βλέπω εγώ έχει κάνει καλύτερη διαχείριση εργασιών στη 2η περίπτωση. Και δε πρόκειται να του ερθουν πανω απο 10 καμμενες καρτες ταυτοχρονα τι διαολο

Καταλαβαίνω αυτό που λες οτι και ο 1ος τυπας πρέπει να εξυπηρετηθεί γιαυτό και δε μπορουμε να του πουμε ""κοιτα πρώτα τα καμμένα" αλλα πρεπει να κανονίσει καπως τον διαθεσιμο χρονο που εχει για την εκπλήρωση των εργασιών που του ζητούνται.

Link to comment
Share on other sites

Επεμβαίνω μόνο στο κομμάτι που γνωρίζω..δούλεβα στο πλαίσιο για 2 χρόνια..μπορεί σε κάποιους να φένεται παράξενο..αλλά έχετε προσέξει τις ορθόνες μέσα στο service..με τις ώρες που μένει το κάθε αντικείμενο..την κατσάδα που τρώει το κάθε τμήμα γ να τηρηθούν όλα αυτά που διαφημιζει η εταιρία..πολλές φορές οι πελάτες έχουν δίκιο στο θέμα χρόνου..deadline η φεύγεις απ την δουλειά..αλλά υπάρχουν προτεραιότητες..αν έχεις κάτι ζητάς τον διευθυντή κ κανονίζει εκείνος..μ έχουν τύχει πολλά περιστατικά τέτοια και κανένας δεν μπαίνει στο μυαλό τις διαθέσει και τα νεύρα τ άλλου..AgentCain έιπες ότι βιαζόσουν για δουλεια..τα παιδια στο πλαίσιο καφέ πίναν!??!?δουλεύαν νομίζω..αν έχεις πρόβλημα με τη καρτούλα σου μπορούσες να πάς και νωρίτερα πριν καεί να στην αλλάξουν..ναι έχει τύχει σε κάποιες κάρτες αυτό..σκέψου τι χρόνο θα έχανες αν πήγαινες σε ένα αλλο μεγάλο ηλεκτρονικό μαγαζί υπολογιστών του χρόνου θα είχες απάντηση..όλοι έχουμε δουλειές..αλλά ο παράγοντας τύχη μας τ αλλαζει..ηρεμιά και επικοινωνία και όλα λύνονται..αν χρειαστείς περαιτέρο κάτι από τ πλαίσο(ασχέτως αν είμαι από αθήνα)στείλε πμ να δω πως μπορώ σε βοηθήσω..παντα φιλικά φώτης

Link to comment
Share on other sites

Δες το καθαρά μαθηματικά αν θες

Εστω οτι ο τεχνικός κάνει ενα φορματ σε εναν υπολογιστη που ξερω γω τον πηγαν γιατι κολλάει και εχει ιούς. Εστω ότι του πάρει αυτη η ιστορία 45λεπτά, γιατι η ολη ιστορια θελει drivers και ρυθμίσεις κτλ

Και έστω οτι ο ίδιος τεχνικός πρεπει να ελεγξει την καμμένη καρτα. Η δουλειά αυτη θα τον πάρει μαξ 5λεπτά

Στην πρώτη περίπτωση ο τυπας θα περιμένει 30 λεπτά και γω 35. Και μπορεί να μη φταίει τελικά το λειτουργικο και να καθεται να δει τι φταιει αρα +οσο πάει.

Στη 2η περίπτωση αυτος 35 και γω 5

Όπως το βλέπω εγώ έχει κάνει καλύτερη διαχείριση εργασιών στη 2η περίπτωση. Και δε πρόκειται να του ερθουν πανω απο 10 καμμενες καρτες ταυτοχρονα τι διαολο

Καταλαβαίνω αυτό που λες οτι και ο 1ος τυπας πρέπει να εξυπηρετηθεί γιαυτό και δε μπορουμε να του πουμε ""κοιτα πρώτα τα καμμένα" αλλα πρεπει να κανονίσει καπως τον διαθεσιμο χρονο που εχει για την εκπλήρωση των εργασιών που του ζητούνται.

δεν λεω οχι ειναι και σε ποιον θα πεσεις γιατι μπορει να επεφτες σε καποιον που θα την εβλεπε αμεσως αλλα οταν τους λενε οτι ξες θα κρατας σειρα και δεν θα τα κανεις αναλογα ποιος θα κλαφτει περισσοτερο αυτοι κρατανε σειρα γιατι αν εγω πχ που πηγα το card reader ειμαι 3 μετρα πιο εκει και κοιταω κατι αλλο και δω εσενα που πηγεσ μετα απο εμενα να περνεις τη καινουρια καρτα σου και να φευγεις θα παω να κανω παραπονα και ο υπαλληλος που εκανε την αλλαγη θα εχει προβλημα μετα

Link to comment
Share on other sites

και εσυ που ξες οτι αυτος που πηγε το reader δεν ηταν για τη δουλεια του ? πχ φωτογραφος ? και εγω ετυχε να βιαζομε και πηγα μιλησα στον υπεθυνο και πηρα την ιδια απαντηση σου λει οπως εσυ βιαζεσε και ο αλλος βιαζετε για αυτο δεν κανω καμια διακριση αμα δεν ειχε δουλεια θα το εκανε εκεινη την ωρα εφοσον εχει δουλεια θα το αφησει στην ακρη και θα το κανει οταν ερθει η σειρα του

Μαλλον δε διαβασες προσεκτικά τι εγραψα

1ον το reader του το αλλαξαν ΑΜΕΣΑ! Ηρθε ο τύπος ειπε "πηρα αυτο το reader χθες ποτε δουλεύει πότε όχι" και του απάντησε "ωραια αφήστε το και διαλέξτε καποιο αλλο"

2ον στη μια περίπτωση εχουμε κατι που δουλεύει εν μέρει και στην αλλη κατι που ειναι ΚΑΜΜΕΝΟ. ΚΑΠΟΥΤ! πως να του το πω, ας το εβαζε 2 λεπτα και θα του ζητουσα και συγνώμη. Του ειπα οτι ουτε αναγνωρίζεται ούτε βγαζει σήμα και μου εγραψε παρατηρηση πελάτη "βγαζει artifacts"

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον δε διαβασες προσεκτικά τι εγραψα

1ον το reader του το αλλαξαν ΑΜΕΣΑ! Ηρθε ο τύπος ειπε "πηρα αυτο το reader χθες ποτε δουλεύει πότε όχι" και του απάντησε "ωραια αφήστε το και διαλέξτε καποιο αλλο"

2ον στη μια περίπτωση εχουμε κατι που δουλεύει εν μέρει και στην αλλη κατι που ειναι ΚΑΜΜΕΝΟ. ΚΑΠΟΥΤ! πως να του το πω, ας το εβαζε 2 λεπτα και θα του ζητουσα και συγνώμη. Του ειπα οτι ουτε αναγνωρίζεται ούτε βγαζει σήμα και μου εγραψε παρατηρηση πελάτη "βγαζει artifacts"

δεν το προσεξα συγνωμη αλλα το card reader ηταν τυχαιο παραδειγμα μιας και το αναφερες μπορουσες να πας να τους πεις τι εγινε ρε φιλε κανουμε διακρισεις ? και το reader καμενο ηταν και η καρτα καμενη ειναι απλα σου λεω ειναι και στον υπαλληλο που θα πεσεις και τι ορεξε θα εχει

Link to comment
Share on other sites

Δες το καθαρά μαθηματικά αν θες

Βάζει την κάρτα πάνω και διαπιστώνει ότι αυτή παίζει κανονικά. Ακολουθάει συνομιλία μαζί σου και αποφασίζετε να την ελέγξει περαιτέρω. Μόλις έχασε 10 πολύτιμα λεπτά από το χρόνο του και υπάρχουν 5 άτομα στην ουρά που ήρθαν κατά την διάρκεια αυτών των 10'. Κάποιοι από αυτούς βιάζονται, αλλά δεν πειράζει. Περίμεναν μόλις 10'....

Περί card reader. Σου σημειώνω την μαγική λέξη

"πηρα αυτο το reader χθες ποτε δουλεύει πότε όχι"

Δικαιούται άμεση επιστροφή ακόμα και χρημάτων.

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον δε διαβασες προσεκτικά τι εγραψα

1ον το reader του το αλλαξαν ΑΜΕΣΑ! Ηρθε ο τύπος ειπε "πηρα αυτο το reader χθες ποτε δουλεύει πότε όχι" και του απάντησε "ωραια αφήστε το και διαλέξτε καποιο αλλο"

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.