knut Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30, 2010 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30, 2010 Καλησπέρα. Ψάχνω να βρω έναν τρόπο έτσι ώστε να formatάρω το iphone 3g 16gb κρατώντας παράλληλα τον κατάλογο τηλεφωνικών αριθμών και τις φωτογραφίες. Είμαι παντελώς άσχετος με τα του iphone (δεν είναι δικό μου άλλωστε) οπότε θα ήθελα συγκεκριμένη λύση. Δεν ξέρω αν η λέξη format είναι η κατάλληλη εδώ, αλλά θέλω να κάνω το αντίστοιχο format του pc. Βέβαια δε θέλω να εισάγω κάποιο άλλο λειτουργικό, απλά να επανέλθει στα αρχικά διατηρώντας τα παραπάνω στοιχεία. Όλα αυτά βέβαια γιατί παρουσιάστηκε πρόβλημα με την έναρξη και την ομαλή λειτουργία κάποιων εφαρμογών (κάποια τροποποιημένα avi έπαιζαν μέχρι τη μέση, κάποια παιχνίδια δεν άρχιζαν καν κλπ). Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
flyboy Αύγουστος 31, 2010 #2 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2010 Η καλύτερη λύση είναι να κάνεις sync με το itunes τις φωτογραφίες και τις επαφές σου. Κάνεις το restore και στο επόμενο sync ξαναπερνάς αυτά που θες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
knut Αύγουστος 31, 2010 Author #3 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2010 Μα αν κάνω sync δε διαγράφονται αυτόματα όλα τα αποθηκευμένα αρχεία? Υπ' όψην ότι θα κάνω sync 1η φορά στο συγκεκριμένο pc/ itunes . Link to comment Share on other sites More sharing options...
petroSEXtreme Αύγουστος 31, 2010 #4 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2010 Κατεβαζεις το Iphone Pc Suite στην τελευταια εκδοση (παντα chinese και αλλαζεις γλωσα μετα απο τα μενου)και κανεις sync σε οποιο pc θελεις και οτι θελεις ψωρις να χασεις τιποτα.... Link to comment Share on other sites More sharing options...