jiohkor3 Αύγουστος 27, 2010 #41 Αύγουστος 27, 2010 Συγγνώμη αλλά όταν δίνεις μερικές δεκάδες χιλιάδες ευρώ για σπουδές (και δεν σου περισσεύουν) τότε για ποιο λόγο να μην το κάνεις για χρήματα? Η "μόρφωση" και οι "γνώσεις" θα ταϊσουν την οικογένειά σου?Δεν είπα να μην το κάνεις, ας το κάνεις, ο λόγος που υπάρχουν όμως δεν είναι αυτός.Ο καθένας για τους λόγους του μπαίνει στη σχολή πως να το κάνουμε.Έχω συμφοιτητές του στυλ : γουστάρω αυτό που σπουδάζω, θα το μάθω καλά και όπου δουλέψω στην τελική καιέχω και άλλους : δε βαριέσαι κάποτε θα βγάλω πτυχίο, ας περάσω καλά τώρα, ο μπαμπάς δεν είναι στη νεολαία αλλά στο κανονικό κόμμα οπότε κάπου θα χωθώ.Ας μην κρυβόμαστε πίσω από δάχτυλα...άλλων, ξέρουμε όλοι τι συμβαίνει.
spresv Αύγουστος 27, 2010 #42 Αύγουστος 27, 2010 Αμα θες να σπουδάσεις θα πας εξωτερικό. Αμα θες να πίνεις φραπέδες και να τρως τα λεφτα της μάνας σου θα κάτσεις Ελλάδα στα ελληνικά Wannabe Πανεπιστήμια. Αν δεν εχεις χρήματα να φύγεις έξω, πάνε μάθε μία τέχνη ή πάνε σε καποιο ΙΕΚ ηλεκτρολογος, υδραυλικος κλπ.Το κορυφαίο είναι όταν βλέπει κανεις Πανεπιστημειακούς να κοντράρονται με ΤΕΙτζίδες για το ποιος την έχει μεγαλύτερη (την μόρφωση). Τραγελαφικό. Και οι δύο είναι να πάρουν τα πτυχία και να χρησιμοποιήσουν για κ0λ0χαρτο στην τουαλέτα. Αυτή είναι η αντικειμενική αξία του ελληνικού πτυχίου για την οποία τόσοοοοο στρες πια στις ρημάδες τις εξετάσεις. Λουμίδης...αυτός είναι καφές
jiohkor3 Αύγουστος 27, 2010 #43 Αύγουστος 27, 2010 Αμα θες να σπουδάσεις θα πας εξωτερικό. Αμα θες να πίνεις φραπέδες και να τρως τα λεφτα της μάνας σου θα κάτσεις Ελλάδα στα ελληνικά Wannabe Πανεπιστήμια. Αν δεν εχεις χρήματα να φύγεις έξω, πάνε μάθε μία τέχνη ή πάνε σε καποιο ΙΕΚ ηλεκτρολογος, υδραυλικος κλπ.Το κορυφαίο είναι όταν βλέπει κανεις Πανεπιστημειακούς να κοντράρονται με ΤΕΙτζίδες για το ποιος την έχει μεγαλύτερη (την μόρφωση). Τραγελαφικό. Και οι δύο είναι να πάρουν τα πτυχία και να χρησιμοποιήσουν για κ0λ0χαρτο στην τουαλέτα. Αυτή είναι η αντικειμενική αξία του ελληνικού πτυχίου για την οποία τόσοοοοο στρες πια στις ρημάδες τις εξετάσεις. Λουμίδης...αυτός είναι καφές Πλάκα κάνεις πιστεύω, μάλλον τα έχεις με κάποιους που πέρασαν εδώ. Ή ίσως εσύ δεν πέρασες. Βασικά πέρασες δε πέρασες, εγώ σε κόβω με 4 και έλα το επόμενο εξάμηνο πάλι γιατί αυτά που λες δε στέκουν.
Narzul Αύγουστος 27, 2010 #44 Αύγουστος 27, 2010 Να κανω μια αθωα ερωτησουλα? Ολοι αυτοι - που τοτε που ψηφιστικε η βαση του 10 , εκαναν απεργιες , πορειες με πανο και καταληψεις επι σειρα μηνων ----Τωρα που καταργηθηκε η βαση και περασε το δικο τους , που χαθηκαν για να σας απαντησουν? Τις παπιες τωρα Λογικο αφου θα τους βολευε να περναν σε σχολες και να ζουν φοιτητικη ζωη δινοντας λευκες κολες. Κι εσεις που ειχατε προβλεψει το fail , που ησασταν τοτε που γινοταν οι καταληψεις - για να πατε να τις σπασετε? Γιατι αφησατε το παιδι σας να παιρνει μερος? Γιατι ειπατε στο γνωστο σας οτι καλως κανει τις καταληψεις? Γιατι ειναι απ τα εκ γεννετης προσοντα του Ελληνα , μονιμα να γκρινιαζει και να βγαζει την ουρα του απεξω. Το χω πει και σε πολλα αλλα θεματα , θα το ξαναπω και σε αυτο. Ειμαστε ολοι υπεθυνοι - μην τα ριχνετε αλλου.
Hydra Αύγουστος 27, 2010 #45 Αύγουστος 27, 2010 Ο μεσος ορος των 15χρονων μολις ακουει καταληψη,ψηφιζει υπερ για να παει να παιξει L2 στο ιντερνετ καφε.Επρεπε οι καθηγητες εξ'αρχης να μιλησουν στα παιδια.Οποιος θελει τον προκαλω να περασει εξω απο ενα Λυκειο να δει τι ρολο βαραν οι καθηγητες την ωρα μιας καταληψης.Αλλοι ερχονται,βλεπουν λουκετο και πανε για καφε στο Μπουρναζι ,αλλοι καθονται σπιτι και βγαινουν μετα για καφε με τους υπολλοιπους και αλλοι πανε παλι για υπνο... Και μετα βγαινει η Διαμαντοπουλου και εχει το θρασσος να μιλαει για "δια βιου μαθηση" και "αγωνες κατα των ιδιωτικων φορεων παιδειας (βλ. φροντιστηρια - ιδιαιτερα)" Και εδω γελαμε.... !
kaynd Αύγουστος 27, 2010 #46 Αύγουστος 27, 2010 Οι πανελλήνιες σα θεσμός είναι ένα μεγάλο fail.Η κάθε σχολή από πανεπιστημιακή ως καθαρά τεχνική θα έπρεπε να θέτει ένα minimum γνώσεων και να διεξάγει εξεταστικές περιόδους για υποψηφίους φοιτητές. Ανάλογα με τη χωρητικότητα της σχολής, ας μπουν μέσα οι καλύτεροι από αυτούς που έδειξαν προτίμηση γι αυτή. Δε κατάφερε κανείς να καλύψει τα στανταρτ της σχολής? Ε ας μη μπει κανείς. Αυτές οι ανοησίες που γίνονται τώρα πια με αυτό το σαν χρηματιστήριο σύστημα είναι πέρα από κάθε προηγούμενο.Πάντα ήμουν κακός μαθητής. Μπορεί να πρόσεχα στη τάξη και καθόμουν στ’ αυγά μου ακόμα και αν γύρω μου γινόταν χαμός (και μετά απορούμε γιατί δε μαθαίνουν τα παιδιά στη τάξη και θέλουν φροντιστήρια…) απλά ποτέ δεν έμαθα να διαβάζω… Δυνατότητα συγκέντρωσης 0. Και όχι. γι αυτό δεν έφταιγε το PC καθώς αυτό το απέκτησα στη 3η γυμνασίου ενώ εγώ ήμουν έτσι από πάντα. Παράλληλα όμως είχα έφεση στη φυσική και στα μαστορέματα. Συνήθως η πρώτη μου ασχολία ήταν πάσης φύσεως ιδιοκατασκευή από άσχετα εξαρτήματα συσκευών που έβρισκα.Έδωσα το 2004 πανελλήνιες και έβγαλα 9000 μόρια με το σχεδόν ανύπαρκτο διάβασμα… (μαθηματικά->3) περνώντας στο ΤΕΙ Ηλεκτρολογίας Κρήτης.Ε... μετά από 6 χρόνια σε αυτή τη σχολή εύχομαι να μην είχα περάσει πουθενά, και είτε να ξαναέδινα, είτε να έκανα οτιδήποτε άλλο. Έχω φτύσει αίμα για να περάσω κάποια μαθηματικά και έχω ακόμα αρκετά μαθηματικοειδή να περάσω. Το απαιτούμενο επίπεδο μαθητή γι αυτή τη σχολή (και οποιαδήποτε σοβαρή σχολή ηλεκτρολογίας) πολύ απλά δε βρίσκεται στα 9000μόρια. Τα πρώτα 3 χρόνια της σχολής πέρασαν (αν εξαιρέσουμε τις καταλήψεις διαρκείας λόγω απλήρωτων ωρομισθίων κλπ προβλήματα της σχολής) με σχεδόν 0νική πρόοδο εκ μέρους μου αφού το κλειδί για τη πρόοδο στην ακαδημαϊκή εκπαίδευση είναι η προσωπική μελέτη του σπουδαστή-φοιτητή (ναι… πέρα απ τα σκονάκια κλπ ωραία που δε συμπάθησα ποτέ) Τα τελευταία 3 χρόνια καταβάλω προσπάθεια για να μάθω να κάνω αυτό που έπρεπε να είχα μάθει από το δημοτικό… Να στρώνω το κ*λ*ο μου να διαβάσει… και όσο περνάνε τα χρόνια αυτό γίνεται ολοένα και δυσκολότερο. Σε 3 εξάμηνα σκληρής δουλειάς ευελπιστώ να έχω τελειώσει μετά από πολύ σιχτίρισμα μια σχολή με ελεεινά επαγγελματικά δικαιώματα σε σχέση με το επίπεδο γνώσεων που προσφέρει.Κατάφερα τελικά να γίνω αυτό που κορόιδευα… ένας αιώνιος φοιτητής. Αυτό θα μπορούσε να αποφευχθεί όμως σε μεγάλη κλίμακα αν υπήρχε πιο ορθολογιστική κατανομή των μαθητών στις σχολές, βάση καθαρά της προτίμησής τους και των ικανοτήτων τους και όχι βάση ενός ηλίθιου χρηματιστηριακού συστήματος.[edit](Ναι ακόμα και αυτή τη στιγμή θα έπρεπε να διαβάζω για την εξεταστική του Σεπτέμβρη αντί να είμαι στο lab αλλά αυτό το «μυαλό» χάνει από 500 μπάντες και δε μπορώ να το μαζέψω…)
jiohkor3 Αύγουστος 27, 2010 #47 Αύγουστος 27, 2010 ^ γενικά τα λες πολύ σωστά, δε νομίζω κάποιος να υποστηρίζει ότι είναι αξιοκρατικό το σύστημα αυτό.Αλλά και χωρίς χαρτί πλέον στη έτσι στραβα διαμορφωμένα αγορά εργασίας που να πας....
bezdim Αύγουστος 27, 2010 #48 Αύγουστος 27, 2010 Κάτι που δε θίξαμε ακόμα στη συζήτηση μας:Μακάρι όλοι οι σπουδαστές-φοιτητές να ήταν σαν τον kaynd. Άνθρωποι δηλαδή που ναι μεν έβγαλαν λίγα μόρια για διάφορους λόγους, από την άλλη όμως έχουν και τσίπα πάνω τους.Το πρόβλημα είναι με τα καλόπαιδα που δε διάβαζαν όχι επειδή δεν είχαν τη δυνατότητα, αλλά επειδή δεν το επεδίωκαν. Κατέληξαν παιδιά του club και του frappe, του αράγματος και της καλοπέρασης.Η μελέτη σε εξανθρωπίζει, όποιος και αν είσαι. Αν στρώσεις τον Κ*λο σου, θα μάθεις να σέβεσαι πολλά, όπως την ησυχία του διπλανού σου. Όταν δεν τα έχεις κάνει αυτά, τι περιμένεις να καταλήξεις; Όπου και αν περάσεις, α) θα τρέξεις στις παρατάξεις για να διατηρήσεις τη βολή σου, β) θα είσαι πρωτοπαλίκαρο στις φασιστικές καταλήψεις, γ) θέλοντας και μη πλέον θα δημιουργείς και αταξία στις τάξεις.Τι σε διαχωρίζει στα χαρτιά από εμένα; Τα λίγα σου μόρια. Χονδρικά είσαι κατωτέρου επιπέδου μαθητής, μη πω και άνθρωπος. Αυτό που λέω είναι ακραίο, αλλά προσωπικά το βιώνω. Έχω και φίλους που έδωσαν 3 φορές πανελλήνιες δουλέυοντας παράλληλα, και πάλι λίγα μόρια έβγαλαν, αλλά είναι άνθρωποι και σωστοί πολίτες με το Π κεφαλαίο. Αυτοί όμως αποτελούν εξαίρεση.Η πλειοψηφεία είναι τα καλόπαιδα. Τα άτομα που παρακολουθείς να εξελίσσονται στον αυριανό νεοελληνάρα. Αυτά τα άτομα απεχθάνομαι. Αυτά εχθρέυομαι. Αυτά τα άτομα ΔΕΝ τα θέλω δίπλα μου.Και τώρα με την βάση του 10 που έφυγε, ω θεέ μου, τι διαμάντια θα αντιμετωπίσω σε 2 θεωρίες του Α' εξαμήνου που δεν έχω περάσει ακόμα...
sotiris Αύγουστος 27, 2010 #49 Αύγουστος 27, 2010 Η κατάργηση της βάσης του 10 έχει το εξής 1 καλό:να μη φεύγουν οι φοιτητές εκτός ελλάδας (χάνεται συνάλλαγμα, φόροι κλπ.).Ούτως ή άλλως, ο στόκος που έγραψε 0.9, που προφανώς δεν θα έπρεπε να περναέι ασυνόδευτος το δρόμο, όχι να περνάει στο πανεπιστήμιο, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο θα σπούδαζε.Εφ'όσον το κράτος φτιάχνει σχολές για τον κάθε πικραμένο, και δεν κοιτάει την επαγγελματική αποκατάσταση, χάνει από ανάπτυξη.Άλλο θέμα είναι η αύξηση σε κάποιες σχολές. Στις χαμηλές κατακρημνίστηκαν οι βάσεις λόγω της απουσίας του 10, αλλά στις υψηλές παρατηρήθηκε άνοδος.Π.χ. το Χημικό στην Αθήνα έχει 17900!!!!!Το σύστημα είναι τραγικό εννοείται, θα έπρεπε να μετράνε για την κάθε σχολή άλλα μαθήματα, στο χημικό μάθημα βαρύτητας θα έπρεπε να είναι η χημεία και όχι τα μαθηματικά κατεύθυνσης.Αλλά αφού είναι στόκοι στο ΥΠΕΠΘ και παραδοσιακά εδώ και χρόνια δεν καταλαβαίνουν που πάνε τα 4, τι μπορείς να περιμένεις?Ένα μεταπτυχιακό και το κομματικό γλύψιμο δεν σε κάνει έξυπνο, όσο κι αν δεν το δέχονται αυτό τα εκάστοτε κομματόσκυλα που έχουν διαλύσει την παιδεία.Αυτό που για μένα είναι ανεπίτρεπτο, είναι οι σχολές του 17.900 τύπου Χημικό να στερούνται υλικοτεχνικών υποδομών, και να φτιάχονται καινούρια κτίρια για να σπουδάζουν οι στόκοι.Απαράδεκτο και ανεπίτρεπτο, θα έπρεπε να υπάρχει μια ιεραρχία.Αλλά ως γνωστόν, στην Ελλάδα ισχύει το "και οι έσχατοι έσσονται πρώτοι", από κλητήρας διευθυντής και τα συναφή της αξιοκρατίας του Τζόκερ!
jax Αύγουστος 27, 2010 #50 Αύγουστος 27, 2010 στην ελλαδα το οτι περασανε καπου δεν σημαινει οτι θα μορφωθουν η οτι θα εχουν δημιουργικο χρονο. απλα ειναι μια ευκαιρια για ποτα,ξενυχτια, κρεπαλες πριν πιασουν δουλεια για 700 ευρω και δεν ξαναδουν ουρανο.Μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια...Δεν είναι όλοι έτσι...Δεν βλέπουν όλοι την παιδεία σαν μια ευκαιρία για ξεσάλωμα...Εφ'όσον το κράτος φτιάχνει σχολές για τον κάθε πικραμένο, και δεν κοιτάει την επαγγελματική αποκατάσταση, χάνει από ανάπτυξη.Υπάρχει όμως και η περίπτωση του κορεσμένου επαγγέλματος που στην αρχή να είχε ζήτηση....Το σύστημα είναι τραγικό εννοείται, θα έπρεπε να μετράνε για την κάθε σχολή άλλα μαθήματα, στο χημικό μάθημα βαρύτητας θα έπρεπε να είναι η χημεία και όχι τα μαθηματικά κατεύθυνσης.Αλλά αφού είναι στόκοι στο ΥΠΕΠΘ και παραδοσιακά εδώ και χρόνια δεν καταλαβαίνουν που πάνε τα 4, τι μπορείς να περιμένεις?Σε αυτό έχεις απόλυτο δίκιο...Άσχετα μαθήματα σε άσχετες ειδικότητες
giorikas Αύγουστος 28, 2010 #51 Αύγουστος 28, 2010 Δεν θυμαμαι να εδωσα εξετασεις για να περασω στο ενιαιο λυκειο. Αρκουσε να το επιλεξω εναντι του τεχνικουΑς μου αναφερει καποιος εναν συγκεκριμενο τροπο με τον οποιο η τριτοβαθμια εκπαιδευση, με επαρκεις προσφερομενες θεσεις φοιτητων, επιβαρυνεται απο τον αδιαφορο μαθητη ή και κατώτερο ανθρωπο -αυτο δηλωσατε εμμεσως πλην σαφως μερικοι απο εσας- . Επιχειρηματα επιπεδου ,μενει η ταξη πισω κτλ, ειναι δημοτικου γιατι μονο εκει θα μπορουσε να ισχυει κατι τετοιο
Tsakonas Αύγουστος 28, 2010 #52 Αύγουστος 28, 2010 Επιχειρηματα επιπεδου ,μενει η ταξη πισω κτλ, ειναι δημοτικου γιατι μονο εκει θα μπορουσε να ισχυει κατι τετοιο οποιοσδηποτε λοιπον εχει παρακολουθησει μαθημα σε οτιδηποτε παραπανω απο δημοτικο μπορει να σου εξηγησει οτι αυτο ισχυει και αλλου εκτος απο το δημοτικο.Γιατι οι -σωστοι- καθηγητες συνηθως ρυθμιζουν τα θεματα εξετασεων και τα μαθηματα τους με βαση τον μεσο ορο των φοιτητων.Οταν αυτος λοιπον ειναι πεσμενος,πως να προχωρησει η δουλεια???Η μηπως οι εξτρα φοιτητες δεν κοστιζουν στον προυπολογισμο μιας σχολης (εξτρα εργαστηρια,κτιρια,συντηρηση κτιριων,προσωπικο,βιβλια ,οπου για υψηλου επιπεδου σχολες μιλαμε για βιβλια με τιμη λιανικης 60-70-100 ευρω το κομματι)? Τον ιδιο χρονο μπορει να διαθεσει ενας καθηγητης για 100 η 150 φοιτητες εξτρα?Οταν το κρατος δινει στον φοιτητη πασο για εκπτωσεις σε εισιτηρια η φοροαπαλλαγες στην οικογενεια του κλπ δεν κοστιζει στον φορολογουμενο η εκπτωση αυτη?Με περισσοτερους φοιτητες δεν μειωνονται τα εσοδα του κρατους?
aggelopas Αύγουστος 28, 2010 #53 Αύγουστος 28, 2010 Μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια...Δεν είναι όλοι έτσι...Δεν βλέπουν όλοι την παιδεία σαν μια ευκαιρία για ξεσάλωμα...Καλα ανοιξε λιγο τα ματακια σου, και ασε στην ακρη το μικρο ποσοστο που γινονται σοβαροι επιστημονες.
kaynd Αύγουστος 28, 2010 #54 Αύγουστος 28, 2010 Να προσθέσω-“διορθώσω” κάτι σε αυτά που λέει ο Τσάκονας. Δυστυχώς ναι, το χαμηλό συνολικό επίπεδο σπουδαστών μειώνει το επίπεδο της σχολής... Όσο και αν προσπαθεί ο καθηγητής να κρατήσει το επίπεδο ψηλά, όταν απο τους 200 φοιτητές περνάνε 4 σε κάθε εξάμηνο, τότε αυτό αρχίζει να γίνεται πρόβλημα και για τον ίδιο (αξιολόγηση). Έτσι οι καθηγητές πολλές φορές αναγκάζονται να ρίξουν νερό στο κρασί τους. Κάποιοι κρατάνε τα μπόσικα και κάποιοι το παρακάνουν με το νερό...από εκεί και πέρα όμως.Η μήπως οι έξτρα φοιτητές δεν κοστίζουν στον προϋπολογισμό μιας σχολής (εξτρα εργαστηρια,κτιρια,συντηρηση κτιριων,προσωπικο,βιβλια ,οπου για υψηλου επιπεδου σχολες μιλαμε για βιβλια με τιμη λιανικης 60-70-100 ευρω το κομματι)? Ελάχιστα επιβαρύνεται ο προϋπολογισμός της σχολής καθώς: Τα βιβλία μοιράζονται μία φορά έτσι κι αλλιώς. Ο αριθμός των θέσεων στα εργαστήρια παραμένει σταθερός και προτεραιότητα συνήθως έχουν οι φοιτητές που βρίσκονται στο κατάλληλο εξάμηνο για το αντίστοιχο εργαστήριο.Τώρα για συντήρηση των κτηρίων... θεωρητικά ναι. Πρακτικά όχι.Τον ιδιο χρονο μπορει να διαθεσει ενας καθηγητης για 100 η 150 φοιτητες εξτρα? Σε γενικές γραμμές αυτό είναι στα στοιχεία της ακαδημαϊκής εκπαίδευσης... Ο καθηγητής είναι υποχρεωμένος απλά να βγάλει μια διάλεξη πάνω στο μάθημα. Τώρα από κάτω, είτε είναι 10 είτε 100 λίγα αλλάζουν... πέρα από τη βαβούρα που κάνουν οι φοιτητές, κάτι που κατά βάση έχει να κάνει με την ικανότητα επιβολής του καθηγητή. (Συνήθως το νούμερο των φοιτητών που παρακολουθούν είναι χαμηλό, καθώς οι περισσότεροι δε κάνουν καν το κόπο να έρθουν στο μάθημα)Οταν το κρατος δινει στον φοιτητη πασο για εκπτωσεις σε εισιτηρια η φοροαπαλλαγες στην οικογενεια του κλπ δεν κοστιζει στον φορολογουμενο η εκπτωση αυτη?Με περισσοτερους φοιτητες δεν μειωνονται τα εσοδα του κρατους?Έχει βρεθεί και γι αυτό λύση. Το πάσο μετά το πέρας των 6 χρόνων παύει να ανανεώνεται (για τα 4χρονα τει τουλάχιστον). Όσο για τις φοροαπαλλαγές δε γνωρίζω και πολλά, πέρα ίσως από το επίδομα ενοικίου για το οποίο δίδεται (δινόταν?) υπό προϋπόθεσες. (από εισόδημα ως ποσοστό επιτυχίας στα μαθήματα). Οποιαδήποτε παροχή του είδους εννοείται ότι έχει σύντομη ημερομηνία λήξης.Γενικότερα οι φοιτητές δε νομίζω ότι είναι πληγή για την οικονομία του κράτους στη παρούσα κατάσταση. Κάθε άλλο μάλιστα αφού χωρίς αυτούς πολλές περιοχές της Ελλάδας θα ήταν ερημωμένες και απαξιωμένες. Γενικότερα ευνοούν στη μετακίνηση χρήματος στο εσωτερικό. (Άσχετα αν στη τελική όλα βγαίνουν έξω αγοράζοντας προϊόντα που εισάγουμε... αλλά αυτό συμβαίνει έτσι κι αλλιώς και είναι άλλου παπά ευαγγέλιο)
Hydra Αύγουστος 28, 2010 #55 Αύγουστος 28, 2010 Επισφαλες Συμπερασμα: Ριξαν τη βαση του 10 προς καλυτερευση των οικονομικων της χωρας. (?)
kaynd Αύγουστος 28, 2010 #56 Αύγουστος 28, 2010 Για να αποφύγουν το κλείσιμο κάποιων σχολών μάλλον... και αυτό πιθανότατα για προσωπικά συμφέροντα ρουσφετολογικής προέλευσης.Δε νομίζω ότι καμία κυβέρνηση τα τελευταία 30 (και μάλλον περισσότερα) χρόνια ενδιαφέρθηκε πραγματικά για την οικονομία αυτής της χώρας.
giorikas Αύγουστος 29, 2010 #57 Αύγουστος 29, 2010 οποιοσδηποτε λοιπον εχει παρακολουθησει μαθημα σε οτιδηποτε παραπανω απο δημοτικο μπορει να σου εξηγησει οτι αυτο ισχυει και αλλου εκτος απο το δημοτικο.Γιατι οι -σωστοι- καθηγητες συνηθως ρυθμιζουν τα θεματα εξετασεων και τα μαθηματα τους με βαση τον μεσο ορο των φοιτητων.Οταν αυτος λοιπον ειναι πεσμενος,πως να προχωρησει η δουλεια???Ε τοτε εγω, παροτι ειμαι ενας απο αυτους, μαλλον θα διαψευσω τον ισχυρισμο σου , τουλαχιστον στο βαθμο που ικανοποιει τον επιχειρημα της πτωσης του επιπεδου μιας σχολης απο τους -υπο του 10- μαθητες.Μετα απο τα 2 χρονια στο Φυσικο Αθηνας και ενα σε ΤΕΙ Πληροφορικης με ποσοστα επιτυχοντων σε εξετασεις ορισμενων μαθηματων ουτε 5% ( μεσο ορο σπουδων 7,8 χρονια και διακοπη σπουδων ενος στους τεσσερις στο φυσικο), μπορω να πω οτι οι καθηγητες δεν επηρρεαζονταν και τοσο απο το επιπεδο των φοιτητων του.Περαν αυτου, νομιζω πως λιγοι απο τους φοιτητες του ....0,9-8 θα ασχοληθουν σοβαρα με τις σχολες τους, αργα ή γρηγορα θα εγκαταλειψουν , ενω οι περισσοτεροι θα πανε μονο για το πασο.Η λογικη της προστασιας του επιπεδου της πανεπιστημιακης εκπαιδευσης με τεχνητες βασεις εισαγωγης ειναι απλα λαθος. Το ανοικτο Πανεπιστημιο μια χαρα διατηρει με επιπεδο του παροτι εχει βαση ....0. Εκει βεβαια υπαρχει και το κοστος των 700ευρω/θεματικη ενοτητα οπως υπαρχει ομως και το αντιστοιχο φοιτησης σε σχολη εκτος τοπου διαμονης. Δυστυχως ή ευτυχως στην Ελλαδα τα πολυαριθμα ΤΕΙ σε ολη την επικρατεια ειναι ενας τροπος ενισχυσης της παρηκμασμενης και παραπαιουσας οικονομικης ζωης της επαρχιας. Η μηπως οι εξτρα φοιτητες δεν κοστιζουν στον προυπολογισμο μιας σχολης (εξτρα εργαστηρια,κτιρια,συντηρηση κτιριων,προσωπικο,βιβλια ,οπου για υψηλου επιπεδου σχολες μιλαμε για βιβλια με τιμη λιανικης 60-70-100 ευρω το κομματι)? Τον ιδιο χρονο μπορει να διαθεσει ενας καθηγητης για 100 η 150 φοιτητες εξτρα?Οταν το κρατος δινει στον φοιτητη πασο για εκπτωσεις σε εισιτηρια η φοροαπαλλαγες στην οικογενεια του κλπ δεν κοστιζει στον φορολογουμενο η εκπτωση αυτη?Με περισσοτερους φοιτητες δεν μειωνονται τα εσοδα του κρατους?Αν αυτο ειναι πραγματικα προβλημα θα μπορουσαν να μειωσουν απλα τον αριθμο εισακτεων και ως εκθαυματος θα λυνοταν το προβλημα της...παιδειας μας.Εγω μπηκα στο Φυσικο με πολυ περισσοτερα απο τα 10.000 μορια και με τις περγαμυνες βγω πτυχιουχος. Μετα απο 3 εξαμηνα διαπιστωσα οτι δεν ημουν διατεθειμενος να διαθεσω αυτο που απαιτουσε η σχολη για το πτυχιο. Ετσι ουσιαστικα με απερριψε αφου ομως ειχα καταλαβει την θεση καποιου αλλου που λιγοτερα μορια αλλα περισσοτερη θεληση τα ειχε καταφερει.Γενικως οι πανελληνιες αν και σχετικα αξιοκρατικη διαδικασια ειναι σιγουρα προβληματικη. Λιγα μορια διαφορας μπορουν απο γιατρο να σε κανουν μηχανικο ή και στρατιωτικο. Κανονικο χρηματιστηριακο παζαρι δηλαδη.Θα προτιμουσα καποιου ειδους εισαγωγικων εξετασεων στις ιδιες τις σχολες ή ακομα καλυτερα ανοικτη προσβαση χωρις εξετασεις αλλα ενα προπαρασκευαστικο ετος ή εξαμηνο με το περας του οποιου οι φοιτητες θα επελεγαν αν θελουν αλλα και οι σχολη αν μπορουν να συνεχισουν.Εξαλλου ,και γενικοτερα τωρα ,το προβλημα της παιδειας μας δεν λυνεται με στενομυαλες αντιμετωπισεις της βασης του Χ.Ειναι βαθυτερο και ξεκινα απο τα πρωτα επιπεδα της εκπαιδευσης
z3et Αύγουστος 30, 2010 #58 Αύγουστος 30, 2010 Ερχονται ΤΕΙ... δύο ταχυτήτων "Στην πρώτη ταχύτητα εντάσσονται τα υψηλόβαθμα και δημοφιλή και στη δεύτερη τα χαμηλόβαθμα, παίρνοντας τη μορφή τοπικών κολεγίων" Μου προκαλει ΤΡΟΜΕΡΗ εντυπωση η προσπαθεια ενσωματωσης ενος αμερικανικου μοντελου παιδειας.
Narzul Αύγουστος 30, 2010 #59 Αύγουστος 30, 2010 Ερχονται ΤΕΙ... δύο ταχυτήτων"Στην πρώτη ταχύτητα εντάσσονται τα υψηλόβαθμα και δημοφιλή και στη δεύτερη τα χαμηλόβαθμα, παίρνοντας τη μορφή τοπικών κολεγίων" Μου προκαλει ΤΡΟΜΕΡΗ εντυπωση η προσπαθεια ενσωματωσης ενος αμερικανικου μοντελου παιδειας. Πολυ εξυπνο , αυτο που θα κανουν. Ποιος το σκεφτηκε? Θα κανουν ολες τις χαμηλοβαθμες σχολες (πχ οσες ειναι απο 7500 μορια και κατω) να εχει ο υποψηφιος ελευθερη προσβαση. Σου λεει , τοσοι ειναι αυτοι που καναν χαζομαρα με το μηχανογραφικο , και δε περασαν πουθενα. Ας ανοιξουμε τις χαμηλοβαθμες σχολες , να μπαινουν εκει για να μην ερημωσουν.
spresv Αύγουστος 30, 2010 #60 Αύγουστος 30, 2010 Τι να πρωτοσχολιασει κανεις απο αυτη τη βλακεια? Εκτος πραγματικοτητας, το λιγοτερο.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.