TopCLR Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 21, 2010 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 21, 2010 Χαιρετώ τα μέλη του φόρουμ.Έχω πάρει τον Απρίλιο μια ASUS EAH5750/2DIS/1GD5. Από την αρχή που την έβαλα παρατήρησα οτι σε παιχνίδι που έπαιζα κοβόταν το σήμα προς την οθόνη (η οποία έμπαινε πλέον σε power save). Για μερικά δευτερόλεπτα (2-3) συνέχιζε να ακούγεται ο ήχος από το παιχνίδι κανονικά και μετά κολλούσε και αυτός. Mε πάτημα του reset ξεκινούσε ο υπολογιστής αλλά χωρίς να στέλνει σήμα στην οθόνη. Μόνο με κλείσιμο και ξανά άνοιγμα ξεκινούσε κανονικά με εικόνα. Το συμβάν έγινε (επανειλλημένες φορές για δοκιμή) χωρίς να δείχνει κάποια σημάδια πριν το "τέλος" (σκαλώματα, artifacts κλπ.). Λόγω του ότι μητρική και επεξεργαστής ήταν νεοαποκτηθέντες (όχι όσο η 5750) με δοκιμές με prime95 και linx και παρακολούθηση θερμοκρασίας με Coretemp, ο επεξεργαστής δεν φάνηκε ένοχος. Πέρασα σε δοκιμές με Furmark stability test. Κατα την διάρκεια του τεστ φτάνοντας 73~74 βαθμούς Κελσίου αρχίζει το ίδιο "νούμερο", κόβεται το σήμα προς την οθόνη και επανέρχεται μόνο με κλείσιμο και άνοιγμα ξανά. Συνέχισα να ξανακάνω κατα καιρούς δοκιμές (ανεμιστηράκι manual 100%, ανοιχτό κουτί κ.α) και παρατήρησα οτι σίγουρο είναι οτι θα συμβεί εφόσον αγγίξει τους 70 μέσα σε 1-2 λεπτά ακόμα και αν δεν πάει 72. Στις δοκιμές χρησιμοποίησα διάφορους drivers(από το CD, από ATI 10.3 και 10.7).Την δοκίμασα και σε άλλο PC και εκεί τα ίδια. Στην σελίδα της Asus δεν είδα να αναφέρει θερμοκρασίες λειτουργίας, με ψάξιμο με google κάποιοι αναφέρουν πως εως 85 βαθμους είναι σχετικά ασφαλείς θερμοκρασίες. Τώρα πλέον βρήκα τον χρόνο και την πήγα στο μαγαζί που την πήρα. Τους εξήγησα τι συμπτώματα έχει και την κράτησαν 2 μέρες να την δοκιμάσουν. Μου την επέστρεψαν λέγοντας πως της έκαναν δοκιμές και δεν έχει τίποτα. Σε ερώτησή μου αν πέρασε τους 70 βαθμούς μου απάντησαν όχι και με συμβούλεψαν να βελτιώσω την ψύξη του κουτιού μου!Τελικά ποιό είναι σωστό;α)Είναι νορμάλ η κάρτα και έχω παράλογες απαιτήσεις; (θέλοντας να λειτουργεί κανονικά πάνω από τους 70 βαθμούς)β)Για να λειτουργεί νορμάλ η κάρτα έχει παράλογες απαιτήσεις σε ψύξη; (με καύσωνα χωρίς a/c και χωρίς καμιά ιδιαίτερη ψύξη άντε να την κρατήσεις κάτω από 70 σε κάποιο παιχνίδι!)Και τι πρέπει να κάνω;Το υπόλοιπο σύστημα:Windows XP SP3AMD Phenom II 955BEMSI KA790GXHEC 600TE-2WX (600W)4GB(2x2GB kit) Corsair CM2X2048-6400C5DHX.Συγνώμη για την "φλυαρία" μου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LouCi4er Αύγουστος 22, 2010 #2 Κοινοποίηση Αύγουστος 22, 2010 Απο ποιο καταστημα την πηρες?Μηπως απο το e-shok?Εγω παντως με την 5850 με το ανεμιστηρι να μην ξεπερναει το 50%,με θερμοκρασια δωματιου ~30 βαθμους,η καρτα δουλευε μετα απο 2ωρο gaming στους 62-64.Και σε furmark που την εχω πιεσει, μεχρι 86 εφτασε με το fan στο auto, δεν μου εκανε το παραμικρο.Δεν γνωριζω με σιγουρια να σου πω για την 5750 αλλα μια 5770 που ειχα πριν μεχρι τους 80 που χτυπαγε σε gaming δεν καταλαβαινε τιποτα.Κατα 90% η καρτα σου εχει προβλημα διοτι 70 βαθμοι ειναι πολυ λιγο για να σου βγαζει προβληματα.Μπορει με διαφορες τεχνικες να λυσεις το προβλημα ( πχ φλασαρισμα bios,αλλαγη παστας ) αλλα καλυτερα να την αλλαξεις.Ξαναπηγαινε στο μαγαζι που την πηρες και πιεσε τους,εχω προβλημα πες τους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TopCLR Αύγουστος 22, 2010 Author #3 Κοινοποίηση Αύγουστος 22, 2010 Δεν είναι το e-shop. Είναι ένα μικρό στην Θεσσαλονίκη, Ματσουκας λέγεται (Ζητώ συγνώμη από τους admin αν δεν επιτρέπεται η αναφορά του ονόματος, ας σβηστεί.)Κι εγώ πιστεύω οτι είναι πρόβλημα της κάρτας, όπως πιστεύω οτι δεν θα βγάλω άκρη με το κατάστημα. Οπότε υπάρχει κάποιος αντιπρόσωπος, επίσημο service όπου θα μπορούσα να απευθυνθώ για να γίνει κάτι; Έχω πλήρη την συσκευασία με τα παρελκόμενα και την απόδειξη αγοράς. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LouCi4er Αύγουστος 22, 2010 #4 Κοινοποίηση Αύγουστος 22, 2010 Δεν είναι το e-shop. Είναι ένα μικρό στην Θεσσαλονίκη, Ματσουκας λέγεται (Ζητώ συγνώμη από τους admin αν δεν επιτρέπεται η αναφορά του ονόματος, ας σβηστεί.)Κι εγώ πιστεύω οτι είναι πρόβλημα της κάρτας, όπως πιστεύω οτι δεν θα βγάλω άκρη με το κατάστημα. Οπότε υπάρχει κάποιος αντιπρόσωπος, επίσημο service όπου θα μπορούσα να απευθυνθώ για να γίνει κάτι; Έχω πλήρη την συσκευασία με τα παρελκόμενα και την απόδειξη αγοράς.Κοιτα για καποιον αντιπροσωπο δεν γνωριζω.Επιμενω για το καταστημα που την πηρες να τους πιεσεις,εν αναγκη να κλαφτεις και λιγο για να γινει η δουλεια σου.Αλλιως αν πιστευεις οτι δεν προκειτε να γινει τιποτα στειλε κανενα email στην ASUS.Πες τους το προβλημα και οτι εκει που την πηρα αρνουνται να μου την αλλαξουν.Κατι αλλο αυτη την στιγμη δεν μπορω να σκεφτω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.