Jump to content



Χαλασμένος σκληρός και εγγύηση.


Havic

Recommended Posts

Ασχέτως κατάληξης, δεν είσαι υποχρεωμένος να πας ούτε στην Oktabit ούτε στην Seagate για αλλαγή/επισκευή υλικού. Το έχω ξαναπει 10 φορές τουλάχιστον εδώ μέσα, η απόδειξή σου από το μαγαζί είναι συμβόλαιο.

Εσύ από αυτούς αγόρασες, σε αυτούς θα το επιστρέψεις για επισκευή, αν αυτοί κρίνουν ότι το προϊόν πρέπει να πάει στην Ταϊβάν ή στο φεγγάρι, ας κάνουν ό,τι θέλουν. Εσύ εκεί θα τους το πας και από κει θα το παραλάβεις.

Link to comment
Share on other sites

να αφήσουν τις λακαμίες σε εκείνο το κατάστημα πλαίσιο και να σου δώσουν ΚΑΝΟΝΙΚΑ τα 5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ που είχε ο δίσκος ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΑΓΟΡΑΣΕΣ και που η ίδια η εταιρία δίνει 5!

+1

σε οποιαδήποτε περίπτωση πας και ζητάς να σου δώσει ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ το οτι σου δίνουν μόνο 2 χρόνια εγγύηση και να το στείλεις απευθείας ένα mail-ακι στη Seagate.

+1000

+1

Link to comment
Share on other sites

Ασχέτως κατάληξης, δεν είσαι υποχρεωμένος να πας ούτε στην Oktabit ούτε στην Seagate για αλλαγή/επισκευή υλικού. Το έχω ξαναπει 10 φορές τουλάχιστον εδώ μέσα, η απόδειξή σου από το μαγαζί είναι συμβόλαιο.

Εσύ από αυτούς αγόρασες, σε αυτούς θα το επιστρέψεις για επισκευή, αν αυτοί κρίνουν ότι το προϊόν πρέπει να πάει στην Ταϊβάν ή στο φεγγάρι, ας κάνουν ό,τι θέλουν. Εσύ εκεί θα τους το πας και από κει θα το παραλάβεις.

H απόδειξη δεν έγραφε πόσα χρόνια έχει εγγυηση όπως οι σημερινές..και τελικά είχα 3 λύσεις απο τη στιγμή που οι υπάλληλοι στο service αρνούνταν πεισματικά οτι έχει γίνει λάθος, η πρώτη να στείλω rma στη seagate, δεύτερη να κάνω καταγγέλια και τρίτη αυτό που έκανα.... να πώ την αλήθεια είναι η πρώτη φόρα (και τελευταία ελπίζω) που αντιμετωπισα τέτοιο πράγμα όλες τις άλλες φορές δεν υπήρξε πρόβλημα με το service... και επειδή δεν ξέρω τι παιζει με καταγγελια (χρονο, διαδικασία, κτλ) προτίμησα τους άλλους δυο, το ότι έκανα νήμα (σε δυο forum) και πέρα απο την βοήθεια που πήρα ενημερώθηκαν και άλλοι για το τι παίζει είναι κάτι :p , ίσως τελικά η καττάγγελια σε συνδυασμό με μαιλ στην εταιρεία παραγωγής να είναι το καλύτερο πράγμα, έτσι να έχουν και το φόβο μας λίγο!

Μόνο στο θέμα monitor πλέον εγγυητής μπαίνει η εταιρία και όχι το κατάστημα όπου έγινε η αγορά.

Και γιατί τα monitor είναι εξαίρεσή ? ειδικά μερικά που δίνουν zero pixel και άμεση αντικατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Πήρα το σκληρό απο το service του πλαίσιο, τελικά έγινε αλλαγή με ίδιο μοντέλο αλλά recertified ! έχει δυο χρόνια εγγύηση και ισχύει απο την μέρα που τον παρέλαβα, μου έκοψαν πιστωτικο 10€ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! τοσο λεέι κάνει ο brand new 100gb σκληρός μου σήμερα ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ, αυτο που δεν κατάλαβα είναι γιατι αφου ο σκληρός μου έχει 10 € αυτοι τον 80αρι τον πουλάνε 62€ ? τα χαρακτηριστικά του πάντος δεν άλλαξαν...

Ενδιαφερθηκα για πιστωτικο επειδή ήθελα να πάρω αντίστοιχο απο western digital.

Κάποιος ρώτησε απο που φαίνεται ότι είναι recertified:

1. To γράφει ακριβώς κάτω απο το λογότυπο της seagate πάνω πάνω, δεν θυμάμαι την ακρίβη φράση αλλά λεεί ότι είναι επισκευασμένος.

2. Εχει μια πράσινη γραμμή γυρο γυρο απο το ταμπελάκι.

3. Έχει 2 χρόνια εγγύηση.

Τα δυο τελευταια δεν ξέρω αν είναι απολυτα αλλα το πρώτο είναι.

Link to comment
Share on other sites

Καλά ναι το δεκάευρο είναι από τα κλασικά στραβά (όλοι έχουν) του Πλαισίου. Κάποιο καλό και άξιο παλικαράκι βούτηξε τον τελευταίο ή τους 2-3-10 τελευταίους στα 10€ σε κάποιο ξεστοκάρισμα και ως τελευταία τιμή καταλόγου αναγράφονται τα 10€. Εμένα πάντως θα μου δίνανε καινούριο αλλιώς δεν θα με βλέπατε να γράφω, θα με ακούγατε να φωνάζω.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαστε καλά: του χάλασε σκληρός που τον έχει 3 χρόνια και θα έπρεπε να του δώσουν καινούριο; Αντί να κάνει και τούμπες που η αντικατάσταση έχει και 2 χρόνια εγγύηση αντί για το υπόλοιπο του αρχικού δίσκου, όπως ορίζει η νομοθεσία;

Ξέρω ότι καλομάθαμε με 2-3 RMA που μόνο κλαρίνα δε μας κάνανε στα "καλά" τα μαγαζιά, αλλά μήπως να αρχίσουμε να προσγειωνόμαστε πριν αρχίσουμε να έχουμε απαιτήσεις που θα μας κάνουν να φαίνομαστε εκτός πραγματικότητας;

Link to comment
Share on other sites

Πέτρο η συζήτηση γίνεται για το οτι στην αρχή του λεγαν για 2χρόνια εγγύηση και αρα ο 100gb momentus δε καλυπτόταν παρότι στο site της Seagate έγραφε λήξη 2012.

εφόσον πήρε τα 2χρόνια εγγύησης έξτρα που δικαιούταν και νέο δίσκο (άσχετα αν είναι recertified) όλα είναι οκ.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαστε καλά: του χάλασε σκληρός που τον έχει 3 χρόνια και θα έπρεπε να του δώσουν καινούριο; Αντί να κάνει και τούμπες που η αντικατάσταση έχει και 2 χρόνια εγγύηση αντί για το υπόλοιπο του αρχικού δίσκου, όπως ορίζει η νομοθεσία;

Ξέρω ότι καλομάθαμε με 2-3 RMA που μόνο κλαρίνα δε μας κάνανε στα "καλά" τα μαγαζιά, αλλά μήπως να αρχίσουμε να προσγειωνόμαστε πριν αρχίσουμε να έχουμε απαιτήσεις που θα μας κάνουν να φαίνομαστε εκτός πραγματικότητας;

Ναι ίσως να έχεις δίκιο, αλλά αυτό με το πιστωτικό των 10€? Θα μου πεις δεν τον υποχρέωσαν να το αποδεχτεί.

Link to comment
Share on other sites

Αν μετά από rma σου δώσουν recertified δεν έχουν κάνει παρατυπία, έτσι κάνουν και WD και Seagate μέχρι και στο America (που η εξυπηρέτηση πελατών είναι σε άλλο επίπεδο) από ότι έχω δει σε ξένα forum.

Για την εγγύηση νομίζω ότι ο νόμος ορίζει πως το προϊόν που παίρνουμε μετά από αντικατάσταση έχει όση εγγύηση είχε το αρχικό, δηλαδή σε αυτή την περίπτωση 5 χρόνια. Αλλά οι HDD ίσως πηγαίνουν σε κάποια άλλη κατηγορία και ισχύει κάτι διαφορετικό. Ο Τσάκωνας λογικά θα γνωρίζει καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαστε καλά: του χάλασε σκληρός που τον έχει 3 χρόνια και θα έπρεπε να του δώσουν καινούριο; Αντί να κάνει και τούμπες που η αντικατάσταση έχει και 2 χρόνια εγγύηση αντί για το υπόλοιπο του αρχικού δίσκου, όπως ορίζει η νομοθεσία;

Ξέρω ότι καλομάθαμε με 2-3 RMA που μόνο κλαρίνα δε μας κάνανε στα "καλά" τα μαγαζιά, αλλά μήπως να αρχίσουμε να προσγειωνόμαστε πριν αρχίσουμε να έχουμε απαιτήσεις που θα μας κάνουν να φαίνομαστε εκτός πραγματικότητας;

  1. Αν δεν δικαιούμαι καινούριο να μην πάρω! Αλλά πάντα σύμφωνα με το τη λέει ο νόμος και η Seagate και ΟΧΙ το κάθε μαγαζί.
  2. Σιγά μην κάνω και τούμπες!!!! Να κάνω και τούμπες για 3 μήνες παραπάνω? Δεν είμαστε καλά! Μου χάλασε ο σκληρός έχασα ένα σωρό πράγματα (προσωπικά αρχεία και photos από το τελευταίο back up όχι αηδίες από το internet).
  3. Αφου είναι να μου δώσουν επισκευασμένο να μου ξαναδώσουν ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ και όχι κάποιου άλλου που δεν ξέρω και εγώ τι έχει τραβήξει ο σκληρός, άσε που θα είχα και μια μικρή πιθανότητα να σώσω τπτ αν τον ξαναέφτιαχναν.
  4. Περί πιστωτικού τώρα ναι συμφωνώ ότι ο δικός μου σκληρός μετά από 3 χρόνια χρήσης και μια επισκευή αξίζει 10€, αλλά τότε τόσο δεν αξίζει και αυτός που μου δώσανε (recertified)??? Εάν ναι ΠΩΣ τους πουλάνε 62€ (80gb) και 67€ (120gb)???

Link to comment
Share on other sites

Αντί να κάνει και τούμπες που η αντικατάσταση έχει και 2 χρόνια εγγύηση αντί για το υπόλοιπο του αρχικού δίσκου, όπως ορίζει η νομοθεσία;

Άρθρο 5: Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις Νόμος 2251/1994

Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.
Link to comment
Share on other sites

Λίγο άσχετο, από περιέργεια έβαλα το HDDlife Pro να δω πόσο καιρό έχει δουλέψει ο σκληρός που πήρα και τελικά δείχνει ~20 ώρες δλδ όσο τον δούλεψα εγώ, η seagate μηδενίζει το χρόνο λειτουργίας του σκληρού? μπορεί κάποιος με νέο recertified δίσκο να το επιβεβαιώσει?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.