Havic Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 19, 2010 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 19, 2010 Θα ήθελα μια μικρή βοήθεια αν κάποιος ξέρεις την διαδικασία και το κόστος για να στείλω τον σκληρό στην Seagate, υπάρχει κάποιο service στην Ελλάδα ή πρέπει να πάει εξωτερικό?Τhe story so far: Είχα αγοράσει πριν τρία χρόνια ένα σκληρό (Momentus 5400 100GB 2.5”) από το πλαίσιο και την προηγούμενη εβδομάδα χάλασε... έβλεπα ένα dvd, μου πάγωσε το laptop και μετά από το restart ο σκληρός τέζα, δεν τον βλέπει στο bios, όταν ανοίγω το laptop κάνει ένα περίεργο θόρυβο (ακούγεται κάπως έτσι «κλαγκ» ) και αυτό είναι δεν υπάρχει μετά, δοκίμασα να bootarω σε linux από dvd όλα λειτούργησαν μια χαρά μόνο που σκληρός δεν υπάρχει...Τελικά τον πήγα πίσω στο κατάστημα για να τον δουν αλλά μου είπαν ότι έχει 2 χρόνια εγγύηση και ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι, όταν τον αγόρασα είμαι σίγουρος ότι μου είχαν πει ότι έχει 5 χρόνια εγγύηση (το θυμάμαι χαρακτηριστικά επειδή ήταν και ο λόγος που τον προτίμησα από έναν WD), δεν έχω κάποιο χαρτί που να το αποδεικνύει οπότε δεν μπορώ να κάνω κάτι , ο σκληρό ήταν σε να σακουλάκι και μακάρι να είχα κρατήσει κάποιο prtScn από το eshop τους...Τεσπα μπήκα στη Seagate για να δω τελικά αν είναι ακόμα στην εγγύηση και τελικά guess what? Είναι! ( In Warranty, Expiration 03-Feb-2012 ), οπότε θέλω πληροφορίες για το που και πόσο θα κοστίσει να τον στείλω, που θα βρω καμιά καλή συσκευασία και πόσες μέρες θα κάνει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_under Αύγουστος 19, 2010 #2 Κοινοποίηση Αύγουστος 19, 2010 στειλε μαιλ στην εταιρια κ δωσε τους κωδικους του σκληρου κ θα δουν οτι ειναι αγορασμενος απο το πλαισιο κ μπορει να βγαλεις ακρη κ απο ελλαδα αλλιως ρωτα για rma form. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Havic Αύγουστος 19, 2010 Author #3 Κοινοποίηση Αύγουστος 19, 2010 Θα ξαναπάω αύριο στο πλαίσιο τώρα που είμαι σίγουρος ότι έχει 5 χρόνια εγγύησή και αν δεν βρω άκρη θα στείλω εδώ Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpolal Αύγουστος 19, 2010 #4 Κοινοποίηση Αύγουστος 19, 2010 Κάνε ένα print screen την σελίδα της Seagate που φαίνεται ότι ο σκληρός είναι ακόμα σε εγγύηση και με την απόδειξη αγοράς του πήγαινε στο κατάστημα που τον πήρες.Δεν μπορούν να μην στον αλλάξουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Αύγουστος 19, 2010 #5 Κοινοποίηση Αύγουστος 19, 2010 2 χρόνια? Όσο έχουν δηλαδή οι recirtified που έκαναν την εμφάνισή τους στο Πλαίσιο? Δεν ξέρω τι παίζει με τους 2,5ρηδες δίσκους αλλά αν αρχίσει το πλαίσιο να μιλάει για 2 χρόνια εγγύηση σε όλους τους Seagate τότε έχουμε φοβάμαι την γέννηση ενός νέου e-shop. Σε αυτή την περίπτωση θα μάθουμε να αγοράζουμε απέξω...Havic όταν μιλήσεις με Πλαίσιο ξεκαθάρισέ τους ότι ο δίσκος σου ΔΕΝ είναι recirtified και ότι ο αντικαταστάτης επίσης ΔΕΝ θα πρέπει να είναι recirtified. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aggelopas Αύγουστος 20, 2010 #6 Κοινοποίηση Αύγουστος 20, 2010 τι ειναι recertified? Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Αύγουστος 20, 2010 #7 Κοινοποίηση Αύγουστος 20, 2010 τι ειναι recertified?http://www.thelab.gr/showpost.php?p=1062867736&postcount=51 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Havic Αύγουστος 20, 2010 Author #8 Κοινοποίηση Αύγουστος 20, 2010 Πήγα σήμερα πάλι στο πλαίσιο και πήρα την ίδια απάντηση, ότι έχει δυο χρόνια εγγύηση και ότι αν η seagate δίνει 5 τότε πρέπει να το στείλω σε αυτούς και το πλαίσιο δεν μπορεί να κάνει τίποτα.Yanni με αυτά που γράφουν στο νήμα που ποσταρες φαίνετε (εκτός αν κατάλαβα λάθος) ότι με ο ίδιος αριθμό μοντέλου αναφέρεται σε δυο διαφορετικά προϊόντα, το καινούριο σκληρό με την πλήρη εγγύηση αλλά και σε προϊόντα recertified με μειωμένη εγγύηση (δύο χρόνια), ο σκληρός μου είναι ο ST9100824A (Momentus 5400.2 100gb), έψαξα πάνω στον σκληρό, στην συσκευασία (το άθλιο σακουλάκι από “πατατάκια”) αλλά και στην απόδειξη αγοράς και δεν αναφέρει πουθενά ότι είναι recertified, τον σκληρό τον αγόρασα 20/03/2007 και στην περιγραφή προϊόντος που έχει στην απόδειξη είναι η εξής HDD NB 100GB Seagate UDMA 2.5” /5400 rpm.Από όλα αυτά σκέφτομαι δυο σενάρια το πρώτο ότι όντως πήρα προϊόν που από το πλαίσιο έχει 2 χρόνια εγγύηση και το δεύτερο ότι αγόρασα καινούριο σκληρό με 5 χρόνια εγγύηση (όσα χρόνια μου είπαν ότι έχει όταν τον αγόρασα) και αργότερα που έφεραν τους recertified άλλαξαν την εγγύηση σε 2 χρόνια διατηρώντας τον ίδιο κωδικό προϊόντος ….δεν ξέρω κατά πόσο είναι πιθανό το δεύτερο….φαίνετε πολύ μπακαλίστικο… Θα πάω την Δευτέρα για τρίτη φορά και θα ζητήσω να δω την περιγραφή που του βγάζει του υπάλλήλου στο pc αν αναφέρει recertified ή όχι (να ξέρω τουλάχιστον πότε με κορόιδεψαν, όταν τον αγόρασα ή τώρα) και θα ζητήσω να μιλήσω και με τον υπεύθυνο να μου εξηγήσει γιατί το πλαίσιο μου έχει 2 χρόνια (σε περίπτωση που ο σκληρός μου δεν είναι recertified) και η Seagate 5 και ότι εγώ δεν αγόρασα καμία μούφα.το γεγονός είναι πάντως ότι το πλαίσιο πουλάει προϊόντα "Β διαλογής" είναι πάρα πολύ άσχημο, οι περισσότεροι seagate είναι recertified με 2 χρόνια από ότι είδα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Αύγουστος 20, 2010 #9 Κοινοποίηση Αύγουστος 20, 2010 Το Πλαίσιο δεν μπορεί να μειώσει την εγγύηση ενός προϊόντος και εμένα προσωπικά το δεύτερο σενάριο μου φαίνεται πολύ ποιο κοντά στην πραγματικότητα. Οι recertified είναι νέα μόδα στο Πλαίσιο και δεν έχουν καμιά σχέση με τον δίσκο που αγόρασες το 2007, ούτε επηρεάζουν την εγγύηση του δίσκου που είχες αγοράσει τότε. Επαναλαμβάνω πάντως ότι δεν νομίζω να μπορούν να πουν ότι η Seagate δίνει 5 χρόνια και το Πλαίσιο αποδέχεται μόνο τα 2 από αυτά. Δεν έχουν αυτό το δικαίωμα.Εγώ πάντως Seagate από Πλαίσιο δεν ξανά παίρνω αν δεν ξεκαθαρίσει πρώτα η κατάσταση διότι από ότι βλέπω το θέμα δεν περιορίζεται στην παρτίδα των recertified αλλά επεκτείνεται γενικότερα στο RMA των δίσκων της Seagate. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astakos Αύγουστος 20, 2010 #10 Κοινοποίηση Αύγουστος 20, 2010 Πηρα περσι 2 seagate απο multirama.Γνωριζοντας οτι το πλαισιο εδινε 3 (δεν ανεφερε πουθενα recirtified) σκεφτηκα οτι αλλαξε η πολιτικη της seagate και οτι δεν ηταν ενημερωμενο το site του multirama ως συνηθως.Ετσι ζητησα υπογεγραμμενο screenshot απο τον διευθυντη του καταστηματος που να φαινονται τα 5 χρονια εγγυηση.Τελικα οπως φαινεται λαμογια του πλαισιου ειναι.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoda73 Αύγουστος 20, 2010 #11 Κοινοποίηση Αύγουστος 20, 2010 Θα ήθελα να ρωτήσω. Μάλλον χαζή ερώτηση αλλά υπάρχει τρόπος να ξεχωρίσουμε αν ένας δίσκος είναι recertified ή όχι; Link to comment Share on other sites More sharing options...
elapse Αύγουστος 21, 2010 #12 Κοινοποίηση Αύγουστος 21, 2010 Θα ήθελα να ρωτήσω. Μάλλον χαζή ερώτηση αλλά υπάρχει τρόπος να ξεχωρίσουμε αν ένας δίσκος είναι recertified ή όχι;Συνήθως γράφουν "Certified Repaired HDD" και η ταμπέλα τουε έχει πράσινο πλαίσιο (τουλάχιστον οι seagate) Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Αύγουστος 21, 2010 #13 Κοινοποίηση Αύγουστος 21, 2010 αν η εταιρία δίνει 5 χρόνια όλοι οι επόμενοι στην αλυσίδα (αντιπροσωπείες, καταστήματα) ΟΦΕΙΛΟΥΝ να δίνουν την ΙΔΙΑ, δηλαδή 5.εγώ ένα πράγμα βλέπω....οτι προσπαθούν πλέον όλοι (ακόμα και το πλαίσιο που σε θέματα εγγύησης δεν παιζόταν) να κάνουν πονηρές περικοπές εξόδων ( call me rma shipping costs) από όπου μπορούν....ντροπή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oxide Αύγουστος 21, 2010 #14 Κοινοποίηση Αύγουστος 21, 2010 μετα απο αυτο το θεμα...μπηκα σε υποψιες και τελικα οι 2 δισκοι που ειχα παρει σαν αντικατασταση για αλλους 2 καμμενους ειναι recertified...ευτυχως μεχρι τωρα παιζουν οκ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Havic Αύγουστος 24, 2010 Author #15 Κοινοποίηση Αύγουστος 24, 2010 Τελικά δεν γίνεται τίποτε, μου είπε πάλι τα ίδια, οτι ο σκληρός δεν είναι recertified (λες και δεν το ξερα) και ότι απο πλαίσιο έχει δυο χρόνια εγγύηση (βλα βλα βλα) η οποία έχει λήξη. Βαρέθηκα να ασχολούμαι με αυτούς, έχω είδη μείνει πάνω απο εβδομάδα χωρις σκληρό και μπορεί να μπαινω απο live cd αλλά χρειάζομαι και σκληρο , σήμερα έστειλα την φόρμα για rma στην Seagate στην Ιταλία και άυριο θα πάω να τον στείλω στην διεύθυνση που μου έβγαλε με ελτα, ο τρόπος πακεταρίσματος είναι συγκεκριμένος οπότε θα ήθελα αν μπορεί κάποιος να μου πει που θα βρώ τέτοια συσκευασία γιατι δεν έχω ιδέα... Οδηγίες πακεταρίσματος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dellman Αύγουστος 24, 2010 #16 Κοινοποίηση Αύγουστος 24, 2010 Πάρε φυσαλίδες ένα μικρό κουτάκι από κινητό Τύλιξε το δίσκο με τις φυσαλίδες 4 φορές βάλε εφημερίδες και παραγέμισε το κουτί και τέλος Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Αύγουστος 24, 2010 #17 Κοινοποίηση Αύγουστος 24, 2010 να αφήσουν τις λακαμίες σε εκείνο το κατάστημα πλαίσιο και να σου δώσουν ΚΑΝΟΝΙΚΑ τα 5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ που είχε ο δίσκος ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΑΓΟΡΑΣΕΣ και που η ίδια η εταιρία δίνει 5!σε οποιαδήποτε περίπτωση πας και ζητάς να σου δώσει ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ το οτι σου δίνουν μόνο 2 χρόνια εγγύηση και να το στείλεις απευθείας ένα mail-ακι στη Seagate.πήγαινε και τρίξτους τα δόντια και μάλιστα να σε ακούνε και οι υπόλοιποι πελάτες είτε είσαι στο χώρο του service είτε σε οποιοδήποτε άλλο τμήμα του καταστήματος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MUL Αύγουστος 24, 2010 #18 Κοινοποίηση Αύγουστος 24, 2010 ΙΝΚΑ - ΙΝΚΑ - ΙΝΚΑ - ΙΝΚΑ - ΙΝΚΑ - ΙΝΚΑ - ΙΝΚΑ - ΙΝΚΑ - ΙΝΚΑ - ΙΝΚΑ - ΙΝΚΑ - ΙΝΚΑ - ΙΝΚΑ - ΙΝΚΑ - ΙΝΚΑ - ΙΝΚΑ - ΙΝΚΑ - ΙΝΚΑ - ΙΝΚΑ - ΙΝΚΑ - ΙΝΚΑ - ΙΝΚΑ - ΙΝΚΑ - ΙΝΚΑ - ΙΝΚΑ - ΙΝΚΑ και ξανα ΙΝΚΑ... και μόλις τελειώσεις παλι ΙΝΚΑ :happy2::sorry: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Havic Αύγουστος 27, 2010 Author #19 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2010 Τελίκα case closed I lvl up! Problem solving stats +1. Ευχαριστώ όλους όσους ασχολήθηκαν με το νήμα και τον υπεύθυνο (δεν αναφέρω όνομα γιατί μπορεί να μην πρέπει) όπου το έψαξε! Ένιωθα λίγο κορόϊδο και δεν μπορούσα να το χωνέψω, έτσι μετα και απο την δικη σας παρότρυνση να επιμείνω και αφου επιβαιβεωσα απο τη ΓΓΚ (no offense, είχατε δίκιο τελικά)τι ισχύει περι εγγυησης, όσα χρόνια δίνει ο κατασκευαστής τόσα υποχρεούνται να δίνουν και οι μεταπολίτες δεν ηθελα πολυ και ξαναπήγα...Σας παραθέτω τι έγινε: Χτές μίλησα με τον υπεύθυνο του πλαισιο στην στουρνάρη επιβαιβεωσε ότι ένα προϊον έχει τοσα χρόνια εγγύηση όσα δίνει η εταιρεία που το φτιαχνει, είδε ότι έχει 5 χρόνια ο σκληρός μου απο seagate και επικοινωνησε με το service, έκει του είπαν οτι τόσα χρόνια τους δίνει η oktabit που είναι ο εισαγώγέας, πήρα τον αριθμό και έφυγα. Σήμερα το πρωί πήρα τηλέφωνο στην oktabit και μου επιβεβαίωσαν οτι έχει και απο αυτους 5 χρόνια (Segate- oktabit - Plaisio = 5- 5- 2), ξαναπαίρνω τηλ στο κατάστημα και ζήτησα τον ίδιο υπεύθυνο όπου αυτός με την σειρά του επικοινωνησε (φαντάζομαι) με oktabit ή όπου αλλού δεν ξέρω, και σε ελάχιστο χρόνο με ξαναπήρε και μου λεεί το πρόβλημα λυθηκε μπορείτε να πάτε στο service και να τον αφήσετε, όπως και έκανα. Τελικά είχε γίνει λάθος στους κωδικούς προϊόντος το είχαν μπερδέψει με recertified που έχουν 2 χρόνια (έτσι μου είπαν), παρά την διαβεβαίωση του ένος υπάλληλου οτι ο σκληρός μου είναι καινούργιος και δεν έχει γίνει λάθος με τους κωδικούς (την τρίτη φορά που πήγα). Όπως φάνηκε το πρόβλημα δεν ήταν με το ίδιο το πλαίσιο και την πολιτική του αλλά με αυτον που έκανε λάθος τους κωδικούς και φυσικά τους υπαλλήλους στο service που μου λέγαν έχει 2 χρόνια εγγύηση και δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι (=κόψε το λαιμό σου δεν μας νοίαζει...). πιστέυω την δέυτερη φορα που πηγα και του είπα ότι έχει εγγύηση θα μπορουσε να το ψάξει λίγο αντι να μου πετάξει ενα το πλαισιο δίνει 2 λυπάμαι δεν μπορώ να κάνω κάτι! (στα αυτια μου ακούστηκε βασίκα το πλαισιο δίνει 2 χρόνια μην με πρήζεις και δεν με νοίαζει). Τωρα πρέπει να ακυρώσω το rma στη seagate Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Αύγουστος 27, 2010 #20 Κοινοποίηση Αύγουστος 27, 2010 Είναι αυτά τα απλά πραγματάκια που δυστυχώς καταλήγουν μικρές οδύσσειες χωρίς ουσιαστικό λόγο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.