Jump to content



Τσαντα στο e-shop... Ειναι δικαια εκτως εγγυησεως?


aquasonic

Recommended Posts

Καλησπερα. Καπου μεσα στον Μαρτιο αν δεν απατωμαι (δεν θυμαμαι ακριβως τωρα διοτι εχω μονο το χαρτι παραλαβης) ειχα αγορασει αυτη την τσαντα http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.802586 απο το e-shop. Μεσα στον Ιουνιο, η τσαντα αρχισε να ξυλωνεται ακριβως κατω απο το μπροστινο φερμουαρ. Να σημειωσω οτι δεν σκιζοταν, αλλα σαν να χαλαρωνε η ραφη και το μπροστινο κομματι να φευγει. Το μεγαλυτερο φορτιο που πηρε ποτε η τσαντα ηταν το 17αρι μου 2-3 φορες (σε καθημερινη βαση 15αρι λαπτοπ των 2kg), την dslr και κανα mp3 player το πολυ. Βαρος που αυτη την στιγμη κουβαλαω με μια τσαντα πλατης των 5 ευρω απο μεγαλο πολυκαταστημα (μην κανω και διαφημση). Στο συγκεκριμενο σημειο δηλαδη δεν ειχε ποτε βαρος και ουτε ζοριστικε πολυ (γενικα ολη η τσαντα. 40 ευρω εκανε και τα ποναω ακομα, + οτι εχω προβλημα και με τις τσαντες ομου που κυκλοφορουσα 1μιση μηνα τωρα με netbook εχω ζαλαδες πονοκεφαλους και πονους στην μεση συνεχεια)

Την πηγαινω στο e-shop, συγκεκριμενα στις 22/06. Σημερα, αφου δεν μου ειχε απαντησει κανεις 2 μηνες, τηλεφωνω στο σερβις οπου απο οσα εμαθα η τσαντα βγηκε εκτως εγγυησεως, μου ειπαν οτι επρεπε ο υπευθηνος να δωσει την τελικη απαντηση, και παραμεληθηκε για 2 μηνες επειδη μαλλον ειχαν φορτο εργασιας. Επειδη ειχα και εγω δουλεια δεν προλαβαινα να τηλεφωνησω μεχρι τις 5 το απογευμα που ειναι ανοικτο το σερβις, με αποτελεσμα σε καποιες φασεις να βλεπω τα παντα διπλα λογω του υπερβολικου βαρους στον ομο μου.

Οπως μπορειτε να δειτε και στην σελιδα της trust, η τσαντα ειναι σχεδιασμενη να αντεχει πολυ περισσοτερο βαρος απο αυτο που της εβαλα http://www.trust.com/products/product.aspx?artnr=15364 και οπως αναφερεται και στο site της trust αλλα και του e-shop εχει κανονικα 2 χρονια εγγυηση. απο την στιγμη που αναφερεται το "Ανθεκτικό υφασμα νάιλον για σκληρή χρήση" πως ακριβως ειναι ευκολο να σκιστει και ειδικα σε σημειο που ειναι δυσκολο προς κακη χρηση? Το απογευμα θα ανεβασω φωτογραφιες απο την ημερα που εφυγε προς το e-shop, να μου πειτε και σεις την γνωμη σας.

Θεωριτικα αυριο θα εχω την απαντηση του e-shop οπου και θα την αναφερω. Απλα αυτο το "εκτος εγγυησης" σε μια τοσο ακριβη τσαντα μου εκατσε πολυ ασχημα και ηθελα να ακουσω και μια δευτερη γνωμη.

Στην χειροτερη ρε παιδια καμια καλη ραφτρα να την παω γιατι παιζω με την υγεια μου τοσο καιρο...

Link to comment
Share on other sites

Όσο περιμένεις απαντήσεις στείλε ένα e-mail στην Trust γράφοντας την περιπέτειά σου. Ποιος ξέρει ίσως να πάρεις απάντηση από την Trust που θα χρησιμοποιήσεις στο e-shop ή ίσως με μαγικό τρόπο να σε καλέσουν από το e-shop για να σου αλλάξουν την τσάντα μέσα στις επόμενες ώρες αν γράψεις εδώ ότι σκοπεύεις να πράξεις έτσι....:whistling

Μετά υπάρχει και η επιλογή του ΙΝΚΑ......

Link to comment
Share on other sites

mail σε αυτα που αναφερει ο τσακωνας με κοινοποιηση e-shop.

Λογικο ειναι να πηρες την τσαντα για να βαλεις πραγματα μεσα και λογο κακων υλικων ξεχυλωσε.

Απο περιεργεια και μονο πως θα μπορουσε καποιος με επιχειρηματα να βγαλει μια τσαντα εκτος εγγυησης...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και παλι. Δυστυχως επειδη εφυγα κατ'επιγον για το χωριο μου δεν εχω παρα μια καημενη 56αρα συνδεση, οποτε δεν μπορω να ανεβασω ακομα την φωτογραφια. Ελπιζω αυριο να εχω την δυνατοτητα. Παντως χθες που μου ειπαν στο τηλεφωνο δεν επικοινωνησαν μαζι μου... αναμενω.

Αυριο θα στειλω μηνυμα μαζι με φωτογραφια και στην trust. Στο ΙΝΚΑ ακομα σκοπο δεν εχω να απευθηνθω. Θελω να πιστευω οτι θα βρεθει ακρη χωρις να κανω καταγγελια. Αμα τα δω σκουρα ομως σιγουρα θα ειναι η επομενη κινηση μου.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα. Καπου μεσα στον Μαρτιο αν δεν απατωμαι (δεν θυμαμαι ακριβως τωρα διοτι εχω μονο το χαρτι παραλαβης) ειχα αγορασει αυτη την τσαντα http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.802586 απο το e-shop. Μεσα στον Ιουνιο, η τσαντα αρχισε να ξυλωνεται ακριβως κατω απο το μπροστινο φερμουαρ. Να σημειωσω οτι δεν σκιζοταν, αλλα σαν να χαλαρωνε η ραφη και το μπροστινο κομματι να φευγει. Το μεγαλυτερο φορτιο που πηρε ποτε η τσαντα ηταν το 17αρι μου 2-3 φορες (σε καθημερινη βαση 15αρι λαπτοπ των 2kg), την dslr και κανα mp3 player το πολυ. Βαρος που αυτη την στιγμη κουβαλαω με μια τσαντα πλατης των 5 ευρω απο μεγαλο πολυκαταστημα (μην κανω και διαφημση). Στο συγκεκριμενο σημειο δηλαδη δεν ειχε ποτε βαρος και ουτε ζοριστικε πολυ (γενικα ολη η τσαντα. 40 ευρω εκανε και τα ποναω ακομα, + οτι εχω προβλημα και με τις τσαντες ομου που κυκλοφορουσα 1μιση μηνα τωρα με netbook εχω ζαλαδες πονοκεφαλους και πονους στην μεση συνεχεια)

Την πηγαινω στο e-shop, συγκεκριμενα στις 22/06. Σημερα, αφου δεν μου ειχε απαντησει κανεις 2 μηνες, τηλεφωνω στο σερβις οπου απο οσα εμαθα η τσαντα βγηκε εκτως εγγυησεως, μου ειπαν οτι επρεπε ο υπευθηνος να δωσει την τελικη απαντηση, και παραμεληθηκε για 2 μηνες επειδη μαλλον ειχαν φορτο εργασιας. Επειδη ειχα και εγω δουλεια δεν προλαβαινα να τηλεφωνησω μεχρι τις 5 το απογευμα που ειναι ανοικτο το σερβις, με αποτελεσμα σε καποιες φασεις να βλεπω τα παντα διπλα λογω του υπερβολικου βαρους στον ομο μου.

Οπως μπορειτε να δειτε και στην σελιδα της trust, η τσαντα ειναι σχεδιασμενη να αντεχει πολυ περισσοτερο βαρος απο αυτο που της εβαλα http://www.trust.com/products/product.aspx?artnr=15364 και οπως αναφερεται και στο site της trust αλλα και του e-shop εχει κανονικα 2 χρονια εγγυηση. απο την στιγμη που αναφερεται το "Ανθεκτικό υφασμα νάιλον για σκληρή χρήση" πως ακριβως ειναι ευκολο να σκιστει και ειδικα σε σημειο που ειναι δυσκολο προς κακη χρηση? Το απογευμα θα ανεβασω φωτογραφιες απο την ημερα που εφυγε προς το e-shop, να μου πειτε και σεις την γνωμη σας.

Θεωριτικα αυριο θα εχω την απαντηση του e-shop οπου και θα την αναφερω. Απλα αυτο το "εκτος εγγυησης" σε μια τοσο ακριβη τσαντα μου εκατσε πολυ ασχημα και ηθελα να ακουσω και μια δευτερη γνωμη.

Στην χειροτερη ρε παιδια καμια καλη ραφτρα να την παω γιατι παιζω με την υγεια μου τοσο καιρο...

Τωρα συγνωμη κιολλας αλλα αν κανει το eshop 10 μηνες εσυ θα μεινεις με την τσαντα που σου δημιουργει προβλημα? Εστω μια δανικη ή καποια αλλη λυση δεν μπορεις να βρεις? Μηπως υπερβαλεις λιγο?

Link to comment
Share on other sites

no offence αλλα εσυ κολλας στο αν υπερβαλω? και στην τελικη οχι δεν υπερβαλω, εχω προβλημα και εχω μιλησει και με γιατρο για το συγκεκριμενο θεμα. Επισης οπως ανεφερα εχω ηδη παρει αλλη πολυ φθηνοτερη τσαντα πλατης (αν και καθυστερησα γιατι περιμενα να τελειωσει σχετικα γρηγορα το θεμα) για να κανω την δουλεια μου προσωρινα.

To dv9000 ζυγιζει 3.5κιλα. Μαζι με τροφοδοτικο κινητο 1-2 βιβλια και την φωτογραφικη μηχανη ελα εξηγησε μου μετα αν υπερβαλω:meeting:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Επιτελους βρηκα τις φωτογραφιες... Ηταν στην παλια καρτα μνημης :p

here they are... http://img842.imageshack.us/g/p6220124.jpg/

υ.ς ακομα δεν με εχουν παρει τηλεφωνο... Θα προσπαθησω εγω αυριο μπας και...

Link to comment
Share on other sites

η τρύπα για να γίνει στο πάνω μέρος είναι καθαρά από κακή φθηνή κατασκευή. δεν είναι σκισμένη.....

2μήνες για μια τσάντα?

το κίτρινο μανάβικο ζει και βασιλεύει.

ακόμα να ρίξεις τις καταγγελίες σου?

Link to comment
Share on other sites

Αυριο το πρωι θα τηλεφωνησω στο ΙΝΚΑ, σημερα παλι τηλεφωνησα και η απαντηση ηταν "Αργησε πολυ, θα σας παρουμε τηλεφωνο απο Δευτερα...". Φυσικα ενημερωθηκαν για το ΙΝΚΑ. Επισης εστειλα και mail στην trust, η οποια απαντησε με ενα generic e-mail, το οποιο ειναι ομως κατατοπιστηκοτατο οσον αφορα τους ορους της εγγυησης και η τσαντα καλυπτεται πληρως.

Link to comment
Share on other sites

Το ινκα δεν εχει καμια δυναμη ουτε μπορει να επιβαλει κυρωσεις, ο ρολος του ειναι απλα συμβουλευτικος...Και στην δικη μου επιχειρηση πηρανε τηλεφωνο πριν 3-4 χρονια μετα απο καταγγελια που εγινε και τους ειπα οτι αρνηθηκα την αλλαγη/επιστροφη γιατι περασε 1 μηνας απο την ημερομηνια αγορας και σ'αυτο το διαστημα δεν ξερω πως φερθηκε ο καταναλωτης στο προιον.Με ευχαριστησανε και δεν με ξαναενοχλησανε.

Γισ το θεμα με την τσαντα , συμφωνω με τον Kezm πηγαινε σε μια μοδιστρα για επισκευη και μην ξαναγορασεις ποτε απο το e-shop αφου δεν εμεινες ευχαριστημενος και εχεις παραπονα.Αυτην ειναι η μεγαλη δυναμη του καταναλωτη -μπορεις να επιλεξεις που να δωσεις τα λεφτα σου- και οχι οι διαφοροι οργανισμοι μοστρα που και καλα λειτουργουνε υπερ του πολιτη.

Link to comment
Share on other sites

Εγω πάντως μια φορά που χρειάστηκα υποστήριξη σε ενα πρόβλημα που είχα ως καταναλωτής απευθήνθηκα στη Γενική γραμματεία καταναλωτή, συμπλήρωσα τη φόρμα που βγάζει το link που δίνω και πραγματικά εντυπωσιάστηκα από την ανταπόκριση.

Δικαίωση μου από το κατάστημα, συγγνώμη και δωρο κουπόνι 15 ευρώ για μελλοντικές αγορές.

Μετά το πέρας της υπόθεσης δέχθηκα επίσης κλήση από τη γενική γραμματεία που ήθελε να βεβαιωθεί ότι το πρόβλημα μου διευθετήθηκε για να κλείσουν το φάκελο.

Ευρώπη!!!

Link to comment
Share on other sites

Εγω πάντως μια φορά που χρειάστηκα υποστήριξη σε ενα πρόβλημα που είχα ως καταναλωτής απευθήνθηκα στη Γενική γραμματεία καταναλωτή, συμπλήρωσα τη φόρμα που βγάζει το link που δίνω και πραγματικά εντυπωσιάστηκα από την ανταπόκριση.

Δικαίωση μου από το κατάστημα, συγγνώμη και δωρο κουπόνι 15 ευρώ για μελλοντικές αγορές.

Μετά το πέρας της υπόθεσης δέχθηκα επίσης κλήση από τη γενική γραμματεία που ήθελε να βεβαιωθεί ότι το πρόβλημα μου διευθετήθηκε για να κλείσουν το φάκελο.

Ευρώπη!!!

Σου ζητησανε και συγνωμη???και σου κανενα και δωροεπιταγη δωρο??αυτο φιλε μου δεν ειναι Ευρωπη αυτο ειναι η Αλικη στην χωρα των θαυματων.

Link to comment
Share on other sites

Και χωρίς να σηκωθώ από τον καναπέ μου. Ολα με e-mails.

Έτσι όμως είναι όταν επί είκοσι μέρες και ενω έχεις τη φωλιά σου λερωμένη, απαντάς στο 10% των e-mails μου και όταν το κάνεις με παραπέμπεις στη μεταφορική και η μεταφορική ξανα πίσω σε εσένα, τότε πρέπει να σε ενοχλήσουν επίσημοι φορείς για να δείξεις το στοιχειώδη επαγγελματισμό.

Δε ξέρω αν έπαιξε ρόλο το γεγονός ότι το κατάστημα είναι ξένο αλλά δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και η υπάλληλος της γενικής γραμματείας στο τηλ. μου έλεγε κάτι του τύπου :

''έρχονται εδω και νομίζουν ότι μπορούν να κάνουν ότι θέλουν''.

Τέλος πάντων είμαστε στα όρια του offtopic. Εγω ήθελα απλά να καταθέσω την απίστευτη εμπειρία που είχα με το efpolis. Πραγματικά Αλίκη στη χωρα των θαυμάτων:D

Link to comment
Share on other sites

Ωραια ας απευθυνθεί και ο φιλος μας στην ΓΓΚ να δουμε τι θα παρει τελικα απο το e-shop..:hang3::jump:

τα ξεχασες τα προστιμακια στον Γερμανο τοτε με τα φτηνα παιχνιδια?

ρε παιδια μας τους φτιαξανε τους θεσμους να τους χρησιμοποιουμε για να κανουμε την δουλεια μας,αν εμεις αντι να στειλουμε ενα εμαιλ καθομαστε και παραπονουμεθα απλα,δεν θα γινει τιποτα στο τελος.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.