Jump to content



Torchlight II


tragikos

Recommended Posts

  • Replies 180
  • Created
  • Last Reply
δοκιμασα πολλες φορες uninstall/redownload/install ...παπαλα !

Δες εδώ. Λέει ότι έκανε αυτό:

You can try going to your Documents\My Games\Runic Games\Torchlight 2 Beta folder and moving your local_settings and your settings files to your desktop and seeing if the game will rebuild them. If that doesn't work you can always move them back.

Και δούλεψε. Αλλιώς φτιάξε δικό σου θέμα εκεί ή κάνε post στο ίδιο θέμα :)

Link to comment
Share on other sites

απλα δε με γουσταρει

δε πειραζει..ετσι και αλλιως μολις κανω install το diablo 3...επαιξε και εχασε

Μην ξεχνάς ότι είναι beta και η beta είναι για αυτό ακριβώς, να βρίσκεις bugs και να τα δηλώνεις ;)

Link to comment
Share on other sites

Torchlight 2 Beta Keys | IncGamers.com

Για όσους δεν πρόλαβαν το Σ/Κ. Έχετε υπόψη ότι το beta τελειώνει 24 Μάη, 16:00 PDT. Αν θέλετε δύο μέρες ακόμη, δίνει κλειδιά σε οποιονδήποτε έχει λογαριασμό στη Runic Games. Δεν ξέρω αν έχει πλαφόν, αλλά εγώ πήρα ένα.

Link to comment
Share on other sites

Αφού σήμερα λογικά τελειώνει η beta, ας μεταφέρω την γνώμη μου, για όσους σκέφτονταν να το προπαραγγείλουν, αλλά δεν πρόλαβαν να το παίξουν. Δικαιολογείστε μου τη σύγκριση με το D3 (beta-starter), γιατί τα έπαιζα ταυτόχρονα.

Το T2 θυμίζει πολύ Diablo I και ΙΙ. Η αισθητική του είναι πιο φρέσκια και λιγότερο κλειστοφοβική (βοηθάει η ανοιχτόχρωμη παλέτα και οι ανοιχτοί χώροι), αλλά ο τρόπος παιχνιδιού είναι οικείος και δοκιμασμένος.

Αντίθετα απο το D3, που μου φάνηκε πολύ "take it or leave it" και δεν με έπεισε, έχουν προσπαθήσει να συμπεριλάβουν κάτι για όλους, σε σημείο υπερβολής ίσως.

ΤΑ ΚΑΛΑ:

-Inernet/LAN/Local play, Single player/co-op. FFS.

-μπουντρούμια και ανοιχτούς χώρους

-Ενδιαφέρον loot και σχετικά λογικό. Σχεδόν πάντα unique>rare>common. Επίσης, πολύ διασκεδαστικά αντικείμενα που αλλάζουν δραστικά την εμφάνιση του χαρακτήρα. Από κανόνια χειρός έως κράνη με τεράστια κέρατα και γελοίες γούνινες μπότες.

-pets για μάχη και για θελήματα (πχ να πουλάει τα σκουπίδια, να μαζεύει ή να κουβαλάει πράγματα, ακόμη και να αγοράζει αναλώσιμα από την πόλη και να σας τα φέρνει όσο ασχολείστε με τις μάχες)

-scroll of identify & town portal για τους νοσταλγούς, αλλά και

-auto-identify σε καθορισμένο επίπεδο για άγνωστα αντικείμενα και

-χωριστό σακίδιο για αναλώσιμα, όπως pots και scrolls, συν ότι το ζωάκι μπορεί να σας τα αγοράζει αυτόματα, για να μην ασχολείστε μόνο με αυτά

-quick travel με waypoints

-free rez στην πόλη ή paid rez εκεί που ψοφήσατε, ακόμη και στο singleplayer, για τα δύσκολα bossfights

-παραμετροποίηση των χαρακτήρων με stats και skills (βλ. και παρακάτω)

-εξαιρετικό UI και χειρισμό. Πχ έχει 2 weapon sets (1-key switching μεταξύ τους), best health/best mana pot keys, hotbar 10 θέσεων που μπορεί να περιλαμβάνει skills, consumables, spells κοκ, 4 minimap presets. Και βέβαια, πλήρη παραμετροποίηση όλων των πλήκτρων, αν δεν σας βολεύουν οι προεπιλογές.

-Άφθονο περιεχόμενο, ειδικά σε σχέση με το κόστος του (€18.99 η προπαραγγελία για T1 και Τ2 μαζί, αντί πχ €45 για το D3)

ΤΑ ΜΕΤΡΙΑ

-παραμετροποίηση των χαρακτήρων με stats και skills (δεν τρελάθηκα). Η επιλογή class προσδιορίζει κατά κύριο λόγο τα skills που έχετε διαθέσιμα. Όλοι οι χαρακτήρες μπορούν να χρησιμοποιήσουν όλον τον εξοπλισμό και να διανείμουν τους πόντους στα χαρακτηριστικά τους εντελώς ελεύθερα. Μπορείτε πχ να επιλέξετε embermage (caster class) και να τον κάνετε full melee με vitality και strength. Επιπλεόν, για τα 36 skills σας, που είναι χωρισμένα σε 3 skill trees μπορείτε να διαθέσετε ως και 15 πόντους στο καθένα. Οπότε το παιχνίδι μπορεί να γίνει λίγο χαοτικό. Και στο τέλος, αφού έχετε κάνει όλες τις επιλογές, κάθε χαρκτήρας μπορεί να μάθει ως 4 ξόρκια, που θα μπορούσαν κάλλιστα να είναι active skills, αλλά δεν είναι. Γενικά, το σύστημα μου φάνηκε λίγο παρωχημένο, λίγο WoW circa 2005.

-λίγο αδιάφορο σενάριο. Ίσως να φταίει που δεν έχω παίξει το T1, αλλά δε με συγκίνησε ιδιαίτερα η ιστορία του ή το βάθος των χαρακτήρων. Αντίθετα, ξέροντας ότι δεν θα κάτσω να παίξω το D3, ήθελα να δω όλα τα cinematics, για να ξέρω τι γίνεται.

-το γεγονός ότι το ζωάκι μπορεί να δώσει αρκετές σφαλιάρες, πάντα δίνει την αίσθηση ότι είστε ο Bud Spencer και κείνο ο Terence Hill. Κάθε που πάει στην στην πόλη (συνήθως κάνει 2'), κάτι λείπει. Όσοι ψάχνετε εντελώς solo experience, δεν θα τη βρείτε, εκτός αν βάλετε το ζωάκι passive και το έχετε μόνο για θελήματα.

-κάποια μικρά θεματάκια πχ με το pathing που μπερεδεύει το ζωάκι ή τους αντιπάλους και κάθονται και κοιτάνει σα χάνοι πίσω από μια απότομη γωνία, που τα αποδίδω στην πρωιμότητα της beta και θεωρώ ότι θα διορθωθούν.

ΤΑ ΚΑΚΑ

-Deal-breakers, που λέμε στο χωριό μου, δεν έχει. Νομίζω ότι μπορεί να είναι από εξαιρετικά διασκεδαστικό ως -στη χειρότερη περίπτωση- απλά ενδιαφέρον παιχνιδάκι για hack/slash/shoot/maim/...

Αντίθετα, το D3 είχε για μένα αμέσως 2-3:

-no offline play

-ΑΑΑ κόστος, παρόλα τα προβλήματα και τα πάμπολλα week-1 hotfixes

-φιλοσοφία: το τελειώνεις σε κανονική δυσκολία για ορεκτικό, και μετά ξεκινάς να χτυπάς τον πισινό σου για να δεις αν μπορείς να το ξανακάνεις με τα χέρια δεμένα και τα μάτια κλειστά (nightmare, hell, inferno, whatever)

Τελικά, για όποιον ψάχνει action-rpg (T1+T2) / €18.99 >>> D3 / €45.00. Αν δεν πήγαιναν στο άλλο άκρο με την παραμετροποίηση, θα ήταν εξαιρετικό και ιδιαίτερα εύπεπτο. Ειδικά αν βρείτε άλλους 3 για co-op και πάρετε 4 με ~€14.00 έκαστο, είναι η αγορά του καλοκαιριού.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=22279]acct[/MENTION] +1 γενικά

πάντως το πρώτο μέτριο που αναφέρεις (skill/stat customization) εμένα μου κάνει το παιχνίδι πιο διασκεδαστικό, μιας και επιτρέπει να κάνεις πολλές παραλλαγές πάνω στο βασικό class (cannon-wielding warmage FTW !)

από κει και πέρα για το σενάριο, βαδίζει στα βήματα του 1, δηλαδή είναι ψιλο-αδιάφορο μιας και το παιχνίδι πατάει στο gameplay 100%.

Link to comment
Share on other sites

re: skill/stat customization -> Το έχω βάλει και στα θετικα ως #10 ;) Για μένα το πρόβλημα είναι ότι πήγαν πολύ μακριά. Συγκεκριμένα, στη beta, αν θυμάμαι σωστά, κάθε χαρακτήρας είχε προσβαση σε 24 skills από τα συνολικά 39 (3 trees * 2 tiers * 4 skills). Από αυτά, προσωπικά χρησιμοποίησα τα 2/6 passive και τα 2-3/18 active, αν και δοκίμασα μερικά περισσότερα.

Τα υπόλοιπα είτε ήταν απλώς αδιάφορα είτε φαινομενικά άχρηστα, σχεδόν ανεξάρτητα από το build (δηλαδή υπήρχαν άλλα εμφανώς καλύτερα για τους ίδιους πόντους), κάτι που είναι αναμενόμενο όταν πρέπει να σχεδιάσεις 156 skills συνολικά. Αν αντί για 39 έδιναν 12 σε κάθε χαρακτήρα και αντί 15 πόντους ανά skill έδιναν 10, πάλι θα ήταν εξαιρετικό, χωρίς τόση φύρα.

Υποθέτω μακροπρόθεσμα μπορεί να έχει πλάκα να πειραματίζεσαι με 'κακά' builds, ειδικά αν δώσουν τη δυνατότητα για respec/restat, αλλά δεν το βρίσκω απαραίτητο. Ενδεικτικά, o τελευταίος χαρακτήρας που έπαιξα ήταν Outlander. Είχε 2 weapon sets cycled (Two-Handed Sword, Bow, gemmed+enchanted), 2 passive skills, 3 active skills cycled, 4 spells, 2 spells στο pet και όλα αυτά στο lvl 21 (beta cap). Δηλαδή στο 50 θα ήταν πιο ενδιαφέρον να εναλλάσσω ανάμεσα σε 8 active skills, αντί για 3; Η απλά θα έπρεπε να πετάξω τα παλιά και να δώσω φουλ πόντους στα μεγαλύτερα tiers;

Πάντως, αφού το υπεραναλύω τελικά, ας προσθέσω τι θα ήθελα να δω οπωσδήποτε στην τελική έκδοση:

- enable/disable για τα active spells στο ζωάκι

- respec/restat (skill points / stats) Ειδικά τα stats που δεν άλλαζαν με κανέναν τρόπο στη beta, περιορίζουν πολύ αν θέλεις να αλλάξεις δραστικά τρόπο παιχνιδιού, χωρίς να ξαναφτιάχνεις από την αρχή χαρακτήρα.

Εξακολουθώ να το συνιστώ ανεπιφύλακτα, η όλη μουρμούρα είναι ότι θα μπορούσε να είνα ακόμη καλύτερο, τουλάχιστον για το δικό μου γούστο. Αλλά είπαμε, έτσι έχει κάτι για όλους. :rubik:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Είναι ήδη 5 ημερών, αλλά σήμερα μόνο έπεσε στα χέρια μου:

Interview: Max Schaefer, CEO of Runic Games - I.Eat.Games.

Έχει ενδιαφέρον, γιατί ασχολείται λίγο και με το Diablo 3:

Oh with no single-player offline, and the auction house and stuff. With Torchlight 2 we already decided we were kinda going the opposite way with that, so when they came out with those announcements it was good for us because we could draw some distinctions between the two games
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Runic Games' Torchlight 2 is still planned for launch at some point this summer, Runic president Travis Baldree tells us. "The end of summer is September 25th or something like that, right?" he asked. "We're still trying to get it done for summer. It's a big game and we've still got some polish to go."
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.