kallileo Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 27, 2004 #1 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 27, 2004 Λετε να το δουμε τοσο συντομα?????http://www.ebgames.com/ebx/product/223988.aspΑ ρε αυτη η Nvidia δε παιζεται. Ρε παρτε FX.http://www.nvidia.com/object/nzone_doom3_home.htmlΘα εχουμε μαχη οχι HALF vs DOOM3 αλλα και παλι ATI vs Νvidia.http://www.theinquirer.net/?article=14152
nick47 Μάρτιος 12, 2004 #2 Μάρτιος 12, 2004 Και σε άλλα sites έχω δει 15/04release date για να δούμε και πολύ ανυπομονώ να δω τις απαιτήσεις.
kallileo Μάρτιος 12, 2004 Author #3 Μάρτιος 12, 2004 Απο λεγεται δεν θα είναι πολυ βαρυ. Εχει ειδικο optimization για καθε οικογενεια καρτων γραφικων.Απο την Id software δεν το εχουν επιβαιβεωση ακομα ομως.Αλλα απο οτι φαινεται το αργοτερο τον ιουνιο θα βγει.
Skinny13 Μάρτιος 12, 2004 #4 Μάρτιος 12, 2004 Αρχική απάντηση από kallileo Εχει ειδικο optimization για καθε οικογενεια καρτων γραφικων. σιγουρασ άυτου το ειδους τα games η μηχανη παιζει πολυ σημαντικο ρολοΑλλα περιμενουμε κατι πολυ καλο απο τον Jonny (σσ Carmack)
kallileo Μάρτιος 12, 2004 Author #5 Μάρτιος 12, 2004 O Johny αλλου εχει το μυαλο του ο λακαςμα!!!!Θελει να πεταξςι στο διαστημα. Αγορασε και ενα ρωσικο πυραυλο απο το e-bay αλλα δεν του δινει κανενας καυσιμα. Χα, χα, χα........Κατι ακουγεται οτι πεφτει παντοφλα απο τη γυναικα του.........
kallileo Μάρτιος 12, 2004 Author #7 Μάρτιος 12, 2004 Θες να πεις η alfa, ειχε βγει πριν 1 χρονο και σιγουρα δεν ηταν ετοιμο.Παντως για το HALF2 τα επισημα requirements για full detail σε 1024 είναι:P4 2000 Mhz και 9700.
Vadergr Μάρτιος 12, 2004 #8 Μάρτιος 12, 2004 to doom3 beta2 στον α64@2220μηζ και με την 9800προ ελαφρα o/ced ετρεχε σχετικα καλα.Ειχε προβλημα οταν φαινονταν αντανακλασεις σε τζαμια κτλ.Προφανως θεμα ΒΕΤΑ.Δεν νομιζω οτι θα επρεπε να ανησυχει κανεις.Ολοι θα το παιξουν τελικα...Ενας 2600+ με 9600προ θα το παιζει ανετα χωρις αα/αf
unstoppable Μάρτιος 12, 2004 #9 Μάρτιος 12, 2004 Ελπιζω πραγματι η τελικη εκδοση να πηγαινει καλυτερα(αν και δεν πιστευω η 9700 μου να μπορει να το τρεξει ανετα στα 1280 που ειναι ο στοχος μου) αν και δεν ξερω τι περιθωρια υπαρχουν ακομα για optimization.
unstoppable Μάρτιος 12, 2004 #10 Μάρτιος 12, 2004 Αρχική απάντηση από Vadergr [Χθες, στις 23:53] ...............Ενας 2600+ με 9600προ θα το παιζει ανετα χωρις αα/αf To ανετα ειναι πολυ σχετικο , και για μενα στα 1024 που ειναι η minimum αξιοπρεπης αναλυση αμφιβαλω αν μπορει να το τρεξει ανετα η 9600pro.
billpeppas Μάρτιος 13, 2004 #11 Μάρτιος 13, 2004 Χωρίς να κάνω ηθελημένη διαφήμιση , υπάρχει και το www.gamerspot.grhttp://forum.gamerspot.grhttp://cheats.gamerspot.grΓια όλα τα games , και όλες τις πλατφόρμες.Ημερομηνία δεν έχει ανακοινώσει επίσημα η παραγωγός.Μόνο μας είπε ότι ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ θα κυκλοφορήσει την 2-3η εβδομάδα του Απριλίου
Vadergr Μάρτιος 13, 2004 #12 Μάρτιος 13, 2004 Αρχική απάντηση από unstoppable To ανετα ειναι πολυ σχετικο , και για μενα στα 1024 που ειναι η minimum αξιοπρεπης αναλυση αμφιβαλω αν μπορει να το τρεξει ανετα η 9600pro. Θα βγαζει και λιγες λεπτομερειες το πολυ.Μην τα κανουμε τοσο τραγικα τα πραγματα...
kallileo Μάρτιος 13, 2004 Author #13 Μάρτιος 13, 2004 Εγω πιστευω οτι θα εχει απαιρησεις οπως περιπου το Splinter Cell γιατι χρησιμοποιει την ιδια μηχανη φωτοσκιασεων. Λογικα οσο μεγαλυτερη μνημη εχεις τοσο το καλυτερο. Και το πιο βασικο δεν υποστηρηζει dx9.
unstoppable Μάρτιος 14, 2004 #15 Μάρτιος 14, 2004 Μαλλον αυτο που ηθελε να πει ειναι οτι δεν υποστηριζει pixel kai vertex shader 2.0
kallileo Μάρτιος 14, 2004 Author #16 Μάρτιος 14, 2004 E, οχι και Open GL ρε Zyx.DirectX 8.1 ειναι. Και πιθανον να εχει 1.1 Pixel Shader.
unstoppable Μάρτιος 14, 2004 #17 Μάρτιος 14, 2004 Αρχική απάντηση από kallileo [Σήμερα, στις 12:39] E, οχι και Open GL ρε Zyx.DirectX 8.1 ειναι. Και πιθανον να εχει 1.1 Pixel Shader. :toomuchne κανεις τεραστιο λαθος opengl ειναι
chroma Μάρτιος 14, 2004 #18 Μάρτιος 14, 2004 opengl είναι η μηχανή του και υποστηρίζει υλικό με δυνατότητες dx9.http://www.webdog.org/plans/1/
kallileo Μάρτιος 14, 2004 Author #19 Μάρτιος 14, 2004 Αρχική απάντηση από chroma opengl είναι η μηχανή του και υποστηρίζει υλικό με δυνατότητες dx9.http://www.webdog.org/plans/1/ Πως γινεται αυτο??
chroma Μάρτιος 14, 2004 #20 Μάρτιος 14, 2004 Τα ίδια εφέ και η ίδια ακρίβεια υπολογισμών που υποστηρίζει το υλικό μπορούν να αξιοποιήθούν και μέσω opengl.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.