Jump to content



World of Tanks


deNordic

Recommended Posts

Προφανώς έπεσες σε άνθρωπο που δεν ξέρει να παίζει το Τ95.

Το Τ95 αν του βγεις στα πλάγια η πίσω, απλά είναι a walk in the park.... εφόσον αφέθηκε ακάλυπτος, οποιοδήποτε άρμα υπερτερεί.

Και επίσης δεν είναι TD και όχι Heavy, και μάλιστα ίσως το πιο αργό TD σε turning rate ...

Link to comment
Share on other sites

Ένα παράδειγμα έφερα!! Μη με φάτε! Έχω φάει και το t32 με το 12t(που είναι γεμιστηρας) Εξάλλου εγώ είμαι μέτριος παίχτης,όχι καλός! Απλά 1 vs 1 σε ανοιχτό πεδίο το light έχει πλεονέκτημα....εγω τωρα αρχιζω να ασχολούμαι σοβαρά μαζι τους και καταλαβαίνω ότι αυτά παίζουν ρόλο σημαντικό

Link to comment
Share on other sites

Πάντως το wn8 πιστεύω ότι δεν είναι αντικειμενικό.....μπορει π.χ. Να κανεις 5000 spoting dmg και επειδή δεν έκανες πολύ dmg να παίρνεις wn8 350!!! Και ουσιαστικά χάρις εσενα να κερδίζει η ομάδα σου...

Link to comment
Share on other sites

Ένα παράδειγμα έφερα!! Μη με φάτε! Έχω φάει και το t32 με το 12t(που είναι γεμιστηρας) Εξάλλου εγώ είμαι μέτριος παίχτης,όχι καλός! Απλά 1 vs 1 σε ανοιχτό πεδίο το light έχει πλεονέκτημα....εγω τωρα αρχιζω να ασχολούμαι σοβαρά μαζι τους και καταλαβαίνω ότι αυτά παίζουν ρόλο σημαντικό

Βιάζεσαι να βγάλεις συμπέρασμα.

Μάλλον αυτός που οδηγούσε το Τ32 ήταν ο ..γιος του.

Link to comment
Share on other sites

Βιάζεσαι να βγάλεις συμπέρασμα.

Μάλλον αυτός που οδηγούσε το Τ32 ήταν ο ..γιος του.

Δε ξέρω ποιος ήταν αλλά έγινε και έχει γίνει αρκετες φορές με το T71,που αν ξεμοναχιασει σε ανοικτό πεδίο heavy του πίνει το αιμα(και ας το οδηγάει .....ο πατερας...)

Link to comment
Share on other sites

1vs1, open space, το πλεονέκτημα το εχει το light-medium αρκεί να προλάβει να πλησιάσει, μόλις πλησιάσει πλέον παίζουμε ταχύτητα vs turn rate... (tower turn rate).

Θυμάμαι μία περίπτωση που ανάμεσα σε 3 heavy με το AMX 13 75 κατάφερα να "φάω" τον έναν, τον δεύτερο του άδειασα οτι είχα και δεν είχα αλλά δεν έφτασαν... και ο τρίτος ήταν half health από βολές των άλλων 2... απλά κόβοντας γρήγορες βόλτες ανάμεσα τους.. (πολύ γέλιο !!!)

Link to comment
Share on other sites

ε ταχύτητα vs turn rate... (tower turn rate).

Πολυ λιγα heavy/td κυκλωνονται απο light/medium.

Αμα ο αλλος στριβει μονο το πυργο του φταει μετα το xvm που τον βγαζει τοματα.

Εαν το Τ32 το κυκλωσε light τοτε ο ανθρωπος θα πρεπει να λεει ευχαρτιστω που τον λενε siemka.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=190]panoc[/MENTION]: κάπως έτσι είναι αλλά εξαρτάται από το heavy. Πχ με το Maus όσο και να στρίβεις το σώμα μαζί με τον πύργο δεν πρόκειται ποτέ να προλάβεις να χτυπήσεις το άρμα που φέρνει σβούρες γύρω σου. Βέβαια με το Maus μπορείς να τελειώσεις το light μέσω διαρκούς ramming (έχω σκοτώσει 2-3 φορές light στριμώχνοντας τα σε ερείπια κλπ). Αντίθετα με IS3/IS4 είναι πολύ δύσκολο να μου την βγει κάποιο med/light καθώς έχουν αρκετή ταχύτητα περιστροφής. Βέβαια θέλει και λίγο υπομονή ώστε να αποφευχθούν αστοχίες στην βολή.

Όσον αφορά το wn8 προφανώς και περιέχει σφάλματα αλλά είναι καλύτερος αλγόριθμος από αυτόν του κλασσικού efficiency, ο οποίος δίνει μεγαλύτερη βαρύτητα στο tier του άρματος. Για παράδειγμα εάν κάνω ζημιά 1,5 φορά τα hp του άρματος θα έχω το ίδιο wn8 ανεξαρτήτως του tier ενώ το efficiency θα άλλαζε προς το καλύτερο όσο ανεβαίνει το tier.

Link to comment
Share on other sites

Έχθες έκανα σχεδόν carousel σε Maus με το IS-3 μου. Στο τέλος επειδή θα έμενα ακάλυπτος αν συνέχιζα να γυρνάω πέριξ του , έμεινα πίσω του και τον μπλόκαρα σε οποιαδήποτε κίνηση ενώ παράλληλα τον τρυπούσα. Πολύ γέλιο... :hehe:

Συμφωνείτε με τα perks που έχω μέχρι στιγμής;

Commander: 6th Sense , Repairs

Gunner: Snap shot , Repairs

Driver: Smooth Ride , Repairs

Loader: Safe Stowage , Repairs

Στη συνέχεια θα ρίξω τα Repairs και θα βάλω BiA σε όλους

ενώ σαν 3ο perk σε Commander & Gunner -> Jack of All Trades (γιατί ψοφάει συνέχεια ο Loader ή ο Gunner) & Deadeye αντίστοιχα... και Repairs σε Driver & Loader.

Έγινε επεξεργασία από denz
Link to comment
Share on other sites

@panoc: κάπως έτσι είναι αλλά εξαρτάται από το heavy. Πχ με το Maus όσο και να στρίβεις το σώμα μαζί με τον πύργο δεν πρόκειται ποτέ να προλάβεις να χτυπήσεις το άρμα που φέρνει σβούρες γύρω σου. Βέβαια με το Maus μπορείς να τελειώσεις το light μέσω διαρκούς ramming (έχω σκοτώσει 2-3 φορές light στριμώχνοντας τα σε ερείπια κλπ). Αντίθετα με IS3/IS4 είναι πολύ δύσκολο να μου την βγει κάποιο med/light καθώς έχουν αρκετή ταχύτητα περιστροφής. Βέβαια θέλει και λίγο υπομονή ώστε να αποφευχθούν αστοχίες στην βολή.

Όσον αφορά το wn8 προφανώς και περιέχει σφάλματα αλλά είναι καλύτερος αλγόριθμος από αυτόν του κλασσικού efficiency, ο οποίος δίνει μεγαλύτερη βαρύτητα στο tier του άρματος. Για παράδειγμα εάν κάνω ζημιά 1,5 φορά τα hp του άρματος θα έχω το ίδιο wn8 ανεξαρτήτως του tier ενώ το efficiency θα άλλαζε προς το καλύτερο όσο ανεβαίνει το tier.

Για αυτό λέω σε ανοικτό πεδίο...το ramming είναι πιο τρομακτικό από ότι το κανόνι για ένα light οταν κυκλώνει heavy...σε ανοικτό πεδίο δεν έχει θέμα...οταν κύκλω εις heavy απλά πας ακριβως πίσω από το turret ανεξάρτητα από το σώμα του αντιπάλου...ειναι πολλά τα heavy που μπορείς να κυκλωσεις,τα πιο πολλά ίσως... Αν έχουν υποστήριξη είναι δύσκολο εννοείται...αλλα 1vs1 είναι πανεύκολο...

Tο wn8 δεν είναι άσχημο απλά αν μέτραγε δυο-τρεις παραμέτρους λίγο παραπάνω θα ήταν δίκαιο..

Link to comment
Share on other sites

Έχθες έκανα σχεδόν carousel σε Maus με το IS-3 μου. Στο τέλος επειδή θα έμενα ακάλυπτος αν συνέχιζα να γυρνάω πέριξ του , έμεινα πίσω του και τον μπλόκαρα σε οποιαδήποτε κίνηση ενώ παράλληλα τον τρυπούσα. Πολύ γέλιο... :hehe:

Συμφωνείτε με τα perks που έχω μέχρι στιγμής;

Commander: 6th Sense , Repairs

Gunner: Snap shot , Repairs

Driver: Smooth Ride , Repairs

Loader: Safe Stowage , Repairs

Στη συνέχεια θα ρίξω τα Repairs και θα βάλω BiA σε όλους

ενώ σαν 3ο perk σε Commander & Gunner -> Jack of All Trades (γιατί ψοφάει συνέχεια ο Loader ή ο Gunner) & Deadeye αντίστοιχα... και Repairs σε Driver & Loader.

Αν μιλάς για heavy το 6th sense στον commander είναι παντελώς άχρηστο. Έτσι κι αλλιώς τα heavy είναι στην 2η ή 3η γραμμή άμυνας (αναλόγως του αριθμού των meds/lights). Προσωπική μου επιλογή είναι 1ο το BiA γιατί ανεβάζει όλες τις επιδόσεις και το οποίο μαζί με ventilation μειώνει περίπου 1 sec το loading και μετά repairs. Smooth ride κλπ μένουν για μετά.

Link to comment
Share on other sites

Αν μιλάς για heavy το 6th sense στον commander είναι παντελώς άχρηστο. Έτσι κι αλλιώς τα heavy είναι στην 2η ή 3η γραμμή άμυνας (αναλόγως του αριθμού των meds/lights). Προσωπική μου επιλογή είναι 1ο το BiA γιατί ανεβάζει όλες τις επιδόσεις και το οποίο μαζί με ventilation μειώνει περίπου 1 sec το loading και μετά repairs. Smooth ride κλπ μένουν για μετά.

Για να βάλω BiA σαν 1ο skill , πόσο θα χάσω αν ρίξω π.χ 2ο & 1ο skill ?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έφτανα το 2ο skill περίπου στο 40% για να έχω σαν 1ο το BiA στο 100%. Μπορείς να δεις πόσο ακριβώς χάνεις εάν δοκιμάσεις να κάνεις drop οπότε και σου δείχνει τα ποσοστά που απομένουν μετά το drop πριν ολοκληρώσεις την διαδικασία (δηλαδή με το που δεις τί μένει μπορείς να πατήσεις cancel). Πάντως πάντα αλλάζεις skills με perk γιατί τα perks ανεβαίνουν πιο δύσκολα.

Έγινε επεξεργασία από cna
Link to comment
Share on other sites

Το κακό είναι ότι τώρα έχω σαν πρώτα κάποια perks που από ότι καταλαβαίνω έπρεπε να μπουν δεύτερα ή τρίτα. Οπότε δεν λέει να τα ρίξω. Θα βάλω το BiA σαν 2ο.

Για να καταλάβω , αν είχα το ΒiA 1ο , θα έδινε bonus και στο Snap shot , Smooth Ride, Safe stowage κτλπ; ...ενώ τώρα σαν 2ο δεν τα δίνει επειδή είναι μετά από αυτά;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.