pank Ιούλιος 30, 2010 #21 Ιούλιος 30, 2010 Εμένα πάλι με ενοχλεί ότι δεν υπάρχει περίπτωση να απεργήσει ή να διαμαρτυρηθεί ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ κοινωνική ομάδα ή επαγγελματικός κλάδος, και να μην εισπράξει την απαξίωση και τη χλεύη των δημοσιογράφων. Σα φυσικό ακόλουθο έρχεται η απαξίωση και η χλεύη της διαμορφωμένης κοινής γνώμης. Φυσικά όταν θιχτούν τα δικά μας συμφέροντα, θα σπεύσουμε να βγούμε στο δρόμο, αλλά τότε θα είμαστε εμείς οι κατάπτυστοι και αυτό θα μας τσούξει. Γιατί είμαι σίγουρος ότι όποιος από αυτούς που βρίζει τους μεταφορείς είχε πουλήσει οικόπεδα/σπίτια για να επενδύσει σε μια άδεια, τώρα θα έπαιζε μπουνιές εξω από το υπουργείο μεταφορών.Να ανοίξουν τα κλειστά επαγγέλματα, αλλά να διασφαλιστούν κάποια πράγματα για τη διάδοχη κατάσταση.Γιατί εγω πιστεύω πως το ολο θέμα γίνεται για να έρθει η Willy Brandt Evreovic και να φέρει στόλο με χίλια φορτηγά εξαφανίζοντας τους υπάρχοντες κατόχους αδειών.Να έρθει η Tomas Cook Evreovic και να γεμίσει την Αθήνα με 1500 ταξί με το λογότυπο της, έχοντας ντόπιους ή αλλοδαπούς οδηγούς με 15 ευρώ το 12ωρο.Και όπως προείπαν κάποια παιδιά, εμείς ως καταναλωτές θα έχουμε το ίδιο όφελος που είχαμε όταν έκλεισαν τα μπακάλικα και ήρθαν τα carrefour. Όταν έκλεισαν τα συνοικιακά καταστήματα ηλεκτρικών ειδών και ήρθαν τα mediamarkt.Υ.Γ : δε θυμάμαι να έχει περάσει πιο ξεφτιλισμένη κυβέρνηση από την τωρινή των social-ληστών του γιωργάκη. Θείο δώρο γι' αυτούς η κάλυψη που τους προσέφερε το ΔΝΤ, έτσι ώστε να κάνουν τα αίσχη τους κρυμμένοι πίσω από αυτό.
Snips Ιούλιος 30, 2010 #22 Ιούλιος 30, 2010 Να μην ανοίξουν, να ανοίξουν με τις απαραίτητες "προδιαγραφές" για την διάδοχη κατάσταση. Και σίγουρα δεν πρόκειται να πέσει καμία τιμή όπως είπε ο astro. Αλλά απο κει και πέρα δεν μπορεί μια ομάδα απεργών να γράφει στα @@ της όλους τους υπόλοιπους. Κάποια στιγμή πρέπει όλοι αυτοί να μάθουν να απεργούν σεβόμενοι τα δικαιώματα των υπολοίπων. Δεν είναι ο Λάτσης και ο Γιωργάκης αυτός που δεν θα έχει τρόφιμα στο μαγαζί του, αλλά κάποιος άλλος που τα έχει ανάγκη. Και δεν νομίζω κανείς να είχε ανάγκη απο την "χλεύη' των δημοσιογράφων αυτή τη φορά.
astrolabos Ιούλιος 30, 2010 #23 Ιούλιος 30, 2010 Οι δημοσιογράφοι χλευάζουν, γιατί τα δικά τους θέματα τα λύσανε εκτός κάμερας και χωρίς να μάθει κανείς τίποτα. Πρέπει να αποδυναμωθούν γιατί από "άτυπη" 4η εξουσία, έχει πλέον γίνει το μαντρόσκυλο της 1ης.
Snips Ιούλιος 30, 2010 #24 Ιούλιος 30, 2010 Μην μετατοπίζουμε όμως το θέμα στην δημοσιογραφία. Το θέμα είναι μια τεράστια ζημιά και όχι μόνο οικονομική (τόσοι άνθρωποι περιμέναν αυτές τις μέρες να φύγουν κάπου....Ιδίως αυτόν τον χρόνο που έγιναν όλα αυτά), απο μια ομάδα ανθρώπων. Πετυχαίνουν κάτι αγανακτώντας τον κόσμο;
dmarccos Ιούλιος 30, 2010 #25 Ιούλιος 30, 2010 Είναι ο μόνος τρόπος να ακουστούν και να ασχοληθεί κάποιος, δυστυχώς
sotiris Ιούλιος 30, 2010 #26 Ιούλιος 30, 2010 Τι λες ρε μαλλλλλλλάκα :[ame=http://www.youtube.com/watch?v=FtUEwueKBO8]YouTube - ΞΟΞ΅ΟΞ³Ξ―Ξ± ΞΟΟΞΉΞΏΟΟΟΟΞ½[/ame]Ουρές:[ame=http://www.youtube.com/watch?v=aT9CMTLYfDM]YouTube - ΀ΡΟΞ¬ΟΟΞΉΞ± ΞΏΟΟΞ¬ ΟΞ΅ βΡν΢ινάδικο Ξ³ΞΉΞ± λίγη βΡν΢ίνη[/ame][ame=http://www.youtube.com/watch?v=Sv_E5wcPqL0]YouTube - NewsIt.gr : ΞΟΟΞΟ ΟιλιομΞΟΟΟΞ½ Ξ³ΞΉΞ± λίγη βΡν΢ίνη[/ame]Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω τι κερδίζει κάποιος που "διεκδικεί".Έχω δει πολλές απεργίες κατά καιρούς, οι περισσότερες βασίζονται στο να μας ευνοήσει και μας λίγο ο μπάρμπας ο υπουργός.Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω πώς μπορεί να διεκδικήσει κάποιος που δουλεύει π.χ. ως ταμίας σε μια τράπεζα. Θα κλείσει το γκισέ? Θα τον στείλει η τράπεζα στο διάολο. Αυτός γιατί να μην διεκδικεί? Θα μπορούσε να ζητήσει τουλάχιστον μισθό τελωνειακού (οι οποίοι θεωρητικώς πληρώνονται αδρά για να μην τα παίρνουν και κάνουν παρανομίες).Με τα λαθραία βυτία τι γίνεται? Από τους βυτιοφορείς δηλώνουν όλοι κανονικά τις διαδρομές τους? Δεν γνωρίζω, αλλά είθισται σε αυτή τη χώρα, να νομιμοποιούμε με διάφορα επιχειρήματα και μια μικρή ή και μεγαλύτερη πολλές φορές παρανομία.Οι άδειες που λέτε έχουν επενδύσει κάποιοι, τι άδειες είναι? Δ.Χ. ή Ι.Χ. ?Γιατί Δημόσιες διάβασα ότι έχουν να δοθούν από το 1971.Άρα τι παίζει ακριβώς με αυτές? Μεταβιβάζονται?Κληρονομούνται?Είναι σωστό ο εκάστοτε φίλος του Παττακού και του Παπαδόπουλου να έχει για όλη του τη ζωή την άδεια που του έδωσε το κίνημα της επανάστασης του 67? Για τις νέες καταλαβαίνω τον καημό, αλλά από τη στιγμή που μπορούν να τις βάλουν κεφάλαιο σε εταιρία και να τις εξαϋλώσουν σε περισσότερες νέες άδειες, το πρόβλημα είναι τα χρήματα του ολιγοπωλείου. Το αν θα πέσουν οι τιμές, είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο.Προσωπικά δεν γνωρίζω πόσο επιβαρύνουν οι βυτιοφορείς την τιμή της βενζίνης.Αυτό είναι θέμα κρατικού ελέγχου και πάταξης των καρτέλ.Άλλο το να μην έχεις ολιγοπώλια, άλλο να σπας τα μονοπώλια.Σωστό για μένα, είναι να είναι τα πάντα υπό μορφή ΔΕΚΟ, Κοινής Οφέλειας. Επειδή όμως όλες οι επιχειρήσεις αυτές κάνουν προσλήψεις με βάση τους συγγενείς των πολιτικών (τουλάχιστον αυτό γινόταν σε όσες ΔΕΚΟ έχουν υπάρξει στην Ελλάδα), έχει πέσει όλο το δημόσιο έξω και πωλούνται όλα, ώστε κάποτε, να δουλέψουν με χαμηλότερο κόστος. Το κέρδος θα το παίρνει προφανώς ο Γερμανός, ο Άγγλος, ο Γάλλος, και ο Έλληνας θα δουλεύει για μικρότερο μισθό. Δεν φταίει ο Γερμανός ή ο Άγγλος όμως που ο Έλληνας διαρκώς "διεκδικεί" και δουλεύει το ρουσφέτι για το συγγενολόι και τους ημέτερους. Έχει σκάσει επιτέλους στην μπανανία η φούσκα των ημέτερων, αυτό είναι το μόνο θετικό που έχει κάνει ο ΓΑΠ, η τρόικα, το ΔΝΤ και το κακό συναπάντημα. Βέβαια ποιος θα τον ψηφίσει ξανά, αφού θα έχει ξεμείνει από ημέτερους, είναι ένα μεγάλο ερωτηματικό. Μάλλον βασίζεται στην έλλειψη ανταγωνισμού.
giorikas Ιούλιος 30, 2010 #27 Ιούλιος 30, 2010 Ετσι ειναι η δημοκρατια μαγκες.Οι κοινωνια πληρωνει τις επιλογες της.Δεν γνωριζω και δεν με νοιαζει αν ειναι δικαια τα αιτηματα των οδηγων βυτιοφορων.Αν δεν ειναι αυτων θα ηταν καποιων αλλων των οποιων η απεργια ειχε την ιδια αντιμετωπιση απο τους σκυλους των συμφεροντων(σσ δημοσιογραφων) της και κατ'επεκταση της κοινωνιας.Το δημοσιογραφικο επιχειρημα περι κρισιμης τουριστικης περιοδου εχει καταντησει γραφικο.Ναι, θα χαθουν τα εξοδα του τουρισμου. Ας χαθουν.Σιγουρα δεν φταινε τα βυτιοφορα ή οι λιμενεργατες -αλλα πολλες λανθασμενες επιλογες παρελθοντων ετων. Ειναι ηλιθιο/γελοιο/τραγικο να τρεμουμε τις απωλειες απο μερικες χιλιαδες ακυρωσης κρατησεων και να θεωρουμε κρισιμη την εξαρτηση του κρατους απο αυτες οταν φτασαμε να χρωσταμε 360 δις.
astrolabos Ιούλιος 30, 2010 #28 Ιούλιος 30, 2010 Το δημοσιογραφικο επιχειρημα περι κρισιμης τουριστικης περιοδου εχει καταντησει γραφικο.Ναι, θα χαθουν τα εξοδα του τουρισμου. Ας χαθουν.Σιγουρα δεν φταινε τα βυτιοφορα ή οι λιμενεργατες -αλλα πολλες λανθασμενες επιλογες παρελθοντων ετων. Ειναι ηλιθιο/γελοιο/τραγικο να τρεμουμε τις απωλειες απο μερικες χιλιαδες ακυρωσης κρατησεων και να θεωρουμε κρισιμη την εξαρτηση του κρατους απο αυτες οταν φτασαμε να χρωσταμε 360 δις.Αυτό είναι το αποτέλεσμα αποβιομηχάνισης 30 ετών. Αλλά όταν οι πολιτικοί μας καμαρωτά μας έλεγαν ότι ο τουρισμός είναι η βαριά βιομηχανία της Ελλάδος, εμείς χειροκροτάγαμε και ονειρευόμασταν να καθόμαστε σε μια πλαστική καρέκλα και να έρχονται οι "κουτοφραγκοι" και να μας τα ακουμπάνε και να μας λένε και ευχαριστώ που τους αφήσαμε να έρθουν στον "ευλογημένο τουτο τόπο".
dmarccos Ιούλιος 30, 2010 #29 Ιούλιος 30, 2010 Οι άδειες που λέτε έχουν επενδύσει κάποιοι, τι άδειες είναι? Δ.Χ. ή Ι.Χ. ?Γιατί Δημόσιες διάβασα ότι έχουν να δοθούν από το 1971.Άρα τι παίζει ακριβώς με αυτές? Μεταβιβάζονται?Κληρονομούνται?Είναι σωστό ο εκάστοτε φίλος του Παττακού και του Παπαδόπουλου να έχει για όλη του τη ζωή την άδεια που του έδωσε το κίνημα της επανάστασης του 67? Από το 1971 λοιπόν που έχουν να δωθούν άδειες ΔΧ ο μόνος τρόπος να μπεί κάποιος στο επάγγελμα ήταν να πάρει μία από τις υπάρχουσες άδειες (συγκεκριμένος αριθμός) από κάποιον που την είχε, σωστά; Τι σημαίνει αυτό; να την αγοράσει. Σταδιακά λοιπόν οι τιμές τους πήραν την ανιούσα και έφτασαν στο θεό (όσο υπήρχε αρκετό μεταφορικό έργο)Για τις νέες καταλαβαίνω τον καημό, αλλά από τη στιγμή που μπορούν να τις βάλουν κεφάλαιο σε εταιρία και να τις εξαϋλώσουν σε περισσότερες νέες άδειες, το πρόβλημα είναι τα χρήματα του ολιγοπωλείου. Εξήγησέ το μου λίγο αυτό γιατί δε κατάλαβα τι εννοείς
Tsakonas Ιούλιος 30, 2010 #30 Ιούλιος 30, 2010 ρε τους κακομοιρηδες τους κατοχους αδειων ΔΧ..μα ναχουν πλερωσει τοσα λεφτα για μια αδεια και να απαγορευεται δηλαδη να κανουν μονοπωλιο και να πλουτιζουν δια βιου..και τα βρωμοκαναλα να τολμουν να μιλανε για τον δικαιο αγωνα τους και την διαμαρτυρια τους..κριμα ομως που εξοργιζονται οι κατοχοι αδειων ΔΧ.Και οι νομοι των βουλευτων δικαιος αγωνας και διαμαρτυρια ειναι,για τα 5700 /μηνα που δεν ειναι 57000.
cddaraa Ιούλιος 30, 2010 #31 Ιούλιος 30, 2010 Απο προχτές το πρώι οι ακυρώσεις κρατήσεων για δωμάτια πέφτουν βροχή...Αρχές Αυγούστου πλέον και είμαστε σαν να είναι Μαιος απο κίνηση(κόσμου και αυτοκινήτων)Όλοι οι ξένοι με κράζουνε. Ohh Greeeks και Greeks. Greeks το ένα Greeks το άλλο...Τι να τους πω και τί να τους εξηγήσω?
colt3003 Ιούλιος 30, 2010 #32 Ιούλιος 30, 2010 Απο προχτές το πρώι οι ακυρώσεις κρατήσεων για δωμάτια πέφτουν βροχή...Αρχές Αυγούστου πλέον και είμαστε σαν να είναι Μαιος απο κίνηση(κόσμου και αυτοκινήτων)Όλοι οι ξένοι με κράζουνε. Ohh Greeeks και Greeks. Greeks το ένα Greeks το άλλο...Τι να τους πω και τί να τους εξηγήσω?υπομονη να τους πεις και ετσι όπως πάει σε λίγο θα ανοίγουν με τα κλειδιά τους.
Snips Ιούλιος 31, 2010 #33 Ιούλιος 31, 2010 Ο πρόεδρος-αντιπρόσωπος τους (των οδηγών)...μήπως ξέρετε ΠΟΣΕΣ ΑΔΕΙΕΣ έχει;;;;Ρε τι μεροκαματιάρη βρήκαν να τους εκπροσωπήσει;Λοιπόν οι τύποι τα έχουν βγάλει τα λεφτά τους με το παραπάνω....ας αφήσουν τις μαγκιές στα κανάλια με τα πατσοκοίλια τους.Τελικά το μόνο αισιόδοξο που βλέπω από την κρίση είναι ότι όσοι μείνουμε στο τέλος θα έχουμε μάθει να σκεφτόμαστε. Κάτι άλλο γιατί μάλλον βρήκατε λάθος "αθώα" απεργία να κατηγορήσετε δημοσιογράφους και διαμόρφωση κοινής γνώμης. Έχετε ζήσει με οικογένεια σε νησί χωρίς τρόφιμα; Και ακόμα και αυτός που ζει από μια επιχείρηση βασισμένη στον "σάπιο" τουρισμό όπως λέτε γιατί να είναι έρμαιο μιας κλίκας; Πιστεύετε ότι χωρίς ραδιοφωνα και τηλεοράσεις τα αποτελέσματα της απεργίας στους "άμαχους" θα ήταν πιο ήπια;@giorikas μάλλον δεν έχει καταλάβει κάτι.Τα 365δις όπως λές είναι ένας αριθμός. Προσωπικά για μένα δεν είναι καν αληθινός. Για έναν άλλον όμως τα 40ευρώ που χάνει την μέρα από ακύρωση κράτησης είναι κάτι παραπάνω από ζωτικής σημασίας. Όπως και άδεια ράφια ενός μανάβη.Εγώ έχω καταλάβει ότι κάποιοι απεργούν επειδή ξέρουν ότι θα ταρακουνήσουν και κάποιοι όχι. Γιατί δεν βγαίνουν όλοι οι έμποροι μικρομεσαίων επιχειρήσεων (μαγαζάκια) να απεργήσουν; Γιατί ξέρουν ότι δεν θα νοιάξει κανέναν. Δεν θα ψωνίζει ο κόσμος για Χ μέρες και κάτι έγινε. Απεργουν οι εκπαιδευτικοί; Και τι έγινε. Θα μείνουν τα παιδιά λίγες μέρες στο σπίτι. Αλλά όταν απεργούν κάτι τέτοιοι, όταν απεργεί η ΔΕΗ και κρατάν από τα @@ έναν κρατικό μηχανισμό δεν υπάρχει καμιά συνέπεια. Απλά θα ικανοποιηθεί κάποιο αίτημα τους. Ενώ όλων των υπολοίπων τα αιτήματα θα παραμείνουν σε κάποιο συρτάρι υπουργείου.Γεμίσαμε ξαφνικά πολλούς "εργάτες" μου φαίνεται που αγωνίζονται για το "κοινο" συμφέρον...Κάπου πήρε το μάτι μου και την λέξη "λιμενεργάτες"; Ασχολίαστο και αυτό....
sotiris Ιούλιος 31, 2010 #34 Ιούλιος 31, 2010 μας έλεγαν ότι ο τουρισμός είναι η βαριά βιομηχανία της ΕλλάδοςΑυτό είναι η μεγαλύτερη βλακεία που έχει ακουστεί ποτέ.Βαριά βιομηχανία σημαίνει παραγωγή, τουρισμός σημαίνει εκποίηση. (σίγουρα ευνοεί και λίγο την παραγωγή με π.χ. δημιουργία ξενοδοχείων, αλλά τα ξενοδοχεία τα φτιάχνεις ΜΙΑ φορά, ενώ τα π.χ. Pony αυτοκίνητα μπορούσες να τα φτιάχνεις συνέχεια).Με τα μυαλά όμως που βρίσκονταν, βρίσκονται και θα βρίσκονται στην εξουσία, προκοπή δεν θα δούμε. Δεν υπάρχει ιεράρχηση των προβλημάτων. Π.χ. πράσινα τέλη. Τι πράσινα τέλη και πράσινα άλογα, εδώ έχουμε μετανάστες που μένουν 15 σε 20 τετραγωνικά υπόγειο. Τι πράσινο τέλος δηλαδή να πληρώσουν αυτοί? Του αέρα που δεν αναπνέουν? Στην Ελλάδα υπάρχουν 2 πράγματα: 1. Το δημόσιο και οι δημόσιοι υπάλληλοι2. Ο ιδιωτικός τομέας που κατά 90% τα παίρνει από το δημόσιο, και οι ιδιωτικοί υπάλληλοιΣτην Ελλάδα, όταν θέλουμε να κάνουμε κάτι, το πρώτο πράγμα που μας έρχεται στο μυαλό είναι η επιχορήγηση. Επιχορήγηση για το ένα, επιχορήγηση για το άλλο.Μπερδέψαμε και τα δάνεια των τραπεζών για ένα διάστημα, και νομίσαμε ότι πρόκειται για επιχορήγηση.Δεν λέω, να συνάπτει το κράτος συμφωνίες με εταιρίες.Αυτή η ρημαδο - ΕΡΤ όμως που μου κάθεται στο λαιμό, πώς γίνεται να πληρώνει τα δικαιώματα σε ποδόσφαιρο πιο ακριβά από τον ανταγωνισμό κατά 200% ή να δίνει ένα κάρο λεφτά για τα λογότυπά της. Εντάξει, ωραίο το αρχειακό υλικό, αλλά το ανεκτίμητης αξίας δεν σημαίνει ότι μπορεί να σκορπάει ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΗ αλόγιστα.Στο θέμα μας τώρα . . . Αν τα βυτία είναι τόσο πολυέξοδα κλπ κλπ. ας φτιάξουν ένα δίκτυο αγωγών από την Ελευσίνα προς την Αθήνα να τελειώνουμε με τα βυτία και τους βυτιοφορείς. Άλλωστε κάθε τόσο σκάβουμε παντού για ψύλλου πήδημα. Έχω και μια απορία, αν τελειώσουν π.χ. σε 20 χρόνια τα αποθέματα πετρελαίου, τι θα κάνουν οι βυτιοφορείς με τις άδειες τους? Θα τις βάλουν εκεί που ξέρουν? Είναι λογικό δηλαδή να μεταβιβάζονται οι άδεις από το 71 και πίσω? Με τι προδιαγραφές ασφαλείας μεταβιβάζονται, του σχεδίου Μάρσαλ?Δεν αντέχω να απεργούν οι κλίκες οι οποίες έχουν δύναμη λόγω της θέσης τους.Παράδειγμα απεργία ΜΕΤΡΟ που ήθελαν να μονιμοποιηθούν τα ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ οι συμβασιούχοι, ο ανθοπώλης που έγινε υπεύθυνος ράγας και η κομμώτρια που έγινε υπεύθυνη ρώγας.Και να επευφημούν και οι αγέλες του ΚΚΕ για τα δίκαια του εργαζομένου. Αυτό το PLAY στην κασέτα το πατάνε πλέον με ψευδοτυχαίο αλγόριθμο, είναι πού 'ναι εκτός τόπου και χρόνου, παίζουν και την κασέτα όπου νά 'ναι. Π.χ. λιμενεργάτες vs μπακάλικο και ταβερνιάρης. Ο ταβερνιάρης που περιμένει να κλέψει κάναν ξένο στο νησάκι είναι κεφαλαιούχος και επιχειρηματίας και εχθρός για το προλεταριάτο. Τα του καίσαρος τω καίσαρι όμως.
trendy Ιούλιος 31, 2010 #35 Ιούλιος 31, 2010 Κόστος μεταφοράς εμπορευμάτων από τη μία αποθήκη της Ιντρακόμ στην άλλη (μιλάμε για απόσταση 300μ) 150€.Κόστος μεταφοράς τους από τη δεύτερη αποθήκη στην Ιταλία 180€.Τα σχόλια δικά σας. Συνήθως αυτός που φωνάζει έχει και το περισσότερο άδικο, χωρίς να μην αποδέχομαι ότι υπάρχουν και εξαιρέσεις. Όταν κάποιος αποφασίζει ότι θα αγοράσει μία άδεια φορτηγού-βυτιοφόρου Δ.Χ κάνει μία επένδυση. Σε κάθε επένδυση όμως υπάρχει και ένα ρίσκο. Όπως όταν ανοίγεις ένα μαγαζί με ρούχα. Εκεί δεν ξέρεις αν θα πουλήσεις σε καλή τιμή ώστε το κοινό να σε προτιμάει και στο τέλος να μη βρεθείς χρεωμένος. Οι αδειούχοι φορτηγών επιθυμούν την διατήρηση του ολιγοπωλείου τους, ώστε η επένδυσή τους να συνεχίσει να αποφέρει τους παχυλούς καρπούς της. Και αυτό επιτυγχάνεται με τις ίδιες φασιστικές μεθόδους που η εκάστοτε κάστα προσπαθεί να επιβάλει τους όρους της: με μπλόκα, καταλήψεις κλπ. Αν αυτά δεν απαγορεύονται από την αρχή δείχνεις σημάδια δειλίας και συγκαταβατικότητας ως κυβέρνηση. Δυστυχώς καμία κυβέρνηση ως τώρα δεν έχει δείξει ότι αντέχει να συγκρουστεί με το κατεστημένο.
pank Ιούλιος 31, 2010 #36 Ιούλιος 31, 2010 Ωραία ρε παιδιά, αλλά δεν είναι επιχείρημα ότι δε μπορεί να απεργήσει ο τραπεζικός υπάλληλος γιατί θα πάει σπίτι του. Το ζητούμενο είναι να μπορεί να απεργήσει και αυτός, και οχι να μη μπορεί να απεργήσει κανένας. Εκτός αν προταθούν άλλοι τρόποι διεκδίκησης κάθε λογής αιτημάτων. Κάποιοι από τους μεταφορείς έχουν δίκιο και το διεκδικούν με το μόνο τρόπο που έχουν.Επίσης δε νομίζω ότι τα πράγματα είναι άσπρο μαύρο. Δεν είναι δηλ. οι καλοί φορτηγατζήδες και η κακή κυβέρνηση ή το ανάποδο. Αλλά πως δικαιολογείτε έτσι ελαφρά τη καρδία ένα κράτος στο οποίο η διακυβέρνηση δεν έχει αποδεδειγμένα συνέχεια και συνέπεια ; Αν είχε βγεί ενας καλός κυβερνήτης το 2005 και έλεγε :- Μάγκες την 1/8/2010, ανεξάρτητα με το ποιο κόμμα θα κυβερνάει, το επάγγελμα κλείνει οσο και αν βαράτε το πωπουδάκι σας στην άσφαλτο.τώρα δε θα είχε ανοίξει ρουθούνι. Γιατί κανείς δε θα αγόραζε άδεια την τελευταία πενταετία και θα είχαν κάνει όλοι μια στοιχειώδη απόσβεση. Τώρα πως τσουβαλιάζεται αυτός που έχει την άδεια απ' το '71 με αυτόν που την αγόρασε πριν τρείς μήνες ;Στη βάση του είναι σωστό το νομοσχέδιο. Fine tuning θέλει.Επίσης θα επιμείνω στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης κατά των απεργών/διαμαρτυρόμενων και λοιπών συμπαρομαρτούντων. Και θα επιμείνω να λέω ότι στρέφεται ο ενας επαγγελματικός κλάδος/κοινωνική ομάδα κατά της άλλης, μέχρι να θιχτούν τα συμφέροντα της. Αμφιβάλλεται ότι 1 μήνα πριν οι μεταφορείς θα έβριζαν τους λιμενεργάτες που δε μπορούσαν να φορτώσουν τα φορτηγά τους στα καράβια και τα εμπορεύματα σαπίζαν στα λιμάνια ; Βέβαια αυτό είναι φυσικό ως ενα βαθμό, αλλά η προσέγγιση μου είναι πάντα να εξαντλώ κάποια όρια υπομονής, καταννόησης και αλληλεγγύης πριν αρχίσω να βρίζω και να καταδικάζω από τον καναπέ μου. Συνεπώς διαφωνώ με το πνεύμα της εποχής που ρίχνει στην πυρά οποιονδήποτε απεργό a priori.ή ταξ ή επι-ταξ
sotiris Ιούλιος 31, 2010 #37 Ιούλιος 31, 2010 Ωραία ρε παιδιά, αλλά δεν είναι επιχείρημα ότι δε μπορεί να απεργήσει ο τραπεζικός υπάλληλος γιατί θα πάει σπίτι του. Το ζητούμενο είναι να μπορεί να απεργήσει και αυτός, και οχι να μη μπορεί να απεργήσει κανένας. Εκτός αν προταθούν άλλοι τρόποι διεκδίκησης κάθε λογής αιτημάτων. Κάποιοι από τους μεταφορείς έχουν δίκιο και το διεκδικούν με το μόνο τρόπο που έχουν.Define δίκιο.Δίκιο = δίκαιο = νόμος.Κάποιοι από τους μεταφορείς είναι παράνομοι = no δίκιο at all.Εκτός αν μιλάμε για ΗΘΙΚΟ δίκιο (έκανε επένδυση μηδενικού ρίσκου, δεν γίνεται να μην αποσβέσει 50 φορές πριν η άδεια χάσει την παράλογα μεγάλη αξία της), οπότε τότε το δίκιο είναι αίσθημα και όχι κάτι το κοινώς αποδεκτό.Π.χ. για μένα έχουν άδικο και θα πρέπει να υποστούν τις θυσίες της ελεύθερης αγοράς. Για σένα μπορεί νά 'χουν δίκιο και να πρέπει να κρατήσουν το ολιγοπώλιο, ή να πάνε σε ελεύθερη αγορά και να τους πληρώσουμε 1 δις ευρώ οι υπόλοιποι για να μη χαθεί η αξία των μαύρων αδειών.Το ηθικό δίκιο και άδικο είναι αυτό που κατεξοχήν άγεται και φέρεται από τους ασκούντες τη δημοσιογραφία, οπότε το να ψάχνεις ηθική σήμερα είναι κάτι το ανήκουστο και ουτοπικό. Πέραν που ο υποκειμενικός της χαρακτήρας δεν επιτρέπει κρίσεις.Επίσης είναι πολύ ηθικό το ότι κάνουν απεργία τώρα, που βλάπτουν ένα σωρό άλλους συνανθρώπους μας. Είναι ηθικό το ότι πρέπει να κάτσω στην ουρά για βενζίνη. Κ.ο.κ.
greekfragma Ιούλιος 31, 2010 #38 Ιούλιος 31, 2010 αμάν ρε Σώτο...πες και τίποτα λάθος να γράψουμε και μεις οι υπόλοιποι τίποτα....
pank Ιούλιος 31, 2010 #39 Ιούλιος 31, 2010 Define δίκιο.Κοίτα δεν εχω σχέση με το χώρο, αλλά ακούω για κάτι ποσά 200.000-300.000 κτλ.Υπάρχει λοιπόν μια στρεβλή κατάσταση που πρέπει να διορθωθεί, αλλά και μια πραγματικότητα που πρέπει να ληφθεί υπ' όψιν κατα τη διόρθωση.Η πραγματικότητα λέει ότι ο sotiris πριν τρείς μήνες ήξερε ότι το επάγγελμα είναι κλειστό και το κόστος κτήσης μιας άδειας αντιπροσωπεύει το προσδοκώμενο από αυτόν κέρδος.Όταν εν μια νυκτί, του sotiri του κάνεις τα 200 χιλιάρικα, είκοσι, με μια υπογραφή τότε ο sotiris θα αγανακτήσει και θα βγεί να φωνάζει.Βέβαια εδω φωνάζει και ο stamatis που έχει 5 άδειες αγορασμένες από το '71 και αυτό είναι ενα θέμα. Αλλά μήπως αν ήταν πιο σωστοί οι χειρισμοί των κυβερνώντων και είχαν γίνει οι σχετικές εξαιρέσεις/διαφοροποιήσεις ο stamatis θα ήταν σπίτι του ; Γιατί όταν τους τσουβαλιάζεις όλους ως επαγγελματίες, τότε θα τους βρείς στο τσουβάλι που εσυ τους έβαλες ως απεργούς.Τώρα στα πιο προσωπικά, θέλω να πω ότι αναζητώ παντού και πάντα την ηθική διάσταση των πραγμάτων. Έχεις βέβαια ενα δίκιο να λες ότι μάλλον ματαιοπονώ και ίσως θα ήταν προτιμότερο να ψάξω για 17άρα παρθένα ή για δεινόσαυρους:meeting: Επίσης αντιλαμβάνομαι ότι η απεργία θίγει κάποιους άλλους περισσότερο από εμένα. Μπορεί σε μια εβδομάδα να εχω βγεί κι' εγω με το μαχαίρι στο στόμα κυνηγώντας φορτηγατζήδες που λέει ο λόγος. Απλά δε μπορώ να δεχτώ αυτή την άμεση αγανάκτηση με το που μείναμε 24 ώρες χωρίς βενζίνη. Μοιάζει με ενα ξέχειλο ποτήρι που πλημμύρισε με την πρώτη σταγόνα ρε παιδί μου. Αυτό θέλω απλά να καυτηριάσω εκφράζοντας την καθαρά προσωπική μου άποψη και αντίληψη των πραγμάτων. Τίποτα παραπάνω.
giorikas Ιούλιος 31, 2010 #40 Ιούλιος 31, 2010 @giorikas μάλλον δεν έχει καταλάβει κάτι.Τα 365δις όπως λές είναι ένας αριθμός. Προσωπικά για μένα δεν είναι καν αληθινός. A, οχι τετοια. Οχι αλλη ελληναραδικη νοοτροπια. Ειναι ο ΕΝΑΣ και υπερτατος πραγματικος αριθμος. Ειναι αποκλειστικο δημιουργημα και συνεπεια της πολιτικης του κρατους και του τροπου δρασης των πολιτων του τα τελευταια 25 χρονια.Ειναι ολος δικος μας και πρεπει να τον επιστρεψουμε σε μοναδες του € (=νομισμα της Ε.Ε).Η "προσωπικη" αποψη των δανειστων μας για το μεγεθος του ειναι πιο εγκυρη, νομιζω.Για έναν άλλον όμως τα 40ευρώ που χάνει την μέρα από ακύρωση κράτησης είναι κάτι παραπάνω από ζωτικής σημασίας. Όπως και άδεια ράφια ενός μανάβη. Γιατι περιστρεφεται η αντιληψη σου για το "προβλημα" στα 40 χαμενα ευρω του μαναβη. Αυτο ειναι ενα "στιγμιοτυπο" του. Δεν ειναι η μονη αλληλεπιδραση του εκαστοτε μαναβη με την ελληνικη πραγματικοτητα. Αλληλεπιδρασε και διαμορφωσε αυτην την πραγματικοτητα οταν με γνωνομα τα ατομικα μικροσυμφεροντα και την πελατειακη νοοτροπια συμμετειχε, συν-αποφασιζε για το δικο του αλλλα και "δικο" της μελλονΟποτε σε αυτον τον μαναβακο αν εσυ βλεπεις το θυμα εγω βλεπω τον θυτη. Θα πεις οτι γενικευω , γενικολογω αλλα σε ενα τετοιας κλιμακας προβλημα σαν της Ελλαδας δεν μπορει αν φταινε 300 ατομα και οι αποφασεις μιας 4ετιας. Φταιμε ΟΛΟΙ για τις αποφασεις μας ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ τωρα. Και τα 10 εκατομμυρια. Ηρθε η ωρα της αποπληρωμης λοιπον με διαφορους τροπους , ειτε με περικοπες στους μισθους ειτε με ουρες στα πρατηρια ειτε και με καλοκαιρινες διακοπες στο σαλονι του σπιτιου μας.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.