Constandinos Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 28, 2010 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 28, 2010 Την απόφασή του για την πολιτική επιστράτευση των οδηγών βυτιοφόρων και φορτηγών δημοσίας χρήσης που απεργούν ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου πριν λίγα λεπτά. Με την συγκεκριμένη απόφαση ο πρωθυπουργός εξουσιοδοτεί υπουργούς και νομάρχες να επιτάξουν τόσο τα οχήματα όσο και τους ιδιοκτήτες τους, αφού, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση η παρατεταμένη απεργία τους: "έχει προκαλέσει σοβαρή διαταραχή στην κοινωνική και οικονομική ζωή της χώρας, ενέχει σοβαρούς κινδύνους για τη δημόσια υγεία από την έλλειψη επαρκούς εφοδιασμού των πολιτών σε καύσιμα, τρόφιμα και φάρμακα, απειλεί τη διακοπή της ομαλής λειτουργίας των μονάδων παροχής υπηρεσιών υγείας και πρόνοιας και απειλεί επίσης κατ΄ επέκταση τη δημόσια τάξη". Αναλυτικά όμως, η ανακοίνωση για την απόφαση του κ. Παπανδρέου: "Με απόφαση του Πρωθυπουργού, Γιώργου Α. Παπανδρέου, μετά από σχετική Εισήγηση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Ρέππα, και αφού ελήφθη υπόψη η επιτακτική ανάγκη αποτροπής των δυσμενών συνεπειών της παρατεινόμενης απεργίας των ιδιοκτητών και οδηγών φορτηγών αυτοκινήτων Δημοσίας Χρήσης και βυτιοφόρων μεταφοράς υγρών καυσίμων, που έχει προκαλέσει σοβαρή διαταραχή στην κοινωνική και οικονομική ζωή της χώρας, ενέχει σοβαρούς κινδύνους για τη δημόσια υγεία από την έλλειψη επαρκούς εφοδιασμού των πολιτών σε καύσιμα, τρόφιμα και φάρμακα, απειλεί τη διακοπή της ομαλής λειτουργίας των μονάδων παροχής υπηρεσιών υγείας και πρόνοιας και απειλεί επίσης κατ΄ επέκταση τη δημόσια τάξη, κηρύσσονται οι ανά τη χώρα ιδιοκτήτες και οδηγοί φορτηγών Δημοσίας Χρήσης και των βυτιοφόρων μεταφοράς υγρών καυσίμων σε κατάσταση πολιτικής κινητοποίησης. Με την παραπάνω απόφαση εξουσιοδοτούνται οι Υπουργοί Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Οικονομικών και, κατά το μέρος της αρμοδιότητάς τους, οι οικείοι Νομάρχες να προβούν σε επίταξη των υπηρεσιών και επίταξη της χρήσης των φορτηγών Δημοσίας Χρήσης και των βυτιοφόρων μεταφοράς υγρών καυσίμων καθώς και να λάβουν κάθε άλλο αναγκαίο μέτρο για τη διασφάλιση των δημοσίων αγαθών που κινδυνεύουν από την κατά τα άνω διατάραξη της ομαλής λειτουργίας της κοινωνικής και οικονομικής ζωής της χώρας".(πηγή : ΑΠΕ http://www.google.com/hostednews/epa/article/ALeqM5iCSYzJ3poBI4vcXtibn1RkSQi5hQ)wtf??? ποια ειναι η επόμενη κίνηση; στρατός, τανκς κτλ;; :bye: όχι οτι διαφωνώ με το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων, αντιθέτως, αλλά όχι κ ετσι ρε παιδιά..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιούλιος 28, 2010 #2 Κοινοποίηση Ιούλιος 28, 2010 Τι γίνεται στην Ελλάδα . . . Υπάρχει μια ασυδοσία στο θέμα "αγώνας".Η κάθε σέχτα (όχι επαναστατών, οι κανονικές) απειλεί το κράτος (άμεσα), έμμεσα όμως απειλεί τις άλλες σέχτες.Εξηγούμαι: Ο τελωνειακός απεργεί και απαιτεί μεγάλο επίδομα, αλλιώς δεν εκτελωνίζει και χάνει το κράτος έσοδα.Ο βυτιοφορέας απεργεί και απαιτεί αποκλειστικότητα, αλλιώς δεν κουβαλάει βενζίνα.Ο υπάλληλος ΔΕΗ, απεργεί και απαιτεί να πραγματοποιηθούν τα αιτήματά του, αλλιώς κατεβάζει τους διακόπτες.Ο εκπαιδευτικός απεργεί και απαιτεί κι αυτός τα δίκια του, κλείνουν τα σχολεία.Ε αυτό δεν είναι λύση.Διότι μπορεί μεν οι σέχτες να φαίνεται ότι απειλούν το κράτος, αλλά στην ουσία αλληλοσπαράζονται μεταξύ τους, και οι απλοί και φτωχοί που δεν ανήκουν εκεί, και δεν μπορούν να απειλήσουν, μένουν στην απέξω (ιδιωτικοί υπάλληλοι κλπ κλπ.).Συνέπεια αυτού οι εξαιρετικά προνομιούχοι όροι του δημόσιου τομέα, που οδηγεί στη γιγάντωσή του.Δεν λέω ότι δεν έχουν δίκαια αιτήματα όλοι οι εργαζόμενοι.Λέω ότι δεν γίνεται να ικανοποιούνται τα αιτήματα όλων.Δεν μπορώ να καταλάβω π.χ. γιατί ο βυτιοφορέας να είναι κλειστό επάγγελμα.Ελεύθερη αγορά δεν θέλουνε? ΠΑΣΟΚ και ΝΔ δεν ψηφίζουνε οι βυτιοφορείς? Ή μήπως έιναι ειδική κάστα που ψηφίζουν μόνο ΚΚΕ?Ελεύθερη αγορά προστάζει να μην υπάρχουν κλειστά επαγγέλματα.ΟΚ, σίγουρα δεν μπορώ εγώ σαν Χημικός να μπω στο χειρουργίο και να σφάζω κόσμο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ένας που κουβαλάει με την μπετονιέρα μπετόν, δεν μπορέι να μπει να οδηγήσει ένα βυτιοφόρο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dmarccos Ιούλιος 28, 2010 #3 Κοινοποίηση Ιούλιος 28, 2010 Δεν μπορώ να καταλάβω π.χ. γιατί ο βυτιοφορέας να είναι κλειστό επάγγελμα.Ελεύθερη αγορά δεν θέλουνε? ΠΑΣΟΚ και ΝΔ δεν ψηφίζουνε οι βυτιοφορείς? Ή μήπως έιναι ειδική κάστα που ψηφίζουν μόνο ΚΚΕ?Ελεύθερη αγορά προστάζει να μην υπάρχουν κλειστά επαγγέλματα.Συμφωνώ ότι δε πρέπει να είναι κλειστό επάγγελμα, όμως είναι άδικο γι' αυτούς που έχουν πληρωμένες πολλές χιλιάδες ευρώ τις υπάρχουσες άδειες, με κόπους και πολλή δουλειά, ξαφνικά να μην έχουν αξία, κάτι πρέπει να γίνει γι' αυτούς δε νομίζεις;ΟΚ, σίγουρα δεν μπορώ εγώ σαν Χημικός να μπω στο χειρουργίο και να σφάζω κόσμο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ένας που κουβαλάει με την μπετονιέρα μπετόν, δεν μπορέι να μπει να οδηγήσει ένα βυτιοφόρο!Κι όμως δε μπορεί τόσο απλά, αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Ιούλιος 29, 2010 #4 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2010 Συμφωνώ ότι δε πρέπει να είναι κλειστό επάγγελμα, όμως είναι άδικο γι' αυτούς που έχουν πληρωμένες πολλές χιλιάδες ευρώ τις υπάρχουσες άδειες, με κόπους και πολλή δουλειά, ξαφνικά να μην έχουν αξία, κάτι πρέπει να γίνει γι' αυτούς δε νομίζεις;Ξέρεις πόσες χιλιάδες ευρώ έχουν στοιχίσει αυτοί και οι λιμενεργάτες στον κόσμο και στον τουρισμό; Αυτοί τα σκέφτηκαν, δεν είναι χαζοί. Ξέρουν τι θα στοιχίσει η απεργία τους και εκεί πατάνε. Στυγνές απειλές δηλαδή, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα, οπότε θα σε πατήσω κάτω μέχρι να πάρω ΚΙ ΑΛΛΑ λεφτά. Μη κοιτάς μόνο τους μεροκαματιάρηδες του κλάδου, είναι κι αυτοί μία μικρή κοινωνία με τους πάνω και τους κάτω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιούλιος 29, 2010 #5 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2010 Συμφωνώ ότι δε πρέπει να είναι κλειστό επάγγελμα, όμως είναι άδικο γι' αυτούς που έχουν πληρωμένες πολλές χιλιάδες ευρώ τις υπάρχουσες άδειες, με κόπους και πολλή δουλειά, ξαφνικά να μην έχουν αξία, κάτι πρέπει να γίνει γι' αυτούς δε νομίζεις;Όταν έγραψα τη δημοσίευση, δεν είχα ασχοληθεί καν με το θέμα, για να δω τι παίζει και τι θέλουν. Ήμουνα σίγουρος ότι κάποιοι προσπαθούν να κρατήσουν το ολιγοπώλιό τους στην κλειστή τους κάστα.Ξέρεις τι? Έπεσα μέσα. Τώρα που ασχολήθηκα και διάβασα, βλέπω: http://www.makthes.gr/news/reportage/58697/Πόσο θα κοστίζει η άδεια ενός φορτηγούΕιδικότερα, σε ό,τι αφορά την απελευθέρωση της έκδοσης αδειών, που είναι και το επίμαχο σημείο για την απεργία που πραγματοποιούν οι ιδιοκτήτες των φορτηγών δημόσιας χρήσης, στο νομοσχέδιο προβλέπεται μια μεταβατική περίοδος τριών ετών. Η τελευταία άδεια σε φορτηγά δημόσιας χρήσης δόθηκε το 1971, με συνέπεια ο κλάδος αυτός να θεωρείται πλέον κλειστό επάγγελμα. Ο κλάδος αντιπροσωπεύει σε έσοδα το 7% του ΑΕΠ, αποτελείται από 33.000 οχήματα και σε αυτόν εργάζονται 110.000 άτομα.Πέραν της τριετούς μεταβατικής περιόδου, το νομοσχέδιο προβλέπει σταδιακή απομείωση της ειδικής εισφοράς προς τα δημόσια ταμεία για την εξασφάλιση της άδειας σε τρεις φάσεις και συγκεκριμένα 30% από την 1η Ιανουαρίου του 2011, 35% από την 1η Ιανουαρίου του 2012 και 35% από την 1η Ιανουαρίου του 2013 και τελικά μηδενίζεται. Για πρώτη φορά καθορίζεται το ύψος της αδείας ενός φορτηγού.Συγκεκριμένα, για τον πρώτο τόνο η εισφορά είναι 10.000 ευρώ, από δύο έως εφτά τόνους 2.000 ο κάθε τόνος και από εφτά έως 40, 1.500 ευρώ ο τόνος, γεγονός που σημαίνει ότι για ένα φορτηγό 40 τόνων, η συνολική αξία είναι 71.400 ευρώ. Αντίστοιχα, για ένα βυτιοφόρο 40 τόνων η αξία της άδειας ανέρχεται στα 102.000 ευρώ.Η αξία των αδειών που υπάρχουν σήμερα θα μπορεί να κατατεθεί ως κεφάλαιο στην εταιρεία που θα δημιουργηθεί. Όπως εξήγησε μάλιστα ο κ. Ρέππας, μέχρι τώρα οι άδειες δίνονταν σε πρόσωπα, ενώ στο εξής θα ανήκουν σε εταιρείες. Εάν η καινούργια άδεια δεν χρησιμοποιηθεί μέσα σε ένα πεντάμηνο, ο κάτοχος θα πρέπει να πάει και πάλι στη νομαρχία για την ανανέωσή της.Άρα δεν χάνουν τα λεφτά τους. Χάνουν το ΟΛΙΓΟΠΩΛΙΟ!!!!!Δυστυχώς η λογική και το συμφέρον μου δεν μου επιτρέπουν να τεθώ στο πλευρό ενός που προασπίζει το συμφέρον του και μόνο, αγνοώντας για το κοινωνικό σύνολο.Κι ένα πιο παλιό αλλά πιο επίκαιρο από ποτέ άρθρο: http://anamorfosis.net/blog/?p=723Έστω και 10 λεπτά να πέσει η βενζίνη λόγω μεταφορικών, από 1.45 στο 1.35, θα είναι μεγάλη ανάσα για όλους. Η αναλογία είναι να μην επιτρέπουμε super market παρά μόνο μπακάλικα.Το ότι ο νόμος που ορίζει κλειστό επάγγελμα τους βυτιοφορείς είναι του 1971 είναι τυχαίο?Δεν νομίζω!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Ιούλιος 29, 2010 #6 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2010 Άρα δεν χάνουν τα λεφτά τους. Χάνουν το ΟΛΙΓΟΠΩΛΙΟΑυτό τα λέει ΟΛΑ.Θένκς Σωτήρη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dunkel_Stern Ιούλιος 29, 2010 #7 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2010 όλο το νταραβέρι γίνετε επειδή απλά έπρεπε να γίνει αυτό κοντά στα 20 χρονια πριν.η ακόμα καλύτερα άμεσος μετά την μεταπολίτευση όλα αυτά τα κλειστά επαγγέλματα έπρεπε να μην είναι κλειστά!τώρα εν μέρη εγώ συμφωνώ με αυτούς στο σημείο πως, σκας μια περιουσια για την άδεια και το φορτηγό και στα καλά καθούμενα σου λένε πως δεν έχει αξια.από την στιγμή που κανονικά δεν θα έπρεπε καν να υπάρχουν κλειστά επαγγέλματα, έπρεπε να το σκεφτούν λίγο πως δεν είναι οι εκλεκτοί αυτού του πλανήτη, τουλάχιστον όχι για πολύ Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Ιούλιος 29, 2010 #8 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2010 o Sotiris τα πε όλα......Lock please. Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Ιούλιος 29, 2010 #9 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2010 Αυτο που δεν βλέπετε να έρχεται είναι ότι κάθε φορά που καταργείται κάτι, οι τιμές δε πέφτουν. Και εξηγούμαι. Το 1987 η βενζίνη είχε 120 δραχμές. Τότε η κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι απελευθερώνει τα όρια της τιμής της βενζίνης για να λειτουργήσει ο ανταγωνισμός και να πέσουν οι τιμές. Αποτέλεσμα; Η βενζίνη από 120 δραχμές την ίδια μέρα που απελευθερώθηκε, πήγε 160 δραχμές. Και ούτε ένα φύλλο κουνήθηκε τότε.Το ίδιο θα γίνει και εδώ. Μην περιμένε μείωση στις τιμές, ειδικά 10 λεπτά που άκουσα στη βενζίνη είναι ουτοπικά, μιας και από τα 1,48 που έχει η βενζίνη, το 1 ευρώ είναι του κράτους (εφκ και φπα) και τα 48 λεπτά είναι η καθαρή τιμή της βενζίνης. Πόσα από αυτά θα αντιστοιχεί στην μεταφορά της και πόσο θα μπορέσει να μειωθεί; Τίποτα.Καλά κάνουν και σπάνε τα μονοπώλια, αλλά να μην κοροϊδεύουνε το κόσμο ότι θα πέσουν οι τιμές. Τίποτα δε θα πέσει. Ετοιμαστείτε για ανατιμήσεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasos88 Ιούλιος 29, 2010 #10 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2010 Αυτο που δεν βλέπετε να έρχεται είναι ότι κάθε φορά που καταργείται κάτι, οι τιμές δε πέφτουν. Και εξηγούμαι. Το 1987 η βενζίνη είχε 120 δραχμές. Τότε η κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι απελευθερώνει τα όρια της τιμής της βενζίνης για να λειτουργήσει ο ανταγωνισμός και να πέσουν οι τιμές. Αποτέλεσμα; Η βενζίνη από 120 δραχμές την ίδια μέρα που απελευθερώθηκε, πήγε 160 δραχμές. Και ούτε ένα φύλλο κουνήθηκε τότε.Το ίδιο θα γίνει και εδώ. Μην περιμένε μείωση στις τιμές, ειδικά 10 λεπτά που άκουσα στη βενζίνη είναι ουτοπικά, μιας και από τα 1,48 που έχει η βενζίνη, το 1 ευρώ είναι του κράτους (εφκ και φπα) και τα 48 λεπτά είναι η καθαρή τιμή της βενζίνης. Πόσα από αυτά θα αντιστοιχεί στην μεταφορά της και πόσο θα μπορέσει να μειωθεί; Τίποτα.Καλά κάνουν και σπάνε τα μονοπώλια, αλλά να μην κοροϊδεύουνε το κόσμο ότι θα πέσουν οι τιμές. Τίποτα δε θα πέσει. Ετοιμαστείτε για ανατιμήσεις.Πάντα έτσι δεν γίνεται...;;;Τί να λέμε τώρα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Ιούλιος 29, 2010 #11 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2010 Δεν μπορώ να καταλάβω π.χ. γιατί ο βυτιοφορέας να είναι κλειστό επάγγελμα.Ελεύθερη αγορά δεν θέλουνε? άμα ανοίξει το επάγγελμα θα έρθουν πολυεθνικές με 100 -1000 νταλίκες , και θα χάσουν πολλοί νταλικέρηδες που με κόπο και μόχθο απέκτησαν και κάνουν την δουλειά που κάνουν . για αυτό φωνάζουν Link to comment Share on other sites More sharing options...
dmarccos Ιούλιος 29, 2010 #12 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2010 Και φυσικά μη περιμένετε να πέσουν οι τιμέςκαι μη κοιτάτε μόνο τα καύσιμα, δεν είναι μόνο για τους βυτιοφορείς το νομοσχέδιο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Ιούλιος 29, 2010 #13 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2010 άμα ανοίξει το επάγγελμα θα έρθουν πολυεθνικές με 100 -1000 νταλίκες , και θα χάσουν πολλοί νταλικέρηδες που με κόπο και μόχθο απέκτησαν και κάνουν την δουλειά που κάνουν . για αυτό φωνάζουνΚόπος + Μόχθος = η κληρονομιά? Με αυτό το σκεπτικό να διώξουμε όλες τις πολυεθνικές απο παντού γιατί φέρνουν τα πάντα σε μεγάλες ποσότητες και διαλάνε τους ντόπιους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Ιούλιος 29, 2010 #14 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2010 Κόπος + Μόχθος = η κληρονομιά? Με αυτό το σκεπτικό να διώξουμε όλες τις πολυεθνικές απο παντού γιατί φέρνουν τα πάντα σε μεγάλες ποσότητες και διαλάνε τους ντόπιους.με παρεξήγησες για τις λέξεις αυτές εννοώ για να αγοράσεις μια νταλίκα δεν είναι και ότι πιο εύκολο χρειάζεται κόπο και μόχθο ώστε και για να μην τα παρατήσεις ... πιστεύω τώρα να έγινα ξεκάθαρος Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Ιούλιος 29, 2010 #15 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2010 ναι έγινες, σόρρυ και απο εμένα για την παρανόηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xdoc Ιούλιος 29, 2010 #16 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2010 άμα ανοίξει το επάγγελμα θα έρθουν πολυεθνικές με 100 -1000 νταλίκες , και θα χάσουν πολλοί νταλικέρηδες που με κόπο και μόχθο απέκτησαν και κάνουν την δουλειά που κάνουν . για αυτό φωνάζουνΣωστό αυτό που λές αλλά και γιατί δεν κάνουν και αυτοί εταιρείες με 100-200 νταλίκες ωστε να μπορούν να ανταγωνιστούν τις πολυεθνικές ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Ιούλιος 29, 2010 #17 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2010 Σωστό αυτό που λές αλλά και γιατί δεν κάνουν και αυτοί εταιρείες με 100-200 νταλίκες ωστε να μπορούν να ανταγωνιστούν τις πολυεθνικές ??Για τον ίδιο λόγο που οι αγρότες δεν κάνουν συνεταιρισμούς και να σπάσουν το τσαμπουκά των μεσαζόντων των αγροτικών προϊόντων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrossortep Ιούλιος 29, 2010 #18 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=MOSENYikzeg&feature=player_embedded# Link to comment Share on other sites More sharing options...
dmarccos Ιούλιος 29, 2010 #19 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2010 Είναι σωστό να μην υπάρχουν κλειστά επαγγέλματα. Για ποιο λόγο κάποιος που θέλει να γίνει ταξιτζής, φορτηγατζής, βυτιοφορέας (οτιδήποτε) να πρέπει να πληρώσει 300-100-250 χιλιάδες ευρώ για την άδεια; Δεν υπάρχει λογική.Κάποιος όμως που ήδη το έχει κάνει, δεν είναι σωστό να τον ακυρώνεις, κάπως πρέπει να αποζημιωθεί (ουσιαστικά όμως, όχι αυτά που "δίνει" η κυβέρνηση, βεβαια το να δωθούν λεφτά ξέρουμε πως δε γίνεται γιατί δεν υπάρχουν).Πάμε τώρα στο θέμα με το "Ολιγοπώλιο"Αυτό που παρουσιάζεται προς τον κόσμο από τη κυβέρνηση και τα ΜΜΕ είναι ότι με την απελευθέρωση θα έχουμε μείωση των τιμών λόγω της αυξημένης προσφοράς/ανταγωνισμού. Θεωρητικά είναι σωστό, ας το δούμε πρακτικά προσαρμόζωντας το στο σήμερα:Ξέρουμε πάρα πολύ καλά ότι με τη κρίση που υπάρχει, έχει πέσει κατακόρυφα το μεταφορικό έργο.Αυτό σημαίνει οτι οι ήδη υπάρχοντες μεταφορείς (κάτοχοι άδειας ΔΧ) αντιμετωπίζουν πρόβλημα (μη εύρεση δουλειάς).Αυτό οδήγησε στη σταδιακή μείωση των τιμών στα κόμιστρα μεταφορών (παρόλο της αύξησης της τιμής του πετρελαίου/διοδίων/πλοίων κτλ) όσο γίνεται χαμηλότερα για να ανταπεξέλθουν (να έχουν κάποια δουλειά, να παρουσιάζουν έργο κι ας μην έχουν κέρδος σε κάποιες περιπτώσεις).Καταλήγουμε σε δύο συμπεράσματα:α) κανείς δε θα σκεφτεί σοβαρά να μπεί τώρα στο επάγγελμα αφού και οι ήδη υπάρχοντες μεταφορείς δεν έχουν δουλειά να κάνουνβ) τα κόμιστρα έχουν ήδη κατέβει πολύ χαμηλά και δεν υπάρχει περιθώριο βελτίωσης (στους περισσότερους κλάδους)Οπότε δε μας λένε όλη την αλήθεια, όπως πάνταΚαι κάτι τελευταίο, ο περισσότερος κόσμος νοιάζεται μόνο επιφανειακά (απόλυτα λογικό) για το αν θα πέσει η τιμή της βενζίνης και πόσο. Ειλικρινά πιστεύετε πως ο κύριος υπεύθυνος για τη τιμή των καυσίμων είναι οι μεταφορείς/βυτιοφορείς; Δείτε λίγο τι τους αντιστοιχεί από τα 1.6 ευρώ που κάνει το λίτροΝα σημειώσω οτι δεν είμαι σύμφωνος με την απεργία, ούτε με καμιά τέτοιου είδους απεργία που γίνεται εις βάρος των υπολοίπων. Πραγματικά απογοητεύομαι που ο μόνος τρόπος να ακουστούν τα αιτήματα κάποιου στην Ελλάδα είναι αυτός. Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Ιούλιος 29, 2010 #20 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2010 1000 δικια εχει ο φορτηγατζης.To ιδιο εγινε και με τα βενζιναδικα και τα σουπερ μαρκετ, ενα σωρο εταιριες σε μορφη καρτελ! Τιποτα δεν προκειται να πεσει αλλα τα γνωστα λαμογια παλι θα θυσαυρισουν.Δηλαδη αν καταλαβα καλα θα παει ενας να παρει αδεια το 2013 τσαμπα και αλλος που θα την εχει παρει τωρα με δανειο θα πληρωνει για το τιποτα???Είναι σωστό να μην υπάρχουν κλειστά επαγγέλματα. Για ποιο λόγο κάποιος που θέλει να γίνει ταξιτζής, φορτηγατζής, βυτιοφορέας (οτιδήποτε) να πρέπει να πληρώσει 300-100-250 χιλιάδες ευρώ για την άδεια; Δεν υπάρχει λογική.Κάποιος όμως που ήδη το έχει κάνει, δεν είναι σωστό να τον ακυρώνεις, κάπως πρέπει να αποζημιωθεί (ουσιαστικά όμως, όχι αυτά που "δίνει" η κυβέρνηση, βεβαια το να δωθούν λεφτά ξέρουμε πως δε γίνεται γιατί δεν υπάρχουν).Ακριβως! Μα για αυτο γινεται και ολος αυτος ο χαμος.... Δεν ειναι σωστο να εχω παρει εγω μια αδεια 100κ και να την πληρωνω για 20χρονια και να ερθει μετα ενας να την παρει τσαμπα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.