performer Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13, 2010 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13, 2010 παιδες ειχα βαλει σε εναν πωλητη αρνητικη αξιολογιση γιατι περιμενω ενα μηνα κατι μπαταριες και εχουν ερθει.μου εστειλε mail και μου ειπε να του αφαιρεσω την αξιολογηση για να μου δωσει πισω τα λεφτα..απο που παω? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Ιούλιος 13, 2010 #2 Κοινοποίηση Ιούλιος 13, 2010 πες του να σου κανει revise το feedback..και σου δινει την δυνατοτητα να κανεις νεο feedback Link to comment Share on other sites More sharing options...
flameboy Ιούλιος 14, 2010 #3 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2010 Γιατί να αφαιρέσεις την αρνητική αξιολόγηση; Αν όντως έχει στείλει το πακέτο και χάθηκε τότε ναι,αλλά αν εδώ και ένα μήνα δεν σου έχει στείλει τις μπαταρίες τότε του αξίζει αρνητική αξιολόγηση. Έτσι κι αλλιώς υπάρχει και το ebay buyers protection. Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Ιούλιος 17, 2010 #4 Κοινοποίηση Ιούλιος 17, 2010 Αν κανει refund ομως, δεν φταει κ ο πωλητης... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.