Skinny13 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21, 2004 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21, 2004 Βυθιζομενες Vs Εσωτερικες αντλιες νερου λοιπον, αν και νομιζω οτι καπου εχουμε μιλησει και για αυτοΒρηκα σημερα μια hydor r20 αν δεν κανω λαθος ρυθμιζομενη απο 450-900 λιτρα!!!!την ειδα να δουλευει σε ενυδριο και η ποιοτητα της γενικα ειναι πολυ καλη,δουλευε για παρα πολυ καιρο,ειχε πιασει χορτα επανω της...τι μειονεκτηματα εχει μια βυθιζομενη?εμενα μου φαινεται οτι πλεονεκτει εναντι των αλλων αφου την βαζεις μεσα στο τανκ και ησυχαζεις,γλιτωνεις και απο συνδεσμολογια...εσεις τι λετε??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
johns Φεβρουάριος 21, 2004 #2 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2004 Tο θεμα ειναι πως το σχεδιαζεις να κανεις το συστημα σου.Δεν νομιζω να εχει διαφορα στην ροη του νερου ,εσυ θα βρεις υδατοστεγες Τανκ?Απο συνδεσμολογια τωρα? παλι μια εισοδο και μια εξοδο θα εχεις!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
overclocked Φεβρουάριος 21, 2004 #3 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2004 μα και η l20 μπορει να μπει μεσα στο νερο!!! το πλεονεκτημα αποτι εχω ακουσει ειναι στην εξαερωση!!! επισης αφου θα ειναι μεσα στο νερο να ξερεις οτι λογικα θα ζεστενει λιγακι το νερο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vagouridis Φεβρουάριος 21, 2004 #4 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2004 Σαφως και οι εξωτερικες ανλτιες μπορουν να λειτουργησουν και σαν εσωτερικες.Μειονεκτημα ειναι οτι οταν η αντλια βυθιστει σε καποιο τανκ τοτε αυξανει την θερμοκρασια του νερου.Πλεονεκτημα σε θυθιζομενη αντλια ειναι οτι πολυ απλα συνεπαγεται την υπαρξη τανκ το οποιο βοηθαι παρα πολυ στην εξαερωση και ετσι.Τωρα εαν μια αντλια οταν βυθιστει εχει μεγαλυτερη ροη η οχι ( σε κατι δοκιμες μου φανηκε κατι τετοιο το ξαναλεω μου φανηκε ) ας το απαντησουν πιο ειδικοι απο μενα.Ενα ακομα αρνητικο ειναι οτι οπως ειπες η βυθιζομενη θα πιασει αλατα και διαφορα αλλα "υλικα" τριγυρω της που σαφως βρωμιζουν το νερο και κατα δευτερο μαλλον κοβουν μερικα χρονια απο την αντλια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Φεβρουάριος 21, 2004 #5 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2004 μπραβο παιδια........ πειτε κι αλλα πειτε κι αλλα να μαθαινουμε εμεις οι καινουριοι που προκειται συντομα να αγορασουμε αντλια........ :whistling Link to comment Share on other sites More sharing options...
unstoppable Φεβρουάριος 21, 2004 #6 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2004 Αρχική απάντηση από Vagouridis [Σήμερα, στις 14:35] Σαφως και οι εξωτερικες ανλτιες μπορουν να λειτουργησουν και σαν εσωτερικες...... Aναλογα την αντλια :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vagouridis Φεβρουάριος 21, 2004 #7 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2004 Ασταματητε κατι ξερεις που δεν ξερω .Πες μου τι ειναι αυτο που δεν ξερω.Πιστευα οτι οι κλασσικες αντλιες που εχουν hydor και eheim κανουν και για τους 2 τροπους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
overclocked Φεβρουάριος 21, 2004 #8 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2004 κανουν....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
unstoppable Φεβρουάριος 21, 2004 #9 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2004 Αρχική απάντηση από Vagouridis [Σήμερα, στις 16:09] Ασταματητε κατι ξερεις που δεν ξερω .Πες μου τι ειναι αυτο που δεν ξερω.Πιστευα οτι οι κλασσικες αντλιες που εχουν hydor και eheim κανουν και για τους 2 τροπους. Aυτες κανουν ,απλα δεν ειναι σωστο να το γενικευουμε για ολες τις αντλιες Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skinny13 Φεβρουάριος 21, 2004 Author #10 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2004 του το ειπα του πωλητη αλλα αυτος ανοιξε την αντλια (!) και μου εδειξε το μοτερακιπωλητης speaking>>>>>>ετσι κι αλλιως το σημειο που ζεσταινεται το νερο ειναι το σημειο που το σπρωχνειαρα τι βυθιζομενη, τι εξωτερικη μαλλον ειναι το ιδιο αφου στο ιδιο σημειο ζεσταινονταιSkinny13 thinking>>>>>σωστο ειναι αλλα δεν νομιζω να ισχυει 100%επιπλεον η R20 οχι μονο ειναι βυθιζομενη αλλα ειναι και ρυθμιζομενηεπιπλεον εχει πολυ μεγαλο ανοιγμα απο κατω και μπορεις να βαλεις και φιλτρο νερου χωρις να χασεις σε ροηαεροστεγες τανκ ειναι ευκολο απο τη στιγμη που υπαρχουν σιλικονες και πολλα ειδη ταπερ (!)αυτα........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonisk7 Φεβρουάριος 21, 2004 #11 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2004 Αρχική απάντηση από Skinny13 επιπλεον η R20 οχι μονο ειναι βυθιζομενη αλλα ειναι και ρυθμιζομεν κλάϊν , και η λ20 και η λ30 έχουν αυτο το μπλε ρυθμιστή ροής οταν τις βαζεις βυθιζομενες, αλλιώς τον αφαιρεις τελειως για να λειτουργησει το στομιο με σωληνα. ...Και γιατι να έχεις λιγότερη ροή από αυτην που μπορει να σου δωσει η αντλια σου ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skinny13 Φεβρουάριος 21, 2004 Author #12 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2004 γιατι υπαρχουν ατομα που εχουν μικρο ψυγειοετσι προκειμενου να μην προλαβαινει να ψυχει το ψυγειο,κατεβαζεις τη ροηκαοιτα και το συγκριτικο με την eheim vs hydor l20 Link to comment Share on other sites More sharing options...
chroma Φεβρουάριος 21, 2004 #13 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2004 Στο σύστημα μου όταν έτρεχε σε 2595mhz με 1.9v bios, 1.85v full load είχα 1 με 2 βαθμούς διαφορά σε κάθε κατάσταση από βυθιζόμενη σε σειρά αντλία L20. Μπλοκ 11 και ψυγείο από yugo όλο χαλκινο, κυψελωτό με καλή ροή, 21x14. Υπολογισμένα η ροή στο κύκλωμα είναι στα 350 λιτρα ανα ώρα, δε νομίζω πως σε αντλίες τέτοιας παροχής αξίζει να τις περιορίσεις περισσότερο καθώς και χειρότερα αποτελέσματα έχεις, όπως θερμαίνονται και δονούνται περισσότερο.edit Η αντλία ήταν βυθισμένη σε τανκ 1.5 λίτρου και το μόνο θετικό πέραν της εξαέρωσης στη χρήση του τανκ βρίσκω πως ο όγκος του νερού συντελλεί σε αργότερο ρυθμό άνοδου θερμοκρασίας. Φυσικά όμως ισχύει και το ανάποδο, άπαξ και ζεσταθεί το κύκλωμα δηλαδή μέχρι να κρυώσει ξανά το νερό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.