yanni Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9, 2010 #1 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9, 2010 Αυτό τουλάχιστον δείχνει μια έρευνα του Real World Technologies. Ποιο συγκεκριμένα, όχι μόνο τα PhysX τρέχουν σαν single threaded κώδικας αλλά δεν χρησιμοποιούν καν SSE εντολές, αλλά x87 κώδικα.PhysX87: Software DeficiencyΣχετικό άρθρο και απάντηση από μεριά Nvidia θα βρείτε στο παρακάτω linkDid NVIDIA cripple its CPU gaming physics library to spite Intel?Ένα νέο που βγαίνει από το το άρθρο και θα είναι καλό νέο ασχέτως του αν κάποιος έχει NVidia ή AMD gpu είναι ότι η έκδοση 3.0 των PhysX θα είναι βελτιωμένη σε αυτόν τον τομέα.
chroma Ιούλιος 9, 2010 #2 Ιούλιος 9, 2010 Δε μου κάνει εντύπωση αν είναι επίτηδες αρχαίος ο κώδικας στο pc. Στις κονσόλες το κυνηγά κανονικά, πουλά άδειες και το wii απέκτησε physx, ακόμα και το iphone ffs.Χάνει* την ευκαιρία να το εδραιώσει στο pc gaming πάντως, αν δεν ήταν τόσο αργό σε cpu περισσότεροι τίτλοι θα το χρησιμοποιούσαν αφού θα απευθύνοταν σε περισσότερο κοινό. *Μάλλον έχασε ήδη την ευκαιρία όταν 'ανοικτά' API είναι στη γωνία για επιτάχυνση φυσικής.. aka opencl.
dunkel_Stern Ιούλιος 10, 2010 #3 Ιούλιος 10, 2010 αρχίζω να πιστεύω πως ο CEO τις nvidia έχει συγγενικές σχέσης με τον Steve Jobs
mpapad Ιούλιος 10, 2010 #4 Ιούλιος 10, 2010 Μαλλον δεν αλλάζουν τον κώδικα στα 2.χ γιατί δεν θέλουν να χαλάσουν το compatibility με τα παιχνίδια που τα χρησιμοποιούν.
yanni Ιούλιος 10, 2010 Author #5 Ιούλιος 10, 2010 Μαλλον δεν αλλάζουν τον κώδικα στα 2.χ γιατί δεν θέλουν να χαλάσουν το compatibility με τα παιχνίδια που τα χρησιμοποιούν.Δεν νομίζω να είναι αυτό διότι με την ίδια λογική δεν θα άλλαζαν τον κώδικα ούτε και στην έκδοση 3.0. Θα λέγανε απλά "Δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς, είναι θέμα compatibility, τα χέρια μας είναι δεμένα" και το θέμα θα έληγε εκεί. Είναι καθαρά θέμα προώθησης των gpus έναντι των cpus. Η Nvidia ποντάρει τα πάντα σχεδόν σε αυτό, να προωθήσει δηλαδή τις gpus έναντι των cpus. Αν τα PhysX δεν ήταν εκπληκτικά ποιο γρήγορα σε μια απλή καρτούλα των 50-100€ έναντι ενός επεξεργαστή των αρκετών εκατοντάδων € υπήρχε ο κίνδυνος απλά να αγνοηθούν. Όχι ότι τώρα δεν υπάρχει αυτός ο "κίνδυνος".
mpapad Ιούλιος 10, 2010 #6 Ιούλιος 10, 2010 Δεν νομίζω να είναι αυτό διότι με την ίδια λογική δεν θα άλλαζαν τον κώδικα ούτε και στην έκδοση 3.0. Μάλλον δεν παίζει αυτο που λες. Αν θυμάμαι καλά το πρόγραμμα φορτώνει το library για το οποίο είναι φτιαγμένο.Αν πας στο C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\PhysX\Engine θα δεις όλες τις version του PhysX.Αρα το ποιο πιθανό είναι οτι για την 3, να ξεκινήσουν νέο library οπως πχ. έκανε η microsoft για το directx 10.
yanni Ιούλιος 10, 2010 Author #7 Ιούλιος 10, 2010 Μάλλον δεν παίζει αυτο που λες. Αν θυμάμαι καλά το πρόγραμμα φορτώνει το library για το οποίο είναι φτιαγμένο.Αν πας στο C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\PhysX\Engine θα δεις όλες τις version του PhysX.Αρα το ποιο πιθανό είναι οτι για την 3, να ξεκινήσουν νέο library οπως πχ. έκανε η microsoft για το directx 10.Ναι αλλά σε αυτή την περίπτωση δεν ισχύει η δική σου υπόθεση περί compatibility - μπορεί απλά να καταλαβαίνω λάθος βέβαια πως δουλεύει - αφού θα μπορούσαν π.χ. μετά την 2.8 να έχουν τον βελτιωμένο κώδικα. Δεν χρειάζεται να περιμένουν την 3.0. Σωστά;
mpapad Ιούλιος 10, 2010 #8 Ιούλιος 10, 2010 Ναι αλλά σε αυτή την περίπτωση δεν ισχύει η δική σου υπόθεση περί compatibility - μπορεί απλά να καταλαβαίνω λάθος βέβαια πως δουλεύει - αφού θα μπορούσαν π.χ. μετά την 2.8 να έχουν τον βελτιωμένο κώδικα. Δεν χρειάζεται να περιμένουν την 3.0. Σωστά;Πολύ πιθανό. Το μόνο σίγουρο είναι οτι με την 3 θα το βελτιώσουν. Βεβαια πρέπει να περιμένουμε να βγούν και παιχνίδια που θα το υποστηρίζουν.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.