Astakos Νοέμβριος 19, 2007 Author #2 Νοέμβριος 19, 2007 Το πρωτο mod ειναι να το κανουμε bowed.Να κανουμε δηλαδη την επιπεδη χαλκινη βαση τοξοειδη ωστε ολη η πιεση να συγκεντρωνεται στον πυρηνα. Αυτο γινεται ευκολα παρεμβαλλοντας αναμεσα στα πανω μερη του ενα o-ring η ενα λασιχακι απο βρυση.(δεν ξερω αν εχουν ονομα.).Σφιγγοντας τις βιδες θα λυγισει ο χαλκος δινοντας του το τοξοειδες σχημα.
Astakos Νοέμβριος 19, 2007 Author #3 Νοέμβριος 19, 2007 δυστυχως δεν υπαρχει η πολυτελεια του χρονου να το δοκιμασω πριν και μετα το mod.Αλλωστε τωρα ειναι αργα γιατι λενε οτι οταν λυγισει δεν ισιωνει ξανα.Τα αποτελεσματα του ειναι αποδεδειγμενα απο αλλους και δεν τα αμφισβητω.Περιμενω και τα nozzles και μετα τα ποσταρω συγκριτικο με αλλα γνωστα μπλοκ..
giorgos th. Νοέμβριος 21, 2007 #5 Νοέμβριος 21, 2007 Στο XS λενε πως αν βιδωσεις την χαλκινη βαση αναποδα στο derlin,ισιωνει....εγω το εχω ετσι για κανα 2μηνο και υπαρχει μεγαλη διαφορα στις θερμοκρασιες...Αρκει να μην βαλεις backplate για να κανει πιο ολοκληρωμενη επαφη το μπλοκ με τον επεξεργαστη..
Astakos Νοέμβριος 28, 2007 Author #7 Νοέμβριος 28, 2007 Το nozzle ειναι στην ουσια ενα μικρο χωνακι που το τοποθετουμε στην εισοδο του μπλοκ με σκοπο να μειωσουμε την διατομη ωστε να αυξηθει η πιεση του νερου πανω στον πυρηνα.Η μικρη διαμμετρος του ειναι περιπου 4.5mm.. Το mod αυτο στραγγαλιζει κατα πολυ την ροη του κυκλωματος.Εγω ειδα βελτιωση 1 βαθμο στις θερμοκρασιες του επεξεργαστη....Τελος νιωθω απογοητευμενος απο τα αποτελεσματα καθως η διαφορα στις θερμοκρασιες ειναι στα ορια του σφαλματος απο το προηγουμενο μπλοκ μου, nexxxos xp.Προφανως φταει το τραγικα χαμηλο head pressure της eheim 1250 που δεν μπορει να αξιοποιησει τις δυνατοτητες του fusion...
manos_ir Νοέμβριος 28, 2007 #8 Νοέμβριος 28, 2007 δηλαδη αν δεν εχει αποδωση αυτο το block με την eheim 1250....με ποια εχει?μπορεις να εξηγησεις τι ειναι το head pressure...?
o polonos Νοέμβριος 28, 2007 #9 Νοέμβριος 28, 2007 δηλαδη αν δεν εχει αποδωση αυτο το block με την eheim 1250....με ποια εχει?μπορεις να εξηγησεις τι ειναι το head pressure...? http://www.outofspecs.gr/forum/showpost.php?p=10336&postcount=249
manos_ir Νοέμβριος 28, 2007 #10 Νοέμβριος 28, 2007 oouuupppsss.......sorryδηλαδή ειναι.....το σε τι υψος μπορει να ανυψώσει η αντλια το νερο....γιατι ετσι αναγράφεται στα τεχνικα χαρακτηριστικά συνήθως!
Astakos Νοέμβριος 28, 2007 Author #11 Νοέμβριος 28, 2007 Στο μυαλο μου το εχω καπως ετσι...Φαντασου δυο αυτοκινητα με τα ιδια αλογα,την ιδια ισχη δηλαδη.Το ενα ειναι ενα αγωνιστικο και το αλλο ειναι ενα τρακτερ..Το τρακτερ μπορει να τραβηξει πιο δυνατα ενω το αγωνιστικο τρεχει πιο γρηγορα...Αντιστοιχα η 1250 εχει δυνατο flow rate και μπορει να σηκωσει πολλα μπλοκακια χωρις να χανει head pressure ενω μια ddc π.χ μπορει να εχει μεγαλη πιεση σε χαμηλης αντιστασης κυκλωμα..Εχει να κανει με την μηχανικη σχεδιαση της καθε αντλιας..
manos_ir Νοέμβριος 28, 2007 #12 Νοέμβριος 28, 2007 εχει περισσοτερη ροπη...η ddcετσι ειναι πιο κατανοητο!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.