Jump to content



και αλλο προβλημα με getitnow :(


morfeas-dsl-

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλησπερα παιδες.

Παρηγγειλα εδω και μερες ενα router της belkin το F6D6230 Wireless Router Double N+ επειδη η τιμη ηταν απιστευτη στα 88 ευρω.

Η αντιστοιχη για αλλα καταστηματα ηταν στα 147.

Το ρουτερ αναφεροταν λανθασμενα στο site σαν modem-router και τους εστειλα email λεγοντας τους εαν θελουν να το διορθωσουν. Ως εδω ολα καλα.

Οταν ομως παρελαβα το ρουτερ μου ειδα πως ηταν το μοντελο με Part # F5D8636au4A και εγραφε πανω modem-router το οποιο ναι μεν συμφωνα με το site κοστιζει 97 ευρω αλλα στην πραγματικοτητα η τιμη του ειναι περι τα 90 και δεν εχει ουτε διπλο σημα (2,4+5.0), ουτε usb δισκο παιρνει, ουτε θα το αγοραζα μιας και δεν ηταν καποια τρελη προσφορα.

Eν ολιγοις παρηγγειλα αυτο

http://www.belkin.com/au/IWCatProductPage.process?Product_Id=508753

και πηρα αυτο

http://www.belkin.com/au/IWCatProductPage.process?Product_Id=474148

Στο τηλεφωνο μου ειπανε οτι δε βγαζει η belkin σκετα router και πως καποιο λαθος θα κανω αλλα προφανως οπως βλεπετε δεν ειναι ετσι. Ακομα και στο κουτι μου λεει αλλο κωδικο.

Το λαθος το καταλαβα πριν ανοιξω το κουτι τους και περιμενω τωρα να δω τι θα μου πουνε οταν με ξανακαλεσουν.

Θα ηθελα να αναγνωρισουν το λαθος τους και να ληξει εδω το θεμα. Αλλωστε ανθρωποι ειμαστε λαθη κανουμε. Εαν ομως μου πουνε "το ιδιο που παρηγγειλες πηρες" ή οτι και καλα το αλλο τελειωσε εγω δεν ξαναγοραζω τιποτα απο εκει..

  • Replies 41
  • Created
  • Last Reply

άντε να δούμε τι κάνουν και αυτοί, άμα είναι από τώρα να ακολουθούν e-shop τεχνικές... άντε για.

btw ωραίο rooter

Απόδειξη αγοράς δεν έχεις; Κάτι που να λέει ότι εσύ αγόρασες το Χ μοντέλο και πήρες το Ψ?

Η αποδειξη φιλε μου λεει οτι να ναι !

Για την ακριβεια λεει "NTW router WRL belkin N 300".

Εγω επρεπε να παρω αυτο

και πηρα αυτο

post-1098-1416074518,3441_thumb.jpg

post-1098-1416074519,1064_thumb.jpg

Το site λέει κάτι άλλο; Στο email επιβεβαίωσης πχ? Στο ιστορικό των αγορών σου;

Σε κάθε περίπτωση, έχεις δικαίωμα να το επιστρέψεις εντός λίγων ημερών επειδή έτσι σου γουστάρει χωρίς να είσαι υποχρεωμένος να δώσεις αιτία, νομίζω εφόσον η συσκευασία είναι άθικτη.

και ανοιγμένο να είναι αν δε λείπει κάτι από τα παρελκόμενα και δεν έχει ταλαιπωρηθεί κάνα καλώδιο, cd , manual κλπ μια χαρά το επιστρέφει. Τα σακουλάκια δε θεωρούνται προιόν.

Ρε παιδιά τι ασχολείστε με κάθε νέα αλυσίδα που βγαίνει και πάλι διαλαλει οτι εχει τις χαμηλότερες τιμές.

Όλοι ίδιοι είναι στους ιδιους ανήκουν με άλλο ονομα.:hang2:

τοσα χρόνια τα ίδια και τα ίδια. germanos,multirama,public,get it now,e-shop, get it never, get it after

Ξεκολλάτε λίγο και επιλέξτε mediamarkt, skroutz, eksoteriko ή μικρά μαγαζάκια ελληνικά που έχουν πολύ καλύτερες τιμές....

Όλο για προβλήματα γράφετε αλλά όλο στους μεγάλους πάτε.

Η ταπεινή μου γνώμη:whistle2:

Το site λέει κάτι άλλο; Στο email επιβεβαίωσης πχ? Στο ιστορικό των αγορών σου;

Σε κάθε περίπτωση, έχεις δικαίωμα να το επιστρέψεις εντός λίγων ημερών επειδή έτσι σου γουστάρει χωρίς να είσαι υποχρεωμένος να δώσεις αιτία, νομίζω εφόσον η συσκευασία είναι άθικτη.

Στο email επιβεβαιωσης ειναι κανονικα ο κωδικος του προιοντος αλλιως θα το ειχα προσεξει το λαθος τους. Επισης τα 2 προιοντα παροτι διαφορετικα, μοιαζουν παρα πολυ και δεν ηταν δυνατον στο μαγαζι να παρατηρησω τη διαφορα.

Φαντασου λεει σε καθε μου αγορα απο εκει να τσεκαρω πρωτα το part number πριν παραλαβω το προιον :happy2::happy2::happy2:

Το ξερω οτι μπορω να γινει επιστροφη χρηματων αλλα θα ηθελα να ειναι η υστατη λυση. Εγω το ρουτερακι που παρηγγειλα στην τιμη που πληρωσα θελω ο καημενος :sorry::sorry:

ΥΓ. επαναλαμβανω ομως πως λαθη γινονται και δεν τους κραζω ακομα. Θα τους κραξω ΕΑΝ δε μου δοσουν αυτο για το οποιο πληρωσα :)

Στείλε τους το email τότε, μαζί με ένα scan της απόδειξης, καθώς και μία φωτογραφία από το κουτί που να φαίνεται το part number.

Το δίκιο και τα δεδομένα με το μέρος σου είναι.

Α, και ζήτα να μιλήσεις με κάποιον προϊστάμενο και να στείλεις σε αυτόν email, όχι με την Χ τηλεφωνήτρια. :)

Καταρχας σε ευχαριστω για το ενδιαφερον :)

Καταδευτερον εστειλα ηδη email που αναφερω το γεγονος ( δε σκαναρα αποδειξη βεβαια , ουτε φωτογραφησα το κουτι ) και που αναφερω τα διαφορετικα part numbers.

Περιμενω λοιπον απαντηση και νομιζω ευγενικα θα βρεθει η λυση. Ουτε απειλες, ουτε φωνες, ουτε τιποτα. Αλλωστε καπου θα εχουν καταγεγραμμενο τι εστειλαν :)

Μην σου τελειωσει το 10ημερο κοιτα.... και εκτος αυτου

αρ 4 παρ 2 ν.2251/1994

Σύμβαση από απόσταση είναι άκυρη υπέρ του καταναλωτή, αν, πριν από τη σύναψη της σύμβασης ο καταναλωτής δεν ενημερώθηκε με τα μέσα της χρησιμοποιούμενης τεχνικής επικοινωνίας κατά τρόπο σαφή τηρουμένων των αρχών της καλής πίστης κατά τις εμπορικές συναλλαγές, για τα ακόλουθα ιδίως στοιχεία:

α) την ταυτότητα του προμηθευτή,

β) τα ουσιώδη χαρακτηριστικά του αγαθού ή της υπηρεσίας,

Ρε παιδιά τι ασχολείστε με κάθε νέα αλυσίδα που βγαίνει και πάλι διαλαλει οτι εχει τις χαμηλότερες τιμές.

Όλοι ίδιοι είναι στους ιδιους ανήκουν με άλλο ονομα.:hang2:

τοσα χρόνια τα ίδια και τα ίδια. germanos,multirama,public,get it now,e-shop, get it never, get it after

Ξεκολλάτε λίγο και επιλέξτε mediamarkt, skroutz, eksoteriko ή μικρά μαγαζάκια ελληνικά που έχουν πολύ καλύτερες τιμές....

Όλο για προβλήματα γράφετε αλλά όλο στους μεγάλους πάτε.

Η ταπεινή μου γνώμη:whistle2:

Συμφωνω σε ολα εκτος απο mediamarkt...Τι διαφορετικο εχει απο τις αλλες αλυσιδες?

Συμφωνω σε ολα εκτος απο mediamarkt...Τι διαφορετικο εχει απο τις αλλες αλυσιδες?

Δίνει πίσω τα χρήματα χωρίς πολλά πολλά...

(εννοείτε με πλήρη συσκευασία κλπ, οχι να επιστρέψεις τα μισά)

Συμφωνω σε ολα εκτος απο mediamarkt...Τι διαφορετικο εχει απο τις αλλες αλυσιδες?

Γερμανική φιλοσοφία - όπως ήδη αναφέρθηκε δεν σου πρήζουν το συκώτι. Έχω επιστρέψει UPS Trust και μου έχουν δώσει πιστωτικό στην τιμή αγοράς σε 5' (είχε περάσει καιρός από την αγορά για να δικαιούμαι επιστροφή χρημάτων). Τα ίδια λογικά ισχύουν και για την Saturn μιας και μιλάμε για δύο λογότυπα που ανήκουν στο ίδιο group.

παντως οταν μου ηρθε DOA για δευτερη φορα (γκαντεμης γαρ..) ενα προιον και ζητησα επιστροφη χρηματων , μου τα επεστρεψαν με τη μια :)

Κοιτα πραγματα το mediamarkt :p Βεβαια δεν νομιζω οτι υπαρχει περιπτωση να παρει κανεις hardware απο το mediamarkt (που δεν ξερω αν εχουν κιολας...)

Απο το πρωι πρωι το router λεει μη διαθεσιμο.. Εμενα ο υπευθυνος απο αθηνα χθες μου ειπε να το παραγγειλω κανονικα απο το site και οταν μου ερθει τους δινω αυτο που πηρα και δεν πληρωνω τιποτα.

Αυτο και εκανα απο χθες.

Οποτε περιμενω και βλεπω...

ΥΓ. ολως τυχαιως το πλαισιο ειχε και τα 2 προιοντα χθες , σημερα δεν εχει κανενα :cool::flag:

Κοιτα πραγματα το mediamarkt :p Βεβαια δεν νομιζω οτι υπαρχει περιπτωση να παρει κανεις hardware απο το mediamarkt (που δεν ξερω αν εχουν κιολας...)

Έχω πάρει πολλές φορές χωρίς πρόβλημα με τις επιστροφές τους.

Έχουν μπόλικο H/w αλλά όχι τόσο όπως τα πλαίσιο/eshop κλπ, περισσότερο εστιάζουν σε έτοιμες συνθέσεις, πισί, φορητά και περιφερειακά.

Αν ξέρεις τί ψάχνεις αξίζει τον κόπο.

Σόρρυ για την off topic διαφήμιση... :flag:

Μιας και μιλαμε για getitnow εχουν ενα διαγωνισμο και στους ορους λενε πως εγκυρες ειναι ολες οι συμμετοχες που εγγραφονται στο μαιλ απο...8 ιουλιου 20.101 :happy2::happy2::happy2:

http://www.getitnow.gr/summercontest

Σε 18.000 χρονια τσαμπα θα τους βγει :hang2: . Ξερουν τι κανουν ! :hang2:

Λοιπον οπως ειπα το ξαναπαρηγγειλα το ρουτερ και ο υπευθυνος επικοινωνησε ξανα με τα κεντρικα. Σαν αποτελεσμα μου...ξαναρθε για δευτερη φορα το ιδιο λαθος προιον...

Καταντα αστειο πλεον να μην μπορουν να συνεννοηθουν για ενα τοσο απλο θεμα και να πρεπει να πηγαινοερχομαι εγω στο μαγαζι τους. Το παιδι στο μαγαζι προσπαθησε να βγαλει ακρη ομολογω αλλα δεν...

Μου ειπαν οτι θα δουνε τι μπορουν να κανουν διαφορετικα θα γινει επιστροφη χρηματων..

Απο το να τους δινω λεφτα καθε λιγο και μετα απο κανενα μηνα να μου κανουν επιστροφη καλυτερα να τα βαζω σε μια τραπεζα να τοκιζονται κιολας....:dots::dots:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.