morfeas-dsl- Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 6, 2010 #1 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 6, 2010 Καλησπερα παιδες.Παρηγγειλα εδω και μερες ενα router της belkin το F6D6230 Wireless Router Double N+ επειδη η τιμη ηταν απιστευτη στα 88 ευρω.Η αντιστοιχη για αλλα καταστηματα ηταν στα 147.Το ρουτερ αναφεροταν λανθασμενα στο site σαν modem-router και τους εστειλα email λεγοντας τους εαν θελουν να το διορθωσουν. Ως εδω ολα καλα.Οταν ομως παρελαβα το ρουτερ μου ειδα πως ηταν το μοντελο με Part # F5D8636au4A και εγραφε πανω modem-router το οποιο ναι μεν συμφωνα με το site κοστιζει 97 ευρω αλλα στην πραγματικοτητα η τιμη του ειναι περι τα 90 και δεν εχει ουτε διπλο σημα (2,4+5.0), ουτε usb δισκο παιρνει, ουτε θα το αγοραζα μιας και δεν ηταν καποια τρελη προσφορα.Eν ολιγοις παρηγγειλα αυτοhttp://www.belkin.com/au/IWCatProductPage.process?Product_Id=508753και πηρα αυτοhttp://www.belkin.com/au/IWCatProductPage.process?Product_Id=474148Στο τηλεφωνο μου ειπανε οτι δε βγαζει η belkin σκετα router και πως καποιο λαθος θα κανω αλλα προφανως οπως βλεπετε δεν ειναι ετσι. Ακομα και στο κουτι μου λεει αλλο κωδικο.Το λαθος το καταλαβα πριν ανοιξω το κουτι τους και περιμενω τωρα να δω τι θα μου πουνε οταν με ξανακαλεσουν.Θα ηθελα να αναγνωρισουν το λαθος τους και να ληξει εδω το θεμα. Αλλωστε ανθρωποι ειμαστε λαθη κανουμε. Εαν ομως μου πουνε "το ιδιο που παρηγγειλες πηρες" ή οτι και καλα το αλλο τελειωσε εγω δεν ξαναγοραζω τιποτα απο εκει..
dunkel_Stern Ιούλιος 6, 2010 #2 Ιούλιος 6, 2010 άντε να δούμε τι κάνουν και αυτοί, άμα είναι από τώρα να ακολουθούν e-shop τεχνικές... άντε για.btw ωραίο rooter
jpavly Ιούλιος 6, 2010 #3 Ιούλιος 6, 2010 Απόδειξη αγοράς δεν έχεις; Κάτι που να λέει ότι εσύ αγόρασες το Χ μοντέλο και πήρες το Ψ?
morfeas-dsl- Ιούλιος 6, 2010 Author #4 Ιούλιος 6, 2010 Η αποδειξη φιλε μου λεει οτι να ναι ! Για την ακριβεια λεει "NTW router WRL belkin N 300". Εγω επρεπε να παρω αυτο και πηρα αυτο
jpavly Ιούλιος 6, 2010 #5 Ιούλιος 6, 2010 Το site λέει κάτι άλλο; Στο email επιβεβαίωσης πχ? Στο ιστορικό των αγορών σου;Σε κάθε περίπτωση, έχεις δικαίωμα να το επιστρέψεις εντός λίγων ημερών επειδή έτσι σου γουστάρει χωρίς να είσαι υποχρεωμένος να δώσεις αιτία, νομίζω εφόσον η συσκευασία είναι άθικτη.
greekfragma Ιούλιος 6, 2010 #6 Ιούλιος 6, 2010 και ανοιγμένο να είναι αν δε λείπει κάτι από τα παρελκόμενα και δεν έχει ταλαιπωρηθεί κάνα καλώδιο, cd , manual κλπ μια χαρά το επιστρέφει. Τα σακουλάκια δε θεωρούνται προιόν.
jeeper Ιούλιος 6, 2010 #7 Ιούλιος 6, 2010 Ρε παιδιά τι ασχολείστε με κάθε νέα αλυσίδα που βγαίνει και πάλι διαλαλει οτι εχει τις χαμηλότερες τιμές.Όλοι ίδιοι είναι στους ιδιους ανήκουν με άλλο ονομα.:hang2:τοσα χρόνια τα ίδια και τα ίδια. germanos,multirama,public,get it now,e-shop, get it never, get it afterΞεκολλάτε λίγο και επιλέξτε mediamarkt, skroutz, eksoteriko ή μικρά μαγαζάκια ελληνικά που έχουν πολύ καλύτερες τιμές....Όλο για προβλήματα γράφετε αλλά όλο στους μεγάλους πάτε.Η ταπεινή μου γνώμη:whistle2:
morfeas-dsl- Ιούλιος 6, 2010 Author #8 Ιούλιος 6, 2010 Το site λέει κάτι άλλο; Στο email επιβεβαίωσης πχ? Στο ιστορικό των αγορών σου;Σε κάθε περίπτωση, έχεις δικαίωμα να το επιστρέψεις εντός λίγων ημερών επειδή έτσι σου γουστάρει χωρίς να είσαι υποχρεωμένος να δώσεις αιτία, νομίζω εφόσον η συσκευασία είναι άθικτη. Στο email επιβεβαιωσης ειναι κανονικα ο κωδικος του προιοντος αλλιως θα το ειχα προσεξει το λαθος τους. Επισης τα 2 προιοντα παροτι διαφορετικα, μοιαζουν παρα πολυ και δεν ηταν δυνατον στο μαγαζι να παρατηρησω τη διαφορα. Φαντασου λεει σε καθε μου αγορα απο εκει να τσεκαρω πρωτα το part number πριν παραλαβω το προιον :happy2::happy2::happy2: Το ξερω οτι μπορω να γινει επιστροφη χρηματων αλλα θα ηθελα να ειναι η υστατη λυση. Εγω το ρουτερακι που παρηγγειλα στην τιμη που πληρωσα θελω ο καημενος :sorry::sorry: ΥΓ. επαναλαμβανω ομως πως λαθη γινονται και δεν τους κραζω ακομα. Θα τους κραξω ΕΑΝ δε μου δοσουν αυτο για το οποιο πληρωσα
jpavly Ιούλιος 6, 2010 #9 Ιούλιος 6, 2010 Στείλε τους το email τότε, μαζί με ένα scan της απόδειξης, καθώς και μία φωτογραφία από το κουτί που να φαίνεται το part number. Το δίκιο και τα δεδομένα με το μέρος σου είναι. Α, και ζήτα να μιλήσεις με κάποιον προϊστάμενο και να στείλεις σε αυτόν email, όχι με την Χ τηλεφωνήτρια.
morfeas-dsl- Ιούλιος 6, 2010 Author #10 Ιούλιος 6, 2010 Καταρχας σε ευχαριστω για το ενδιαφερον Καταδευτερον εστειλα ηδη email που αναφερω το γεγονος ( δε σκαναρα αποδειξη βεβαια , ουτε φωτογραφησα το κουτι ) και που αναφερω τα διαφορετικα part numbers. Περιμενω λοιπον απαντηση και νομιζω ευγενικα θα βρεθει η λυση. Ουτε απειλες, ουτε φωνες, ουτε τιποτα. Αλλωστε καπου θα εχουν καταγεγραμμενο τι εστειλαν
Tsakonas Ιούλιος 6, 2010 #11 Ιούλιος 6, 2010 Μην σου τελειωσει το 10ημερο κοιτα.... και εκτος αυτου αρ 4 παρ 2 ν.2251/1994Σύμβαση από απόσταση είναι άκυρη υπέρ του καταναλωτή, αν, πριν από τη σύναψη της σύμβασης ο καταναλωτής δεν ενημερώθηκε με τα μέσα της χρησιμοποιούμενης τεχνικής επικοινωνίας κατά τρόπο σαφή τηρουμένων των αρχών της καλής πίστης κατά τις εμπορικές συναλλαγές, για τα ακόλουθα ιδίως στοιχεία: α) την ταυτότητα του προμηθευτή, β) τα ουσιώδη χαρακτηριστικά του αγαθού ή της υπηρεσίας,
icy20 Ιούλιος 6, 2010 #12 Ιούλιος 6, 2010 Ρε παιδιά τι ασχολείστε με κάθε νέα αλυσίδα που βγαίνει και πάλι διαλαλει οτι εχει τις χαμηλότερες τιμές.Όλοι ίδιοι είναι στους ιδιους ανήκουν με άλλο ονομα.:hang2:τοσα χρόνια τα ίδια και τα ίδια. germanos,multirama,public,get it now,e-shop, get it never, get it afterΞεκολλάτε λίγο και επιλέξτε mediamarkt, skroutz, eksoteriko ή μικρά μαγαζάκια ελληνικά που έχουν πολύ καλύτερες τιμές....Όλο για προβλήματα γράφετε αλλά όλο στους μεγάλους πάτε.Η ταπεινή μου γνώμη:whistle2:Συμφωνω σε ολα εκτος απο mediamarkt...Τι διαφορετικο εχει απο τις αλλες αλυσιδες?
dpolal Ιούλιος 6, 2010 #13 Ιούλιος 6, 2010 Συμφωνω σε ολα εκτος απο mediamarkt...Τι διαφορετικο εχει απο τις αλλες αλυσιδες?Δίνει πίσω τα χρήματα χωρίς πολλά πολλά...(εννοείτε με πλήρη συσκευασία κλπ, οχι να επιστρέψεις τα μισά)
yanni Ιούλιος 6, 2010 #14 Ιούλιος 6, 2010 Συμφωνω σε ολα εκτος απο mediamarkt...Τι διαφορετικο εχει απο τις αλλες αλυσιδες?Γερμανική φιλοσοφία - όπως ήδη αναφέρθηκε δεν σου πρήζουν το συκώτι. Έχω επιστρέψει UPS Trust και μου έχουν δώσει πιστωτικό στην τιμή αγοράς σε 5' (είχε περάσει καιρός από την αγορά για να δικαιούμαι επιστροφή χρημάτων). Τα ίδια λογικά ισχύουν και για την Saturn μιας και μιλάμε για δύο λογότυπα που ανήκουν στο ίδιο group.
morfeas-dsl- Ιούλιος 6, 2010 Author #15 Ιούλιος 6, 2010 παντως οταν μου ηρθε DOA για δευτερη φορα (γκαντεμης γαρ..) ενα προιον και ζητησα επιστροφη χρηματων , μου τα επεστρεψαν με τη μια
icy20 Ιούλιος 7, 2010 #16 Ιούλιος 7, 2010 Κοιτα πραγματα το mediamarkt Βεβαια δεν νομιζω οτι υπαρχει περιπτωση να παρει κανεις hardware απο το mediamarkt (που δεν ξερω αν εχουν κιολας...)
morfeas-dsl- Ιούλιος 7, 2010 Author #17 Ιούλιος 7, 2010 Απο το πρωι πρωι το router λεει μη διαθεσιμο.. Εμενα ο υπευθυνος απο αθηνα χθες μου ειπε να το παραγγειλω κανονικα απο το site και οταν μου ερθει τους δινω αυτο που πηρα και δεν πληρωνω τιποτα. Αυτο και εκανα απο χθες. Οποτε περιμενω και βλεπω... ΥΓ. ολως τυχαιως το πλαισιο ειχε και τα 2 προιοντα χθες , σημερα δεν εχει κανενα :flag:
dpolal Ιούλιος 7, 2010 #18 Ιούλιος 7, 2010 Κοιτα πραγματα το mediamarkt Βεβαια δεν νομιζω οτι υπαρχει περιπτωση να παρει κανεις hardware απο το mediamarkt (που δεν ξερω αν εχουν κιολας...) Έχω πάρει πολλές φορές χωρίς πρόβλημα με τις επιστροφές τους. Έχουν μπόλικο H/w αλλά όχι τόσο όπως τα πλαίσιο/eshop κλπ, περισσότερο εστιάζουν σε έτοιμες συνθέσεις, πισί, φορητά και περιφερειακά. Αν ξέρεις τί ψάχνεις αξίζει τον κόπο. Σόρρυ για την off topic διαφήμιση... :flag:
morfeas-dsl- Ιούλιος 7, 2010 Author #19 Ιούλιος 7, 2010 Μιας και μιλαμε για getitnow εχουν ενα διαγωνισμο και στους ορους λενε πως εγκυρες ειναι ολες οι συμμετοχες που εγγραφονται στο μαιλ απο...8 ιουλιου 20.101 :happy2::happy2::happy2:http://www.getitnow.gr/summercontestΣε 18.000 χρονια τσαμπα θα τους βγει :hang2: . Ξερουν τι κανουν ! :hang2:
morfeas-dsl- Ιούλιος 9, 2010 Author #20 Ιούλιος 9, 2010 Λοιπον οπως ειπα το ξαναπαρηγγειλα το ρουτερ και ο υπευθυνος επικοινωνησε ξανα με τα κεντρικα. Σαν αποτελεσμα μου...ξαναρθε για δευτερη φορα το ιδιο λαθος προιον... Καταντα αστειο πλεον να μην μπορουν να συνεννοηθουν για ενα τοσο απλο θεμα και να πρεπει να πηγαινοερχομαι εγω στο μαγαζι τους. Το παιδι στο μαγαζι προσπαθησε να βγαλει ακρη ομολογω αλλα δεν... Μου ειπαν οτι θα δουνε τι μπορουν να κανουν διαφορετικα θα γινει επιστροφη χρηματων.. Απο το να τους δινω λεφτα καθε λιγο και μετα απο κανενα μηνα να μου κανουν επιστροφη καλυτερα να τα βαζω σε μια τραπεζα να τοκιζονται κιολας....:dots:
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.