Jump to content



The Witcher 2: Assassins of Kings


HotPeanut

Recommended Posts

Βγήκε το patch 1.2: Community - Patch 1.2 is out! - thewitcher.com

To πέρασα αλλα δεν δοκίμασα ακόμα, δεν πρόλαβα. Το δοκίμασε κανενας? Τελικά τα fixes για screen ratio πουθενά (ακομα). Ελπίζω να το φτιάξουν και αυτό στο επόμενο patch...:T:

Edit: Βρήκα στο inventory Blue Stripes Combat Jacket, Mage's Trousers & Herbalist's Gloves!:) Ωστόσο, ειμαι average 5 frames κάτω απ' ότι πριν.:nothing:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 469
  • Created
  • Last Reply

Καλημέρα.Αυτή η θολούρα-ομίχλη στο παιχνίδι(ειμαι στη flotsam), είναι φυσιολογική? Λες και έχω πολύ μικρό view distance ένα πράγμα.Υπάρχει συνέχεια είτε είναι μέρα είτε νυχτα, βρέχει ή με ήλιο κλπ.Να σημειώσω ότι τα πάντα είναι στο μαξιμουμ από ρυθμίσεις ,πλην ubersambling.Drivers 11.5b hotfix.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.Αυτή η θολούρα-ομίχλη στο παιχνίδι(ειμαι στη flotsam), είναι φυσιολογική? Λες και έχω πολύ μικρό view distance ένα πράγμα.Υπάρχει συνέχεια είτε είναι μέρα είτε νυχτα, βρέχει ή με ήλιο κλπ.Να σημειώσω ότι τα πάντα είναι στο μαξιμουμ από ρυθμίσεις ,πλην ubersambling.Drivers 11.5b hotfix.

Η ομίχλη είναι στυλιστική επιλογή της κάρτας σου. :hehe:

Βγάλε το aa από το control panel. Αν θες aa μόνο μέσα από το game. Φταίει η μηχανή γραφικών γι'αυτό.

Και βάλτε το gamma στο τέρμα στις επιλογές γραφικών. (Αν κρίνω από κάποια screenshot που βλέπω πιο πάνω).

Οι πόντιοι το έβαλαν default πολύ χαμηλά και κόντεψα να χάσω το φως μου. Άσε που αδικούνται πλήρως οι πανέμορφες χρωματικές επιλογές.

Δόκίμασα το 1.1 patch και ενώ υπήρχε μια αισθητή βελτίωση και το frame rate σπανίως πέφτει-λίγο κάτω-από 40, η κίνηση ψιλοσπάει και σε ζαλίζει. Αυτά έχει η δημιουργία καινούργιων μηχανών, δυστυχώς. Πού να τα δεις αυτά σε unreal.

Anyway, αν κρίνουμε από το draw distance το παιχνίδι ακόμα και για την ποιότητα των shaders το θεωρώ βαρύ. Ίσως φταίει το ότι έχω κάρτα μια γενιά πίσω και δεν υπάρχει μέριμνα από την AMD στους drivers.

Τώρα το παιχνίδι σαν gameplay είναι βαριά σκηνοθετημένο θα έλεγα, αλλά σώζεται από την καλό σύστημα μάχης και τα πολλά spells/weapons. Είναι περισσότερο η άψογη υλοποίηση αυτό που σε κερδίζει παρά το game αυτό καθεαυτό. Από τη στιγμή που θα δεχθείς κάποιο quest υπάρχει η αίσθηση gameplay on rails μέχρι να το τελειώσεις. Θα το προχωράω λίγο λίγο μέχρι να βγει το skyrim.

Link to comment
Share on other sites

[...]Αν θες aa μόνο μέσα από το game. Φταίει η μηχανή γραφικών γι'αυτό.

Και βάλτε το gamma στο τέρμα στις επιλογές γραφικών. (Αν κρίνω από κάποια screenshot που βλέπω πιο πάνω).

Οι πόντιοι το έβαλαν default πολύ χαμηλά και κόντεψα να χάσω το φως μου. Άσε που αδικούνται πλήρως οι πανέμορφες χρωματικές επιλογές.

[...]

Anyway, αν κρίνουμε από το draw distance το παιχνίδι ακόμα και για την ποιότητα των shaders το θεωρώ βαρύ. Ίσως φταίει το ότι έχω κάρτα μια γενιά πίσω και δεν υπάρχει μέριμνα από την AMD στους drivers.[...]

Το gamma γιατί τέρμα?(απο in-game ετσι?) Αδικούνται οι σκήνες απο τί? Λόγω χαμηλού gamma?:nothing:

+ το ότι είναι ενα nvidia game. Αν και φταιει και η ATi απ τη μεριά της...:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Τώρα το παιχνίδι σαν gameplay είναι βαριά σκηνοθετημένο θα έλεγα, αλλά σώζεται από την καλό σύστημα μάχης και τα πολλά spells/weapons. Είναι περισσότερο η άψογη υλοποίηση αυτό που σε κερδίζει παρά το game αυτό καθεαυτό. Από τη στιγμή που θα δεχθείς κάποιο quest υπάρχει η αίσθηση gameplay on rails μέχρι να το τελειώσεις. ....

Δυστυχώς...Στο σύνολο τους τα παιχνίδια του έιδους πια είναι γραμμένα λες και απευθύνονται σε παιδάκια νηπιακής ηλικίας.

Quest: Που είναι το κλειδί; Στο ντουλάπι ή κάτω από το χαλί;;;;

Hint παιχνιδιού: Μηπως να ΜΗΝ ΕΨΑΧΝΕΣ μέσα στο ντουλάπι;;;; ;)

Reward: Excellent achivement! Quest completed. :fist:

Αλλά και πάλι σου λένε οι εταιρίες: "γιατί να κουραστούμε ώστε να αφήσουμε πιο ελεύθερο το πεδίο επιλογών του παίχτη; Αφού και χωρίς βοήθεια σε 5 λεπτά θα ανοίξει τον Πατάκη...(google) και θα "βρει" τον τρόπο."

Οι εποχές που σπάζοκεφαλιάμε με ένα χαρτί millimeter και ένα μολύβι, για το τι ενοοεί το Magic Mouth στο 2ο επίπεδο του Mangar's Tower ή τι διάολο έχω ξεχάσει και δεν εμφανίζεται η έξοδος στο Dungeon master,δυστυχώς έχουν περάσει..... Στα πολύ δύσκολα θυμάμαι που στέλναμε γράμμα στον Τσουρινάκη να μας βοηθήσει...

RPGs λέει μετά....:getlost:

Link to comment
Share on other sites

Έχετε δίκιο. Πραγματικά με εκνευρίζει να μου δείχνει στο χάρτη που πρέπει να πάω! Δεν θα ξεχάσω ποτέ το Morrowind που σου έλεγε να πάς κάπου βόρεια από την πρωτεύουσα και έψαχνα μέρες για να βρω την σπηλιά. Σπαστικό αλλά και πολύ διασκεδαστικό!

Επίσης θα ήθελα να επέτρεπε να βάλεις σημάδια πάνω στο χάρτη καθώς και να σημειώνεις πάνω σε αυτόν.

Μακάρι το Skyrim να πάρει στοιχεία από το Witcher.

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν βγάζει σε όλες τις αποστολές βελάκι και σου λέει που να πας, κάποιες είναι μετέωρες, καμιά σχέση με το oblivion πχ. Άμα δεν θέλετε να ακολουθήσετε το βελάκι στις αποστολές που το έχει, αλλάξτε αποστολή να μην φαίνεται και βρείτε μόνοι σας το δρόμο, λύσεις υπάρχουν αμα θες. Το journal του TW2 είναι απο τα καλύτερα που έχουν παρουσιαστεί. Εγκυκλοπαίδεια κανονική.

Διασκεδαστικό δεν ήταν καθόλου στο morrowind, κουραστικό ήταν μιας και το journal ήταν ανύπαρκτο και έπρεπε να σημειώνεις μόνο σου, μη λέμε οτι θέλουμε. Και όταν είχε πρωτοκυκλοφορήσει το morrowind δεν είχε καν journal, με patch αργότερα κάτι κάνανε αλλά και πάλι ήταν διακοσμητικό και τελείως άχρηστο. Αλλά αυτή είναι μια άλλη ιστορία.

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν βγάζει σε όλες τις αποστολές βελάκι και σου λέει που να πας, κάποιες είναι μετέωρες, καμιά σχέση με το oblivion πχ. Άμα δεν θέλετε να ακολουθήσετε το βελάκι στις αποστολές που το έχει, αλλάξτε αποστολή να μην φαίνεται και βρείτε μόνοι σας το δρόμο, λύσεις υπάρχουν αμα θες. Το journal του TW2 είναι απο τα καλύτερα που έχουν παρουσιαστεί. Εγκυκλοπαίδεια κανονική.

Διασκεδαστικό δεν ήταν καθόλου στο morrowind, κουραστικό ήταν μιας και το journal ήταν ανύπαρκτο και έπρεπε να σημειώνεις μόνο σου, μη λέμε οτι θέλουμε. Και όταν είχε πρωτοκυκλοφορήσει το morrowind δεν είχε καν journal, με patch αργότερα κάτι κάνανε αλλά και πάλι ήταν διακοσμητικό και τελείως άχρηστο. Αλλά αυτή είναι μια άλλη ιστορία.

Καθόλου δεν με ενοχλεί να γράφω. Στο Morrowind είχα γεμίσει σελίδες και σελίδες...

Link to comment
Share on other sites

Στα πολύ δύσκολα θυμάμαι που στέλναμε γράμμα στον Τσουρινάκη να μας βοηθήσει...

RPGs λέει μετά....:getlost:

Τσουρινάκη! Τι ειπες τωρα! Καρα-οφτόπικ αλλα μελαγχολησα!

Τον προλαβα αν και ειμαι απο τους νεους σε γνωστο περιοδικο οταν το ιντερνετ ηταν νεαρο!

Στο θεμα ευκολιας τωρα, μιας και ολο και νεοτεροι ασχολουνται με τα παιχνιδια και πρεπει και αυτοι να μπορουν να τερματισουν το παιχνιδι,

ε και οι εταιρειες κοιτανε το κερδος....δυστυχως η ευτυχως;; ...

Link to comment
Share on other sites

Αλλά και πάλι σου λένε οι εταιρίες: "γιατί να κουραστούμε ώστε να αφήσουμε πιο ελεύθερο το πεδίο επιλογών του παίχτη; Αφού και χωρίς βοήθεια σε 5 λεπτά θα ανοίξει τον Πατάκη...(google) και θα "βρει" τον τρόπο."

Οι εποχές που σπάζοκεφαλιάμε με ένα χαρτί millimeter και ένα μολύβι, για το τι ενοοεί το Magic Mouth στο 2ο επίπεδο του Mangar's Tower ή τι διάολο έχω ξεχάσει και δεν εμφανίζεται η έξοδος στο Dungeon master,δυστυχώς έχουν περάσει..... Στα πολύ δύσκολα θυμάμαι που στέλναμε γράμμα στον Τσουρινάκη να μας βοηθήσει...

RPGs λέει μετά....:getlost:

Η συνταγή του ιδανικού rpg είναι ο συνδυασμός fps, adventure και open world με non-scripted AI.

Το πρώτο το συνταντάς στο borderlands, το δεύτερο στο Call of Cthulu και το τρίτο-σε καλό επίπεδο-στο Far Cry 2.

Το τελευταίο είναι πολύ σημαντικό. Οι npc πρέπει να έχουν αυτόνομο σύστημα αντίληψης και να συμπεριφέρονται "αυθόρμητα", χωρίς trigger events του στυλ, πέρασες την τάδε πόρτα-->attack. Πρέπει μετά να μπουν στοιχειώδεις αλγόριθμοι νευρωνικών δικτύων ή και γενετικοί που να επιτρέπουν στον υπολογιστή να πειραματίζεται απέναντι στον άνθρωπο παίκτη, αλλάζοντας κάποιες παραμέτρους. Δεν είναι επιστημονική φαντασία. Το έχουν δοκιμάσει σε πολλά πανεπιστήμια και γίνεται σε κάποιο βαθμό. Αν το καταφέρεις αυτό, η εμπειρία θα είναι κάθε φορά διαφορετική. Θα έχεις την ψευδαίσθηση του "ζωντανού" κόσμου, όπως συμβαίνει με τα επιτραπέζια rpg.

Είναι απαράδεκτο να βλέπεις στο borderlands τους εχθρούς να μην προσπαθούν καν να σε πλαγιοκοπήσουν. Ή στο witcher μέσα σε ένα χαοτικό δάσος να υπάρχει παραδόξως μόνο ένας δύο δρόμοι που να μπορείς να ακολουθήσεις για να φτάσεις σε ένα συγκεκριμένο σημείο, γιατί ο developer επέλεξε να σκηνοθετήσει όλες τις μάχες μέχρι να φτάσεις εκεί.

@apostolis

Το default gamma είναι θεοσκότεινο και αν ανεβάσεις την φωτεινότητα οι χαρακτήρες φαίνονται σαν να έχουν καταπιεί πορτατίφ. Εντελώς αφύσικο hdr. Δοκίμασε να βάλεις το gamma σε 7-10 και θα καταλάβεις.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.