Jump to content



The Witcher 2: Assassins of Kings


HotPeanut

Recommended Posts

Διαβάζω τόση ώρα ότι έχετε γράψει, και καλά τα λέτε.

Αλλά,

Κρατήστε ένα επίπεδο στην κουβέντα, και αποφεύγετε τους χαρακτηρισμούς και τις προσωπικές επιθέσεις για να αποφύγουμε τις κάρτες.

Ο καθείς έχει δικαίωμα στην άποψη του, και έχει και το δικαίωμα να την εκφράζει όσο το κάνει πολιτισμένα και κόσμια.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 469
  • Created
  • Last Reply

Απλά να πω και εγώ ότι είχα απογοητευθεί εντελώς από τον πρόλογο, τελείως scripted και δεν είχες την αίσθηση ότι έπαιζες rpg. Όλα άλλαξαν από το act 1 και μετά.

Δώστε του λίγο χρόνο, είναι διαμάντι!

Link to comment
Share on other sites

Ρε καθιστε παιξτε και αφηστε τα χαζα post, πιο πολυ τρωγεστε παρα παιζετε! Ελεος:tomato: Καλες ειναι και οι αποψεις αλλα σιγα να μην κατσω να πεισω καποιον αν εχει καλα textures το παιχνιδι η οχι, και αν τα περιοδικα προωθουν η οχι! Δοκιμαζω και αν δε μου αρεσει unistall και end of story τι κλαιγεστε μερικοι?

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω βάλει βέβαια το patch ακόμα. Εσύ λες ουσιαστικά για 62% βελτίωση όταν ο δημιουργός μιλάει για 5 έως 30% πάνω. Πώς γίνεται αυτό; Ακόμα και με το τελευταίο hotfix βλέπω 20άρια νούμερα. Χωρίς ubersampling, cinematic dof και vsync(5850 oced).

Αχμ, παιζω σε 1280x1024 ειπαμε ομως? Οριστε.. εφοσων χρειαζονται διαπιστευτηρια..

http://img690.imageshack.us/img690/4931/witcher2201106011628000.jpg

Οσων αφορα την Unreal παντως, μπορω να πω οτι εχει ομορφα γραφικα ναι - και αν και ειμαι χρονια οπαδος της UE απο τα γεννοφασκια της, μπορω ο ιδιος να πω οτι δεν την θεωρω τελεια - παρ ολες τις πραγματικα παναλαφρες απαιτησεις.. Γιατι? Γιατι οταν βλεπεις μια εικονα και κινηση σε ενα παιχνιδι, επεξεργαστεις στο μυαλλο σου την ατμοσφαιρα, τα χρωματα και γενικα ολο το πακετο - αμεσως θα πεις: "ρε 'συ αυτο μοιαζει/τρεχει με unreal engine".

Βεβαια οσο περναει ο καιρος εχουμε οντως εξαλειψη ειδικων χαρακτιριστικων των μηχανων, και περισοτερη ταση προς τον φωτορεαλισμο..

Οσων αφορα τα υπολοιπα που διαβασα στο thread, και χωρις να παιρνω απαραιτητα θεση το μονο που πιστευω ειναι οτι απο προγραμματιστικης αποψης το παιχνιδι εχει κανει καινοτομιες σιγουρα.. Γινεται τοσο λογος για την δουλεια και για την πολυπλοκοτητα των επιλογων και των σεναριων που εχει πεσει.. Οσο και του ιδιου του κωδικα.. Σε οσους λενε οτι ειναι βαρυ, εγω απανταω πως βγαζει καλυτερα γραφικα απο Crysis 1 & Warhead και μαλιστα παιζει με παραπανω fps στο ιδιο υλικο, με αυτο ως γνωμονα, ειναι ενα βημα μπροστα.. Τωρα τα περι global illumination, physx, raytracing και δε ξερω εγω τι αλλη τεχνολογια ειναι μανικι για να μπει μεσα σε τιτλο - εχω πολυ απλα να πω οτι πολυ το ψιριζουμε το ζητημα ρε Χαραλαμπε.. Εχετε ξεφυγει απο την εννοια κατα τη γνωμη μου οχι μονο του κωδικα αλλα και των παιχνιδιων ως συνολο (και αυτο το λεω για ολους, οσους πιανουν τα παιχνιδια απο τα γραφικα ή συγκρινουν κονσολες). Αφ ενως ο κωδικας δεν ειναι καινοτομος μονο και μονο οταν θα μπορει να δωσει καλυτερη, μεγαλυτερη και ευκρινεστερη εικονα σε μεγαλυτερο refresh rate.. Καινοτομος ειναι και ο κωδικας ο οποιος θα εξαλειφει τα loading screens, επειδη θα χρησιμοποιει ενα CPU thread (που μεχρι προτεινως, για τους quad-core users καθοταν και το ξυνε) για να φορτωνει/επεξεργαζετε πραγμα στο background.. Εφ εταιρου τα παιχνιδια ειναι παιχνιδια, ΔΕΝ προοριζονται για εκθεση αρχιτεκτονικης ή για διεθνη διαγωνισμο γραφικων.. Προοριζονται για ψυχαγωγια, και ο βασικος τους στοχος ειναι να κερδισουν τον παιχτη κανοντας τον να θελει να παιξει το εκαστωτε παιχνιδι, οχι απλως να το τερματησει και να το βαλει στο ραφι μετα..

Ειναι δυστυχες το γεγωνος οτι πλεον εχουμε περασει στην θεση που το πρωτο πραγμα που θα κρινουμε σε ενα παιχνιδι ειναι τα γραφικα του και ποσα fps θα βγαζει σε σχεση με το υλικο μας, απο τη στιγμη που θα επρεπε να το κρινουμε με βαση της ποσης ψυχαγωγιας και χαρας προκαλει το playthrough στον παιχτη..

Εν τελει, να προσθεσω οτι εφοσων τα βασικα κριτιρια ενως παιχνιδιου απο αποψη απαιτησεων υλικου εχουν επιτευχθει (να μπορει να παιξει καποιος το παιχνιδι ανθρωπινα, χωρις να χρειαζετε μηχανημα τερας, αλλα και με μετριο ή ισως και entry-level υλικο), δεν τον νοιαζει τον παιχτη εαν στο παιχνιδι σου εκανες sort τα αντικειμενα στο inventory με πολυπλοκοτητα O(n*logn) ή O(log2n), ομοιως και για τα φωτορυθμικα.. Γιατι οπως προειπα, σκοπος του ειναι να λαβει ευχαριστηση εναντι της ωρας που διαθεσε, οχι να ψαξει αν οι σκιες βγαινουν τετραγωνισμενες και κατα ποσο..

Οπως εχει μαλιασει η γλωσσα μου να κανω quote τον Chosen: "Αντε μπας και δουμε ποτε θα καταλαβουν οτι το gameplay φερνει την επιτυχια και οχι το ρεαλιστικο πλατσουρισμα στο νερο."

Επισης, δεν θεωρω οτι ο καθενας εχει υποχρεωση να ειναι ικανοποιημενος με τον καθε τιτλο.. Αλλοι συμπαθουν ορισμενα παιχνιδια περισσοτερο, αλλοι λιγοτερο.. Προσωπικα, το γεγονως οτι βρηκα το παιχνιδι ψυχαγωγικο και καλο - δε σημαινει οτι κι εγω ο ιδιος ειμαι απολυτα ικανοποιημενος, πως δεν με ξενισαν με διαφορα πραγματα ή οτι δεν θα αλλαζα κατι απο αυτα.. Ο καθενας εχει την δικη του αποψη και τα δικα του κριτιρια.. Οπως σε μενα μπορει να αρεσει περισοτερο το συστημα μαχης του Witcher 2, σε αλλους μπορει να αρεσει περισοτερο του 1.. Σε μερικους μπορει να αρεσει το νεο συστημα για το inventory, εγω μπορει να βρησκω το inventory-λιστα δυσχρηστο και αχανες οταν γεμιζει.. Δεν ειναι οτι εγω ζω σε αλλο κοσμο, λεγοντας τα παραπανω.. Just a clarification..

Οσων αφορα το prologue παντως, καλα κανει και ειναι scripted - γιατι ιδη, (ακομη και για μενα, πηγαινοντας απο το Witcher 1 στο 2) ηταν πολλες οι πληροφοριες που πρεπει ενας παιχτης να ξερει οτι αλλαξανε (ή αν το πιανει πρωτη φορα να μαθει γενικα), και βαζοντας του εξτρα πληροφοριες ταυτοχρωνα με το να τον βαζεις κατευθιαν στα βαθεια μπορει να τον φρικαρει - ιδιως αν θελει και το πασο του για να επεξεργαστει την κατασταση.. (δε δινουμε διαγωνισμα με χρονο, παιχνιδι παιζουμε εξ αλλου)

Τελος, και προσωπικη αντιληψη, θελω να δω οσους κυρισουν για τα γραφικα - πως ακριβως θα νιωσουν οταν το diablo 3 κανει παταγο, παρολο που κριθηκε για τα γραφικα του..

Διευκρινιζω οτι δεν απευθηνομαι προσωπικα σε κανεναν με τα παραπανω, απλως παρατηρω τις παραταξεις και τις συζητησεις, και αφηνω τα σχολια μου επ αυτων..

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχω παιξει ακομα το συγκεκριμενο game, αλλα αυτα που ακουω δεν μου αρεσουν γιατι ειμαι απο τους πολέμιους του ASSASIN MOUFA : ΓΙΑ ΦOΛES ΣΤΟ BROTHERHOOD....

Ιουλιο που επιστρεφω στην Γκατζολία, θα το βαλω να το δω.... και να σας πω!

Link to comment
Share on other sites

Το γεγονός ότι το prologue όντως θυμίζει λίγο Assasins Creed μόνο και μόνο όμως για να "εισάγει" τους "αμύητους" και τους "κονσολάδες" σε συνδυασμό με το ότι το Assasins Creed όντως ήταν μια ρηχή πατάτα με ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ graphics, δικαιολογεί την αντίδραση σου, και εγώ αν δεν είχα παίξει το πρώτο Witcher ίσως στην αρχή να έλεγα τα ίδια, αλλά επειδή είχα λίγη υπομονή παραπάνω πέρασα το prologue και βρέθηκα στα γνωστά λημέρια του Witcher, δηλαδή RPG ΜΕ @@, ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ, ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΚΑΙ ΜΑΓΕΙΑ, κυριολεκτικά και μεταφορικά!! Οπότε μην αφήνεις το κατάπτυστο Assasins Creed και την αηδία της επανάληψης να σε επηρεάσει, το Witcher είναι RPG, παίξε το πρώτο άν θές και μετά βάλε το 2, θα γουστάρεις ακόμα πιο πολύ.

Τώρα συνεννοούμαστε. Θα το προχωρήσω λίγο και θα δω το πλήρες πακέτο.

Αλήθεια ένα κολληματάκι με το πλήκτρο e(αυτό της άμυνας) είναι bug, ή συμβαίνει κάτι άλλο;

Link to comment
Share on other sites

Τώρα συνεννοούμαστε. Θα το προχωρήσω λίγο και θα δω το πλήρες πακέτο.

Αλήθεια ένα κολληματάκι με το πλήκτρο e(αυτό της άμυνας) είναι bug, ή συμβαίνει κάτι άλλο;

Με την άμυνα εξαντλείται η vigor και ιδίως στην αρχή του παιχνιδιού αυτή είναι μικρη,οπότε όταν πλέον μηδενίσει πολύ απλά ο geralt δεν έχει "κουράγιο" να αμυνθεί.Αυτό τέλος πάντων έχω συμπεράνει εγώ (αν ρωτάς αυτό ή μήπως δε κατάλαβα κιόλας)

Link to comment
Share on other sites

Με την άμυνα εξαντλείται η vigor και ιδίως στην αρχή του παιχνιδιού αυτή είναι μικρη,οπότε όταν πλέον μηδενίσει πολύ απλά ο geralt δεν έχει "κουράγιο" να αμυνθεί.Αυτό τέλος πάντων έχω συμπεράνει εγώ (αν ρωτάς αυτό ή μήπως δε κατάλαβα κιόλας)

Και εγώ έτσι το κατάλαβα αυτό με την άμυνα. Αν κάποιος έχει παραπάνω γνώσεις ας μας διαφωτίσει...

Link to comment
Share on other sites

Αποτι βλεπω το παιχνιδι ειναι γραμμενο σε 16:9 ..Υπαρχει καμια πιθανοτητα να βγουν τα borders με το patch για εμας που εχουμε 16:10 οθονες?

4:3 και 16:10 αναλύσεις έχουν πρόβλημα, με το επόμενο patch 1.2 μέσα στον Ιούνιο είπανε θα τα διορθώσουν.

Βάλτε τους καινούργιους drivers!

GeForce 275.33 Driver

Performance

  • The Release 275 beta driver v275.27 can cause significant performance drop in The Witcher 2. This issue has been resolved in v275.33 drivers.

Link to comment
Share on other sites

για τους αποπάνω, αντιγράφω από το manual: You block by pressing the E key. Vigor points are

necessary to block.

πολύ μου αρέσει το παιχνίδι τούτο. αλλά θέλω να του τα σούρω λίγο. εχουμε και λεμε

το hard δεν ειναι hard. τη βγάζεις μια χαρα με 1 spell (quen), ξύλο και κωλοτούμπες. Ούτε potions, ουτε λάδια, ουτε παγίδες, ούτε τιποτα. Μάλλον θα πρεπει να ανεβασω δυσκολια

Το inventory ειναι χαώδες. Δεν μπορεις να δεις ολοκληρο το ονομα των αντικειμένων της λίστας, αλλά πρεπει να κάνεις κλικ. Για να δεις την περιγραφή τους πρεπει να περιμένεις να σκρολαρει το αργό κειμενάκι απο μονο του. Συνταγές potion, διαγράμματα βομβών, παγίδων και ελαίων, ειναι πεταμένα χυμα και τσουβαλάτα.

Οι εμποροι ειναι επισης δυσχρηστοι. Δεν μπορεις να δεις τι αντικειμενο εχεις πανω σου όταν αγοράζεις. Η αλλαγή μαγαζί - κατασκευή γίνεται μέσα από διάλογο, αργά και εκνευριστικά. αν θες να σου κατασκευασουν κάτι πρεπει να μπαινεις μαγαζί, βγαινεις μαγαζί, μπαινεις κατασκευή, βγαινεις κατασκευή επειδή σου λείπει 1 καρφάκι, μπαίνεις μαγαζί, παιρνεις καρφί, βγαίνεις μαγαζί, μπαίνεις κατασκευή, βαράς το κεφάλι σου επειδή ήθελες ασημενιο και οχι σιδερενιο καρφάκι, κ.ο.κ.

Μπορούσε, προφανώς, να αλλάζει inventory, μαγαζι και κατασκευή με κλικ απο την ίδια οθόνη, να έχει auto-buy τα αναγκαια για την κατασκευή που θες κλπ

είμαι πολύ παράξενος που το θέλω πιο ευχρηστο το παιχνίδι;

Link to comment
Share on other sites

για τους αποπάνω, αντιγράφω από το manual: You block by pressing the E key. Vigor points are

necessary to block.

πολύ μου αρέσει το παιχνίδι τούτο. αλλά θέλω να του τα σούρω λίγο. εχουμε και λεμε

το hard δεν ειναι hard. τη βγάζεις μια χαρα με 1 spell (quen), ξύλο και κωλοτούμπες. Ούτε potions, ουτε λάδια, ουτε παγίδες, ούτε τιποτα. Μάλλον θα πρεπει να ανεβασω δυσκολια

Το inventory ειναι χαώδες. Δεν μπορεις να δεις ολοκληρο το ονομα των αντικειμένων της λίστας, αλλά πρεπει να κάνεις κλικ. Για να δεις την περιγραφή τους πρεπει να περιμένεις να σκρολαρει το αργό κειμενάκι απο μονο του. Συνταγές potion, διαγράμματα βομβών, παγίδων και ελαίων, ειναι πεταμένα χυμα και τσουβαλάτα.

Οι εμποροι ειναι επισης δυσχρηστοι. Δεν μπορεις να δεις τι αντικειμενο εχεις πανω σου όταν αγοράζεις. Η αλλαγή μαγαζί - κατασκευή γίνεται μέσα από διάλογο, αργά και εκνευριστικά. αν θες να σου κατασκευασουν κάτι πρεπει να μπαινεις μαγαζί, βγαινεις μαγαζί, μπαινεις κατασκευή, βγαινεις κατασκευή επειδή σου λείπει 1 καρφάκι, μπαίνεις μαγαζί, παιρνεις καρφί, βγαίνεις μαγαζί, μπαίνεις κατασκευή, βαράς το κεφάλι σου επειδή ήθελες ασημενιο και οχι σιδερενιο καρφάκι, κ.ο.κ.

Μπορούσε, προφανώς, να αλλάζει inventory, μαγαζι και κατασκευή με κλικ απο την ίδια οθόνη, να έχει auto-buy τα αναγκαια για την κατασκευή που θες κλπ

είμαι πολύ παράξενος που το θέλω πιο ευχρηστο το παιχνίδι;

Σωστός είσαι, και μένα με "κουράζουν'" αυτά, θέλω πρακτικότητα σε όλες αυτές τις διαδικασίες.Λέτε με το patchακι το νέο να αλλάξει κάτι απ αυτά?

Link to comment
Share on other sites

Oι δημιουργοί του The Witcher 2: Assassins of Kings, ανακοίνωσαν ότι ο τίτλος πούλησε 400.000 αντίτυπα κατά την πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας. Το νούμερο είναι εξαιρετικά υψηλό δεδομένης της πειρατείας που ταλανίζει το χώρο των PCs.

Οι δημιουργοί ευχαρίστησαν όλους τους gamers που τους εμπιστεύτηκαν και υπόσχονται συνεχή υποστήριξη για τον τίτλο. Επίσης, ανακοίνωσαν πως αύριο (4/6) κυκλοφορεί και το 1.2 patch το οποίο εκτός από τα προβλήματα που διορθώνει, κάνει διαθέσιμα τα DLCs που περιλάμβαναν η συλλεκτική και η Premium έκδοση.

Επιπροσθέτως οι παίκτες θα μπορούν να επιλέξουν και κόμμωση για τον Gerald, κάτι που έλειπε από τον τίτλο. Τέλος, από σήμερα και για όσο διαρκεί η E3, ο τίτλος θα διανέμεται με έκπτωση στις online υπηρεσίες (Steam, GoG.com κλπ).

:worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship:

[ame]http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-the-witcher/714516[/ame] ανακοινώθηκε και για xbox360.

Patch 1.2

New DLC!

"Barbers and Coiffeuses"

Some traders also provide barbershop services. For a small fee, Geralt can get them to change his hairstyle. Search notice boards for information about barbers and coiffeuses offering services of this nature in a given location. In Flotsam, in Chapter 1 of the game, these services are available from the antique book dealer Einar Gausel. In Chapter 2, look either for Sambor in Henselt’s Camp or for Felicia Cori in Vergen. This apprentice sorceress also provides hairstyling services in Loc Muinne, in Chapter 3 of the game.

Patch 1.2 Corrections/Amendments (June 3, 2011)

  1. All previously released DLC packages are installed with Patch 1.2:
    • "Blue Stripes Combat Jacket"
    • Ultimate Alchemist's Outfit"
    • Ultimate Mage's Outfit"
    • "Ultimate Swordsman's Outfit"
    • "Finisher Pack"
    • "Mysterious Merchant"
    • "Troll Trouble"

[*] Patch 1.2 adds a new free DLC package titled “Barbers and Coiffeuses.” To take advantage of barbershop and hairstyling services, look for Einar Gausel in Chapter 1 of the game, Sambor in Henselt’s Camp in Chapter 2, Felicia Cori in Chapter 2 if you travel to Vergen, and Felicia Cori once again in Chapter 3.

[*]Game saves are now compressed automatically, lowering the amount of disk space they utilize.

[*]An option has been added to the game menu allowing game saves to be deleted. To delete a game save, highlight the relevant item and press the ‘Delete’ key.

[*]The game menu now loads at a markedly accelerated pace.

[*]The game now supports Logitech G35 headphones and other USB headsets with on-board sound cards.

[*]A number of fixes have been added to the key binding functionality (actions can now be mapped to number pad and cursor/arrow keys).

[*]Analog sticks on gamepads now work correctly in the GUI panels.

[*]A number of game balance fixes have been introduced in the Prologue.

[*]Lock on targets is not lost when the distance to targets increases.

[*]A number of fixes have been made in blocking functionality during combat. Also, player character responsiveness in combat has been improved, and Geralt can attack more than one target during normal combat.

[*]A number of corrections have been made in the statistics displayed in item diagrams in the Crafting panel.

[*]The Witcher 1 saves are now imported correctly.

[*]An auto–save has been added before the fight against the draug.

[*]Flare bomb duration is now 2 (two) minutes.

[*]Issue involving the equipping of bombs (or other items) even if they were not present in the character Inventory has been fixed.

[*]Islamic–themed and similar textures have been deleted and/or replaced.

[*]A number of fixes have been made in game dialogues.

[*]Issue that blocked advancement to the next level at the start of Chapter 3 has been fixed.

[*]Issue involving the occurrence of T-poses upon the destruction of nekker nests has been corrected.

[*]Guards can no longer block Geralt when he is on a ladder.

[*]Knives no longer affect friendly NPCs.

[*]Bug related to using some containers has been fixed.

[*]Ostmurk (an ingredient required to complete a quest) can no longer be sold.

[*]Ingredients required to complete the “Melitele's Heart” quest have been added to the game.

[*]A fix has been introduced in the “Troll Trouble” quest whereby the she–troll’s head can be won in a game of dice poker.

[*]The Ghost of the Banner can no longer be killed by wraiths.

[*]Issue involving the Operator being neutral and thus susceptible to being killed before any conversation occurs has been fixed.

[*]A number of fixes have been introduced to prevent selected NPCs from being blocked (king in siege tower, knights when destroying a gate in the Prologue, etc.).

[*]The “Three Sisters” quest has been fixed so that the door does not remain locked forever once the quest has been completed.

[*]A number of progression breaks have been fixed, including instances of blocked meditation, inability to save game, and blocked combat after use of static cameras (e.g. game could not be saved after completion of the “Indecent Proposal” quest).

[*]The progression break during the fight against the dragon in Chapter 3 (exploration not working properly) has been fixed.

[*]The progression break during the fight against Dethmold (whereby he sometimes remained behind his barrier, doing nothing) has been fixed.

[*]The progression break (black screen) in the "Little Shop of Dreams" quest has been fixed.

[*]The progression break following failure to complete the ritual with Anezka has been fixed.

[*]The progression break during the dialogue on the beach in the “Hung Over” quest has been fixed.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά μας δουλεύει η nvidia? με τους τελευταίους 275.33 WHQL πάει χειρότερα το παιχνίδι αντι να βελτιωθεί, το παρατήρησε κανείς?:getlost:

Same here. Δεν πρόλαβα να μετρήσω αλλά stadar έπεσα 4-5 καρέ.

Link to comment
Share on other sites

Φοβεροί οι developers!:clap:

Όπως είπε ο zenor, άμα όλοι δούλευαν έτσι η πειρατεία δεν θα υπήρχε και τα παιχνίδια θα είχαν ποιο λογικές τιμές(βλέπε 40€ η premium edition;)).

All previously released DLC packages are installed with Patch 1.2:

  • "Blue Stripes Combat Jacket"
  • Ultimate Alchemist's Outfit"
  • Ultimate Mage's Outfit"
  • "Ultimate Swordsman's Outfit"
  • "Finisher Pack"
  • "Mysterious Merchant"
  • "Troll Trouble"

Αυτά τα items (εκτός απ' τα quest:p) θα είναι διαθέσιμα για αγορα απο κάποιον merchant η θα τα βρίσκουμε? Η επειδή ειναι dlc θα μας τα δίνει έτσι?:nothing: Ξέρουμε κάτι??

Ωστόσο δεν βλέπω κάτι για screen ratio. Εγώ παίζω σε 1680x1050 (16:10) και βλέπω μαύρες (μικρές, αλλαααα) μπάρες πάνω κάτω...

Link to comment
Share on other sites

Λογικά θα βρίσκουμε τα diagrams και θα τα φτιάχνουμε apostolis159.

Βάζω ένα απόσπασμα απο συνέντευξη του John Mamais, executive producer για να δειτε τη φιλοσοφία της cd projekt red απο το IGN.

IGN: Ο αρχικός σας στόχος ήταν να κυκλοφορήσετε την έκδοση της κονσόλας την ίδια χρονική στιγμή με τον έκδοση για το pc?, ή απο πριν σχεδιάζατε να ηγηθείτε με την pc έκδοση και να φέρετε την έκδοση για τις κονσόλες αργότερα?

John Mamais: Το πρώτο Witcher ήταν αποκλειστικά για PC, και μια τεράστια κοινότητα απο παίχτες που χτίστηκαν γύρο του. Θέλαμε να μείνουμε πιστοί σε αυτούς τους οπαδούς και να μην τους απογοητεύσουμε. Το Pc έχει βέβαια πλεονεκτήματα τα οποία χρησιμοποιήσαμε στη διαδικασία ανάπτυξης. Όπως πολύ καλά ξέρουμε όλοι μας, οι κυκλοφορίες παιχνιδιών σε πολλές πλατφόρμες σύγχρονος τείνουν να μεταχειρίζονται το PC σαν port απο ένα κύριο σχεδιασμό του παιχνιδιού στην κονσόλα. Αυτό επηρεάζει την ποιότητα των γραφικών τρομερά, και αρκετές φορές ακόμα και το gameplay

Ο σκοπός μας ήταν να κρατήσουμε τις ιδιαιτερότητες που έχει η έκδοση για pc και να εκμεταλλευτούμε το πιο προηγμένο hardware, το οποίο για να είμαστε ειλικρινείς έχει αφήσει τις υπάρχουσες γενεές των κονσολών πολύ πίσω. Την ίδια φιλοσοφία έχει και ο γενικός διευθυντής της DICE's Karl Magnus Troedsson για το Battlefield 3. Αυτή τη στιγμή το παιχνίδι μας μπορεί αποδοτικά να χρησιμοποιήσει όλη την δύναμη που μπορεί να ονειρευτεί κάποιος σε καινούργιες CPUs, GPUs,κτλ. Αυτό είναι εκπληκτικό για τους παίχτες που αγαπάνε να αναβαθμίζουν το σύστημα τους και θέλουν να βλέπουν τους κόσμους στα παιχνίδια να βρίσκονται όσο πιο κοντά γίνεται στην πραγματικότητα.

Αποφασίσαμε να κυκλοφορήσουμε την έκδοση για το 360 μετά την έκδοση για το PC επειδή δεν είμαστε σίγουροι οτι θα μπορούσαμε συγχρόνως να προχωρήσουμε με την ίδια αφοσίωση και στις δύο πλατφόρμες. Και ο συμβιβασμός ήταν ξεκάθαρα εκτός θέματος αφού θα επηρέαζε την ποιότητα και στα δύο. Έτσι αποφασίσαμε να τραβήξουμε τον δικό μας τρόπο για τον οποίο η εταιρεία μας είναι πολύ καλά πλέον γνωστή. Πρώτα αφοσιωθήκαμε στο να κάνουμε το καλύτερο δυνατό παιχνίδι στο PC, και τώρα κάνουμε το ίδiο για το xbox.

Επίσης αποφασίσαμε να μην σπεύσουμε την διαδικασία, έτσι ώστε να πάρει τον χρόνο μας για να είμαστε σίγουροι οτι θα παραδώσουμε ένα άμεμπτο προϊόν. Νομίζω οτι πολλοί απο μας έχουμε μπουχτίσει απο τα ports που βγαίνουν βιαστικά μεταξύ διαφορετικών πλατφορμών, πραγματικά δεν θέλουμε να ακολουθήσουμε αυτη την οδό.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.