Jump to content



Απαραδεκτο service Samsung


Dant3

Recommended Posts

στο ΙΝΚΑ τι ακριβώς θα γράψεις?

θα παω να τους πω ολο το περιστατικο και θα δω αν μπορει να γινει κατι...

οντως θεμα εταιρειας ειναι για αυτο μαλλον και ο αλλος μου ειπε οτι ειναι δυσκολο εως απιθανο να κανουν αντικατασταση.

Link to comment
Share on other sites

Το κινητο επιτελους το πηρα πληρως λειτουργικο...το πηγα σε ενα service που μου ειπε αυτος στη samsung την παρασκευη.τριτη μεσημερι το ειχαν ετοιμο και αλλαξαν αυτο που οι αλλοι περιμεναν 3 βδομαδες,μεσα σε 2 εργασιμες μερες καθως και το slide.επιπλεον το κινητο το ειχαν μεσα σε κουτι με ταινια στην οθονη για να μην κανουν γρατσουνιες(οι αλλοι μου εκαναν μια αλλα ευτυχως δεν φαινεται πολυ).

Link to comment
Share on other sites

Η γυναίκα παλιά δούλευε σε ένα πολύ γνωστό service κινητών στο κέντρο... απλά δεν θέλετε να ξέρετε τι γίνεται στα service, ειδικά όταν είναι και εκτός εγγύησης (αν δεν στο βγάλουν αυτοί με τον τρόπο τους)... κάνουν αλλαγή πλακέτας για πλάκα για να σε χρεώνουν κερατιάτικα...

Καθόταν και μου έλεγε διάφορα σκηνικά και επειδή τα έπαιρνα κρανίο, της είπα να μην μου ξαναπεί τίποτα... :hehe: Ευτυχώς ξέμπλεξε από εκεί, πολύ χαβούζα ο χώρος...

Ρε στην Ελλάδα είμαστε, δεν υπάρχουν ευσυνείδητοι επαγγελματίες, αυτό είναι ανέκδοτο...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ ΚΙΝΗΤΟ SAMSUNG WAVE S8500O DEKEMBRIO ΤΟΥ 10(31\12\10) ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΕΣΒΕΙΣΕ Η ΟΘΟΝΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΕΙΓΕ ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΚΟΣΜΟΤΕ ΣΤΟ ΜΑΙΙ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΣΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 20 ΜΕΡΕΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΥΓΡΑΣΙΑ ΛΕΕΙ Η ΠΛΑΚΕΤΑ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ 180 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΟ ΝΑ ΩΛΕΠΩ ΤΗΝ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΑ ΤΗΛΕΦ\ΤΑ ΜΟΥ ) ΕΙΝΑΙ ΛΕΕΙ ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ .380 ΤΟ ΤΗΛ ΓΙΑ 6 ΜΗΝΕΣ, ΩΡΑΙΑ ΚΑΛΗΠΣΗ ΑΠΟ ΣΟΒΑΡΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ,ΤΩΡΑ ΠΕΡΗΜΕΝΩ ΠΙΣΩ ΤΟ ΤΗΛ ΜΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΠΑΩ ΣΤΟ ΙΝΚΑ

ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΕΛΟΣ Η SAMSUNG

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Με λένε SAMSUNG και σας έχω χεσμένους

 

Μακρυά από προϊόντα Samsung!!!

H τεχνική υποστήριξη, σε περίπτωση βλάβης, είναι σκέτο ανέκδοτο.

 

Προ δεκαετίας αγόρασα ψυγείο – ντουλάπα, μάρκας SAMSUNG (RS21FGRS), από κατάστημα της αλυσίδας Κωτσόβολος, στην τιμή των 2.300 ευρώ.

Μάλιστα επέλεξα το συγκεκριμένο ψυγείο, κατόπιν επιμονής του πωλητή, ότι δηλ είναι το καλύτερο μοντέλο που διαθέτει το κατάστημα, προερχόμενο από κορυφαίο κατασκευαστή, δηλ τη SAMSUNG και ότι όλα τα άλλα ψυγεία είναι υποδεέστερα.

Προ διμήνου (αρχές Απριλίου 2017), το ψυγείο εμφάνισε δυσλειτουργία, δηλ. έπαψε να ψύχεται ο χώρος της συντήρησης, αντίθετα ο χώρος της κατάψυξης λειτουργεί κανονικά.

Επισκέφθηκα το Web site της SAMSUNG, και επικοινώνησα με το 210 6897691 .

Επειδή είμαι κάτοικος Λάρισας, μου υποδείχθηκε ο τοπικός εξουσιοδοτημένος από τη SAMSUNG, τεχνικός της περιοχής μου, τον οποίο και κάλεσα.

Στην πρώτη επίσκεψη, πραγματοποίησε έναν καθαρισμό στο πίσω τμήμα του ψυγείου, λέγοντας ότι αν εμφανίσει πάλι πρόβλημα, να τον καλέσω πάλι. Κόστος επίσκεψης 20 ευρώ.

Μετά από τρεις μέρες, το ψυγείο πάλι εμφάνισε πρόβλημα.

Κλήθηκε ξανά ο τεχνικός. Αυτή τη φορά, κατόπιν ελέγχου, με ενημέρωσε ότι απαιτείται η αντικατάσταση δύο αισθητήρων και ενός ανεμιστήρα στο χώρο της συντήρησης με συνολικό κόστος (υλικά +εργατικά) 220 Ευρώ + ΦΠΑ.

Στο σημείο αυτό τον ρώτησα ΡΗΤΑ αν με αυτό το ποσό θα επισκευαστεί τελεσίδικα  το ψυγείο, διότι δεν προτίθεμαι να πληρώσω δεκάρα παραπάνω. Με καθησύχασε λέγοντας πως το ψυγείο θα λειτουργήσει.

Κατέβαλα το ποσό, παραγγέλθηκαν τα ανταλλακτικά, έγινε η αντικατάσταση, αλλά μετά από 3 μέρες το ψυγεία και πάλι εμφάνισε το ίδιο πρόβλημα.

Κλήθηκε εκ νέου ο τεχνικός και αυτή τη φορά μου είπε ότι απαιτείται η αντικατάσταση ΚΑΙ της κεντρικής πλακέτας, δηλ νέο κόστος 200 ευρώ + ΦΠΑ.

Διαμαρτυρήθηκα, λέγοντας ότι ΡΗΤΑ ρώτησα εξαρχής αν με την αρχική δαπάνη 220+ΦΠΑ θα επισκευαστεί το ψυγείο, και δεν θα χρειαστούν νέα έξοδα. Η απάντηση που έλαβα είναι ότι έχω δίκιο, αλλά χρειάζεται αντικατάσταση ΚΑΙ της κεντρικής πλακέτας.

Ξαναρώτησα ΡΗΤΑ, αν πληρώνοντας και την πλακέτα το ψυγείο θα λειτουργήσει. Με διαβεβαίωσε ότι πλέον θα λειτουργήσει 100%.

Πλήρωσα τα χρήματα, παραγγέλθηκε η πλακέτα και τοποθετήθηκε.

Μετά από τρεις μέρες, το ψυγείο ΠΑΛΙ παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα και επιπρόσθετα, με την αντικατάσταση της πλακέτας, σταμάτησε να λειτουργεί σωστά η παγομηχανή.

Σε νέα κλήση του τεχνικού, αυτός επικοινώνησε με τη SAMSUNG και του στάλθηκε κάποια διαγνωστική καταγραφική συσκευή, την οποία τοποθέτησε στο ψυγείο για ένα 5νθήμερο, αφαιρέθηκε την 22/5/2017 και στάλθηκε πίσω στην Αθήνα.

Την 25/5/2017, ξαναήρθε ο τεχνικός και μου είπε ότι πιθανόν να φταίει κάποιο στοιχείο που ευθύνεται για την απόψυξη στο χώρο των αισθητήρων, το οποίο πρέπει να αντικατασταθεί.

Διευκρίνησα ότι δεν πρόκειται να δώσω δεκάρα παραπάνω, για κανέναν άλλο λόγο και ότι έχοντας ήδη πληρώσει ένα σκασμό χρήματα απαιτώ να δω το ψυγείο να λειτουργεί. Η απάντηση που έλαβα από τον τεχνικό ήταν ότι θα ενημερώσει την Εταιρία (SAMSUNG) και θα περιμένει περαιτέρω οδηγίες.

 

Την ίδια ημέρα, μέσω του web site της SAMSUNG, απέστειλα επιστολή διαμαρτυρίας, για το όλο θέμα. Ως αποτέλεσμα, την 30/5/2107, μου τηλεφώνησε ο προϊστάμενος τεχνικής εξυπηρέτησης και λίγο πολύ, μου είπε ότι λυπάται πάρα πολύ για την ταλαιπωρία μου και αν όχι αυθημερόν, την επόμενη, θα έρθει ο τεχνικός να κάνει ΔΩΡΕΑΝ τοποθέτηση του ψυκτικού στοιχείου.
Του επεσήμανα ότι έχω συμπληρώσει ακριβώς 50 μέρες χωρίς ψυγείο.

Σήμερα, 6/6/2017,πέρασα από το τοπικό εξουσιοδοτημένο service, για να ενημερωθώ και μου είπαν ότι πιθανή ημερομηνία άφιξης του ανταλλακτικού, όχι νωρίτερα από την 8/6/2017.

Τηλεφώνησα και στην τεχνική βοήθεια της SAMSUNG όπου μου συνέστησαν για άλλη μια φορά να κάνω υπομονή.

Στο μεταξύ, κάνοντας υπομονή, έχω συμπληρώσει 57 μέρες χωρίς ψυγείο, είναι Ιούνιος με τις αντίστοιχες θερμοκρασίες και ούτε μπορώ να πετάξω το ψυγείο στα σκουπίδια, να πάει στο διάολο, μαζί με τη SAMSUNGκαι να αγοράσω άλλο,  αφού τα λαμόγια μου έχουν πάρει ήδη 500 ευρώ για την επισκευή που ποτέ δεν έγινε.

Αυτή είναι η SAMSUNG με την δήθεν ποιότητα και εξυπηρέτηση.

 

Και για να μη δημιουργηθεί η εντύπωση ότι είμαι ο μόνος, δείτε εδώ τα σχόλια από άτομα με ανάλογες εμπειρίες:

http://polisilektis.blogspot.gr/2011/09/samsung-service-service-one.html

Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω στειλει 10-12 τηλεφωνικες συσκευες στην Smartec και 2 οθονες στην Arvato μεσα στα τελευταια 6 χρονια και ολα κυλισαν καλα.

 

Λυπαμαι για την ταλαιπωρια σου, αλλα θα προτεινα να κανεις παραπονο στον ΣτΚ ( http://www.synigoroskatanaloti.gr/ )

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλημέρα, επειδή θα χρειαστεί να πάω το κινητό (samsung εντός εγγύησης) στο service, εκτός από την Smartec που διαβάζω αρκετά θετικά, επειδή βολεύει 

περισσότερο το κέντρο, το ένα είναι στην Ευελπίδων και το άλλο στην πλ.Αμερικής http://www.samsung.com/gr/support/servicelocation/

 

ΔΡΑΠΑΝΙΩΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ

Διεύθυνση : ΠΑΤΗΣΙΩΝ & ΣΠΑΡΤΗΣ 6,

ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΜΕΡΙΚΗΣ, 11252

 

ZΕΡΒΑΣ ΚΥΡ. ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Διεύθυνση : ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ 29, ΚΥΨΕΛΗ, 11362

 

έχουμε κάποια "εικόνα" γι'αυτά τα 2 service ή πάω απευθείας στην Smartec?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.