Jump to content



Απαραδεκτο service Samsung


Dant3

Recommended Posts

Νταξει,το κινητο μου το εκαναν καλοκαιρινο.κλεινω το slide και κλεινει στιγμιαια η οθονη.αν το κλεισω αργα κλεινει τελειως και πρεπει να κλεισω το κινητο και να το ξανανοιξω.θα πηγαινα εκει να το αφησω και να τους βρισω αλλα σκεφτομαι οτι θα κανουν 3 βδομαδες παλι...θα πεσει παντως μαιλ στην εταιρια τους,στο πλαισιο και θα γραψω το περιστατικο και σε οποιο φορουμ ειμαι μελος.απλα απαραδεκτοι...:angry:

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου στην ελλαδα ολοι πηραν ενα κατσαβιδι

και εγιναν μαστορια αλλα τινα σου κανει και αυτος

οταν προσπαθουν να βγαλουν δουλεια στο τζαμπα

και προσλαμβανουν απειρους η χαμηλομισθους υπαλληλους

γιατι ο τεχνικαρας ζηταεεεεεεει αλλο μισθο

υγ σε καταλαβαινω απολυτα γιατι στην εταιρια ηλεκτρικων

που εργαζομαι ολη μερα με τα διαφορα servise εχω να κανω

αστα ναπανε

Έγινε επεξεργασία από ultraex2005
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

δλδ στο χάλασαν κ θα στείλεις email???? ε γιαυτό τα κάνουν αυτά...

πάρτους τηλ κ πες τους ετοιμάστε μου κινητό για αντικατάσταση αυτού που χαλάσατε είμαι σε μια ώρα εκεί...

Ότι λέει ο Βούδας, ΚΑΜΙΑ επιείκεια.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μπορω να ζητησω δηλαδη αντικασταση μιας και το διαλυσαν αυτοι?

Πάρε τηλέφωνο, μίλα μόνο με υπεύθυνο. Αν σου πουν δεν είναι εδώ κλπ, πες έρχομαι εκεί σε μία ώρα να μου δώσετε νέο κινητό γιατί μου χαλάσατε αυτό που είχα για επισκευή και καλά θα κάνετε να τον βρείτε. Κλείσε το και στη μάπα τους, δεν πειράζει.

Εγώ θα έστελνα και email με το περιστατικό στη samsung.com μετά την αντικατάσταση.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πηρα τηλ.ο διαλογος(αφου της ειχα δωσει τον κωδικο για την επισκευη κτλ):

-Ναι βλεπω οτι το χατε φερει...

-Ωραια,τωρα βγαζει αλλο προβλημα.

-Φερτε το για επισκευη

-Δεν θελω επισκευη.θα φτιαχνουμε καθε λιγο αυτα που χαλατε σεις?

-Τοτε τι θελετε?

-Αντικατασταση.

-Οκ θα τα σημειωσω και θα σας ειδοποιησουμε.

-Ποτε?

-Μεσα στη μερα.

Αν δεν παρουν τηλεφωνο σημερα θα παω αυριο το πρωι να κανω χαμο εκει...

Αντικασταση γινεται με καινουργια συσκευη?η θα μου δωσουν καμια χιλιομεταχειρισμενη.

Update:με πηρε υπευθυνη.αφου της ειπα ολο το περιστατικο και της τα χωσα ακομα και για το θεμα με την αναβαθμιση μου ελεγε για αυτο με την οθονη οτι μπορει να ειναι τυχαιο και οτι αφου το δοκιμασατε εκει οταν το πηρατε και δεν ειχε προβλημα τοτε δεν φταιει ο τεχνικος.εγω της ειπα οτι μηχανικος σπουδαζω και τα ξερω και δεν ειναι σε καμια περιπτωση τυχαιο να εμφανιζεται τετοιο θεμα μετα απο 4 μερες απο την επισκευη ,γιατι προφανως οταν το ανοιξε κατι πειραξε και δεν κανει καλη επαφη το slide.μου λεει ελατε απο εδω και ζητηστε εμενα να δουμε τι θα γινει.θα παω αυριο γιατι σημερα γραφω(ατιμη εξεταστικη) και θα απαιτησω αντικατασταση.αν μου πουν για επισκευη κτλ θα τους πω οχι.-

μαιλ εχει φυγει για τα κεντρικα τους ηδη ενω θα στειλώ τωρα και στη samsung αλλα και στο πλαισιο.

Έγινε επεξεργασία από Dant3
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Εστειλα και μαιλ στην samsung αλλα στο ελληνικο...θα ειδοποιησω και πλαισιο.για την αντικασταση να ζητησω καινουργιο ετσι?για να ξερω τι να απαιτησω αυριο που θα παω...

Link to comment
Share on other sites

Το επισημο ειναι στο χαιδαρι στην καλλιθεα και πειραια...απο το πλαισιο με εστειλαν σε ενα που δεν ειναι επισημο αλλα ειναι εξουσιοδοτημενο γιατι με αυτο συνεργαζονται.τα γραφω στο πρωτο ποστ...

Link to comment
Share on other sites

Λεπον οι σημερινες εξελιξεις...

Παω στην arvato ζηταω την υπευθυνη με το ονομα και ερχεται.της δειχνω το κινητο και την βλαβη και της λεω θελω αντικασταση και οχι επισκευη...αρχισε μου ελεγε οτι για αυτο πρεπει να παρουμε εγκριση απο την samsung και θα δουμε κτλ.επειδη τους ειχα στειλει με μαιλ ακριβως οτι ειχα γραψει εδω,αρχισε να μου λεει οτι ειδα οτι ξερετε αρκετα απο τα τεχνικα του κινητου...επειδη ψιλιαστικα τι θα ελεγε της λεω οτι δεν το εχω ανοιξει το κινητο και ξερω οτι μπορειτε να το διαπιστωσετε αν το ανοιξα.μετα μου ελεγε οτι ο καθαρισμος στην οθονη που μου εκαναν δεν ειναι στη εγγυηση και οτι παρολα αυτα σας την καναμε δωρεαν και της απαντησα ας με χρεωνατε...

τελος παντων μου φερε τον τεχνικο.του ειχαν δειξει το μαιλ και μου μιλαγε φανερα ενοχλημενος αλλα ας εκανε καλα την δουλεια του να μην ειχαμε τετοια...αρχισε να μου λεει οτι ειναι τυχαιο το προβλημα και δεν εχει σχεση με την επισκευη και οτι εγω δεν ξερω και αλλο μηχανικος με ηλεκτρολογο κτλ κτλ.ηθελε να με βγαλει και ασχετο,αλλο που δεν του εκανα τον ειδικο αλλα απλα επισημαινα καποια βασικα πραγματα για να μην με περασουν και για χθεσινο...

εγω επεμενα στην αντικατασταση και τους ελεγα οτι που ξερω οτι τωρα δεν θα μου βγαζει 3 προβληματα τη βδομαδα.τελος παντων καταληξαμε να ζητησουν απο την samsung αντικατασταση και παραλληλα παραγγειλαν και το ανταλλακτικο(σημειωστε εδω οτι μου ειπε οτι μπορει να κανει 1-2 βδομαδες και μου ειπαν να αφησω το κινητο αλλα εννοειται δεν το αφησα,τους ειπα αντικατασταση θελω και μετα βλεπουμε).

μετα μου εφεραν ααααλλον υπευθυνο,αυτον που πηρε το μαιλ,εδω σοβαρεψαν τα πραγματα :hehe:

ο τυπας επειδη με ειδε μικρο,θα σκεφτηκε "ε δεν θα μας κανει ρεζιλι αυτος εδω" και αρχισε να λεει οτι δικιο εχεις αλλα το αποτελεσμα μετραει και περιμενες 3 βδομαδες κτλ κτλ ΑΛΛΑ το τι γραφεις στα φορουμ κτλ δεν με νοιαζει μενα και μπορεις και να καταφυγεις και στις αρμοδιες αρχες.μας το παιζει λοιπον και αδιαφορος...απο δευτερα λοιπον που θα παω στο ινκα για να κανω καταγγελια να δουμε αν θα το παιζει ακομα,καθως και οταν το ανεβασω σε ολα τα φορουμ που ειμαι γραμμενος...

αφου λοιπον μου ελεγαν οτι θελουν εγκριση απο samsung κτλ κτλ πηγα εγω στην samsung στην κηφισιας.ζητησα υπευθυνο και μου ηρθε ενα παιδι που ηταν πολυ εξυπηρετικος.στην αρχη τους ψιλοδικαιολογουσε αλλα οταν ακουσε την γκαφα που εκαναν που μου το δωσαν με χαλασμενο πληκτρο την πρωτη φορα και με μπλοκαρισμενο κλειστρο αρχιζε να πηγαινει μαζι μου και τα σημειωσε και μου ειπε οτι θα επικοινωνησει μαζι τους (μονος του μου ζητησε να του δωσω λεπτομειρεις για αυτα,γιατι μου ανεφερε οτι πριν παραδοθει το κινητο γινεται ελεγχος που προφανως δεν ειχε γινει).μου ειπε οτι αντικατασταση δεν γινεται,ειναι πολυ δυσκολο εως απιθανο,αλλα επισκευη εννοειται οτι θα γινει.του ειπα οκ,αλλα αυτοι στην arvato μου ειπαν οτι δεν εχουν ανταλλακτικο και θα κανουν παλι καμια δυο βδομαδες να φερουν.μου ειπε οτι τοσο δεν κανουν και πηρε και σε δικο του service (στο χαιδαρι) για να ρωτησει αν το εχουν ετσι ωστε να παω να μου το φτιαξουν επι τοπου...

επειδη δεν ειχαν μου ειπε να παω να το αφησω οποτε μπορω ,θα μου δωσουν αλλο κινητο για δανεικο μεχρι να φτιαχτει (οπως και εγινε) και οτι θα επικοινωνησει ο ιδιος με την arvato για τις γκαφες τους...

απο δευτερα θα παω στο ινκα για να κανω τη σχετικη καταγγελια και θα ανεβασω και την ιστορια σε οτι φορουμ ειμαι γραμμενος...νομιζω εκανα οτι μπορουσα αλλα αντικατασταση δεν παιζει να μου κανουν(αν και το εκαναν μπο**** το κινητο)

Link to comment
Share on other sites

δεν κατάλαβα... γιατί να μην γίνετε αντικατάσταση?

τι να σου πω δεν εχω καταλαβει και εγω...πηραν ενα κινητο με ενα προβλημα και μου το επεστρεψαν με 2...

παντως κινητο samsung δεν ξαναπαιρνω.-

γιατι ενω ειναι ενα φοβερο κινητο το συγκεκριμενο που με 300Ε σου κανει και καφε το χαντακωσαν επειδη δεν εβγαλαν μια αναβαθμιση για να λυσουν καποια απλα προβληματα και προφανως το service ειναι για το φεος...

sony ericsson και ας μην βαλουν symbian ποτε.-

οσες φορες και να ειχα προβλημα με τα 2 SE που ειχα,σε μια βδομαδα τα ειχα πισω φτιαγμενα χωρις πολλα πολλα .δεν ειχαν και πολλα προβληματα λειτουργικου,αψογα σε μπαταρια και τους ριχνανε και καμια αναβαθμιση που και που.

edit:σημερα εκανα 75 χιλιομετρα για το κινητο με το παπι...τα χερια απο το μπρατσο και κατω μαυρισαν τρελα(ουτε ταριφας να ημουν :hehe: )

Έγινε επεξεργασία από Dant3
Link to comment
Share on other sites

[offtopic]με τα iphone να δούμε τι εγγύηση έχουν (γιατί το δικό μου κάνει κάτι πολύ ωραία κολπάκια τον τελευταίο μηνα)[/offtopic]

πάντως DOA από service πρώτη φορα ακούω.

στο ΙΝΚΑ τι ακριβώς θα γράψεις?

και με τόση βενζίνη που έκαψες... σίγουρα δεν μπορούσες να πάρεις new? :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Εχω την εντυπωση οτι ειναι θεμα εταιριας πλεον (samsung).

Στο παραδιπλα φορουμ ενα παλικαρι προσπαθει να γυρισει ενα δισκο εντος εγγυησης και επειδη δεν εχει αποδειξη αγορας, κανενας δεν δεχεται να αναλαβει το δισκο (καταστημα, κεντρικα για δισκους στην Ελλαδα, κεντρικα Samsung για ολα στην Ελλαδα). Θα αναγκαστει να τον στειλει στα κεντρικα στην Ολλανδια.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.