racer Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11, 2010 #1 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11, 2010 Στις 17/5 παρήγγειλα ένα παιχνίδι από το play.com και το έστειλαν στις 20/5. Το παιχνίδι όμως δεν έχει έρθει ακόμα -έχω παραγγείλει και άλλες φορές και ποτέ δεν αργούσαν τόσο- γι' αυτό δήλωσα από το order history ότι δεν έχει έρθει ακόμα. Έλαβα τώρα ένα mail που λέει τα εξής: Dear XWe are sorry to hear you have not received your Play.com order for : Prince Of Persia: The Forgotten Sands - Collector's Edition In order for us to issue you with a replacement / refund (please delete as appropriate) we require a signed confirmation from you so that an official Royal Mail investigation can take place. Details of your missing item will be sent to Royal Mail as part of our ongoing efforts to ensure that our customers receive the items dispatched to them. In order to confirm that you have not received the above item please sign this letter below and return it to us at the following address: Play.com Claims Dept. PO Box 1159 FREEPOST BELFAST BT1 9HG We aim to review all claims within 3 working days from receipt. Please notify us immediately should the item arrive before you have returned this declaration. Once your claim has been approved we will issue you with a replacement and send a confirmation email. Kind regards, Play.com Declaration The details requested below do NOT refer to any replacement that may have been sent to you since the original was reported missing. Has the order been received yet ? YES / NO . If YES, what date ___/___/___ I X confirm that the above item has not been received at the delivery address listed. I will contact Play.com immediately should the original item arrive and understand that failure to do so will result in a charge for the replacement. Αν κατάλαβα καλά, μου ζητάει να εκτυπώσω το mail και να το στείλω με ταχυδρομείο; Μου φαίνεται περίεργο, γι' αυτό ρωτάω
Dolly Ιούνιος 11, 2010 #2 Ιούνιος 11, 2010 ναι το είχαμε ξανά πιάσει ακριβώς αυτό λίγο πιο παλιά.για να ξεκινήσει την διαδικασία έρευνα το royal mail, χρειάζετε χαρτί με υπογραφή σου πως όντως έχει χαθεί.δεν ειναι κάτι άλλο.
georgyyy Ιούνιος 23, 2010 #3 Ιούνιος 23, 2010 φιλε racer εχω ακριβως το ιδιο προβλημα μονο που η δικη μου παραγγελια ειναι 10 μερες μετα....μπορεις να με ενημερωσεις τι εκανες και τι εγινε τελικα? να περιμενω λιγο μηπως ερθει η να στειλω και εγω γραμμα στη διευθυνση που μου εδωσαν?
Dolly Ιούνιος 23, 2010 #4 Ιούνιος 23, 2010 Περίμενε λίγο ακόμα, μετά ενημέρωσε το Play για να υπάρχει συνοχή στην έρευνα, και μετά θα ακολουθήσεις ότι είπαν και στον racer.είναι straight forward η διαδικασία.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.