Jump to content



Ξαναμανα προβληματα η αντλια..


Frostbyte

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Και οπως πολυ σωστα υποθεσατε, οσοι ειχατε δει το παλαιοτερο thread μου, η αντλια (MCP655) συνεχιζει τα κορδελακια της ακαθεκτη (Σταματαει οποτε της καπνισει, και κανει ενα ανεπαισθητο τακ-τακ προσπαθωντας να γυρισει)..

Απο τις τελευταιες μου παρατηρισεις, το φαινομενο συμβαινει ποιο συχνα οταν το νερο φτανει λιγο ποιο κατω απο τη μεση του reservoir και η αντλια τελευταια εχει αρχισει να κανει θοριβο (hint: φυσαλιδες).. Ομως σκευτομαι και παλι, γιατι στο παρελθον δοκιμασα να δω αν κουνιετε με μηδενικη αντισταση (στον αερα, και φυσικα για ελαχιστα, και παρατηρισα οτι παιρνει "μπρος" μοναχα χωρις το καπακι της).. Εφοσων εχει δυναμη να τραβιξει μαζι με φυσαλιδες (πως τραβιξε το νερο οταν πρωτογεμιζα το κυκλωμα?) τοτε γιατι αραγε να σκαλωνει? (Μεχρι στιγμης την ξεσκαλωνω, κραδαζοντας την, οταν προσπαθει να στροβιλισει)

Ετσι σκευτομαι, μηπως η αντλια παραδιδει πνευμα σιγα σιγα εδω και κατι μηνες, ή εχω διαρροη απο καπου? (ή απλη εξατμιση απο τα λαστυχα? [Tygon])

Υπαρχει καποιος σχετικος να με βοηθισει να βρω τον κοπριτη? (εννοωντας το προβλημα, οχι τον modder :p)

PS: Την πηγα παλαιοτερα για RMA, αλλα δεν υπαρχουν πλεον MCP655 πουθενα, και ετσι αναγκαστηκα να την παρω πισω και να την ανοιξω/φτιαξω μονος μου.. Αν υπαρχει καποια, παρομοιου σχηματως (90° εισοδος/εξοδος), αντλια - και του ιδιου μεγεθους (γιατι ειναι στριμογμενα ολα εκει μεσα), θα το εκτιμουσα.. Γιατι ειλικρινα θελω να την βγαλω εξω και να την κλοτσισω απο τον 3ο.. :boxed:

Τροφοδοσια εχω κοιταξει, το νερο φαινετε επισης οκ (Fesser One), τα σφυκτιρακια επισης ενταξει.. :flag:

Και οπως πολυ σωστα υποθεσατε, οσοι ειχατε δει το παλαιοτερο thread μου, η αντλια (MCP655) συνεχιζει τα κορδελακια της ακαθεκτη (Σταματαει οποτε της καπνισει, και κανει ενα ανεπαισθητο τακ-τακ προσπαθωντας να γυρισει)..

Απο τις τελευταιες μου παρατηρισεις, το φαινομενο συμβαινει ποιο συχνα οταν το νερο φτανει λιγο ποιο κατω απο τη μεση του reservoir και η αντλια τελευταια εχει αρχισει να κανει θοριβο (hint: φυσαλιδες).. Ομως σκευτομαι και παλι, γιατι στο παρελθον δοκιμασα να δω αν κουνιετε με μηδενικη αντισταση (στον αερα, και φυσικα για ελαχιστα, και παρατηρισα οτι παιρνει "μπρος" μοναχα χωρις το καπακι της).. Εφοσων εχει δυναμη να τραβιξει μαζι με φυσαλιδες (πως τραβιξε το νερο οταν πρωτογεμιζα το κυκλωμα?) τοτε γιατι αραγε να σκαλωνει? (Μεχρι στιγμης την ξεσκαλωνω, κραδαζοντας την, οταν προσπαθει να στροβιλισει)

Ετσι σκευτομαι, μηπως η αντλια παραδιδει πνευμα σιγα σιγα εδω και κατι μηνες, ή εχω διαρροη απο καπου? (ή απλη εξατμιση απο τα λαστυχα? [Tygon])

Υπαρχει καποιος σχετικος να με βοηθισει να βρω τον κοπριτη? (εννοωντας το προβλημα, οχι τον modder :p)

PS: Την πηγα παλαιοτερα για RMA, αλλα δεν υπαρχουν πλεον MCP655 πουθενα, και ετσι αναγκαστηκα να την παρω πισω και να την ανοιξω/φτιαξω μονος μου.. Αν υπαρχει καποια, παρομοιου σχηματως (90° εισοδος/εξοδος), αντλια - και του ιδιου μεγεθους (γιατι ειναι στριμογμενα ολα εκει μεσα), θα το εκτιμουσα.. Γιατι ειλικρινα θελω να την βγαλω εξω και να την κλοτσισω απο τον 3ο.. :boxed:

Τροφοδοσια εχω κοιταξει, το νερο φαινετε επισης οκ (Fesser One), τα σφυκτιρακια επισης ενταξει.. :flag:

Εφοσον λες μονος σου οτι το νερο φτανει κατω απο τη μεση του tank κατι πρεπει να παιζει σε διαροη (εκτος αν δεν το εχεις τελειως γεματο εγω στην υδροψυξη που εστεισα εχω περιπου στο μηνα και η σταθμη δεν φενετε να εχει αλλαξει (με το ματι) ετσι μαλλον το προβλημα σου δεν ειναι μονο στην αντλια

... ή εχω διαρροη απο καπου? (ή απλη εξατμιση απο τα λαστυχα? [Tygon])

Σίγουρα αν υπήρχε διαρροή, θα την είχες εντοπίσει.

Οι ποσότητες πάντως του υγρού που χάνονται, λόγω εξάτμισης, πολλές φορές είναι μεγάλες.

Η απορια μου ειναι ομως αν εχει και η αντλια θεμα.. Οπως περιεγραψα και στο πρωτο post, θεωριτικα (ή πρακτικα) θα επρεπε να μπορει να στροβιλιζει/τραβαει ακομη κι αν εχει σκετο αερα μεσα (πως γινετε οταν πρωτοτραβαει το φρεσκο υγρο?), και οχι να κανει σαν να εχει αρπαξει καμια τριχα μεσα.. Εχοντας την ανοιξει, ολες της φορες ηταν πεντακαθαρη, δεν μπορω να καταλαβω γιατι κολαει ωρες ωρες..

Να σημειωσω οτι παλαιοτερα σκαλωνε μια φορα το εξαμηνο, τελευταια ειναι καθε βδομαδα σχεδον..

Και επισης σκευτομαι αν το fesser εξατμιζετε γενικως.. Γιατι το συστηματακι το εχω τωρα κανα 2ρι χρονια, και ακομη δεν εχω κατεβει κατω απο το 1/4 του μπουκαλιου που εχω καβατζα..

Αλλα το συστημα εχει να μετακινηθει παλι κανα χρονο και βαλε, οποτε πως να χτυπηθικε για να κανει διαρροη?

Δεν γνωριζω αν παιζει ρολο, αλλα να αναφερω επισης οτι η αντλια δεν στερεωνετε με την βαση/βιδες της, αλλα την εχω να στιριζετε απο μικρου μηκους tygon (ψυγειο-reservoir στα 3 τελευταια 5.25 του stacker)

Το κακο ειναι οτι το fesser δεν αφηνει και χρωμα, για να δω απο κατω αν ειχα διαρροη.. Καμια ιδεα? Με εχει ταλαιπορισει πολυ..

(Η πλακα ειναι οτι και ο ενας απο τους τρεις ανεμιστηρες παιζει σε δυψιφιο αριθμο στροφων οποτε του τη βαρεσει, με αποτελεσμα να εχω αδιαλειπτο beep-beep απο το panel.. :hang3: )

Μονο τα ανεμιστηρια, η αντλια συνδεετε μεσω molex (εχω δοκιμασει και διαφορετικα βυσματα, no avail)

Το ρεζερβουάρ σου είναι ψηλότερα σε σχέση με την αντλία σου, ώστε να μπορεί να την "γεμίζει" λόγω βαρύτητας ?

Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο ...

Υπήρξαν περιπτώσεις που όταν η αντλία ήταν ψηλότερα από το ρεζερβουάρ, υπολειτουργούσε ρουφώντας αέρα.

Στείλε ένα π.μ. στον επαγγελματία της υδρόψυξης "κοπρίτη".

φιλε μου η φυσαλιδες ειναι ενδειξη πως περνει αερα το κυκλωμα! τωρα, τον αερα μπορει να τον περνει απο καπια ελαχιστη διαροη-σχισμη ή απο το ιδιο το τανκ......πολυ πιθανο και απο καπιο λεστιχο στο σημειο οπου εφαπτετε με τα ρακορ, και κανει αναροφιση μονο υπο πιεση, με αποτελεσμα να μην εχουμε διαροη.ειτε γιατι εσφιξες υπερβολικα ενα λαστιχο και το ψιλοεσκισε ή το αντιθετο. ελπιζω να βοηθισα.....

φιλε μου η φυσαλιδες ειναι ενδειξη πως περνει αερα το κυκλωμα! τωρα, τον αερα μπορει να τον περνει απο καπια ελαχιστη διαροη-σχισμη ή απο το ιδιο το τανκ......πολυ πιθανο και απο καπιο λεστιχο στο σημειο οπου εφαπτετε με τα ρακορ, και κανει αναροφιση μονο υπο πιεση, με αποτελεσμα να μην εχουμε διαροη.ειτε γιατι εσφιξες υπερβολικα ενα λαστιχο και το ψιλοεσκισε ή το αντιθετο. ελπιζω να βοηθισα.....

Τα εχω ελλενξει τα λαστυχα, και δεν ειναι στο ελαχιστο σκισμενα - μονο πατικομενα απο την πιεση που ασκουν οι σφυκτιρες. (Τους εχω σφυξει αρκετα, και το μονο που εχουν κανει ειναι να μαυρισουν ελαφρως)

Φυσαλιδες δεν ειδα με τα ματια μου, αλλα το υπεθεσα απο το βουητο και την δονηση της αντλιας. Η οποια συνεχιζει ακαθεκτη και με uptime απο την ημερομηνια του πρωτου post. (αλλα δυσκολα να εχει φυσαλιδες μεσα ακομη και μετα απο μια βδομαδα λειτουργιας, με το tank ξαναγεμισμενο απο τοτε)

Το tank το εχω ελλενξει επισης και δεν εχει ρογμες, ειναι επισης καλα "βιδομενο".. Το ψυγειο απο κατω φοραει φιλτρα για σκονη, οποτε ειναι και αυτο προστατευμενο..

Το βρισκω overally περιεργο, οποτε θελει απλως μου σπαει τα νευρα μαλλων.. Αρχιζω να πιστευω οτι μαλλων ειναι θεμα αντλιας τελικα.. Μεχρι στιγμης παει καλα, αλλα ειμαι σιγουρος οτι μπορει να αρχισει τα τσαλιμακια της καποια στιγμη.. Θα παρατηρισω τη σταθμη του υγρου για λιγες μερες ακομη..

Mαλλον εχει προβλημα στα ηλεκτρονικα της, παρε αλλη γιατι ειναι κριμα να παρει μαζι της κανα cpu.

εδω εχει...

http://www.checkmate.gr/products.php?cid=17

Kαι η 350 μπορει να γινει 90° με το εξτρα καπακι για ρακορ 1/2.

ο πολυς ο θοριβος δεν ειναι φυσιολογικο.υποδηλωνει καποιο προβλημα! υπαρχει και περιπτωση να εχει καπου εγκλοβιστει ελαχιστος αερας(οχι πετυχημενη εξαερωση).εγω σου πρωτινω, αφου πρωτα βεβαιωθεις πως το κυκλωμα σου ειναι αεροστεγως και στεγανο, την ωρα της λειτουργιας, να πλαγιασεις το pc σε ολες τις κατευθυνσεις.......με το μαλακο βεβεα......σιγα, σιγα.....αυτο θα δωσει στο κυκλωμα την καλυτερη δυνατη εξαερωση!βεβαιωσου πως στο τανκ ειναι γεματο!ζιγκα!

Mαλλον εχει προβλημα στα ηλεκτρονικα της, παρε αλλη γιατι ειναι κριμα να παρει μαζι της κανα cpu.

εδω εχει...

http://www.checkmate.gr/products.php?cid=17

Kαι η 350 μπορει να γινει 90° με το εξτρα καπακι για ρακορ 1/2.

Λιγο δυσκολο να φυγει η CPU απο θερμοκρασια.. Γι αυτο δεν εχουνε τις ασφαλειες εσωτερικα, να κλεινει πριν φτασει σε επικυνδινο σημειο, non? :p

(Seriously now, φροντιζω να μην το πολυζοριζω γενικα, μεχρι να βρω μια λυση, εχω χαμηλωσει τις συχνωτητες για να μπορει να παιζει passive)

Οσον αφορα την 350, ειμαι σιγουρος οτι δεν με παιρνει χωρος να το πλακωσω στα extras, αλλιως θα εκανα αλχημειες με γωνιακα ρακορ κλπ.. Το θεμα ειναι οτι εκει περα χωραει τσιμα-τσιμα η αντλια και τα περισευομενα καλωδια του PSU, χρειαζομαι ακριβως το ιδια μεγεθη και γωνιες.. Αν η MCP ειναι διαθεσιμη, και 10-15€ παρακατω απ οσο την πρωτοπηρα, δεν με χαλουλου.. (Αλλα προηγουνται οι διακοπες γαρ, δε θα ψοφισουμε και για ενα PC δα :p)

Θα σιγουρευτω ομως πρωτα οτι ειναι η αντλια (θα την παω σε καναν ηλεκτρονικο να την δει κιολας), και μετα θα προχωρισω στις διαταυτα δρασεις..

(Αχ πως θα το ευχαριστιθω να της τραβιξω ενα γερο σουτ με το ποδι απο τον 3ο.. :devil: :devil: )

ο πολυς ο θοριβος δεν ειναι φυσιολογικο.υποδηλωνει καποιο προβλημα! υπαρχει και περιπτωση να εχει καπου εγκλοβιστει ελαχιστος αερας(οχι πετυχημενη εξαερωση).εγω σου πρωτινω, αφου πρωτα βεβαιωθεις πως το κυκλωμα σου ειναι αεροστεγως και στεγανο, την ωρα της λειτουργιας, να πλαγιασεις το pc σε ολες τις κατευθυνσεις.......με το μαλακο βεβεα......σιγα, σιγα.....αυτο θα δωσει στο κυκλωμα την καλυτερη δυνατη εξαερωση!βεβαιωσου πως στο τανκ ειναι γεματο!ζιγκα!

Δεν εκανα λογο και για τρακτερ, ηρεμια. Οταν λεω δονηση και θοριβο, εννοω λιγα πραγματα, που τα ακους/νιωθεις μονο αν στισεις αυτακι ακριβως διπλα (και χωρις τα προστατευτικα του κουτιου), ομως μπορεις να τα ξεχωρισεις παραυτα, σαν να περναει νερο/αφρος απο μεσα - ενα πραγμα..

Ναι, συνηθως αυτο το κανω ταρακουνωντας το κουτι δεξια-αριστερα, αλλα και αυτο που προτεινες δεν ειναι ασχημο.. Οταν το κλεισω, θα βραχυκυκλωσω τα pins του PSU και θα το κανω (better safe than sorry, εχουμε και RAID0 :p)..

Ευχαριστω για ολες τις απαντησεις so far, αντε να δουμε.. (%$#@! swiftech)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.