Jump to content



RMA από την Microsoft


Ταμτάκος

Recommended Posts

Αφού ξέρουμε να φωνάζουμε και να παραπονιόμαστε για τα κακά και άσχημα της εν λόγω εταιρίας, ας δώσουμε και τα εύσημα όταν μένουμε ευχαριστημένοι από το RMA της.

Εδώ και πολύ καιρό έχω ένα σετ keyb-mouse της MS, αγορασμένο από το Πλαίσιο. Απόδειξη αγοράς δεν υπήρχε περίπτωση να βρεθεί μετά από τόσο καιρό. Επίσης, ούτε online registration είχα κάνει. Το keyboard άρχισε να μου κάνει "ταρζανιές" και ήθελε αλλαγή.

Επικοινωνώ με την MS δίνοντας το S/N του πληκτρολογίου και την επόμενη ημέρα με παίρνουν στο κινητό και χωρίς πολλά-πολλά κανονίζουν για αλλαγή του σετ, το οποίο παρέλαβα με DHL μετά από 5 ημέρες (από Γερμανία ήρθε). Το παλιό δεν μου ζήτησαν να τους το επιστρέψω για έλεγχο, προφανώς βασιζόμενοι στην καλή πίστη. Επειδή δε το δικό μου δεν υπήρχε πια στην παραγωγή, μου έστειλαν το τελευταίο μοντέλο της σειράς.

Έμεινα πολύ ευχαριστημένος και σίγουρα δεν πρόκειται ν' αλλάξω προμηθευτή στα input devices. Ελπίζω να μην θεωρηθεί διαφήμιση το post μου γιατί δεν είναι.

Link to comment
Share on other sites

Καλά, να σου ζητούσαν να στείλεις το πληκτρολόγιο για service και να πληρώσουν μεταφορικά πάνε-έλα, πιο πολλά θα τους έβγαιναν. Anyway κ εγώ μία συναλλαγή που είχα μαζί τους με το Xbox έμεινα πολύ ικανοποιημένος. Αλλά στα input devices είμαι οπαδός της Logitech :D

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου πιο τηλεφωνο πειρες για να σου τσεκαρουν το serial number και να ξεκινησει το rma?

To 800-4269400?

Δεν πήρα τηλέφωνο. Ακολούθησα τα links από στο support της MS...http://support.microsoft.com/select/default.aspx?target=assistance&c1=502&

Διαλέγεις προϊόν και ξεκινά μια αυτοματοποιημένη διαδικασία.

Ας μην ξεχνάμε πως ένα σετ πληκτρολογίου-ποντικιού της ανώτερης κατηγορίας κάνει από 70 ευρώ και πάνω, όσο κάνει σχεδόν ένας σκληρός 1 TB όπου για να τον αλλάξεις πρέπει πρώτα να στον ελέξουν. Γι αυτό και δεν θεωρώ πως τους ενδιαφέρει το μεταφορικό κόστος για τον έλεγχο του προϊόντος αφού δεν μιλάμε για 5-10 ευρώ. Θα μπορούσε κάποιος τεχνικός (αφού πληρώνεται που πληρώνεται για το 8ωρό του) να απαιτούσε πρώτα τον έλεγχο και μετά να προχωρούσαν σε αντικατάσταση. Εκεί μέτρησε αυτό που είπα περί "καλής πίστης". Γιατί, τελικά, θα μπορούσε το προϊόν που δήλωσα σαν χαλασμένο να δούλευε τέλεια και εγώ είτε εκούσια είτε ακούσια να απέκτησα ένα ολοκαίνουργιο σετάκι δωρεάν...αυτό μέτρησε στην θετική μου ψήφο.

Link to comment
Share on other sites

Παω να συμπληρωσω την φορμα που μου εδωσες και βγαζει αυτο...

Καμια ιδεα?

<a  href=%7Boption%7Dhttp://img405.imageshack.us/img405/1421/microsoftc.jpg' alt='microsoftc.jpg'> Uploaded with ImageShack.us

Ακολούθησε την τελευταία επιλογή. Θα σε οδηγήσει στα τηλέφωνα της υποστήριξης.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.