Narzul Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 3, 2010 #1 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 3, 2010 Ειμαι αναμεσα σε 3 μοντελα μηχανων.suzuki V strom ,honda transalp ,kawasaki kle 500.Aν παω για το kle θα παω για καινουριο μιας και ειναι μεσα στο budget μουhttp://www.kawasaki.gr/offer.asp?Id=340D7DE044AΤωρα για transalp , εχω δει 3 αγγελιες που με ενδιαφερουναυτην , αυτην , κι αυτην.Οπου η πρωτη εχει abs αλλα 2 χρονια στην πλατη , η δευτερη δεν εχει abs αλλα ειναι πρακτικα καινουρια και μπορω να την βαλω και σε δοσεις (αρκετα σημαντικο) και η τριτη τα χει ολα αλλα κανει ενα 700ρι ποραπανω το οποιο θα ζοριζομουν απιστευτα στο να το διαθεσω.Στα ιδια λεφτα βγαινει και το v strom αλλα 3ετιας.Απο επιδοσεις με καλυπτουν και τα 3.Δεν ειμαι του γκαζιου και του τρεξιματος.Απλα θελω να ειναι ανετο γιατι ειμαι 1.92.Πχ σε fazer που ανεβηκα , οταν πηγα να ανεβασω το ποδι μου στο μαρσπιε , κοντευε να μου κοπει η αναπνοη , τοσο ψηλα που ηταν....το γονατο κοντεβε να ακουμπησει στην κοιλια μου.Απο κει και περα η διαδρομη θα ειναι κυριως στο Πηλιο που εχει απειρες στροφες και ποιοτητα ασφαλτου για κλαματα.Οποιος εχει καποιο απ τα ανωτερω μηχανακια και μπορει να βοηθησει θα το εκτιμουσα γιατι τα χρηματα ειναι αρκετα.
Tsakonas Ιούνιος 3, 2010 #2 Ιούνιος 3, 2010 v-strom εχει αδερφος (προπερσινη),μην σε απασχολει το υψος,αυτος ~1,95 εγω 1,85 ειμαστε τζετ.Ανετοτατη και για συνοδηγο
kezm Ιούνιος 3, 2010 #4 Ιούνιος 3, 2010 αν και δεν ειμαι μηχανοβιος..ψηφιζω β-στορμ.ομορφη μηχανη β-στορμ είναι η καλύτερη από θέμα απόδοσης/χρημάτων. Από την άλλη η τρανσαλπ είναι honda και όπως και να το κάνεις honda = ξενοιασιά . Εγώ πάντως θα σου πρότεινα β-στορμ. Για DTM το έχεις σκεφτεί;
winters Ιούνιος 3, 2010 #5 Ιούνιος 3, 2010 Η V-Strom έχει περισσότερο γκάζι, η transalp είναι πιο ευκολοδήγητη...
Narzul Ιούνιος 4, 2010 Author #6 Ιούνιος 4, 2010 Για DTM το έχεις σκεφτεί; Λογικα εννοεις TDM. Man το θεμα με το TDM ειναι οτι για να το βρεις στα 6 χιλιαρικα , θα πρεπει το μηχανακι να ειναι 5ετιας , μιας και καινουριο κανει απο 10,5 εως 11,3 χιλιαρικα , και δε θελω να παρω κατι παλιο , συν οτι για ,τα 900 κυβικα πληρωνεις τα διπλασια τελη , συν οτι το μηχανακι ειναι υπερβολικο για τη χρηση που το θελω. Ουτος η αλλως σε εθνικη δε προκειτε να βγω με τη μηχανη. Οποτε να κοιταξω για το vstrom της ανωτερω αγγελιας , κι ας εχει 15κ χιλιομετρα - κι ας ειναι 1 χρονο πιο παλιο απ τα transalp που θα εχουν ακομα εγγυηση?
Athens2004 Ιούνιος 4, 2010 #7 Ιούνιος 4, 2010 Το tdm ειναι πιο πολυ streetadiko ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ON-OFF, Kαμια σχεση με vstrom & transalp . Εχεις στο νου σου και κατι σε on - off Μονοκύλινδρο ??? Αν ναι . xt660 tenere Θετικα :: ελαφρυτερο και πιο compact για την πολη λογω ενος κυλινδρου , πιο απλη συντηρηση και λογικα μικροτερη καταναλωση απο τα αντιστοιχα 2 κυλινδρα μειωμενες επιδοσεις ομως . Φοραει το μοτερ απο το χτ τροποποιημενο οσον αφορα το προγραμμα του ψεκασμου και μικρες βελτιωσεις . Βγαζει γυρω στα 42-45 αλογα τροχο . Αυτα.
Narzul Ιούνιος 4, 2010 Author #8 Ιούνιος 4, 2010 H αληθεια ειναι οτι εγω δεν εχω σκοπο να πατησω χωμα.Τις λεω On-off γιατι και οι ιδιες οι εταιριες που τις πουλανε , στην κατηγορια on-off τις εχουν στα site τους.Το θεμα ειναι , (γιατι μαλλον δεν εχω γινει σαφης) , απ τα λινκς που εδωσα στο πρωτο ποστ , ποια μου προτεινεται.Οταν λετε για vstrom , να εχετε στο νου σας τη συγκεκριμενη vstrom του λινκ , με τη χρονολογια , τα χρηματα και τα χιλιομετρα της.Οχι οποιαδηποτε vstrom γενικα.Τις επιλογες μου τις εχω περιορισει σε αυτα τα 5 links.Και θα προτιμουσα να βοηθησει καποιος που να εχει καποια απ αυτες (οπως ο τσακωνας που ειχε προσωπικη εμπειρια και αποψη για το μηχανακι.)Καποιος που να το χει παρει βολτα ή κατι τετοιο.Ευχαριστω.edit @ Athen2004 το τενερε εχει υπερβολικα στενη σελα για τα οπισθια μου.
Athens2004 Ιούνιος 4, 2010 #9 Ιούνιος 4, 2010 Απο τα τρανσαλπ το πρωτο λινκ η το τελευταιο ( το τελευταιο ειναι λιγο ακριβοτερο αλλα 09 ) το μεσαιο οχι γιατι βλεπω την μοτο παρκαρισμενη στον ηλιο ( ειναι και μαντράς οποτε αν την εχει κανα 3 μηνο εκει φτανει ...) . Κατα ταλλα τις εχω οδηγησει ολες . Δεν ισχυει καποιος κανονας παραπλησιες μοτο ειναι , Λιγο δυνατοτερο το v storm μιας και φοραει τον 2κυλινδρο υδρο-ελαιοψυκτο που φορουσε και το sv 650 . αυτα. Επισης αυτα που ρωτας δεν απαντωνται ( ολα ) απο το νετ μιας και ζητας λεπτομερειες που πρεπει να δεις ο ιδιος προσωπικα απο φωτο δεν φαινεται αν εχει χασει λαδι η μηχανη πχ απο κατω η αλλες φθορες που καταλαβαινει καποιος οτι την εστηνε σε καθε φαναρι κλπ . Θα πας μονος σου και θα τις δεις προσωπικα αν δεν το κατεχεις το θεμα παρε μαζι εναν φιλο που να γνωριζει απο μοτο . Eπισης καποιο γενικο τιπ ειναι να ξεκινησεις πρωτα να ψαχνεις απο ιδιωτες . Και αν δεν βρεις κατι που σου ταιριαζει πας σε μαντρα . Στον ιδιωτη δεν θα πληρωσεις την ''προμηθεια '' του μαντρά . Εκτος και αν κοιτας σε μαντρες λογω χρηματικων ευκολιων ( δοσεων )
o polonos Ιούνιος 4, 2010 #10 Ιούνιος 4, 2010 Εγω θα ελεγα varadero (μονο και μονο για τα προστατευτικα που εχει στα ποδια ο οδηγος) Χωρις πλακα εχω δει varadero να σκαει πλαι πισω σε αμαξι με αυτα τα προστατευτικα. Δεν επαθε το παραμικρο Αν ηταν με καποιο στρεετ σιγουρα ακομα θα ηταν στο νοσοκομειο
kezm Ιούνιος 4, 2010 #11 Ιούνιος 4, 2010 ναι TDM εννοούσα, αναγραμματισμός ftw Ναι είναι άλλη κατηγορία από αυτά που ψάχνεις, απλά το ανέφερα μήπως και δεν σου είχε περάσει από το μυαλό. Περιμένω εντυπώσεις από τη μηχανή, γιατί από Σεπτέμβρη θα πάρουν σειρά και άλλοι. :jump1:
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.