Jump to content



Πλαισιο και πολιτική πιστωτικών για καρτες γραφικων


ultraex2005

Recommended Posts

πάντως και εγώ είχα την single slot (165 ευρώ πριν 2 χρόνια) και μόλις είδα να φτάνει 95 βαθμούς και το cooler να μην ανεβάζει στροφές (ήταν η πρώτη rev και απότι θυμάμαι υπήρχε θέμα) την ξεφορτώθηκα με την πρώτη ευκαιρία. Τώρα απότι φαίνεται εσύ έχεις στραβώσει γιατί περίμενες πιστωτικό στην αρχική τιμή, όμως από την στιγμή που σου δίνουν ίδια κάρτα με λογικά καλύτερο σύστημα ψύξης, είναι καλυμένοι.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς ισχύει ο παρακάτω κανόνας

Π= προϊόν

Χ= Αξία αγοράς

Ζ= Τελευταία αξία πριν την απόσυρση

Υ= Σημερινή αξία

N= Άξια προϊόντος με ίδιες ή καλύτερες προδιαγραφές

if Π=true and X > Y then return Π

if Π=true and X < Y then return X

if Π=false and X < Z and X>N then return Ν

if Π=false and X < Z and X<N then return Χ

if Π=false and X > Z and Ζ>N then return Ν

if Π=false and X > Z and Ζ<N then return Ζ

else

Call the lawyer

Ελπίζω να μην έκανα κάνα λάθος :p

Link to comment
Share on other sites

Αν έχουν το ίδιο προϊον συνήθως δεν δίνουν πίστωτικό και απο ότι βλέπω έχουν 4850/70.Επίσης όλη την σειρά 8800 την βολέυουν με την gts250/240.Θυμάμαι έναν απίστευτο καυγά που είχε γίνει φέτος στο service βουλιαγμένης με έναν τυπάκο που έκανε rma μια 8800ultra.Στο τέλος όσο και να ουρλιαζε πήρε μια gts250 1GB και έφυγε.Πιστωτικό μπορεί να πάρεις μόνο αν το rma δεν υπάρχει stock και είναι σε περίεργο "league" όπως πχ η 4870x2. Εδώ δεν τους συμφέρει να σου δώσουν απευθέιας 5870 που κάνει 400+ γιούρια.

Link to comment
Share on other sites

Να πιαστω απο το τελευταιο που ειπε ο φιλος μας "mellodos" και να ρωτησω,στην περιπτωση αυτη με μια 4870χ2 οχι μονο το πλαισιο αλλα και αλλα με τι στην αντικαθιστουν;

Ή σου κοβουν ενα πιστωτικο των 90 € και ευχαριστημενος εισαι.

Link to comment
Share on other sites

Άρθρο 540 Δικαιώματα του αγοραστή.

Είναι υποχρεωμένες οι επιχειρήσεις που διαθέτουν διαρκή καταναλωτικά αγαθά προς πώληση να εξασφαλίζουν την προμήθεια ανταλλακτικών για όλη την πιθανή διάρκεια της ζωής τους;

Βάσει του άρθρου 5 (6) του Ν. 2251/94 «Προστασία των καταναλωτών» ο προμηθευτής καινούργιων διαρκών καταναλωτικών αγαθών οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και επισκευή τους για χρονικό διάστημα ίσο με την πιθανή διάρκεια της ζωής τους. Επίσης, οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές την ευχέρεια προμήθειας των ανταλλακτικών και άλλων τυχόν προϊόντων, που απαιτούνται για τη χρήση τους σύμφωνα με τον προορισμό τους, για όλη την πιθανή διάρκεια της ζωής τους.

Δικαιώματα του αγοραστή

Σύμφωνα με το άρθρο 540 του Αστικού Κώδικα, ο αγοραστής που διαπιστώσει ότι του πωλήθηκε ελαττωματικό προϊόν δικαιούται κατ'επιλογήν του:

1. Να απαιτήσει,χωρίς επιβάρυνση του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο. έκτος αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες

2. Να μειώσει το τίμημα

3. Να υπαναχωρήσει από την σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.

Ο πωλητής οφειλή να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή

Με απλά λόγια, πηγαίνετε στο κατάστημα και απαιτείτε να διορθώσουν την τηλεόραση. Αν η διόρθωση δε λύνει το πρόβλημα, μπορείτε να απαιτήσετε να σας την αντικαταστήσουν, δηλαδή να σας δώσουν άλλη τηλεόραση ίδιας μάρκας και μοντέλου.

Αν ισχυρισθούν πως δεν υπάρχει καμία άλλη ίδια τηλεόραση στο κατάστημα, τότε θα ασκήσετε το «δικαίωμα μείωσης του τιμήματος». Αυτό σημαίνει πως έχετε τη δυνατότητα να απαιτήσετε να σας επιστρέψουν ένα τμήμα από τα χρήματα που καταβάλατε, ώστε η νέα αξία να ανταποκρίνεται στην ελαττωματική τηλεόραση.

Αν, όμως, δεν επιθυμείτε να κρατήσετε την ελαττωματική τηλεόραση τότε μπορείτε να ασκήσετε το λεγόμενο «δικαίωμα υπαναχώρησης» από τη σύμβαση. Αυτό σημαίνει πως μπορείτε να πείτε «δηλώνω πως υπαναχωρώ από τη σύμβαση» και να επιστρέψετε την τηλεόραση απαιτώντας να σας επιστρέψουν τα χρήματα.

Εγγύηση

Ελαττωματικά προϊόντα

Πωλήσεις Καταναλωτικών Αγαθών (Εγγυήσεις, Service, οδηγίες χρήσεως, κ.λπ)

Πώληση Καταναλωτικών Αγαθών και Εγγυήσεις

Νομος 3043_2002.pdf

Link to comment
Share on other sites

Να πιαστω απο το τελευταιο που ειπε ο φιλος μας "mellodos" και να ρωτησω,στην περιπτωση αυτη με μια 4870χ2 οχι μονο το πλαισιο αλλα και αλλα με τι στην αντικαθιστουν;

Ή σου κοβουν ενα πιστωτικο των 90 € και ευχαριστημενος εισαι.

Καταρχάς δεν τους υποχρεώνει κανείς να σου κόψουν πιστωτικό και αυτό γίνεται μόνο όταν δεν υπάρχει ξεκάθαρη λύση αντικατάστασης.Η πολιτική του πλαισίου όπως μου έχουν πεί είναι πως εφόσον εγκριθεί πιστωτικό κόβεται στην τελευταία τιμή που πωλήθηκε το προιον.Απο ότι θυμάμαι η τελευταία τιμή που πωλήθηκε η 4870χ2 στο πλαίσιο ήταν γύρω στα 330 γιούρια αλλά μην ξεχνάμε πως "χρηστικά" η κάρτα αγγίζει τα επίπεδα μιας 5870.Επειδή δεν παίζει να σου δώσουν 5870 για αντικατάσταση θεωρώ πως θα κοπεί γύρω στα 300ευρώ πιστωτικό αλλά μπορεί να λέω και μλκίες.Πάντως δεν παίζει με τίποτε τόσο χαμηλό ποσό που γράφεις. Για το πλαίσιο τουλάχιστον, 3 πιστωτικά που έκοψαν τα τελευταία τέσσερα χρόνια ήταν στην τελευταία τιμή πώλησης και ποτέ δεν διαφώνησα μαζί τους.Το περίεργο είναι ότι μια μητρική μου την έκοψαν στην αρχική τιμή αγοράς γιατί προφανώς δεν είχε μειωθεί ποτέ η τιμή πώλησης όταν αποσύρθηκε.Ψιλο "ότι να'ναι" κατάσταση δηλάδή.

Link to comment
Share on other sites

1000 φορες το ιδιο θεμα ειδικα για καρτες γραφικων,250.000 αναλυσεις,280.000 ποστς,καποιοι βαριουνται μαλλον να χρησιμοποιησουν το search και θελουν την λυση στο πιατο,και μαλιστα την λυση που απαιτουν.

αυτος ο φουρτουνης απο οτι φαινεται απο νομικα δεν εχει ιδεα,γιατι γραφει ουκ ολιγες κοτσανες (ενδεικτικα,κοτσανα 1: αλλο η ελλειψη συμφωνημενων ιδιοτητων,αλλο το επιγενομενο ελαττωμα κοτσανα νο 2:αλλο το ελαττωματικο εξ αρχης (αγορα),αλλο το ελαττωματικο που λειτουργησε τελεια 1-2-3 χρονια και εβγαλε ελαττωμα μετα ) λινκ του.Εξαλλου,αν ξερω να διαβαζω καλα,στο βιογραφικο του http://www.fourtounis.gr/biografika.htm λεει οτι ειναι δασκαλος και οχι lawyer...

υγ αν ο εκλεκτος thread starter χρησιμοποιησει το search, σε μερικες απο τις 3-4 προσφατες αναλυσεις θεματος για επιστροφες καρτων γραφικων εχω και εδαφια απο αποφασεις δικαστηριων για το πως λειτουργουν ακριβως οι επιστροφες.

Link to comment
Share on other sites

Τsakona

Ι was just trying to help..το link to έβαλα γιατί χρησιμοποίησα το παράδειγμα του, δεν νομίζω ότι έγραψα κάτι λάθος...εξάλλου ανέβασα και τον αντίστοιχο νόμο...τώρα σε αυτά που λες δεν διαφωνώ, για την κοτσάνα νο1 δίκιο έχεις, το 1 δεν το διάβασα, η νο2 νομίζω ότι έχεις άδικο τι σημασία έχει αν δούλεψε ένα μήνα ή ένα χρόνο? το διάστημα καλής λειτουργίας τις εγγύησης δεν το κάλυψε και αλίμονο αν ότι παίρνουμε χαλάει μόλις τελειώνει η εγγύηση...

Υγ αν διάβασες όλα τα link που έδωσα και τα άρχεια που έχουν τότε respect :worship:.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.