cycloholic Νοέμβριος 23, 2012 #41 Νοέμβριος 23, 2012 Συγνώμη που ξεθάβω το θέμα. Έχω μια απορία. Θέλω να γυρίσω μια ηλεκτρονική συσκευή που αγόρασα από τα public. Μαζί με τη συσκευή αγόρασα και εξτρά εγγύηση για την συσκευή αυτή. Μπορώ βάση νόμου να πάρω και τα λεφτά της εξτρά εγγύησης; Γνωρίζει κανείς; ΥΓ1: έχουν περάσει 3 μέρες από την αγορά.ΥΓ2: η εγγύηση είναι προιόν των public και όχι του κατασκευαστή.
Tsakonas Νοέμβριος 23, 2012 #42 Νοέμβριος 23, 2012 Συγνώμη που ξεθάβω το θέμα. Έχω μια απορία. Θέλω να γυρίσω μια ηλεκτρονική συσκευή που αγόρασα από τα public. Μαζί με τη συσκευή αγόρασα και εξτρά εγγύηση για την συσκευή αυτή; Μπορώ βάση νόμου να πάρω και τα λεφτά της εξτρά εγγύησης; Γνωρίζει κανείς; ΥΓ1: έχουν περάσει 3 μέρες από την αγορά.ΥΓ2: η εγγύηση είναι προιόν των public και όχι του κατασκευαστή.αν την αγορασες απο ιντερνετ/ τηλεφωνο ΟΚ μπορεις να την γυρισεις. Τωρα να παρεις λεφτα πισω για την εξτρα εγγυηση αν δεν εχεις δωσει λεφτα για την εξτρα εγγυηση ειναι πιο ακυρο και απο τον Myralis με μπλουζακι "ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ".
cycloholic Νοέμβριος 23, 2012 #43 Νοέμβριος 23, 2012 Η αγορά έγινε από το κατάστημα και πλήρωσα έξτρα κάποιο χρηματικό ποσό.
Rusty_Tool Νοέμβριος 23, 2012 #44 Νοέμβριος 23, 2012 Η αγορά έγινε από το κατάστημα και πλήρωσα έξτρα κάποιο χρηματικό ποσό. δε βλέπω κανέναν λόγο ώστε να μη μπορείς να πάρεις κ την αξία της extra εγγύησης πίσω η τιμή της εγγύησης αναγράφεται στην απόδειξη, σωστά? επικοινώνησε μαζί τους κ ρώτα
soto979 Ιανουάριος 27, 2013 #45 Ιανουάριος 27, 2013 Καλά όλα αυτά που λες για τις online αγορές αλλά γι' αυτές που πας στο μαγαζί και αγοράζεις το προϊόν τι γίνετε?Με αυτό το θέμα που ανέφερε ο fits79 μπορεί να βοηθήσει κάποιος; Εχθές αγόρασα ένα ζευγάρι ακουστικά από το Πλαίσιο και ύστερα, αφού τα άνοιξα, διαπίστωσα ότι δεν ήταν έτσι όπως τα περίμενα (ποιοτικώς, αλλά και εμφανισιακώς). Δεν παρουσιάζουν κάποιο τεχνικό πρόβλημα ή δυσλειτουργία. Απλά δεν μου άρεσαν. Η συσκευασία έπρεπε να σκιστεί σε δύο σημεία (στα οποία είχε εγκοπές για εύκολο άνοιγμα) για να ανοιχτεί, ειδάλλως δε θα μπορούσα να έχω πρόσβαση στο προϊόν. Τα ακουστικά τα αγόρασα κατευθείαν από το κατάστημα και όχι μέσω διαδικτύου, τηλεφωνικής παραγγελίας κ.λπ. Υπάρχουν ανάλογοι νόμοι / διατάξεις / οδηγίες για τέτοιες περιπτώσεις; Ευχαριστώ εκ των προτέρων (και καλώς σας βρήκα ως νέο μέλος στο TheLab!).
tavlamari Ιανουάριος 27, 2013 #46 Ιανουάριος 27, 2013 Κανονικα πρεπει να σου τα αλλαξουν,αλλο αν αυτοι τωρα σε αρχισουν στα μα μου σου του...
soto979 Ιανουάριος 27, 2013 #47 Ιανουάριος 27, 2013 Ποιο δικαίωμα μπορώ να ασκήσω για να τους πείσω ότι είναι υποχρεωμένοι να μου κάνουν την αλλαγή;
Tsakonas Ιανουάριος 27, 2013 #48 Ιανουάριος 27, 2013 ταχω εξηγησει σε διαφορα θρεντς , βαριεμαι να ξαναγραφω, για να κατατοπιστειτε παρτε ενα τηλ στο 1520 γενικη γραμματεια καταναλωτη.
soto979 Ιανουάριος 27, 2013 #49 Ιανουάριος 27, 2013 Ευχαριστώ πολύ! Μήπως μπορείς να μου δώσεις και τα link από τα threads αυτά αν σου είναι εύκολο;
CrazyAnt1416003257 Ιανουάριος 27, 2013 #52 Ιανουάριος 27, 2013 ????Σε παροτρυνει να κανεις μια αναζητηση μεσα στο φορουμ, χρησημοποιωντας την "Αναζητηση"Βαλε το ονομα του χρηση που θελεις και καποια λεξη κλειδι και θα σου εμφανιστουν ολα τα σχετικα ποστ
snik Ιανουάριος 27, 2013 #53 Ιανουάριος 27, 2013 Εχει κανεις εμπειρια απο τον Κοτσοβολο στο συγκεκριμενο θεμα; Πηρα μια φωτογραφηκη μηχανη την Παρασκευη στα 400 ευρω και το Σαββατω την βλεπω στο amazon με δωρο το galaxy tab 7 στα 360 ευρω.Εννοειται πως εχω την αρχικη συγκευασια και κουτια.
soto979 Ιανουάριος 27, 2013 #54 Ιανουάριος 27, 2013 Κατάλαβα, τι εννοούσε δίνοντας μου αυτό το link. Από τη στιγμη όμως που ρωτάω για κάτι συγκεκριμένο, σημαίνει πως θέλω να αποφύγω την ατέλειωτη αναζητηση στο αχανές forum. Τεσπα... Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Κατα πάσα πιθανότητα θα απευθυνθώ στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
Alexgk Ιανουάριος 28, 2013 #55 Ιανουάριος 28, 2013 Εχει κανεις εμπειρια απο τον Κοτσοβολο στο συγκεκριμενο θεμα; Πηρα μια φωτογραφηκη μηχανη την Παρασκευη στα 400 ευρω και το Σαββατω την βλεπω στο amazon με δωρο το galaxy tab 7 στα 360 ευρω.Εννοειται πως εχω την αρχικη συγκευασια και κουτια.Δύσκολα να σου δώσουν πίσω τα χρήματα αφού δεν έχει πρόβλημα. Μάλλον θα σου δώσουν πιστωτικό αλλά τι να το κάνεις.
soto979 Ιανουάριος 28, 2013 #56 Ιανουάριος 28, 2013 Από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (εξυπηρετικότατοι) μου είπανε να πάω για αρχή στο κατάστημα του ΠΛΑΙΣΙΟ από όπου και πήρα το προϊόν και αν δεν βρω άκρη να τους ξανατηλεφωνήσω για να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε στην προκειμένη περίπτωση.Παρόλα αυτά - όπως και ο φίλος παραπάνω ανέφερε - είχε κανείς ανάλογο θέμα με το ΠΛΑΙΣΙΟ; Είμαι χρόνια πελάτης και τους "τα έχω στάξει" κανονικότατα. Λέτε αν τους το φέρω ως επιπλέον λόγο για να κάνουν την αλλαγή, να καταφέρω τίποτα; Όλα αυτά τα λέω γιατί πολύ φοβάμαι πως θα αρνηθούν. Γιατί και από το τηλέφωνο η υπάλληλος που ρώτησα θεωρούσε ψιλο-αυτονόητο το γεγονός ότι υπάρχει κάποια δυσλειτουργία, ακόμη κι αν της είχα εξηγήσει πως δεν είναι αυτό το πρόβλημα. Έτσι, μου είπε να τα πάω στο κατάστημα να τα ελέγξουν εντός 20 ημερών.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.