Jump to content



Εγγύηση με τον όρο επιστροφής χρημάτων στο ακέραιο


fits79

Recommended Posts

Συγνώμη που ξεθάβω το θέμα. Έχω μια απορία. Θέλω να γυρίσω μια ηλεκτρονική συσκευή που αγόρασα από τα public. Μαζί με τη συσκευή αγόρασα και εξτρά εγγύηση για την συσκευή αυτή. Μπορώ βάση νόμου να πάρω και τα λεφτά της εξτρά εγγύησης; Γνωρίζει κανείς;

ΥΓ1: έχουν περάσει 3 μέρες από την αγορά.

ΥΓ2: η εγγύηση είναι προιόν των public και όχι του κατασκευαστή.

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply
Συγνώμη που ξεθάβω το θέμα. Έχω μια απορία. Θέλω να γυρίσω μια ηλεκτρονική συσκευή που αγόρασα από τα public. Μαζί με τη συσκευή αγόρασα και εξτρά εγγύηση για την συσκευή αυτή; Μπορώ βάση νόμου να πάρω και τα λεφτά της εξτρά εγγύησης; Γνωρίζει κανείς;

ΥΓ1: έχουν περάσει 3 μέρες από την αγορά.

ΥΓ2: η εγγύηση είναι προιόν των public και όχι του κατασκευαστή.

αν την αγορασες απο ιντερνετ/ τηλεφωνο ΟΚ μπορεις να την γυρισεις. Τωρα να παρεις λεφτα πισω για την εξτρα εγγυηση αν δεν εχεις δωσει λεφτα για την εξτρα εγγυηση ειναι πιο ακυρο και απο τον Myralis με μπλουζακι "ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ".

Η αγορά έγινε από το κατάστημα και πλήρωσα έξτρα κάποιο χρηματικό ποσό.

δε βλέπω κανέναν λόγο ώστε να μη μπορείς να πάρεις κ την αξία της extra εγγύησης πίσω

η τιμή της εγγύησης αναγράφεται στην απόδειξη, σωστά?

επικοινώνησε μαζί τους κ ρώτα:mobile:

  • 2 months later...
Καλά όλα αυτά που λες για τις online αγορές αλλά γι' αυτές που πας στο μαγαζί και αγοράζεις το προϊόν τι γίνετε?

Με αυτό το θέμα που ανέφερε ο fits79 μπορεί να βοηθήσει κάποιος; Εχθές αγόρασα ένα ζευγάρι ακουστικά από το Πλαίσιο και ύστερα, αφού τα άνοιξα, διαπίστωσα ότι δεν ήταν έτσι όπως τα περίμενα (ποιοτικώς, αλλά και εμφανισιακώς). Δεν παρουσιάζουν κάποιο τεχνικό πρόβλημα ή δυσλειτουργία. Απλά δεν μου άρεσαν. Η συσκευασία έπρεπε να σκιστεί σε δύο σημεία (στα οποία είχε εγκοπές για εύκολο άνοιγμα) για να ανοιχτεί, ειδάλλως δε θα μπορούσα να έχω πρόσβαση στο προϊόν. Τα ακουστικά τα αγόρασα κατευθείαν από το κατάστημα και όχι μέσω διαδικτύου, τηλεφωνικής παραγγελίας κ.λπ. Υπάρχουν ανάλογοι νόμοι / διατάξεις / οδηγίες για τέτοιες περιπτώσεις;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων (και καλώς σας βρήκα ως νέο μέλος στο TheLab!).

Κανονικα πρεπει να σου τα αλλαξουν,αλλο αν αυτοι τωρα σε αρχισουν στα μα μου σου του...

Ποιο δικαίωμα μπορώ να ασκήσω για να τους πείσω ότι είναι υποχρεωμένοι να μου κάνουν την αλλαγή;

ταχω εξηγησει σε διαφορα θρεντς , βαριεμαι να ξαναγραφω, για να κατατοπιστειτε παρτε ενα τηλ στο 1520 γενικη γραμματεια καταναλωτη.

????

Σε παροτρυνει να κανεις μια αναζητηση μεσα στο φορουμ, χρησημοποιωντας την "Αναζητηση"

Βαλε το ονομα του χρηση που θελεις και καποια λεξη κλειδι και θα σου εμφανιστουν ολα τα σχετικα ποστ

Εχει κανεις εμπειρια απο τον Κοτσοβολο στο συγκεκριμενο θεμα;

Πηρα μια φωτογραφηκη μηχανη την Παρασκευη στα 400 ευρω και το Σαββατω την βλεπω στο amazon με δωρο το galaxy tab 7 στα 360 ευρω.

Εννοειται πως εχω την αρχικη συγκευασια και κουτια.

Κατάλαβα, τι εννοούσε δίνοντας μου αυτό το link. Από τη στιγμη όμως που ρωτάω για κάτι συγκεκριμένο, σημαίνει πως θέλω να αποφύγω την ατέλειωτη αναζητηση στο αχανές forum. Τεσπα... Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Κατα πάσα πιθανότητα θα απευθυνθώ στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

Εχει κανεις εμπειρια απο τον Κοτσοβολο στο συγκεκριμενο θεμα;

Πηρα μια φωτογραφηκη μηχανη την Παρασκευη στα 400 ευρω και το Σαββατω την βλεπω στο amazon με δωρο το galaxy tab 7 στα 360 ευρω.

Εννοειται πως εχω την αρχικη συγκευασια και κουτια.

Δύσκολα να σου δώσουν πίσω τα χρήματα αφού δεν έχει πρόβλημα. Μάλλον θα σου δώσουν πιστωτικό αλλά τι να το κάνεις.

Από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (εξυπηρετικότατοι) μου είπανε να πάω για αρχή στο κατάστημα του ΠΛΑΙΣΙΟ από όπου και πήρα το προϊόν και αν δεν βρω άκρη να τους ξανατηλεφωνήσω για να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε στην προκειμένη περίπτωση.

Παρόλα αυτά - όπως και ο φίλος παραπάνω ανέφερε - είχε κανείς ανάλογο θέμα με το ΠΛΑΙΣΙΟ; Είμαι χρόνια πελάτης και τους "τα έχω στάξει" κανονικότατα. Λέτε αν τους το φέρω ως επιπλέον λόγο για να κάνουν την αλλαγή, να καταφέρω τίποτα; Όλα αυτά τα λέω γιατί πολύ φοβάμαι πως θα αρνηθούν. Γιατί και από το τηλέφωνο η υπάλληλος που ρώτησα θεωρούσε ψιλο-αυτονόητο το γεγονός ότι υπάρχει κάποια δυσλειτουργία, ακόμη κι αν της είχα εξηγήσει πως δεν είναι αυτό το πρόβλημα. Έτσι, μου είπε να τα πάω στο κατάστημα να τα ελέγξουν εντός 20 ημερών.

  • 8 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.