LevelOne Ιούνιος 4, 2010 #21 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2010 Msystems στην Λ. Αμφιθέας. Κύριοι με Κ κεφαλαίο. Επιστροφη χρημάτων (διόλου ευκαταφρόνητο ποσό) πριν προλάβω να το πώ, χωρίς μα-μου. Μπράβο τους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοπρίτης Ιούνιος 4, 2010 #22 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2010 Msystems στην Λ. Αμφιθέας. Κύριοι με Κ κεφαλαίο. Επιστροφη χρημάτων (διόλου ευκαταφρόνητο ποσό) πριν προλάβω να το πώ, χωρίς μα-μου. Μπράβο τους. πότε ανοιξαν στην Αμφιθεας ρε Μητσο? δεν το χω παρει πρεφα...σε ποιο υψος ειναι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fits79 Ιούνιος 4, 2010 Author #23 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2010 Msystems στην Λ. Αμφιθέας. Κύριοι με Κ κεφαλαίο. Επιστροφη χρημάτων (διόλου ευκαταφρόνητο ποσό) πριν προλάβω να το πώ, χωρίς μα-μου. Μπράβο τους. Σου επέστρεψαν τα λεφτά γιατί είχε πρόβλημα το προϊόν που πήρες ή γιατί απλά δεν σου άρεσε? και που λέει στο site τους ότι δέχονται επιστροφή χρημάτων στο ακέραιο μετά από κάποιες ημερολογιακές ημέρες από την αγορά του προϊόντος Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Ιούνιος 4, 2010 #24 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2010 Msystems στην Λ. Αμφιθέας. Κύριοι με Κ κεφαλαίο. Επιστροφη χρημάτων (διόλου ευκαταφρόνητο ποσό) πριν προλάβω να το πώ, χωρίς μα-μου. Μπράβο τους. Καλά τώρα Μήτσο. Αν τους την πέσουν οι rmaκηδες, τότε θα δούμε αν και κατά πόσο θα συνεχίσουν να είναι εντάξει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
outlaw Ιούνιος 4, 2010 #25 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2010 rmaκηδεςΛόγω αυτού του "κλάδου" λεχριτών-απατεώνων, έχει χαλάσει η αγορά. Και στους 2 "top" της λιανικής υπάρχει ανταγωνισμός εξυπηρέτησης πελατών, με τελικό όφελος σ' εμάς. Έρχονται μετά τα κακομαθημένα που θέλουνε ανανέωση στο hardware τους, καίνε το προϊόν και έρχονται και κάνουνε φασαρία στα καταστήματα. 1-2-3 και αλλάζεις πολιτική και δυστυχώς όταν έρθει ο πραγματικός παθόν αστοχίας υλικού, αντιμετωπίζεται με προσοχή και εξ αποστάσεως. Όλοι, όλοι, ΟΛΟΙ επωφελούντε από ένα γρήγορο και ανώδυνο RMA-επιστροφή χρημάτων....1ος ο πελάτης που σε 2-3 λεπτά έχει κάνει τη δουλειά του....το τεχνικό τμήμα που δεν κατασπαταλεί ανθρωποώρες σε ελέγχους και χαρτοδουλειές...η διοίκηση των καταστημάτων διότι δεν ασχολείται με φωνές και προβλήματα...το κατάστημα διότι κρατάει το πρόσωπό του και την πελατεία του...η εταιρία διότι...από που ν αρχίσει κανείς και που να τελειώσει. Αλλά άμα φάς 1-2-3...μία ΟΛΟΚΛΗΡΗ αποθήκη από προϊόντα που δεν επιστώθησαν από προμηθευτές διότι ο τυροφετόλης πελάτης το εμαγάρισεν εως εμαλα**σεν, τότε μαζεύεσαι και γίνεσαι δύσπιστος, όχι πελατοκεντρικός και κοιτάς να διασφαλίσεις την περιουσία σου (το "σου" μπορεί ν ανοίκει σε υπάλληλο εκτελών διαταγές ανωτέρων, ή της εταιρίας ολόκληρης). Και για να stay on topic, ναι multirama κάνει επιστροφή χρημάτων σε 7 ημέρες στο ακέραιο, υπό προϋποθέσεις τις οποίες πρέπει να σου δώσει κατά την αγορά του προϊόντος εγγράφως. Στο Πλαίσιο έχω πάρει και μετά από μήνα, το ίδιο και στο eshop χωρίς ιδιαίτερες προϋποθέσεις, αλλά πάει πολύς καιρός και δεν γνωρίζω τι κάνουν σήμερα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Ιούνιος 4, 2010 #26 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2010 Το απεύχομαι Αντώνη. @fits79 απο την αρχή του νήματος έχεις ενα ύφος περίεργο (μπορεί να είναι η ιδέα μου) το οποίο με αποτρέπει απο το να σου απαντήσω. Γενικότερα, δεν μου αρέσει να νοιώθω οτι ανακρίνομαι ή να παραφράζομαι. Οπότε ευχήσου να ρωτήσει κάποιος άλλος με καλύτερο ύφος και να πάρεις τις απαντήσεις που θές. @Κοπρίτη sorry man έχεις δίκιο, μπερδεύτηκα, στην Λ.Φραντζή εννοούσα Link to comment Share on other sites More sharing options...
fits79 Ιούνιος 4, 2010 Author #27 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2010 Το απεύχομαι Αντώνη. @fits79 απο την αρχή του νήματος έχεις ενα ύφος περίεργο (μπορεί να είναι η ιδέα μου) το οποίο με αποτρέπει απο το να σου απαντήσω. Γενικότερα, δεν μου αρέσει να νοιώθω οτι ανακρίνομαι ή να παραφράζομαι. Οπότε ευχήσου να ρωτήσει κάποιος άλλος με καλύτερο ύφος και να πάρεις τις απαντήσεις που θές.Τώρα λες απλά βλακείες. Μπορείς σε παρακαλώ πολύ να μου πεις ΠΟΥ ΕΙΔΕΣ επικριτικό ύφος!!!Με δουλεύεις μου φαίνεται(Δεν εξηγείτε αλλιώς) επειδη απλά ρώτησα για να καταλάβω αν σου επέστρεψαν τα λεφτά σου λόγο ελαττωματικού προϊόντος ή επειδη απλά δεν σ' άρεσε.Η ιδέα σου είναι σίγουρα.Τι να πω λες για εμένα και το "επικριτικό μου ύφος" ενώ ούτε λόγος για το ότι με το παραμικρό αρπάζεσαι χωρίς να σε μειώσω επ ουδενί απλά κάνοντας σου μια ερώτηση διευκρινίσεις για εμένα και τους υπόλοιπους τίποτα παραπάνω τίποτα παρακάτω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
3likos Ιούνιος 5, 2010 #28 Κοινοποίηση Ιούνιος 5, 2010 Εμένα πάντως οι συνεχόμενες ερωτήσεις με βοηθησαν να καταλάβω... ήταν σα να διαβάζω βοήθημα στη φυσική... ερώτηση απάντηση :tomato: Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Φεβρουάριος 5, 2012 #29 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2012 να με συγχωρεσετε για το φτυαρι μου, επικων διαστασεων κιολας αλλα θελω να ρωτησω κατι, η οδηγια αυτη ισχυει και για κινητα? γιατι εφαγα ενα ξενερωμα Αλφα και θελω να παει πισω asap Link to comment Share on other sites More sharing options...
schumifer Φεβρουάριος 6, 2012 #30 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2012 ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ. Αν είσαι ακόμη στην προθεσμία όρμα Link to comment Share on other sites More sharing options...
tavlamari Φεβρουάριος 6, 2012 #31 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2012 Γνωριζω περιστατικο στο Γερμανο που εχει ισχυσει.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fits79 Φεβρουάριος 6, 2012 Author #32 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2012 Φιλε δεν μιλαω για το αν ειναι προβληματικο το προιον ετσι.Απλα το πηρες και δεν σ' αρεσει χωρις να εχει κανενα προβλημα απλα δεν σ' αρεσει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Φεβρουάριος 6, 2012 #33 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2012 Αυτό μπορεί κάποιοι να το κάνουν σύστημα. Να πηγαίνουν σε ένα μαγαζί και ότι θέλουν να το δοκιμάσουν με την ησυχία τους να το αγοράζουν και μετά σε λίγες μέρες να το επιστρέφουν και να παίρνουν και τα χρήματά του πίσω! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aias Φεβρουάριος 7, 2012 #34 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 7, 2012 και αν βαλουμε σε λειτουργια την ελληνικη λαμογια και αγορασεις κατι και το επιστρεψεις μισο (πχ λαπτοπ και το επιστρεψεις χωρις δισκο) ο πωλητης θα βρει το δικιο του? Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Φεβρουάριος 7, 2012 #35 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 7, 2012 Αυτό μπορεί κάποιοι να το κάνουν σύστημα. Να πηγαίνουν σε ένα μαγαζί και ότι θέλουν να το δοκιμάσουν με την ησυχία τους να το αγοράζουν και μετά σε λίγες μέρες να το επιστρέφουν και να παίρνουν και τα χρήματά του πίσω!γι αυτό υπάρχει και αντίστοιχος νόμος που προστατεύει τα μαγαζιά από ΚΑΚΟΒΟΥΛΟΥΣ πελάτες όπου σε περίπτωση εσκεμμένης κακής χρήσης των δικαιωμάτων τους, να αρνείται το μαγαζί την οποιαδήποτε περαιτέρω ενέργεια.και αν βαλουμε σε λειτουργια την ελληνικη λαμογια και αγορασεις κατι και το επιστρεψεις μισο (πχ λαπτοπ και το επιστρεψεις χωρις δισκο) ο πωλητης θα βρει το δικιο του?όταν παραλαμβάνει πίσω το κατάστημα ένα προϊόν γίνεται έλεγχος για την κατάσταση που επιστρέφεται αλλά και αν είναι όλα στη θέση τους όπως πρέπει για να βγει ξανά προς πώληση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Φεβρουάριος 7, 2012 #36 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 7, 2012 γι αυτό υπάρχει και αντίστοιχος νόμος που προστατεύει τα μαγαζιά από ΚΑΚΟΒΟΥΛΟΥΣ πελάτες όπου σε περίπτωση εσκεμμένης κακής χρήσης των δικαιωμάτων τους, να αρνείται το μαγαζί την οποιαδήποτε περαιτέρω ενέργεια.όταν παραλαμβάνει πίσω το κατάστημα ένα προϊόν γίνεται έλεγχος για την κατάσταση που επιστρέφεται αλλά και αν είναι όλα στη θέση τους όπως πρέπει για να βγει ξανά προς πώληση.Και το μαγαζί θα το πουλήσει χωρίς τις ζελατίνες; Υπάρχουν συσκευές που είναι με ταινίες σφραγισμένες από το εργοστάσιο παραγωγής. Πως θα την πουλήσει αυτή τη συσκευή για καινούργια; :...: Link to comment Share on other sites More sharing options...
gio102004 Φεβρουάριος 7, 2012 #37 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 7, 2012 Τώρα λες απλά βλακείες. Μπορείς σε παρακαλώ πολύ να μου πεις ΠΟΥ ΕΙΔΕΣ επικριτικό ύφος!!!Με δουλεύεις μου φαίνεται(Δεν εξηγείτε αλλιώς) επειδη απλά ρώτησα για να καταλάβω αν σου επέστρεψαν τα λεφτά σου λόγο ελαττωματικού προϊόντος ή επειδη απλά δεν σ' άρεσε.Η ιδέα σου είναι σίγουρα.Τι να πω λες για εμένα και το "επικριτικό μου ύφος" ενώ ούτε λόγος για το ότι με το παραμικρό αρπάζεσαι χωρίς να σε μειώσω επ ουδενί απλά κάνοντας σου μια ερώτηση διευκρίνησης για εμένα και τους υπόλοιπους τίποτα παραπάνω τίποτα παρακάτω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aquasonic Φεβρουάριος 11, 2012 #38 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2012 Και το μαγαζί θα το πουλήσει χωρίς τις ζελατίνες; Υπάρχουν συσκευές που είναι με ταινίες σφραγισμένες από το εργοστάσιο παραγωγής. Πως θα την πουλήσει αυτή τη συσκευή για καινούργια; :...:πολλες εταιριες στα πακετα τους απλα αναφερουν πως αμα η ταινια ειναι κομμενη ο πελατης να ελεγξει μην λειπει οτιδηποτε. Αλλες βεβαια προτρεπουν τον πελατη να ζητησει αλλο πακετο. Αναλογα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Φεβρουάριος 12, 2012 #39 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 12, 2012 πολλες εταιριες στα πακετα τους απλα αναφερουν πως αμα η ταινια ειναι κομμενη ο πελατης να ελεγξει μην λειπει οτιδηποτε. Αλλες βεβαια προτρεπουν τον πελατη να ζητησει αλλο πακετο. Αναλογα... Σε ευχαριστώ φίλε μου για την ενημέρωση Link to comment Share on other sites More sharing options...
AgentCain Φεβρουάριος 12, 2012 #40 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 12, 2012 Zero-1 ΘεσσαλονίκηςΑγόρασα μια μούφα κάρτα pcie x1 σε sata3 η οποία ήταν DOA. Την άλλαξα και τελικά είδα ότι δεν έκανε τη δουλειά που έπρεπε. Την πήγα πίσω και χωρίς να πουν ούτε κιχ (με ρώτησαν βέβαια το λόγο) την πήραν πίσω και μου επέστρεψαν τα χρήματα μου (18€)Το προϊόν ήταν μέσα σε κουτί και αντιστατικό σακουλάκι, με ταινία χωρίς όμως σφραγίδα.Λυπάμαι μόνο που δεν έχουν μεγαλύτερη ποικιλία, να ψωνίζω πιο συχνά από αυτούς. Γενικά από τιμές μερικές φορές είναι πιο φτηνοί από Πλαίσιο και άλλους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.