Jump to content



Εγγύηση με τον όρο επιστροφής χρημάτων στο ακέραιο


fits79

Recommended Posts

Εγγύηση με τον όρο επιστροφής χρημάτων σε περίπτωση που ο αγοραστής απλά δεν μείνει ικανοποιημένος από την αγορά του ακόμα και ας δουλεύει μια χαρά το προϊόν που αγόρασε.

1. Ποια καταστήματα το έχουν;

2. Ποια το κάνουν όντως πραγματικότητα χωρίς πολλά - πολλά;

3. Σας έχει τύχει παρόμοιο περιστατικό και αν ναι σας γύρισαν όλο το χρηματικό πόσο που είχατε πληρώσει;

4. Είστε ευχαριστημένοι από τις αγοράς από το όποιο κατάστημα;Δικαιολογήστε την απάντηση σας με επιχειρήματα.

Και ερχομέ να σας πω εγώ μερικές εμπειρίες πάνω στο θέμα.

1. Multirama, toshiba, public(Νομίζω), mediamarkt(Νομίζω).

2. Multirama, Toshiba.

3. Μου έχουν επιστραφεί επιτυχώς όλα τα λεφτά που είχα δώσει για αγορά laptop στο κατάστημα multirama με το που πήγα πίσω το laptop εντός της προθεσμίας που ορίζει η εγγύηση επιστροφής χρημάτων(7 ημερολογιακές ημέρες) όπως το πήρα απλά κάνοντας του απλή χρήση και χωρίς να το εχω καταστρέψει.

4. Εννοείτε δεν περίμενα να μου επιστραφούν όλα τα λεφτά μου πίσω και τόσο γρήγορα(Το πολύ σε μια εβδομάδα στην toshiba & την ίδια στιγμή στα multirama).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Και το Πλαίσιο έχει εγγύηση επιστροφής χρημάτων η οποία διαρκεί δέκα εργάσιμες αν δεν κάνω λάθος. Μου έχει τύχει αρκετές φορές να χρειαστεί να επιστρέψω κάποιο προϊόν και ποτέ δεν είχα κάποιο πρόβλημα. Άμεση επιστροφή χρημάτων σε πιστωτικό, το οποίο μπορείς να το χρησιμοποιήσεις όποτε θες.

Link to comment
Share on other sites

Για αγορά εξ αποστάσεως (online) έχεις δικαίωμα μέσα σε 7 ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος να το απορρίψεις.

1. Πρέπει να το ζητήσεις εγγράφως, με email κλπ. Μόνο τηλεφωνικά δε μετράει.

2. Πρέπει η αγορά να έχει γίνει ως consumer (προσωπική). Αν η αγορά έχει γίνει εταιρική, τότε το προϊόν μπορείς να το απορρίψεις μόνο αν δεν έχει κάποιο χαρακτηριστικό που ο πωλητής διαφημίζει (materials non-conformity)

3. Δεν χρειάζεται να δώσεις λόγο. Ένα απλό "δε μου άρεσε" ή "άλλαξα γνώμη" αρκεί.

4. Τα παραπάνω δικαιώματά σου δεν επιρρεάζονται αν έχεις ανοίξει την συσκευασία. Επ'αυτού, το restocking fee είναι παράνομο, δηλαδή αν το κατάστημα σου πει "επειδή άνοιξες την κούτα θα σου επιστρέψω 10% λιγότερα από τα λεφτά σου" είναι παράνομο.

EU Distance Selling Act > Τοπικός νόμος ανά χώρα > Όροι χρήσης καταστήματος.

Link to comment
Share on other sites

Και το Πλαίσιο έχει εγγύηση επιστροφής χρημάτων η οποία διαρκεί δέκα εργάσιμες αν δεν κάνω λάθος. Μου έχει τύχει αρκετές φορές να χρειαστεί να επιστρέψω κάποιο προϊόν και ποτέ δεν είχα κάποιο πρόβλημα. Άμεση επιστροφή χρημάτων σε πιστωτικό, το οποίο μπορείς να το χρησιμοποιήσεις όποτε θες.

Δεν νομίζω.

Το πλαίσιο έχει επιστροφή χρημάτων αν το προϊόν που αγόρασες απλά δεν δουλεύει ή έχει πρόβλημα όχι αν δεν είσαι ευχαριστημένος από την αγορά σου οπότε μάλλον δεν τα ξέρεις καλά.

Για αγορά εξ αποστάσεως (online) έχεις δικαίωμα μέσα σε 7 ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος να το απορρίψεις.

1. Πρέπει να το ζητήσεις εγγράφως, με email κλπ. Μόνο τηλεφωνικά δε μετράει.

2. Πρέπει η αγορά να έχει γίνει ως consumer (προσωπική). Αν η αγορά έχει γίνει εταιρική, τότε το προϊόν μπορείς να το απορρίψεις μόνο αν δεν έχει κάποιο χαρακτηριστικό που ο πωλητής διαφημίζει (materials non-conformity)

3. Δεν χρειάζεται να δώσεις λόγο. Ένα απλό "δε μου άρεσε" ή "άλλαξα γνώμη" αρκεί.

4. Τα παραπάνω δικαιώματά σου δεν επιρρεάζονται αν έχεις ανοίξει την συσκευασία. Επ'αυτού, το restocking fee είναι παράνομο, δηλαδή αν το κατάστημα σου πει "επειδή άνοιξες την κούτα θα σου επιστρέψω 10% λιγότερα από τα λεφτά σου" είναι παράνομο.

EU Distance Selling Act > Τοπικός νόμος ανά χώρα > Όροι χρήσης καταστήματος.

Για ποια καταστήματα μιλάς?

Link to comment
Share on other sites

Για ποια καταστήματα μιλάς?

Ξαναδιάβασε αυτό που έγραψα και ειδικά την τελευταία σειρά. Αυτά που έγραψα ισχύουν για όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ασχέτος καταστήματος.

Το κάθε κατάστημα μπορεί να έχει ό,τι όρους χρήσης και ό,τι διαδικασίες επιστροφής γουστάρει, αλλά σε καμία περίπτωση αυτά δεν υπερισχύουν των νόμων της χώρας και οι νόμοι της χώρας στις πωλήσεις εξ αποστάσεως δεν υπερισχύουν τους Ευρωπαϊκούς κανονισμούς.

Με λίγα λόγια τα δικαιώματά σου ΔΕΝ καθορίζονται από το κάθε κατάστημα. Το δικαίωμα επιστροφής εντός 7 ημερών ΔΕΝ είναι αποκλειστική υπηρεσία του Πλαισίου ή του E-shop, είναι Ευρωπαϊκός νόμος.

Link to comment
Share on other sites

Μα αυτό ακριβώς είναι το θέμα ότι αν π.χ. αγοράσεις κάτι από οπουδήποτε κατάστημα όπως πλαίσιο(Που απ' ότι εχω ρωτήσει ΔΕΝ το έχουν σαν όρο εγγύησης στα προϊόντα που πουλάνε) και το πας πίσω θα σου πούνε απλά ότι εμείς σαν πλαίσιο δεν το έχουμε αυτό μετά τι κάνεις?

Πρέπει να τρέχεις στο συνήγορο του πολίτη ή στο ΙΝΚΑ και γενικώς να έχεις τρεχάματα από το τίποτα επειδη το κάθε πλαίσιο δεν δέχεται να σου επιστρέψει τα λεφτά για τον οποιοδηποτε λόγο.

Εννοείτε ότι δεν έχεις χαλάσει καταστρέψει το προϊόν ούτε τη συσκευασία του απλά το έχεις ανοίξει για να το δεις έτσι.

Link to comment
Share on other sites

Μα αυτό ακριβώς είναι το θέμα ότι αν π.χ. αγοράσεις κάτι από οπουδήποτε κατάστημα όπως πλαίσιο(Που απ' ότι εχω ρωτήσει ΔΕΝ το έχουν σαν όρο εγγύησης στα προϊόντα που πουλάνε) και το πας πίσω θα σου πούνε απλά ότι εμείς σαν πλαίσιο δεν το έχουμε αυτό μετά τι κάνεις?

Κοίταξε, για να σου πει το Πλαίσιο (παράδειγμα) ότι "εμείς δεν το κάνουμε αυτό", δυο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν:

1. Άγνοια: δεν ξέρουν τι ορίζει ο νόμος

2. Λαμόγια: ξέρουν και κάνουν ό,τι τους συμφέρει.

Στην 1. περίπτωση κάποιος/κάπου θα πρέπει να τους το υποδείξει. Αν δεν πάρουν τον λόγο ενός πελάτη που το έχει ψάξει, θα πάρει αρκετούς πελάτες μέχρι να το πάρουν χαμπάρι, αλλά θα το πάρουν χαμπάρι και τότε ή θα φτιάξουν τα T&Cs τους ή θα μετακομίσουν στην περίπτωση 2.

Στην 2. περίπτωση θα πρέπει να πάρουν το μάθημά τους από τον καθένα μας μέχρι να το εμπεδώσουν. Αν κάποιος δεν θέλει να εξασκίσει τα δικαιώματά του, μαγκιά του και καμποϋλίκι του ας κάτσει να τα φάει στη μάπα.

Τα δικά μου δικαιώματα δεν θα μου τα αναιρέσει κανείς και ούτε πρόκειται να ακυρωθεί ο νόμος επειδή οι περισσότεροι δεν τον εξασκούν.

Να ξέρεις όμως ότι όταν αν σε κάποια άλλη φάση είσαι εσύ στην αποκάτω και ζητήσεις κατανόηση και δεν στην δείξουν, τότε θα τα θυμηθείς όλα αυτά και θα βρεθείς στην φάση "φταίω γω που έφαγα το λάπτοπ στη μάπα γιατί λυπήθηκα/φοβήθηκα να σας το επιστρέψω".

Πρέπει να τρέχεις στο συνήγορο του πολίτη ή στο ΙΝΚΑ και γενικώς να έχεις τρεχάματα από το τίποτα επειδη το κάθε πλαίσιο δεν δέχεται να σου επιστρέψει τα λεφτά για τον οποιοδηποτε λόγο.

Μια φορά θα το κάνεις και με το ίδιο χαρτί θα παίζεις και όπου αλλού χρειαστεί. Ο νόμος αυτός φτιάχτηκε για να προστατεύσει τον καταναλωτή από το εμπόριο εξ αποστάσεως.

Όταν δηλαδή μπεις μέσα στο μαγαζί και δεις το λάπτοπ, το αγγίξεις, το δοκιμάσεις και το αγοράσεις, τελείωσε είναι δικό σου. Δεν έμενε κάτι άλλο να κάνεις, το δοκίμασες το αγόρασες.

Όταν όμως αγοράζεις το λάπτοπ online, βασιμένος σε μια φανταχτερή διαφήμιση του καταστήματος και σου έρθει το δέμα στο σπίτι και δεις ότι δεν είσαι ευχαριστημένος, το βάζεις πάλι μέσα στην κούτα του και παίρνεις τα λεφτά σου πίσω. Παίρνεις πίσω ολόκληρο το ποσό συν τα αρχικά μεταφορικά και πληρώνεις μόνο τα μεταφορικά για την επιστροφή.

Ισχύουν πολλά πράγματα στις αγορές εξ αποστάσεως και πάντα ο καταναλωτής θα έχει 2 επιλογές: εξασκώ τα δικαιώματά μου ή κάνω μόκο και βάζω το προϊόν στο πισοντούλαπό μου.

Για παράδειγμα όταν κάτι που αγόρασες online χαλάσει εντός εγγύησης, το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να το επισκευάσει/αλλάξει. Οποιοδήποτε κόστος (μεταφορικά κλπ) βαρύνει το κατάστημα.

Και θα σου φέρω ένα απτό παράδειγμα: Είχα πάρει ένα Corsair HX620 από την Specialtech.co.uk στην Αγγλία. Το τροφοδοτικό διαφημιζόταν με 5 χρόνια εγγύηση. Κάπου στο δεύτερο έτος (15 μήνες μετά την ημερομηνία αγοράς) το τροφοδοτικό χάλασε. Επικοινώνησα με το κατάστημα (πολύ ωραία άτομα, ακόμα τους προτιμώ γιατί είναι ντόμπροι) και μου είπανε ότι επειδή το προϊόν είναι παλαιότερο από 12 μήνες, θα πρέπει να το στείλω στον κατασκευαστή (Corsair, Ολλανδία). Με συμβούλεψαν επίσης να το στείλω συστημένο (registered) ειδάλλως οποιαδήποτε πιθανή απώλεια/ζημιά θα επιβαρύνει εμένα.

Στέλνοντας λοιπόν ένα δέμα κοντά στα 2 κιλά συστημένο από την Ιρλανδία στην Ολλανδία κοστίζει (κόστισε πέρσυ, μάλλον) 48 ευρώ. 48 ευρώ μεταφορικά για την επισκευή ενός προϊόντος που είχα αγοράσει για ~80 ευρώ. Ouch.

Το στέλνω όμως γιατί έτσι μου είπαν από το κατάστημα με το οποίο έχω συμβόλαιο (η απόδειξή μου) και περιμένω.

Μετά από 2 μέρες μου έρχεται αντικατάσταση, refurbished unit όπως ορίζει ο νόμος, το βάζω πάνω στο PC μου και παίζει μια χαρά.

Πάω πάλι πίσω στα καλά παιδιά του Specialtech.co.uk και τους λέω "να'στε καλά κύριοι, αλλάχθηκε το τροφοδοτικό, σε ποιον στέλνω την απόδειξη των €48 για τα μεταφορικά;". Οι κύριοι στην Specialtech.co.uk ανήκαν στην κατηγορία 1 (άγνοια) και ομολογουμένως αν και ευγενικοί, αρνήθηκαν στην αρχή.

Αφού όμως τους ενημέρωσα με τον σχετικό νόμο, το έψαξαν και μου έδωσαν πιστωτικό για 40 λίρες (θυμάμαι ότι έβγαινε 48 ευρώ με τη ισοτιμία τότε) χωρίς να χρειαστεί να πάω σε συνήγορο του πολίτη ή small claims court.

Δεν είμουν υποχρεωμένος να δεχθώ πιστωτικό ή ο,τιδήποτε άλλο εκτός μετρητών, αλλά δέχθηκα γιατί ψωνίζω συνέχεια από την Specialtech.co.uk και ένα πιστωτικό χωρίς ημερομηνία λήξης είναι as good as cash για μένα.

Παραθέτω και το τελευταίο email της συνομιλίας μας:

attachment.php?attachmentid=39541&stc=1&d=1275299450

Παρόμοιο σκηνικό είχα και με RMΑ με την Novatech.co.uk. Την πρώτη φορά που μου χάλασε κάτι βαρύ (κάρτα γραφικών) είχαμε παρόμοιο διάλογο για τα μεταφορικά, την δεύτερη φορά δεν χρειάστηκε καθόλου κι ας ήταν κάτι ελαφρύ (SSD): στείλανε courier να παραλάβει το χαλασμένο προϊόν.

Απλά πράγματα.

post-129-1416074470,7929_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πέτρο, επειδή όσες φορές το έχω ψάξει δεν το έχω βρει, που αναφέρεται η υποχρέωση του πωλητή/προμηθευτή/γουατέβερ στο να πληρώσει τα έξοδα μεταφοράς του ελαττωματικού προϊόντος;

Link to comment
Share on other sites

Καλά όλα αυτά που λες για τις online αγορές αλλά γι' αυτές που πας στο μαγαζί και αγοράζεις το προϊόν τι γίνετε?

Εγω π.χ. στο 1 μου ποστ αναφέρω τα multirama και η αγορά του laptop έγινε από το κατάστημα και ΟΧΙ από νετ επομένως τι?

Και πιστεύω το συγκεκριμένο είδος εγγύησης ισχυει σε ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ είτε αγοράσεις το προϊόν από νετ είτε από κατάστημα μόνο στο ελαδισταν δεν ξέρουν τι τους γίνετε τα καταστήματα και γι' αυτό σε τρέχουν χωρίς λόγο.

Βέβαια φταίμε κι εμείς γιατί δεν ξέρουμε τα δικαιώματα μας με αποτέλεσμα να βρίσκουν και να τα κάνουν τα καταστήματα.

Αλλά δεν είναι μεγάλη μλκια να τρέχεις για κάτι που δικαιούσαι και απλά το κάθε κατάστημα σε έχει γραμμένο κανονικά.

chosen δεν μας είπες αν σου έχει τύχει να μην σου επιστρέψει τα λεφτά ένα κατάστημα και αν κατέφυγες σε ινκα κ.τ.λ.

Αν ναι τι πλήρωσες για να δικαιωθείς και που?

Link to comment
Share on other sites

Περί ακύρωσης παραγγελίας:

Προς έκπληξή μου,ο ελληνικός νόμος λέει ό,τι και ο ευρωπαϊκός, αλλά δίνει άλλες 3 επιπλέον μέρες, 10 εργάσιμες δηλαδή για να επιστρέψεις κάτι που δεν θέλεις.

Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του αγαθού ή της υπηρεσίας, αν δεν συμφωνήθηκε μακρότερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση. Αποκλείεται η επιβάρυνσή του με δαπάνη άλλη από τα έξοδα επιστροφής.

Για την άσκηση του δικαιώματος αυτού η προθεσμία των δέκα (10) ημερών αρχίζει, για τα αγαθά, από την παραλαβή τους και, για τις υπηρεσίες, από την παραλαβή των εγγράφων που ενημερώνουν τον καταναλωτή ότι έχει συναφθεί η σύμβαση.

Στην περίπτωση που ο προμηθευτής δεν έχει εκπληρώσει τις υποχρεώσεις που αναφέρονται στην παράγραφο 9, η προθεσμία υπαναχώρησης είναι τρίμηνη. Εάν εντός της προθεσμίας των τριών μηνών παρασχεθούν οι εν λόγω πληροφορίες, ο καταναλωτής θα διαθέτει από τη στιγμή αυτή την προθεσμία υπαναχώρησης που προβλέπεται στο πρώτο εδάφιο. Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή κατά τα ανωτέρω, ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει τα καταβληθέντα από τον καταναλωτή ποσά εντός τριάντα (30) ημερών.

Αυτό για το τρίμηνο ισχύει στην περίπτωση που το κατάστημα ΔΕΝ σε ενημερώσει at point of sale ότι έχεις δικαίωμα να επιστρέψεις κάτι εντός 7 ημερών.

Ο ευρωπαϊκός νόμος ορίζει 7 εργάσιμες (Αγγλικά - Ελληνικά)

Άρθρο 6

Δικαίωμα υπαναχώρησης

1. Για κάθε εξ αποστάσεως σύμβαση, ο καταναλωτής διαθέτει προθεσμία τουλάχιστον επτά εργάσιμων ημερών για να υπαναχωρήσει αζημίως και χωρίς να δηλώσει την αιτία. Το μόνο κόστος που ενδέχεται να βαρύνει τον καταναλωτή λόγω του ότι ασκεί το δικαίωμα υπαναχώρησης είναι το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών.

Πέτρο, επειδή όσες φορές το έχω ψάξει δεν το έχω βρει, που αναφέρεται η υποχρέωση του πωλητή/προμηθευτή/γουατέβερ στο να πληρώσει τα έξοδα μεταφοράς του ελαττωματικού προϊόντος;

Το ψάχνω τώρα, έχει περάσει ένας χρόνος από την τελευταία φορά που το έψαξα και παίζουν πολλά αλλαγμένα links.

EDIT: http://ec.europa.eu/consumers/cons_int/safe_shop/guarantees/CSD_2007_EL_final.pdf

Η τελευταία παράγραφος του άρθρου 3 παράγραφος 3 που προβλέπει ότι η επισκευή ή η αντικατάσταση πρέπει να πραγματοποιούνται εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος και χωρίς σημαντική ενόχληση του καταναλωτή, έχει μεταφερθεί αυτολεξεί από τα περισσότερα κράτη μέλη. Ωστόσο, η Σλοβενία προβλέπει ευρύτερη προστασία, καθώς καθορίζει συγκεκριμένη χρονική προθεσμία εντός της οποίας ο πωλητής πρέπει να συμμορφωθεί με το αίτημα επανόρθωσης (το ανώτερο οκτώ μέρες). Οι νόμοι της Πολωνίας και της Λιθουανίας δεν αναφέρονται στην ενόχληση του καταναλωτή και απαιτούνται περισσότερες διευκρινίσεις. Η Γερμανία δεν έχει κοινοποιήσει μέτρο για τη μεταφορά της εν λόγω διάταξης.

Πρέπει να προβλέπεται δωρεάν τρόπος επανόρθωσης και ο πωλητής πρέπει να αναλαμβάνει τις δαπάνες αποστολής, το εργατικό κόστος και το κόστος των υλικών (άρθρο 3 παράγραφος 4). Η εν λόγω απαίτηση και ο συνοδευτικός ορισμός του όρου «δωρεάν» έχουν μεταφερθεί σωστά στην νομοθεσία των περισσοτέρων κρατών μελών. Ωστόσο, ορισμένα επέλεξαν να μη μεταφέρουν το συγκεκριμένο ορισμό και προβλέπουν μόνο γενική υποχρέωση παροχής δωρεάν τρόπων επανόρθωσης (π.χ. Τσεχική Δημοκρατία και Σουηδία).

Αυτό είναι το συνοδευτικό έγγραφο της ΕΕ για την εν λόγω νομοθεσία. Αν θες το αυθεντικό κείμενο, πρέπει να ψάξεις στο ίδιο site (της Ευρωπαϊκής Ένωσης europa.eu) και να βρεις το Άρθρο 3, παράγραφος 3 & 4. Με όλα τα amendments κλπ που κάνουνε κάθε τόσο, οι νόμοι αυτοί είναι δυσανάγνωστοι, αλλά με λίγο (not!) ψάξιμο τα βρίσκεις όλα.

Καλά όλα αυτά που λες για τις online αγορές αλλά γι' αυτές που πας στο μαγαζί και αγοράζεις το προϊόν τι γίνετε?

Το ψάχνω και σου λέω.

chosen δεν μας είπες αν σου έχει τύχει να μην σου επιστρέψει τα λεφτά ένα κατάστημα και αν κατέφυγες σε ινκα κ.τ.λ.

Αν ναι τι πλήρωσες για να δικαιωθείς και που?

Δε μου χρειάστηκε ποτέ. Τα καταστήματα και τα νομικά τους τμήματα ξέρουν πολύ καλύτερα τους νόμους από εμάς που ψαχνόμαστε. Ξέρουν ότι γλιτώνουν περισσότερα χρήματα με το να μην παραθέτουν σωστούς όρους χρήσης στα συμβόλαιά τους, γιατί στους 3 πελάτες που θα ασκήσουν τα δικαιώματά τους και δεν θα δεχτούν παράνομες χρεώσεις και παρακρατήσεις, υπάρχουν άλλοι 103 πελάτες που θα το καταπιούν και θα αισθανθούν και άσχημα που δημιούργησαν θέμα.

Επίσης, σπάνια καταλήγουν αυτές οι υποθέσεις δικαστικά, γιατί η πληροφόρηση υπάρχει πλέον και η νομική ομάδα του E-shop π.χ. ξέρει πολύ καλά ότι αν πάει μια τέτοια χαμένη υπόθεση στο δικαστήριο, θα πληρώσουν και αυτά που επιβάλλεται από το νόμο να σου δώσουν, αλλά και τα δικά σου νομικά έξοδα. Οπότε υπάρχει αλλαγή πλεύσης την τελευταία στιγμή.

Link to comment
Share on other sites

Εν ολίγης εμείς τι μπορούμε να κάνουμε από τι στιγμή που αγοράσουμε ένα προϊόν είτε από το κατάστημα είτε από νετ ώστε να επιστραφούν πίσω τα λεφτά μας στην περίπτωση που το μαγαζί δεν μας τα δίνει και κάτι τελευταίο αυτό περί επιστροφής χρημάτων έχει περιορισμό προϊόντων που μπορείς να το κάνεις δηλαδή μεχρι 2 το μήνα...

Link to comment
Share on other sites

Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του αγαθού ή της υπηρεσίας, αν δεν συμφωνήθηκε μακρότερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση.

Τι ορίζεται ως αρχική κατάσταση; Πριν το ανοίξω; Αφού το ανοίξω αλλά δεν έχω σκίσει τα σακουλάκια για τις βίδες πχ; Αφού το ανοίξω, το έχω στήσει, σκίσει σακουλάκια, δουλέψει αλλά μείνει ανικανοποίητος και το επιστρέψω πλήρως λειτουργικό;

Link to comment
Share on other sites

Εγω στη περίπτωση που αναφέρω στο 1 μου ποστ εκανα το εξής:

1. Άνοιξα τη συσκευασία χωρίς να την καταστρέψω - σκίσω

2. Άνοιξα το λαπτοπ χωρίς να ξεκολλήσω τα αυτοκόλλητα που είχε πάνω

3. Δούλεψα το λαπτοπ όπως ήθελα για να δω αν με ενδιαφέρει

4. Το επέστρεψα μετά απο 3 μέρες απ' όπου ελεγκτικέ εκείνη τη στιγμή από τεχνικό των multirama και πήγα στο ταμείο να πάρω πίσω τα λεφτά μου(Ολόκληρο το πόσο)

Link to comment
Share on other sites

Τι ορίζεται ως αρχική κατάσταση; Πριν το ανοίξω; Αφού το ανοίξω αλλά δεν έχω σκίσει τα σακουλάκια για τις βίδες πχ; Αφού το ανοίξω, το έχω στήσει, σκίσει σακουλάκια, δουλέψει αλλά μείνει ανικανοποίητος και το επιστρέψω πλήρως λειτουργικό;

Το αγαθό είναι το προϊόν, όχι οι σακούλες και το χαρτόκουτο.

Link to comment
Share on other sites

Στο multirama μου είχαν πει πριν το αγοράσω ότι αν καταστρέψεις το κουτί σε σημείο που να μην μπορούν να το ξαναχρησιμοποιήσουν μπορεί να μην σου επιστρέψουν τα λεφτά.

Link to comment
Share on other sites

μαγκες,για να μην πελαγοδρομειτε--->

η οδηγια για τις εξ αποστασεως συμβασεις,επειδη ειναι οδηγια,δεν εχει αμεση ισχυ.(σε αντιθεση με τον κανονισμο)

Δηλαδης το κρατος υποχρεουται να συμμορφωθει,αλλα οπως κρινει το ιδιο,με καταλληλο νομο.

Εσεις σαν ιδιωτες εχετε τα δικαιωματα που σας δινει η οδηγια αλλα οπως τα προβλεπει ο νομος ο οποιος την μετεφερε στο εσωτερικο δικαιο.->

για αυτο και αν ο ελληνικος νομος προβλεπει εξτρα προστασια,εφαρμοζεται η εξτρα προστασια (πχ 10 ο ελληνικος νομος, 7 η οδηγια)

Δηλαδης εσεις stick στον 2251/1994 (εχει αναθεωρηθει τελευταια προς οφελος του καταναλωτη,και με τον 3043/2002) και ειστε καλυμμενοι.

Link to comment
Share on other sites

Τα multirama στο αγρινιο με ειχαν χρεωσει παντως 20 ευρω για "μεταφορικα προς αθηνα" για επισκευη λαπτοπ εντος εγγυησης. Εκανα καταγγελια στο τηλεφωνικο κεντρο, ουδεις ασχοληθηκε μαζι μου, το παρατησα το θεμα, και ουδεποτε ξαναγορασα απο εκει..

Link to comment
Share on other sites

καταγγελία στο τηλεφωνικό κέντρο= μια τρύπα στο νερό. Καταγγελία στο Ινκα με όνομα και επώνυμο την επόμενη φορά.......Μάθετε τα δικαιώματά σας και πως να τα διεκδικείτε....σε διαφορετική περίπτωση τσάμπα γκρινιάζετε.

Link to comment
Share on other sites

Και όμως παίδες τελικά δεν υποχρεούται ΚΑΝΕΝΑ κατάστημα να έχει την εγγύηση επιστροφής χρημάτων αν πας και αγοράσεις το προϊόν από το κατάστημα.

Για online αγορά δεν ξέρω τι ισχυει.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.