Jump to content



Auris vs Yaris vs Swift vs Civic


a453

Recommended Posts

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply
Το 5πορτο που εχω εγω ειναι αγγλια . Μην μπερδευεστε , ας ειναι και στο ουζμπεκισταν το εργοστασιο τα στανταρ και η συναρμολογηση τα οριζει η εκαστοτε εταιρια . Απλα το κανουν αυτο ( μεταφερουν τις μοναδες τους ) για λογους μεταφορικων - ευκολιας κλπ .

Έχω δεί δίπλα δίπλα αυτοκίνητο απ'ο τουρκία και από την χώρα κατασκευής του που δεν έχει σημασία αυτή την στιγμή να αναφέρω την μάρκα.

Ενώ φαίνονται εντέλως ίδια στις λεπτομέριες η τούρκικη συναρμολόγιση είναι τραγική.

Στραβοκομένες μοκέτες, αρμόκολα ξεχιλισμενη παντού κλίπς απλά βαλμένα και όχι κουμπομένα κλπ.

Δεν έχει να κάνη με την μάρκα μάλλον έχει να κάνη με την νοοτροπία του λαού που είναι σαν έμας.

Φανταστήτε συναρμολόγιση που θα γινόνταν στην Ελλάδα πως θα ήταν.

Πιστέυω πως η νοοτροπία κάθε λαού φαίνετε στα προιόντα που φτιάχνει.

Πολυ μεγαλη αληθεια αυτο που λες GEORGIOS...

Σε Α3 και Α4 που εχω αγορασμενα ολοκαινουργια με εργοστασιο κατασκευης Ουγγαρια δεν εχουν καμια επαφη με αυτα της Γερμανιας. Τοσο απο ποιοτητα/αξιοπιστια αλλα και απο αισθηση... Ειναι αυτο που λες για την νοοτροπια του καθε λαου τελικα!

Σε swift επειδη ηθελε να παρει ενας γνωστος μου του ειπε ο πωλητης να κοιταει κατι στη μηχανη να γραφει J δηλ. made in Japan...

Τι να σας πω ρε παιδια ισως να ειναι ετσι . Δυσκολο μου φαινεται ομως εμενα να κανει ο υπαλληλος οτι γουσταρει σε ενα εργοστασιο . Συμφωνα με στανταρ ελεγχου πανε και αυτοι αυτοκινητα συναρμολογουν οχι παπουτσια. Προσφατα σε αρθρο που διαβαζα για την συνχωνευση της husqvarna στην bmw τα μηχανακια περνουσαν εξονυχιστικους ελεγχους πριν βγουνε απο το εργοστασιο και μερικα σφαλματα συναρμολογησης δεν φαινοταν καν απο μη εμπειρο ματι .

Φανταστήτε συναρμολόγιση που θα γινόνταν στην Ελλάδα πως θα ήταν.

Όταν δεν γνωρίζουμε, ρωτάμε. Δεν γράφουμε ότι φλασιά μας κατέβει, για να δημιουργήσουμε εντυπώσεις!!

Μια χαρά εργαλεία έβγαζε η Namco.

Μια χαρά συσκευές έφτιαχνε η Pitsos

Καλύτερα ήταν τα υποβρύχια που χτίστηκαν εδώ από αυτά της Γερμανίας.

Καλύτερες οι φρεγάτες.

Τα λεωφορεία

Κλπ κλπ.

Όταν δεν γνωρίζουμε, ρωτάμε. Δεν γράφουμε ότι φλασιά μας κατέβει, για να δημιουργήσουμε εντυπώσεις!!

Μια χαρά εργαλεία έβγαζε η Namco.

Μια χαρά συσκευές έφτιαχνε η Pitsos

Καλύτερα ήταν τα υποβρύχια που χτίστηκαν εδώ από αυτά της Γερμανίας.

Καλύτερες οι φρεγάτες.

Τα λεωφορεία

Κλπ κλπ.

Συμφωνώ ότι έβγαζαν μια χαρά εργαλεία.

Γι' αυτό έκλεισαν ή μετακόμισαν.

Δεν κοιτάω την εξαίρεση αλλά τον κανόνα

Τι να σας πω ρε παιδια ισως να ειναι ετσι . Δυσκολο μου φαινεται ομως εμενα να κανει ο υπαλληλος οτι γουσταρει σε ενα εργοστασιο . Συμφωνα με στανταρ ελεγχου πανε και αυτοι αυτοκινητα συναρμολογουν οχι παπουτσια. Προσφατα σε αρθρο που διαβαζα για την συνχωνευση της husqvarna στην bmw τα μηχανακια περνουσαν εξονυχιστικους ελεγχους πριν βγουνε απο το εργοστασιο και μερικα σφαλματα συναρμολογησης δεν φαινοταν καν απο μη εμπειρο ματι .

Φιλε μου Athens, οι Ιαπωνες κανουν ελεγχο ποιοτητας με βαση το TQM (Total Quality Management). Δηλ. αν το προιον ειναι ενα αυτοκινητο, ελεγχουν ολα τα αυτοκινητα ενα-ενα σε καθε σταδιο της παραγωγης τους και γι αυτο οσα ειναι made in Japan ειναι "εγγυηση". Υποθετω οτι, οτι ειναι made in Germany κατι αντιστοιχο γινεται.

Οι υπολοιποι κανουν δειγματοληπτικο ελεγχο. Δηλ. αν βγουν 1000 αυτοκινητα απο το εργοστασιο της π.χ. Ουγγαριας ελεγχουν μια παρτιδα π.χ. 300 αυτοκινητων με τυχαιο αλγοριθμο. Αν βγουν ΟΚ περναει ολη η παρτιδα των 1000ων στο επομενο σταδιο κοκ. Ετσι, μπορει να βγουν 2 διπλανα αυτοκινητα απο το εργοστασιο της Ουγγαριας, οπου το ενα να ειναι αψογο και το διπλανο του να εχει ψιλοπροβληματακια.

Συμφωνώ ότι έβγαζαν μια χαρά εργαλεία.

Γι' αυτό έκλεισαν ή μετακόμισαν.

Δεν κοιτάω την εξαίρεση αλλά τον κανόνα

Ότι να ναι!!

Οικονομικοί και πολιτικοί λόγοι οδήγησαν τα εργοστάσια στο κλείσιμο, όχι λάθη στην συναρμολόγηση!!

Κάποιο παράδειγμα από αυτόν τον "κανόνα" έχεις;

Για να μην γράφουμε πολλά, στην Ελλάδα για λόγους που δεν είναι της παρούσης έχουμε πληθώρα ειδικευμένων τεχνιτών και ελάχιστους ανειδίκευτους. Ο τεχνίτης που δούλευε στην συναρμολόγηση υπερκάλυπτε τις απαιτήσεις τις θέσης 10 φορές. Σπάνια έκανε λάθος.

Π.Χ.Στην Τουρκία που γνωρίζω, πιάνουν δουλειά γεωργοί και χαμάληδες.

Το κρατος το ιδιο δεν αφηνει να υπαρξει εξελιξη στην βιομηχανια.

Εχουμε την ΠΥΡΚΑΛ οπου παραγει απο τις καλυτερες σφαιρες παγκοσμιος κιαι εξαγει στην αμερικη σε εξευτελιστικες τιμες (κουτα με 1000 7.62 30 -50 ${ΠΥΡΚΑΛ σφαιρες στην Αμερικη} την στιγμη που στην ελλαδα πληρωνουμε 15 ευρω τις 50 9mm!!)ενω στην ελλαδα απαγορευεται να πουλησει σε ιδιοτες.

Τεσπα η ελλαδα δεν προκειται να διορθωθει ποτε.

Επειδη εχουμε ξεφυγει απο το θεμα,

Θα προτεινα ειτε swift ειτε yaris .To auris το θεωρω ασχημο ,και μου φαινεται πολυ ευαισθητο-δεν ξερω γιατι-.

Υ.Γ οι σφαιρες αναφερονται σε σκοπευτες..Μην μας περασουν και για μαφιοζους ...:p

Πιστεύω ότι όλα είναι θέμα:

1. Ποιοτικού ελέγχου

2. Εμπειρίας

Και η skoda δεν ήταν ό,τι καλύτερο όταν την πρωτοαγόρασε η VW, αλλά τώρα με την εμπειρία που έχει αποκτήσει, δε νομίζω ότι ένα Skoda υστερεί τόσο σε σχέση με ένα Audi.

Κάποια πράγματα σίγουρα είναι στη φιλοσοφία του λαού, δηλαδή π.χ. μην περιμένεις ιταλικό αμάξι να είναι το εσωτερικό π.χ. τέλειο σε συναρμολόγηση, μπορεί μερικές βίδες να είναι off, δεδομένου της εμπειρίας, εκεί μιλάμε για ποιοτικό έλεγχο και για . . . νοοτροπία.

Το μείζων πρόβλημα τώρα είναι ότι ένα εργοστάσιο στην Ελλάδα, για δουλειά συναρμολόγησης, θα προσλάβει οικονομικούς μετανάστες, με συνέπεια να έχει την ίδια ποιότητα δουλειάς με την Κίνα και 10πλάσιο (και βάλε) κόστος παραγωγής.

Όλες οι εταιρίες αυτοκινήτων ανοίγουν στις χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ / Τουρκία εργοστάσια, προφανώς για τα φτηνά χέρια ΚΑΙ την χαλαρή νομοθεσία (που ευνοεί τις εταιρίες).

Εδώ με τη δύναμη των συνδικάτων κλπ. κάποιος σταθμίζει, και προτιμά τη Βουλγαρία.

Μιας και μιλατε για χωρες κατασκευης, να πω και εγω το εξης:

Εχουμε τα εξης αυτοκινητα: Corolla '99 στρογγυλοφαναρο Japan, Corolla '00 VVTi Αγγλια, Yaris 2006 Γαλλια

Corolla '99 Japan vs Corolla '00 VVTi Αγγλια ειναι η μερα με την νυχτα η ποιοτητα κατασκευης. Το γιαπονεζικο ειναι

μακραν καλυτερο. Μεσα, τα πλαστικα του ειναι σαν να το αγορασαμε χθες. Στο εγγλεζικο εχει αρχιζει και ξεφτιζει το τιμονι... Το πλαστικο πανω απο το κεντρικο ταμπλο εχει φουσκωσει απο την ηλιο και πολλα αλλα....

Οσο για το Yaris, (το οποιο, αν το ψαξεις μπορεις να βρεις και γιαπωνεζικο), παρ' ολο που ειναι φτιαγμενο στην Γαλλια ειναι παρα πολυ καλη η ποιοτητα κατασκευης του.

Τωρα, οσον αφορα για το ποια προτεινω:

Εχω οδηγησει Yaris, Swift kai Civic. Πιο ανετα ενιωθα στο Yaris. To Swift το βρηκα πολυ μικρο εσωτερικα. Το Civic δεν με βολευαν τα οργανα και το πως ειναι στημενο μεσα.

Αν δεν παρεις Yaris, παρε το Auris, γιατι οπως και να το κανουμε, ειναι αρκετα πιο ευρυχωρο.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.