Jump to content



Auris vs Yaris vs Swift vs Civic


a453

Recommended Posts

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Δεν ξερω και δεν νομιζω,αλλα ηταν μαλακα και μου ειχε κανει τρομερη εντυπωση.Δεν ειχε πειραξει τιποτα ο ιδιος απο τη μερια του.Αλλα yaris δεν εχω οδηγησει βεβαια για να πω οτι ειμαι σιγουρος για αυτο...

Αλλα γενικοτερα πολυ ευκολο στην οδηγηση.:yes4:

Επειδη και εγω σε yaris εμαθα οντως ηταν πολυ μαλακα τα πενταλ...

Mαλλον θα εννοειτε τον υδραυλικο συμπλεκτη . Σε σχεση πχ με μηχανικο αυτοκινητου 10ετιας η τπτ αγροτικου ειναι οντως πουπουλο.

Γενικά τα καινούρια αμάξια έχουν μαλακά πεντάλ:

1. Γκάζι αντί για ντίζα ποτενσιόμετρο

2. Φρένα με μεγάλη υποβοήθηση, αφού με το ABS δεν κινδυνεύεις να μπλοκάρεις.

3. Συμπλέκτης υδραυλικός πουπουλένιος :p (αφού στα μικρά αμάξια είναι "περιττή" πολυτέλεια)

Γενικα ναι εχουν μαλακοτερα για ανεση κυριως ;) , το abs ομως δεν εχει να κανει με την μαλακοτητα του πενταλ .

Τα πετάλια του auris πάντως είναι αρκετά μαλακά. Σε σύγκριση ειδικά με ένα peugeot 307 που οδηγούσα, είναι η μέρα με τη νύχτα (ειδικά ο συμπλέκτης...)

Ισως ηταν και οτι ειχα συνηθισει με το αμαξι του πατερα μου που ειναι 20ετιας πια... εκει ειναι καπως σκληρα.

Όπως προείπαν ωραίο το civic αλλά με 1.4 μοτερ για 1.5τονο σχεδον και με ανταλλακτικα αντε γεια σε τιμές, δεν ειναι οτι πιο συμφερον.

toyota είναι καλό value for money αλλά τουλάχιστον το yaris που έχω οδηγήσει απομονώνεσαι εντελός απο το δρόμο. Και καλό και κακό. Πέφτεις σε τρούπα 20cm βάθος και νιώθεις μια μικρή αναπήδηση. Αλλά και στρίβεις το τιμόνι και δεν ξέρεις αν όντως έστριψε ή όχι... Είναι λίγο αποστειρωμένο.

auris δεν έχω οδηγήσει υποθέτω δεν θα έχει διαφορά.

Το swift είναι πολύ ωραίο αμαξάκι οδηγικά αλλά ρουφάει. Αξιόπιστο κατα τ' άλλα.

Απο εκεί και πέρα τι θές; Αμάξι για 24/7 που θα το παρκάρεις στο δρόμο; Αν το αφήνεις έξω και κάνεις μικτή πάρε οτι θές. Αλλιώς πάρε κάτι με φτηνά ανταλλακτικά.

civic φάτσα μπροστά κομπλέ χωρίς βαψήματα 7000...

Πρόσφατα με φάγανε παρκαρισμένο έξω απο το σπίτι μου. φτερό πίσω προφυλακτήρας και πλαστικά όλα βάψιμο.. 500 ευρώ. Και είναι και φτηνό το peugeot.

  • 3 weeks later...

Καταρχάς ευχαριστώ για τις απαντήσεις

Κατά δεύτερον συγνώμη για το 'γράψιμο΄αλλά είχα κάτι ιστορίες με τη HOL (ζήτω οι εναλλακτικοί πάροχοι)

και επειδη ειναι τουρκικης καταγωγης το auris τι να λεει , δεν ειναι απο μπακλαβα φτιαγμενο ουτε προκειτε να λυωσει εαν βρεξει. Το εργοστασιο ειναι καινουριο και η ποιοτητα θα ειναι εφαμιλη ολως των γραμμων παραγωγης παγκοσμιως .

+1 Auris

Τα περί τουρκικής καταγωγής του Auris είναι χαζομάρες πάντως. :)

Μια χαρά είναι το αυτοκίνητο. Όλα είναι θέμα των standards που θέτει η Toyota.

Ευτυχής κάτοχος Yaris κι εδώ και είναι όπως τα λέει ο Petrossortep :)

Καλά κρατήστε μικρό καλάθι σ' αυτά περί ISO...

από ποια άποψή είναι χαζό να σκέφτεσαι το civic?

Γιατί ενώ καίγομαι πραγματικά σκέφτομαι και αυτό:

Το civic είναι πιο μεγάλο, και πιο ακριβό και ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ = ΜΑΚΡΙΑ.

Το yaris για εμένα απο τα άλλα 2.

Τι αυτοκίνητο θέλεις; Βάζεις ένα μικρό (Swift) με ένα μεγάλο (Civic). Ποια είναι τα κριτήρια σου;

Ένα μικρό θέλω, που να μπορώ και μέσα στη χρονιά να κάνω και 4000χλμ σε ταξιδάκια. Ξέχνα το Auris. Ήμουν ανάμεσα σε Yaris και Swift, αλλά το 2ο δεν έχει ESP ούτε προαιρετικά. Από την άλλη μόλις βλέπω το μπλε Civic με τρέχουν τα σάλια (δυστυχώς υπάρχει και ο Αντιπρόσωπος που λειτουργεί ως σαλιάρα), έχει και 1.3, είναι και λίγο πιο άνετο από τα 2 μικρά, είναι και λίγο πιο όμορφο (το ξανάγραψα; μάλλον γιατί είναι πανέμορφο)

Εχω το swift 1.3 εδω και 3 χρονια.

...Νευρικο ειναι αλλα σαφως του λειπει η ροπη ,χαμηλα τουλαχιστον...

Να, αυτά δε με αρέσουν

αν πάρεις την έκδοση Dynamic (που δεν νομίζω ότι υπάρχει νοήμων άνθρωπος που θα προτιμήσει κάποια άλλη - λόγω ESP) τότε έχεις αναλογικά όργανα, τα οποία όμως είναι στο κέντρο

Λάθος, κάνεις λάθος. Με 300Ε μπορείς να το βάλεις όπου θες με πίσω δισκόφρενα πακέτο

Όπως προείπαν ωραίο το civic αλλά με 1.4 μοτερ για 1.5τονο σχεδον και με ανταλλακτικα αντε γεια σε τιμές, δεν ειναι οτι πιο συμφερον.

toyota είναι καλό value for money αλλά τουλάχιστον το yaris που έχω οδηγήσει απομονώνεσαι εντελός απο το δρόμο. Και καλό και κακό. Πέφτεις σε τρούπα 20cm βάθος και νιώθεις μια μικρή αναπήδηση. Αλλά και στρίβεις το τιμόνι και δεν ξέρεις αν όντως έστριψε ή όχι... Είναι λίγο αποστειρωμένο.

auris δεν έχω οδηγήσει υποθέτω δεν θα έχει διαφορά.

Το swift είναι πολύ ωραίο αμαξάκι οδηγικά αλλά ρουφάει. Αξιόπιστο κατα τ' άλλα.

Απο εκεί και πέρα τι θές; Αμάξι για 24/7 που θα το παρκάρεις στο δρόμο; Αν το αφήνεις έξω και κάνεις μικτή πάρε οτι θές. Αλλιώς πάρε κάτι με φτηνά ανταλλακτικά.

civic φάτσα μπροστά κομπλέ χωρίς βαψήματα 7000...

Πρόσφατα με φάγανε παρκαρισμένο έξω απο το σπίτι μου. φτερό πίσω προφυλακτήρας και πλαστικά όλα βάψιμο.. 500 ευρώ. Και είναι και φτηνό το peugeot.

1) Ε όχι και 1500, με το ζόρι γράφουν πως φτάνει τα 1250, ήτοι +50 βαρύτερο από το Yaris

2) όταν λες "ρουφάει" το swift, μιλάς για βενζίνη;

3) μικτή θα κάνω γιατί δεν είμαι και σε πολύ καλή περιοχή

ναι με 300 ευρώ αλλά αρκετούς μήνες αναμονή...ενώ στο dynamic είναι στανταρ και το παίρνεις σε μερικές εβδομάδες (τουλάχιστον αυτά ίσχυαν το μάρτιο)

Να σου μιλήσω συγκεκριμένα για το Yaris ως κάτοχος?

Αν πάρεις, λοιπόν, Yaris 1.33, το γκάζι του θα σε ικανοποιήσει πιστεύω.

Σε χώρους εσωτερικού, δεν το συζητάμε, οι πίσω κάθονται και σταυροπόδι άμα τα καθίσματα τα έχεις στην τέρμα πίσω θέση.

Όσον αφορά τα κρατήματα και την αίσθηση τώρα, ισχύει πάνω κάτω αυτό που έγραψε ο NoDsl.

Είναι κάπως ψηλή η θέση οδήγησης και, αν και έχει καλό κράτημα, μπορεί να νιώσεις ότι μερικές φορές είναι κάπως μαλακό και επιρρεπές στις κλίσεις.

Αν σε ενοχλήσει αυτό, οι εύκολες προτάσεις είναι:

1) Να βάλεις μία πίσω αντιστρεπτική κοντά στα 19 mm. (πολύ σημαντικό)

2) Να βάλεις ένα set 16άρες ζάντες που αποτελούν τη χρυσή τομή στο Yaris μεταξύ άνεσης και απόδοσης. (σημαντικό)

3) Να βάλεις ελατήρια της Eibach ή της H&R που χαμηλώνουν το αμάξωμα μόνο κατά 25-30 mm (έχουν και πιστοποίηση TÜV) και δε μειώνουν ιδιαίτερα την άνεση. (όχι και τόσο σημαντικό)

Με αυτά τα 3 απλά πραγματάκια και αν έχεις βάλει και VSC, το Yaris σου θα έχει μεταμορφωθεί και θα έχει αρκετά καλύτερη συμπεριφορά στις στροφές, χωρίς πολλές θυσίες στην άνεση.

Αυτά από εμένα σε περίπτωση που καταλήξεις στο Yaris :)

Κι επειδή έχει έρθει και η δική μου ώρα για νέο αυτοκινητάκι ας ρωτήσω:

Αν με ενδιαφέρει περισσότερο η ροπή

Αν δεν θα πηγαίνω πάνω από 160

Αν FSI και γενικά μη ατμοσφαιρικά δε θέλω

Αν το Auris το απορρίπτω εξαιτίας τούρκικης καταγωγής

Αν το Yaris το βρίσκω λίγο νεανικό/μικρό

Αν το Swift είναι χωρίς ESP.

Τότε πόσο χαζό είναι να σκέφτομαι το Civic 1.4?

Και τέλος, αν δε θέλω να πάω στο Σαρακάκη, τί άλλες αξιόπιστες επιλογές έχω;

Και τα Civic τουρκικα είναι.

Και μάλιστα έχουν στο μαρσπιέ στην πόρτα του οδηγού ταμπελάκι που το δηλώνουν

Εισαι σιγουρος ?

Το έχω δεί ο ίδιος σε ένα τετράπορτο 1,4 και ένα 1,8 του 2009

Το Swiftaki παντως ειναι made in japan.... :p

Είσαι σίγουρος;

Από Ουγγαρία μερία είναι

Το 5πορτο που εχω εγω ειναι αγγλια . Μην μπερδευεστε , ας ειναι και στο ουζμπεκισταν το εργοστασιο τα στανταρ και η συναρμολογηση τα οριζει η εκαστοτε εταιρια . Απλα το κανουν αυτο ( μεταφερουν τις μοναδες τους ) για λογους μεταφορικων - ευκολιας κλπ .

Γεια σας και απο μενα παιδες.

Αγορασα πριν λιγο καιρο αυτο το Vitz RS (Yaris RS) και ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος.

Αν και δεν εχω δει το συγκεκριμενο μοντελο στην Ελλαδα, δεν πιστευω να εχει πολλες διαφορες με το απλα 1.5.

Πιστευω θα σε καλυψει στο επακρο. Αν αποφασισεις να παρεις αυτο, φροντισε να το παρεις με το CVT κιβωτιο το οποιο αποδεικτηκε οτι ειναι απιστευτα οικονομικο και γρηγορο.

post-15794-1416074512,9245_thumb.jpg

post-15794-1416074513,1456_thumb.jpg

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.