Jump to content



Έναρξη λειτουργίας GetItNow.gr


JohnnyX

Recommended Posts

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Έχεις κάποιο πρόβλημα με την κριτική που κάνουμε στον δικτυακό τόπο του getitnow?

Τελικα οπως φανηκε και με τον καιρο,ουτε οι "προσφορες" της ημερας δεν αξιζουν.Χτες ειχε μια tv στα ιδια λεφτα με το e-shop.

Σημερα παλι τα ιδια. :computer:

Προσφορες δεν τις λες...

Τελικα οπως φανηκε και με τον καιρο,ουτε οι "προσφορες" της ημερας δεν αξιζουν.Χτες ειχε μια tv στα ιδια λεφτα με το e-shop.

Σημερα παλι τα ιδια. :computer:

Προσφορες δεν τις λες...

Μπορεί να πάει ανάποδα το πράγμα; Μπορεί το e-shop να αντιγράφει τις τιμές των προσφορών ημέρας του getitnow; Δεν θα μου έκανε εντύπωση αν κάποιο άλλο μαγαζί αρχίσει να αντιγράφει τις τιμές του getitnow εκμεταλλευόμενο τον ντόρο που έγινε με το εν λόγω μαγαζί και τις προσφορές του.

Εγώ είχα χτυπήσει μια προσφορά πριν ακόμα ανοίξουν κανονικά.

Την επόμενη μέρα μου το έφερε ο courier (ACS), του έδωσα τα λεφτά και αυτό ήταν.

Πριν μερικές μέρες όμως το προϊόν παρουσίασε κάτι προβληματάκια οπότε και τους έστειλα ένα email για rma, την επόμενη (Δευτέρα, του Αγίου Πνεύματος) με πήρε τηλέφωνο ένας υπάλληλος και με ρωτάει τι ώρες βολεύει την επομένη να περάσει ο courier, του λέω θα λείπω για δύο μέρες, πάρτε ξανά την Τετάρτη. Όντως με πήρε την Τετάρτη και κανονίσαμε Πέμπτη (χθες) να έρθει ο courier μεταξύ 12 και 3. Τελικά ήρθε στις 10:30, υπέγραψα, το πήρε και αυτό ήταν.

Από εξυπηρέτηση μια χαρά τα πάνε (μέχρι τώρα τουλάχιστον). Μένει να δούμε πως τα πάνε στο rma αυτό καθ' αυτό...

Ένα update...

Χθες μου τηλεφώνησαν ότι διαπιστώθηκε πρόβλημα στο προϊόν και θα γίνει αλλαγή και σήμερα το έφερα ο courier.

και εμενα το πληκτρολογιο itech virtual ηρθε doa! Πρωτη φορα μου ερχετε ετσι προιον αλλα τι να πω θα τυχαινε καποτε. Περιμενω να δω αν θα μου φερουν αλλο συντομα :)

παντως οταν πρωτοξεκίνησε το νετμπουκ με τον ατομ 1.6 δε το σηκωνε με τίποτα το site.. τώρα κάτι γίνεται..

Οι προσφορες τους εχουν πεσει πολυ και οι τιμες δεν ειναι κατι το τρελλο.. Μερικα προιοντα δεν εχουν καν περιγραφη.. Θελει πολυ βελτιωση για να επιβιωσει

και εμενα το πληκτρολογιο itech virtual ηρθε doa! Πρωτη φορα μου ερχετε ετσι προιον αλλα τι να πω θα τυχαινε καποτε. Περιμενω να δω αν θα μου φερουν αλλο συντομα :)

παρελαβα το προιον μολις αλλα η συσκευη του "νεου" οπως μου ειπαν, ηταν ανοιγμενη ηδη και το προιον μεσα φαινεται οτι εχει χρησιμοποιηθει. Το αρχικο ηταν σε κλειστες αεροστεγως σακουλες και το κουτι εξω ειχε την ενδειξη sealed.

Δεν ξερω εαν ανοιχθηκε για ελεγχο ή εαν δεν ειχαν αλλο και εγινε επιστροφη του ιδιου.

Η κοπελα στο ταμειο με ενημερωσε παντως πως το συγκεκριμενο προιον ειχε πολλες επιστροφες και πως εαν ουτε αυτο δουλευει τοτε "καλυτερα να διαλεξω κατι αλλο" :).

Σε 2 ωρες που θα εχει φορτισει θα το ξερουμε λοιπον αν και σε περιπτωση που δε θα δουλευει θα ζητησω να επιστραφουν τα χρηματα στην καρτα που αγοραστηκε :)

αυτα

EDIT : οπως σωντα "μαντεψα" η συσκευη ουδεποτε λειτουργησε και αυτη τη φορα. Κατευθειαν επιστροφη στο καταστημα και ζητησα μετα τον ελεγχο που θα γινει να μου επιστραφει το ποσο στην καρτα μου.

Η κυρια στο ταμειο ευγενικη, μου ειπε ομως οτι δεν ξερει εαν μπορει να γινει αυτο, πως πρεπει να ρωτησει τα κεντρικα και πως γνωριζει οτι μπορει να κοπει πιστωτικο.

Επεμεινα οτι μπορει καθως η αγορα εγινε μεσω αποστασης (ιντερνετ) και το προιον ηρθε δυο φορες χαλασμενο με τη δευτερη οπως τονισα να πιστευω πως δεν προκειτο για καινουριο.

Επιφυλαχθηκε να απαντησει αυριο και αποχωρησα.

Γενικως πριν δω την καταληξη του θεματος δε μπορω να το κρινω θετικα ή αρνητικα. Σιγουρα ομως το οτι 2 φορες με ταλαιπωρουν πηγαινε ελα ειναι στα μειον τους. Επισης να τονισω τον εκνευριστηκα αργο ρυθμο που καταχωρουν τις παραγγελιες. Εχω κανει απο πρωι πρωι μια και ουτε κανα αναφερεται σαν καταχωρημενη.

Το λοιπον. Μου εκαναν επιστροφη χρηματων χωρις καποιο προβλημα. Το προιον μου ειπαν επισης αποσυρθηκε απο το site τους.

Μου ειπαν επισης πως εντος 15 ημερων θα μπορω να αγοραζω με καρτα και απο το καταστημα τους κατι που τωρα δε γινεται.

Το καταστημα με ενημερωσαν ειναι franchise του γερμανου, δεν μπορει να τα κανει ιδιωτης.

edit : παιδες με πηρανε τηλεφωνο χωρις καποιο λογο και με ενημερωσανε οτι για την ταλαιπωρια μου για την ακυρωση ενος προιοντος προσφορας ημερα, θα μου δοσουν χωρις καμμια προυποθεση αγορας συγκεκριμενου αγαθου δωροεπιταγη 30 ευρω.

Νομιζω εχουν ξεκινησει με τις καλυτερες προυποθεσεις και εαν συνεχισουν ετσι εγω θα αντικαταστησω τοσο το eshop οσο και το πλαισιο με αυτους. Τονιζω το ΑΝ φυσικα γιατι πολλα στην πορεια αλλαζουν αλλα εως τωρα με εχουν κερδισει :)

Το 5ετές έχει πάει περίπατο....θ' αλλάξουν σύντομα. Εν το μεταξύ, την συγκεκριμένη περίπτωση λόγο του post σου, την χειριστήκανε ανάλλογα.

Τι εννοεις? Ποιο 5αετες και πως χειριστηκανε την περιπτωση μου αναλογα λογο ενος ποστ σε ενα φορουμ?

( που ακομα και ετσι να ειναι δηλαδη και παλι μπραβο θα ελεγα :) )

Χεχ...απλά παραμιλάω, δεν σχολιάζω το ποστ σου και φυσικά μπορείς να νιώθεις ικανοποιημένος απο την ποιότητα της εξυπηρέτησης που σου δείξανε.

Θα ήταν καλό πείραμα κάποιος που έχει θέμα με αυτούς να δει αν θα το λύσει πριν ποστάρει. Τα μαγαζιά διαβάζουν thelab και μάλλον είναι απολύτως λογικό.

Δεν ειναι ΚΑΘΟΛΟΥ κακο να διαβαζουν τα forum τα μαγαζια για να διορθωνουν προβληματα.

Και τωρα που το λεμε, ολοι το ξερουμε οτι βαθια μεσα ο σκοπος που γραφουμε στα forum τετοιας φυσης προβληματα ειναι γιατι παρακολουθουνται :)

Δεν ειναι ΚΑΘΟΛΟΥ κακο να διαβαζουν τα forum τα μαγαζια για να διορθωνουν προβληματα.

Και τωρα που το λεμε, ολοι το ξερουμε οτι βαθια μεσα ο σκοπος που γραφουμε στα forum τετοιας φυσης προβληματα ειναι γιατι παρακολουθουνται :)

Τα fora είναι για να γίνονται ανταλλαγή απόψεων και πληροφοριών. Το ότι δημοσιοποιείται η φωνή σας και ακούγεται από κάποιους που δουλεύουν σε μαγαζιά, δεν είναι αυτοσκοπός και δεν πρέπει να είναι ο γνώμονας όσων γράφουν εδώ. Δηλαδή μην γράψετε το πρόβλημά σας και αν δεν γίνει αυτό που θέλετε να γυρίσετε να μας ζητάτε και τα ρέστα.

Καλα δεν ειπα οτι εχουμε την απαιτηση επειδη γραφουμε σε forum να διαβαζει καποιος.

αλλα το πιο λογικο ειναι οτι διαβαζει.

πολλες φορες εγραψα παραπονο για μαγαζι η κατι σε forum και μου στειλαν Pm διαφοροι απο μεσα απο την εταιρια και με βοηθησαν με το προβλημα μου.

Εγώ πάντως γράφω για τα μαγαζιά μόνο για να τους κράζω ή να τους επαινώ. Ποτέ δεν έγραψα, δεν θυμάμαι έστω να έγραψα, για να μου λυθούν τα όποια προβλήματα με το όποιο RMA και ελπίζω να μην χρειαστεί ποτέ να το κάνω. Διότι πέρα από τα 10-100-1000 μέλη υπάρχουν και άλλοι 10000-100000 πελάτες στα μαγαζιά αυτά που αξίζουν σωστής αντιμετώπισης.

Τα μαγαζιά οφείλουν να είναι σωστά με όλους τους πελάτες τους, όχι μόνο με κάποιους από αυτούς.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.