Havic Δημοσιεύτηκε Μάϊος 14, 2010 #1 Δημοσιεύτηκε Μάϊος 14, 2010 Διαβάστε το post #3 παρακαλώ! Το αρχικό post το άφησα μέσα στο spoiler, περιέχει ανακρίβειες και λανθασμένα στοιχεία! Με το πρώτο βραβείο στις αποσκευές τους επέστρεψαν στα Χανιά από τη Γερμανία, τα μέλη της ομάδας TUCer του Πολυτεχνείου Κρήτης, όπου κέρδισαν τις εντυπώσεις με το καινοτόμο μονοθέσιο αυτοκίνητο πόλης που δημιούργησαν, το οποίο όχι μόνο είναι εξαιρετικά ασφαλές για τον οδηγό του αλλά είναι και οικολογικό, αφού ο ηλεκτρικός κινητήρας του εκπέμπει μηδενικούς ρύπους. Οι TUCer's συμμετείχαν για τρίτη συνεχή χρονιά στο διεθνή διαγωνισμό οικονομίας καυσίμου «Shell Eco Marathon 2010» που πραγματοποιήθηκε από τις 4 έως τις 7 Μαΐου στο Λάουζιτς της Γερμανίας με τη συμμετοχή 221 πανεπιστημιακών ομάδων από όλο τον κόσμο. Πέρα, όμως, από τη διάκριση στην οικονομία καυσίμου για τα οχήματα πόλης, η ομάδα του Πολυτεχνείου Κρήτης απέσπασε το πρώτο βραβείο και στον παράλληλο διαγωνισμό ασφάλειας οχημάτων. Το πανεπιστημιακό όχημα διαθέτει μία ρυθμιζόμενη κολώνα στο τιμόνι αλλά και ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ζώνη παραμόρφωσης, προκειμένου να εξασφαλίζεται στον οδηγό η μέγιστη δυνατή ασφάλεια, στο ενδεχόμενο μίας σύγκρουσης. Παράλληλα, σε μία τέτοια δυσάρεστη κατάσταση, η καμπίνα του χειριστή ανοίγει αυτόματα για να μπορέσει γρήγορα να εγκαταλείψει το αυτοκίνητο. Το καινοτόμο όχημα που κατασκευάστηκε στο Διατμηματικό Εργαστήριο Εργαλειομηχανών και στο Εργαστήριο Ευφυών Συστημάτων και Ρομποτικής του ιδρύματος στα Χανιά, είναι εξοπλισμένο με κυψέλες υδρογόνου και ηλεκτρικό κινητήρα που δεν ρυπαίνει, ενώ παράλληλα είναι και εξαιρετικά οικονομικό, αφού με ένα λίτρο βενζίνη διένυσε 373 χιλιόμετρα. Η πρωτοποριακή ομάδα του Πολυτεχνείου, το 2008 είχε κατασκευάσει το πρώτο της αυτοκίνητο, το οποίο στη συνέχεια εξέλιξε θεαματικά και κατασκεύασε το δεύτερο, το TUCer II, με το οποίο απέσπασε και τις διακρίσεις. Την ομάδα των TUCer's αποτελούν οι Πολυχρόνης Σπανουδάκης, Σάββας Πιπερίδης, Γιάννης Τσινάρης, Δημήτρης Ευσταθίου, Βαγγέλης Πλουμάκης, Τάσος Παππάς, Γιάννης Στρατηγός και Νίκος Τσουρβελούδης.Ο διαγωνισμόςΘα πρέπει ακόμη να σημειωθεί ότι ο «Μαραθώνιος Οικονομίας της Shell» αποτελεί μία από τις σημαντικότερες κοινωνικές πρωτοβουλίες στην Ευρώπη, με έμφαση στην εκπαίδευση και επαγγελματική κατάρτιση των νέων. Πρόκειται για ένα καινοτόμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, που ενσωματώνει αξίες συνυφασμένες με την αειφόρο ανάπτυξη: προστασία του περιβάλλοντος, εξοικονόμηση της ενέργειας και αναγνώριση της ατομικής και πολιτισμικής ποικιλομορφίας. Η βασική αρχή του διαγωνισμού είναι απλή: η κάλυψη της μέγιστης δυνατής χιλιομετρικής απόστασης στην πίστα, καταναλώνοντας τη μικρότερη δυνατή ποσότητα καυσίμου.Οι Tucer's του Πολυτεχνείου Κρήτης είναι η μοναδική ομάδα που προέρχεται από ΑΕΙ της Ελλάδας και συμμετέχει στο συγκεκριμένο διαγωνισμό, για τρίτη συνεχή χρονιά. Τα 337 χιλιόμετρα ανά λίτρο βενζίνη, που κάλυψε το πρωτοποριακό μονοθέσιο, αποτελεί και το νέο ρεκόρ για τη διοργάνωση, το οποίο φυσικά θα πρέπει να «σπάσει» στους επόμενες διαγωνισμούς. ΠηγήΣυγχαρητήρια, πάντα τετοια!Συγνώμη για την παραπληροφόρηση.....(ρομπα έγινα...αυτά παθαίνεις αν δεν διασταυρώνεις τα στοιχειά....):sorry:
SirDiman Μάϊος 14, 2010 #2 Μάϊος 14, 2010 είναι εξοπλισμένο με κυψέλες υδρογόνου και ηλεκτρικό κινητήρα που δεν ρυπαίνει, ενώ παράλληλα είναι και εξαιρετικά οικονομικό, αφού με ένα λίτρο βενζίνητελικα τα γεμίζουν με αέριο ή βενζίνη?Εντυπωσιακο btw
vic Μάϊος 14, 2010 #3 Μάϊος 14, 2010 Μεγάλη επιτυχία, δε λέω, αλλά το παραπάνω ρεπορτάζ είναι και λίγο μαγειρεμένο. Το TUCer του Πολυτεχνείου Κρήτης κατέλαβε την πρώτη θέση μόνο στο διαγωνισμό ασφαλείας. Διόλου ευκαταφρόνητο φυσικά αλλά η επίδοση των 337 χιλιομέτρων ανά λίτρο βενζίνης απέχει αρκετά από τα 4.414,1 χιλιόμετρα που είναι το ρεκόρ. Παρακάτω είναι απόσπασμα από το autobild.grΟ διαγωνισμός οικονομίας που έγινε θεσμός σε διεθνές επίπεδο γιόρτασε φέτος τα 25 χρόνια επιτυχημένης διεξαγωγής του, με τη συνοδεία μάλιστα ενός παγκόσμιου ρεκόρ. Αυτό επετεύχθη από το όχημα με αριθμό 202 της ομάδας του Πολυτεχνείου της Νάντης, η οποία με ένα πρωτότυπο υδρογονοκίνητο όχημα, κατάφερε να καλύψει απόσταση 4.414,1 χιλιομέτρων με μόλις 1 λίτρο καυσίμου και να αφήσει πίσω της την προηγούμενη παγκόσμια επίδοση, που κατείχε από το 2005 μία ελβετική ομάδα, καλύπτοντας τότε 3.836 χιλιόμετρα.Η γνωστή γερμανική πίστα «Eurospeedway Lausitz» ήταν εκείνη που τον φιλοξένησε φέτος, στις 6 και 7 Μαΐου, υποδεχόμενη με θέρμη τις ξεχωριστές κατασκευές των μεγαλύτερων ευρωπαϊκών πανεπιστημίων, ανάμεσα στα οποία το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και η ομάδα του Πολυτεχνείου της Κρήτης. Συνολικά στον αγώνα έλαβαν μέρος 211 ομάδες, με μαθητές και φοιτητές από 24 χώρες, με κύριο στόχο –όπως πάντα- να διανύσουν τη μέγιστη δυνατή απόσταση με ένα μόλις λίτρο καυσίμου.Στην κατηγορία Prototype, όπου συμμετείχε το εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, με την ομάδα NTUA Eco Marathon και όχημα τον «Προμηθέα» (ηλεκτρικός κινητήρας και κυψέλη υδρογόνου για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας) ο σχεδιασμός επικεντρώνεται στη μείωση της οπισθέλκουσας δύναμης και στη μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας τους, γεγονός που είναι εμφανές από τη φουτουριστική σχεδίαση. Το πρωτότυπο αυτοκίνητο του ΕΜΠ έκανε μια εξαιρετική για τα δεδομένα της εμφάνιση και κατατάχθηκε στην 94η θέση.Στην κατηγορία Urban Concept, όπου έλαβε μέρος για τρίτη χρονιά το Πανεπιστήμιο Κρήτης με την ομάδα TUC Eco Racing και όχημα το ER10, οι κανονισμοί επιβάλλουν κοινά σημεία με αυτοκίνητα παραγωγής, όπως τον υποχρεωτικό από το 2010 χώρο αποσκευών. Το όχημα του Πανεπιστημίου Κρήτης ολοκλήρωσε τον Μαραθώνιο στην 31η θέση.
Havic Μάϊος 14, 2010 Author #4 Μάϊος 14, 2010 Ζητώ συγνώμη για την παραπληροφόρηση.....την πάτησα και εγώ...
johan_sarabakos Σεπτέμβριος 5, 2010 #5 Σεπτέμβριος 5, 2010 Λοιπον σιγουρα ειναι τρομερο το 4,414 χιλλιομετρα και φυσικα δεν εχει καμια επαφη με το 373 χιλλιομετρα του Πολυτεχνειου της κρητης , αλλα το βασικο θεμα πιστευω πως ειναι να διαβασουμε ακομα καλυτερα το αρθρο και να δουμε πως αυτα ειναι δυο τελειως διαφορετικα αμαξιδια σε δυο τελειως διαφορετικες κατηγοριες το μεν πρωτο ειναι στην κατηγορια prototype ενω το δευτερο στην κατηγορια urban . Στην κατηγορια urban τωρα το ρεκορ ειναι 742 χιλλιομετρα ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ καλη αποδοση δεν αντιλεγω σε αυτο ... αλλα πιστευω πως αξιζει να σημιωθει πως τερματισαν μονο 4 αμαξια , καθως οι συνθηκες ειναι πολυ δυσκολοτερες και η ολη κατασκευη και τεχνολογεια του αυτοκινητου σε αυτην την κατηγορια πολυ ποιο περιπλοκη απο οτι στα πρωτοτυπα ,με αποτελεσμα περισοτερες βλαβες... αυτα ειχα να σας πω και ελπιζω να σας φανικαν χρησιμα , ηθελα απλα να σας πω πως δεν ειναι παραπλανηση η κατι τετοιο ,απλα αυτοι που εγραψαν το αρθρο ανεφεραν μεν πως το ενα ηταν πρωτοτυπο και το δευτερο στην κατηγορια Urban αλλα δεν ανεφεραν τις διαφορες τους .
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.