Jump to content



Αυτοκίνητο με την λιγότερη κατανάλωση


AGGANIS13

Recommended Posts

Ο φίλος που το έχει πίνει νερό στο όνομά του, ούτε σκούτερ τόσο οικονομικο.

E λογικο.

Τα διχρονα ειδικα καινε τα αντερα τους.:hehe:

Γενικα παντως τα Ιαπωνικα ειναι πολυ μπροστα σε θεμα καταναλωσης (βενζινοκινητα)

Συμφωνω με προλαλισαντες ενηγουεη.

Σχεδον ολα που αναφερθηκαν ειναι σκυλια και καινε ελαχιστα.

Μόνο πετρελαιοκίνητο θα σου κάνει δουλειά.

δεν είναι μόνο η κατανάλωση ούτε ότι το πετρέλαιο που είναι 20 λεπτά ποιο φτηνό το λίτρο

αλλά η μεγαλύτερη αντοχή του κινητήρα στα πολλά χιλιόμετρα που κάννης κάθε μέρα.

Για αυτό όλα τα επαγγελματικά είναι πετρελαιοκίνητα.

για δες το i-10 το 1200 το εχω εδω και 18 μηνες μονο λαδια ξυδια 0 ζημιες

ξεχνας ποτε εβαλες βενζινη πολυ ποιο ανετο απο atos μπρος πισω δισκοφρενα

ηλεκτρικα μπρος πισω και 80 αλογακια και το ειχα παρει με ολα τα εξοδα πινακιδες

και τα ρεστα.......10700 δες και για μεταχειρισμενο ειναι καινουργιο μοντελο και

δεν θα εχει προβλημα και το μτχσμενο

οταν το πηρα αν και δεν το γουσταρα σαν σουλουπι εκανα 5-6 μηνες να βαλω

μπροστα την μερσεντα........δεν το αλλαζω πραγματικα με τιποτα

Τα αυτόματα πάντως καίνε περισσότερο από τα απλά, κυρίως λόγω του μετατροπέα ροπής.

Εκτός αν πρόκειται για εξελιγμένα αυτόματα διπλού συμπλέκτη, όλα τα άλλα χάνουν.

Μάλλον για diesel, αφού πρόκειται για 100 ρολαριστά km.

Prius etc. είναι αν κάνεις τα km στο σταμάτα ξεκίνα της κίνησης.

εγω θα πρότεινα κορεα/ιαπωνια κλπ , φτηνά και σκυλιά με σούπερ κατανάλωση

Τα αυτόματα πάντως καίνε περισσότερο από τα απλά, κυρίως λόγω του μετατροπέα ροπής.

Εκτός αν πρόκειται για εξελιγμένα αυτόματα διπλού συμπλέκτη, όλα τα άλλα χάνουν.

Μάλλον για diesel, αφού πρόκειται για 100 ρολαριστά km.

Prius etc. είναι αν κάνεις τα km στο σταμάτα ξεκίνα της κίνησης.

διαφωνώ, έκτος αν μιλάς για πολύ συγκεκριμένα αυτοκίνητα

http://img33.imageshack.us/img33/6053/164964.jpg

α για τετοιες διαφορες μιλαμε στην καταναλωση απο αυτοματο κιβωτιο σε σχεση με ενα manual?

lol

Απλά το αυτόματο θα ανεβάσει ταχύτητα όσο δε θα το πιέζεις πατώντας γκάζι, ενώ με το χειροκίνητο μπορεί να πηγαίνεις και με μία σχέση πιο κάτω (δεν εννοώ βέβαια να κάνεις cruising με 4500 rpm).

Ο κανόνας είναι ότι γενικά καίνε περισσότερο τα αυτόματα λόγω μεγαλύτερου βάρους, τριβών κλπ.

Αλλά πλέον δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει αυτό με τα σημερινά δεδομένα...

Τη διαφορά θα την κάνει κυρίως ο κινητήρας και όχι το κιβώτιο πάντως.

Αν πάρεις κάποιο τουρμπάτο diesel, θα μείνεις ικανοποιημένος πιστεύω.

Και ροπούλα θα έχεις άφθονη, και οικονομικό θα είναι.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.