Nephiλiμ Μάϊος 10, 2010 #21 Μάϊος 10, 2010 Ο φίλος που το έχει πίνει νερό στο όνομά του, ούτε σκούτερ τόσο οικονομικο. E λογικο. Τα διχρονα ειδικα καινε τα αντερα τους. Γενικα παντως τα Ιαπωνικα ειναι πολυ μπροστα σε θεμα καταναλωσης (βενζινοκινητα) Συμφωνω με προλαλισαντες ενηγουεη. Σχεδον ολα που αναφερθηκαν ειναι σκυλια και καινε ελαχιστα.
GEORGIOS Μάϊος 10, 2010 #22 Μάϊος 10, 2010 Μόνο πετρελαιοκίνητο θα σου κάνει δουλειά.δεν είναι μόνο η κατανάλωση ούτε ότι το πετρέλαιο που είναι 20 λεπτά ποιο φτηνό το λίτροαλλά η μεγαλύτερη αντοχή του κινητήρα στα πολλά χιλιόμετρα που κάννης κάθε μέρα.Για αυτό όλα τα επαγγελματικά είναι πετρελαιοκίνητα.
elefsinaras Μάϊος 10, 2010 #24 Μάϊος 10, 2010 για δες το i-10 το 1200 το εχω εδω και 18 μηνες μονο λαδια ξυδια 0 ζημιεςξεχνας ποτε εβαλες βενζινη πολυ ποιο ανετο απο atos μπρος πισω δισκοφρεναηλεκτρικα μπρος πισω και 80 αλογακια και το ειχα παρει με ολα τα εξοδα πινακιδεςκαι τα ρεστα.......10700 δες και για μεταχειρισμενο ειναι καινουργιο μοντελο και δεν θα εχει προβλημα και το μτχσμενοοταν το πηρα αν και δεν το γουσταρα σαν σουλουπι εκανα 5-6 μηνες να βαλωμπροστα την μερσεντα........δεν το αλλαζω πραγματικα με τιποτα
sotiris Μάϊος 11, 2010 #25 Μάϊος 11, 2010 Τα αυτόματα πάντως καίνε περισσότερο από τα απλά, κυρίως λόγω του μετατροπέα ροπής.Εκτός αν πρόκειται για εξελιγμένα αυτόματα διπλού συμπλέκτη, όλα τα άλλα χάνουν.Μάλλον για diesel, αφού πρόκειται για 100 ρολαριστά km.Prius etc. είναι αν κάνεις τα km στο σταμάτα ξεκίνα της κίνησης.
Borg Μάϊος 12, 2010 #26 Μάϊος 12, 2010 εγω θα πρότεινα κορεα/ιαπωνια κλπ , φτηνά και σκυλιά με σούπερ κατανάλωση Τα αυτόματα πάντως καίνε περισσότερο από τα απλά, κυρίως λόγω του μετατροπέα ροπής.Εκτός αν πρόκειται για εξελιγμένα αυτόματα διπλού συμπλέκτη, όλα τα άλλα χάνουν.Μάλλον για diesel, αφού πρόκειται για 100 ρολαριστά km.Prius etc. είναι αν κάνεις τα km στο σταμάτα ξεκίνα της κίνησης.διαφωνώ, έκτος αν μιλάς για πολύ συγκεκριμένα αυτοκίνηταhttp://img33.imageshack.us/img33/6053/164964.jpg
GoMaR Μάϊος 12, 2010 #27 Μάϊος 12, 2010 α για τετοιες διαφορες μιλαμε στην καταναλωση απο αυτοματο κιβωτιο σε σχεση με ενα manual?lol
nickstamat Μάϊος 12, 2010 #28 Μάϊος 12, 2010 Απλά το αυτόματο θα ανεβάσει ταχύτητα όσο δε θα το πιέζεις πατώντας γκάζι, ενώ με το χειροκίνητο μπορεί να πηγαίνεις και με μία σχέση πιο κάτω (δεν εννοώ βέβαια να κάνεις cruising με 4500 rpm).Ο κανόνας είναι ότι γενικά καίνε περισσότερο τα αυτόματα λόγω μεγαλύτερου βάρους, τριβών κλπ.Αλλά πλέον δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει αυτό με τα σημερινά δεδομένα...Τη διαφορά θα την κάνει κυρίως ο κινητήρας και όχι το κιβώτιο πάντως.Αν πάρεις κάποιο τουρμπάτο diesel, θα μείνεις ικανοποιημένος πιστεύω.Και ροπούλα θα έχεις άφθονη, και οικονομικό θα είναι.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.