Jump to content



Αλλο ενα θεμα για Πιστωτικα και τη νομοθεσια.


alexisgt

Recommended Posts

Δεν ήξερα ότι τα μαγαζιά νοικιάζουν hardware τσάμπα. Να δίνεις 500, να χρησιμοποιείς την κάρτα για 2 χρονια και μετά να την δίνεις πίσω και να ξαναπαίρνεις τα 500. Ωραία ιδέα.

Είπες πολύ μεγάλη κουβέντα.

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply
Δεν ήξερα ότι τα μαγαζιά νοικιάζουν hardware τσάμπα. Να δίνεις 500, να χρησιμοποιείς την κάρτα για 2 χρονια και μετά να την δίνεις πίσω και να ξαναπαίρνεις τα 500. Ωραία ιδέα.

Δεν είναι πάντα έτσι....

Εγώ πήρα προβληματική classified, γιατί φαινονμενικά ήταν η καλύτερη mobo γι'αυτό που ήθελα.....1 μέρα μετά εξαφανίστηκαν οι classified από το πλαισιο....Αυτή που πήρα έχει πρόβλημα κολλάει στο boot. Εγώ δηλαδή δεν πρέπει να πάω στο πλαισιο και να ζητήσω πίσω τα 436 Ε που έδωσα; Εξάλλου δεν υπάρχει και κάτι άλλο ίδιας αξίας να μου δώσουν...

Δεν είναι πάντα έτσι....

Εγώ πήρα προβληματική classified, γιατί φαινονμενικά ήταν η καλύτερη mobo γι'αυτό που ήθελα.....1 μέρα μετά εξαφανίστηκαν οι classified από το πλαισιο....Αυτή που πήρα έχει πρόβλημα κολλάει στο boot. Εγώ δηλαδή δεν πρέπει να πάω στο πλαισιο και να ζητήσω πίσω τα 436 Ε που έδωσα; Εξάλλου δεν υπάρχει και κάτι άλλο ίδιας αξίας να μου δώσουν...

Αυτο παει DOA εφοσον δεν ειχαν ιδια για αντικατασταση ειχες το δικαιωμα να ζητησης τα λεφτα σου πισω

alexisgt:

πριν ανοιξεις το θεμα αυτο δεν σκεφτηκες οτι τα περισσοτερα μελη θα σε ρωτησουν ποια καρτα ειχες , ποτε την αγορασες και ποια σου προτειναν ;

αληθεια , το ονομα του καταστηματος γιατι το ανεφερες ;

Οκ και άμα είναι μάπα η σειρά πόσες φορές θα το φτιάξουν και πόσες θα στο αλλάξουν μέχρι επιτέλους να σου δώσουν πιστωτικό? αναφέρομαι σε προϊόντα που έχουν περάσει δύο το πολύ τέσσερις μήνες από την ημερομηνία αγοράς και ΕΙΝΑΙ ελαττωματικά, πχ λέει δεν αλλάζουν κινητό αν περάσουν 10 μέρες από την ημερομηνία αγοράς! αυτό μου είπαν όταν μετά από δυο αποτυχημένα service ζήτησα πιστωτικό, μετά από τις δέκα μέρες μόνο service και αντικατάσταση τον ελαττωματικών κομματιών, εμένα αυτό γιατί μου φαίνεται λίγο ....κάπως....

Να πω ότι το κατάστημα που πήρα το κινητό δεν ήταν το πλαίσιο (γτ κολλήσατε με αυτό :p).

Φαίνεται ότι ακόμα δεν έχει γίνει αντιληπτό ότι το πρόβλημα μου δεν είναι οτι με αδίκησαν δίνοντας μου χειρότερη κάρτα... :hang3:

Ειλικρινά, αρχίζω και νιώθω τύψεις που ένα προϊόν παρουσίασε δυσλειτουργίες ενώ είναι εντός εγγύησης και τόλμησα να διεκδικήσω κάποιο νόμιμο δικαίωμα μου...:weep:

Άλλη φορά θα πετάω και την απόδειξη από την πρώτη μέρα και αν χαλάσει κάτι δε θα το πηγαίνω καν για έλεγχο...

Απο μεριάς μου το θέμα έχει λήξει όσον αφορά το παρόν θέμα.

Δεν υπάρχει λόγος να ρωτάω πόσο κάνει 1+1 και να απαντάτε πορτοκάλια

και αυτό να συνεχίζεται.

Αυτοί που γνωρίζουν την "τακτική" του Πλαισίου, θα αναλάβουν να τους στείλουν την καταγγελία προς συμμόρφωση τους.

Εσείς αναρωτηθείτε ποιά είναι η κάρτα, αν η άλλη είναι καλύτερη, αν είναι πράσινη, κόκκινη ή με βούλες αν νομίζετε ότι αυτό είναι το ζήτημα...

Αύριο στα πηγαδάκια που θα κάνετε στο Πλαίσιο ελπίζω να σας χάρισα λίγο χαμόγελο για

να έχετε κάτι να λέτε...

Ελπίζω τουλάχιστον, στα παιδιά που έδωσαν αγώνα για να μην θίξουμε την αξιοπρέπεια του καταστήματος, να τους δοθεί και κάποιο bonus. :T:

εγώ βλέπω οτι ακόμα δε μας είπες πόσο καιρό είχες την κάρτα και χάλασε.......

Ουτε ποια καρτα ηταν και ποια του προτειναν/εδωσαν.

Μια ασχετη ερωτηση ποσοι απο τους συμετεχοντες εργαζεστε στο πλαισιο γιατι οπως τα λει πρεπει να ειστε οι μισοι και παραπανω

εμενα το topic μου φενετε περισσοτερο για να "κραξεις" το πλαισιο παρα για να ζητησεις βοηθεια σε εχουμε ρωτησει τι καρτα ειναι και ποτε εγινε η αγορα τις αλλα εσυ ουτε καν το κοπο να απαντησεις δεν κανεις

alexisgt:

Γιατι δεν απαντας σε μια τοσο απλη ερωτηση ;

το θεμα που ανοιγεις δεν ειναι μονο το πιστωτικο και τα δικαιωματα σου ειναι και το προιον που αγορασες και το ποτε το αγορασες.

edit:

evolution : τα πηγαδακια που αναφερει ο αγαπητος μας συμφορουμιτης δημιουργηθηκαν απο περιπτωσεις σαν κιαυτες :hehe:

Αγόρασα ένα χ προϊόν το οποίο έχει άλλον 1 χρόνο εγγύησης.

Αυτό είναι το δεδομένο.

Τα υπόλοιπα δεν νομίζω οτι εξυπηρετούν σε κάτι.

(Μόνο στον αποπροσανατολισμό του θέματος και στη δημιουργία εντυπώσεων..)

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.

Μπορείτε να συνεχίσετε το χαβαλέ σας. :clap:

Δεν είναι έτσι.....μπορεί εσύ να είχες αγοράσει μια 8800GΤΧ πριν καιρό που είχε 500Ε και τώρα να τα θες πίσω :hehe:

Τα υπόλοιπα δεν νομίζω οτι εξυπηρετούν σε κάτι.

εξυπηρετουν εμας για να καταλαβουμε ποιο ειναι το προβλημα σου και αν θες καποιος να σου απαντησει επι του νομικου θεματος.

εφοσων δεν ξερεις απαντα στις ερωτησεις μας για να βγαλεις ακρη.Για το καλο σου βρε αδερδε....:) για σενα γινονται ολα:hehe:

Αγόρασα ένα χ προϊόν το οποίο έχει άλλον 1 χρόνο εγγύησης.

Αυτό είναι το δεδομένο.

Τα υπόλοιπα δεν νομίζω οτι εξυπηρετούν σε κάτι.

(Μόνο στον αποπροσανατολισμό του θέματος και στη δημιουργία εντυπώσεων..)

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.

Μπορείτε να συνεχίσετε το χαβαλέ σας. :clap:

οτι εχει ενα χρονο εγγυηση ακομα δεν μας λει τιποτα απολυτως γιατι εσυ μπορει να πηρες μια καρτα τις asus που εχουν 3 χρονια εγγυηση επομενως να μιλαμε για 2 χρονια καρτα οταν ζητας βοηθεια πρεπει να ξερουν αυτοι που θα σε βοηθησουν ολες τις λεπτομεριες οχι αυτες που σε βολευουν εσενα

Αγόρασα ένα χ προϊόν το οποίο έχει άλλον 1 χρόνο εγγύησης.

Αυτό είναι το δεδομένο.

Τα υπόλοιπα δεν νομίζω οτι εξυπηρετούν σε κάτι.

(Μόνο στον αποπροσανατολισμό του θέματος και στη δημιουργία εντυπώσεων..)

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.

Μπορείτε να συνεχίσετε το χαβαλέ σας. :clap:

To ότι εξακολουθείς να μην αναφέρεις πιο προϊόν ήθελες να επιστρέψεις, που αν κρίνω από το χρόνο εγγύησης που απομένει καμία high-end 9800 τη κόβω, μάλλον με κάνει να πιστεύω ότι και εσύ ο ίδιος ξέρεις τι κράξιμο θα φας και θες να το αποφύγεις. Να είσαι τυχερός για αυτό που έχεις, καλά παιχνίδια με τη κάρτα σου και καλό βράδυ. Αν θες να συνεχιστεί η κουβέντα, ή βάζεις όλα τα δεδομένα κάτω, ή το σταματάς. Διαλέγεις και παίρνεις.

τα υπόλοιπα δε σε εξυπηρετούν να τα πεις γιατί θα φανεί οτι πας να κάνεις λαμογιά.....και για να στα πω και λιανά.....

αν η κάρτα σου δεν είναι αγορασμένη προ 6 μηνών αλλά παλιότερη δικαιούσαι είτε την ΙΔΙΑ αν βρηκαν να σου δωσουν....ειτε την αμέσως επόμενη σε τεχνολογία επιδόσεις.

ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΣΑΙ ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ 6 ΜΗΝΩΝ δε πα να χτυπάς τα καλαμπαλίκια σου κάτω.

και μήνυση και καταγγελία να κάνεις θα τους κάνεις αέρα στα παπάκια για τον απλό λόγο οτι η νομοθεσία που επικαλείσαι είναι του 2007.......u know what?

το ημερολόγιο κάτω δεξιά στο desktop σου δείχνει 2010......

τράβα λοιπόν να δεις τι λέει ο νόμος του 2010 (και όχι του 2007 που σε βολεύει) και εδώ είμαι να αντικρούσω όποιο επιχείρημα θες να βάλεις.....

μίλα λοιπόν με λεπτομέρειες πότε αγοράστηκε η κάρτα και αν σου έδιναν την ίδια και έλα πες μας αν η μανούρα του να πάρεις πιστωτικό ισχύει έστω και στο 0.0000001%.

μη ξεχνας βεβαια Γιωργο οτι παιζει να παρει πιστωτικο συγκεκριμενα απο το πλαισιο για τον λογο που ξερουμε ολοι.

"μπλα μπλα.......για το πλαισιο σημασια εχει ο πελατης να μενει ευχαριστημενος....μπλα μπλα μπλα.."

Τα κανει αυτα το πλαισιο.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.