Jump to content



Αλλο ενα θεμα για Πιστωτικα και τη νομοθεσια.


alexisgt

Recommended Posts

Στεκει δεν στεκει, νομιμο ξενομιμο, εγω ΜΟΝΟ το δικο μου συμφερον κοιταω και αναφερω τι εγινε σε δικες μου περιπτωσεις... Και ξαναλεω οτι αν η καρτα του φιλου εκανε π.χ. 150ε θα του προτειναν αμεσως πιστωτικο η αλλαγη, αλλα επειδη η καρτα του κανει 512ε αρχιζει η φαγουρα.

Προσωπικα θα το κυνηγαγα οσο παει.

Μα αλλαγη του προτεινανε...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply
Μα αλλαγη του προτεινανε...

MONO αλλαγή όμως... Το Ή που έγραψε ο φίλος γιατί το προσπερνάς..?

Όπως είπα και πρίν, αύριο θα προχωρήσω σε επίσημη καταγγελία.

Για οτιδήποτε νεότερο θα ενημερώσω.

Link to comment
Share on other sites

Γαργάρα.

1. Η κάρτα είναι εντός εγγύησης. Οτιδήποτε άλλο είναι περιττό.

2. Δεν ανέφερα οτι με "αδίκησαν" με την κάρτα που προτάθηκε να γίνει αντικατάσταση.

Μου στέρησαν με το έτσι θέλω, το δικαίωμα μου, να μου δωθεί πιστωτικό..

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ μόνο αντικατάσταση.

Γαργάρα..???

(Μάλλον δεν κατάλαβες καλά ποιο είναι το νόημα του νήματος...)

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα για να μη λεμε βλακειες...Και να ειναι ετσι οπως τα λετε υπαρχει παντα η λυση...Παρτην ρε παιδι μου την αλλη καρτα καινουρια κανονικα και πηγαινε σε αλλο καταστημα και πες τελικα αλλαξα γνωμη δεν την ανοιξα...Δεν θα σου πουνε τπτ...Θα στην πιστωσουν και παιρνεις οτι γουσταρεις.

ΥΓ Δεν ειναι ΟΥΤΕ αυτο πολυ ηθικο αλλα μπορεις να το κανεις...

Link to comment
Share on other sites

Kάταλαβα πολύ καλά όπως και όλοι οι άλλοι. Δύσκολοι καιροί για αναβάθμιση.

Δικαίωμα σου να καταλάβεις οτι θές.

Αν ήθελα να κάνω αναβάθμιση θα έπερνα την καρτούλα που μου πρότειναν και τέλος.

Το ζήτημα είναι απλό.

Εφαρμόζουν το νόμο αναλόγως με το συμφέρον τους.

Εμένα σαν καταναλωτή με ενοχλεί αυτό.

Εσένα ίσως όχι.

Καλό θα ήταν οι υπ/λοι της εν λόγω εταιρίας να μην το βλέπουν "πατριωτικά".

Το νήμα ανοίχτηκε για να έχω κάποια νομική βοήθεια αν υπήρχε κάποιο μέλος που να γνωρίζει απο τέτοια θέματα.

Δεν ανοίχτηκε για να γίνει δικαστήριο ανάμεσα σε εμένα και το Πλαίσιο.

Πλέον όπως είπα και πρίν θα απευθυνθώ εκεί που μπορώ για να διεκδικίσω τα ΝΟΜΙΜΑ δικαιώματά μου.

greekfragma, το thanks στο post του ArisG καλό είναι, αλλά εδώ δε βλέπω απάντηση...

Οπότε δε θα ήθελα μια απάντηση του στύλ .&-

Αν μπορείς τεκμηρίωσε το.

Και το Ξαναλέω...

Καλό θα ήταν οι υπ/λοι της εν λόγω εταιρίας να μην το βλέπουν "πατριωτικά".

Αν μπορούν ας τεκμηριώνουν και τις απαντήσεις τους.

Link to comment
Share on other sites

Μου στέρησαν με το έτσι θέλω, το δικαίωμα μου, να μου δωθεί πιστωτικό..

Μάθε τα δικαιώματά σου πριν μιλήσεις και χαλάρωσε.....

Εφόσον υπάρχει προιόν για αντικατάσταση ίδιων ή καλύτερων (αν δεν υπάρχει ίδιων) χαρακτηριστικών αυτό και θα πάρεις.

Το πιστωτικό το δικαιούσαι μόνο αν δεν έχουν να σου αντικαταστήσουν το ελλατωματικό.

Link to comment
Share on other sites

Το πιστωτικό το δικαιούσαι μόνο αν δεν έχουν να σου αντικαταστήσουν το ελλατωματικό.

Φαντάζομαι οτι δεν είμαι ο μόνος άνθρωπος μέσα στο forum που να γνωρίζει περίπτωση

που να έχει δοθεί πιστωτικό κάπου..

Άρα, θες να μου πείς οτι δεν υπήρχε προϊόν με ίδια ή καλύτερα χαρ/κά για αντικατάσταση σε ένα κατάστημα σαν το Πλαίσιο..?

Προσωπικά πιστεύω, οτι δόθηκε πιστωτικό γιατί έτσι θα είχαν συμφέρον...

Anyway, δε θα προχωρήσω σε προσωπικές αντιπαραθέσεις.

Καλά κάνεις και στηρίζεις την εταιρία στην οποία εργάζεσαι και εσύ και ο ArisG.

Αν έχετε να πείτε κάτι για νομική βοήθεια, ευχαρίστως να ακούσω την άποψη σας.

Τα υπόποιπα είναι να έχουμε να λέμε...

Link to comment
Share on other sites

αν την αγορασες τελη δεκεμβρη (του 09 εε :) ), τοτε αφου στο εμφανισε μεσα σε λιγοτερο απο 6 μηνες το προβλημα, εμπιπτει στην κατηγορια οτι υπηρχε και τη στιγμη αγορας νομιζω, οποτε μπορεις να κανεις υπαναχωρηση απο τη συμβαση. και να ζητησεις και τα λευτα σου πισω, μονο σε αυτη την περιπτωση ομως. (<6 μηνες)

Tα δικαιώματά σου τα έχει ποστάρει ο papatsonis. Αν έχεις λιγότερο από 6 μήνες ζήτα πιστωτικό.

Αλλά δεν απάντησες σε τίποτα, ούτε πότε την πήρες, ούτε ποιά, ούτε τί σου δίνουν σε αντικατάσταση, εκτός που παραδέχτηκες τουλάχιστον ότι με την αντικατάσταση δεν πάνε να σε ρίξουν.

Αφού δεν απαντάς, όλοι μπορούν να ψυλιαστούν τι παίζει.

Έχεις κάρτα 2 χρόνια και σου χάλασε. Αντί να πεις και ευχαριστώ που σου την αλλάζουν οι ίδιοι αντί να την στείλουν στον κατασκευαστή και να περιμένουν να την επισκευάσει ή να την αλλάξει αυτός, θέλεις και δίκες για να πάρεις πίσω το 500άρικο που έδωσες. Δεν ήξερα ότι τα μαγαζιά νοικιάζουν hardware τσάμπα. Να δίνεις 500, να χρησιμοποιείς την κάρτα για 2 χρονια και μετά να την δίνεις πίσω και να ξαναπαίρνεις τα 500. Ωραία ιδέα.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου, δεν άνοιξα το θέμα για να απολογηθώ σε υπ/λους του Πλαίσιο.

Το είπα και πρίν.

Δε θα έρθω σε προσωπικές αντιπαραθέσεις για κάτι το οποίο πιστεύεις οτι ισχύει.

Επειδή το θέμα παίρνει άλλες διαστάσεις, θα παρακαλέσω να μείνουμε εντός θέματος.

Αν θέλετε, μπορείτε να ανοίξετε ένα νέο θέμα και να εκθειάζετε τον εργοδότη σας όσο θέλετε.

Link to comment
Share on other sites

Gorilla ακόμα να μπει ο μισθός μου ρε! :rofl:

τι άλλο θα ακούσω :hehe:

Δεν ήξερα ότι τα μαγαζιά νοικιάζουν hardware τσάμπα. Να δίνεις 500, να χρησιμοποιείς την κάρτα για 2 χρονια και μετά να την δίνεις πίσω και να ξαναπαίρνεις τα 500. Ωραία ιδέα.

έτσι ξοφλάνε τα ΤΤ ρε.....τι νόμιζες? :D

Link to comment
Share on other sites

Tα δικαιώματά σου τα έχει ποστάρει ο papatsonis. Αν έχεις λιγότερο από 6 μήνες ζήτα πιστωτικό.

Αλλά δεν απάντησες σε τίποτα, ούτε πότε την πήρες, ούτε ποιά, ούτε τί σου δίνουν σε αντικατάσταση, εκτός που παραδέχτηκες τουλάχιστον ότι με την αντικατάσταση δεν πάνε να σε ρίξουν.

Αφού δεν απαντάς, όλοι μπορούν να ψυλιαστούν τι παίζει.

Έχεις κάρτα 2 χρόνια και σου χάλασε. Αντί να πεις και ευχαριστώ που σου την αλλάζουν οι ίδιοι αντί να την στείλουν στον κατασκευαστή και να περιμένουν να την επισκευάσει ή να την αλλάξει αυτός, θέλεις και δίκες για να πάρεις πίσω το 500άρικο που έδωσες. Δεν ήξερα ότι τα μαγαζιά νοικιάζουν hardware τσάμπα. Να δίνεις 500, να χρησιμοποιείς την κάρτα για 2 χρονια και μετά να την δίνεις πίσω και να ξαναπαίρνεις τα 500. Ωραία ιδέα.

Σιγα μην τους κανουμε και προτομη ρε συ... Αυτοι πρεπει να μας πουν και ευχαριστω που τους τα σκαμε και με το παραπανω μαλιστα.

Link to comment
Share on other sites

Τι νομίζεις θέλει το Πλαίσιο και το κάθε Πλαίσιο ένα πελάτη να σκάσει 1000 ευρώ ανά μήνα(που έχει την απαίτηση να τον βλέπει διαφορετικά γιατί τα "σκάει" ή 500 πελάτες με 20 ευρώ?

Link to comment
Share on other sites

Το νήμα ανοίχτηκε για να έχω κάποια νομική βοήθεια αν υπήρχε κάποιο μέλος που να γνωρίζει απο τέτοια θέματα.

Δεν ανοίχτηκε για να γίνει δικαστήριο ανάμεσα σε εμένα και το Πλαίσιο.

Aν και αργησα..πιστευω βλεπεις το τραγελαφικο του πραγματος?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.