Jump to content



Αλλο ενα θεμα για Πιστωτικα και τη νομοθεσια.


alexisgt

Recommended Posts

Θα ήθελα τη συμβουλή των ειδικών.

Σε κατάστημα Πλαίσιο, πήγα μία κάρτα γραφικών εντός εγγύησης την οποία είχα αγοράσει

καταβάλοντας το ποσό των 512€.

Απο το service βρέθηκε οτι υπάρχει όντως τεχνικό πρόβλημα και η μόνη επιλογή που μου δόθηκε

απο το κατάστημα ήταν η αντικατάσταση της κάρτας με άλλη.

Αρνήθηκαν να μου δώσουν πιστωτικό.

Εγώ επιθυμούσα να γίνει πίστωση και όχι αντικατάσταση με άλλο προϊόν...

Σύμφωνα με το νόμο υπ. αριθ. 3043 άρθρο 540 δεν είναι νόμιμο δικαίωμα μου?

Ο νόμος αναφέρει "κατ' επιλογήν του αγοραστή"...

Το πλαίσιο μου απάντησε οτι αυτή είναι η πολιτική της εταιρίας.

Απο πότε η πολιτκή μιας εταιρίας, αναιρεί τα νόμιμα δικαιώματα του καταναλωτή?

Αν υπάρχει κάποιος νομικός, θα ήθελα τη συμβουλή του γιατί έχω σκοπό να το προχωρήσω το θέμα...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply
Θα ήθελα τη συμβουλή των ειδικών.

Σε κατάστημα Πλαίσιο, πήγα μία κάρτα γραφικών εντός εγγύησης την οποία είχα αγοράσει

καταβάλοντας το ποσό των 512€.

Απο το service βρέθηκε οτι υπάρχει όντως τεχνικό πρόβλημα και η μόνη επιλογή που μου δόθηκε

απο το κατάστημα ήταν η αντικατάσταση της κάρτας με άλλη.

Αρνήθηκαν να μου δώσουν πιστωτικό.

Εγώ επιθυμούσα να γίνει πίστωση και όχι αντικατάσταση με άλλο προϊόν...

Σύμφωνα με το νόμο υπ. αριθ. 3043 άρθρο 540 δεν είναι νόμιμο δικαίωμα μου?

Ο νόμος αναφέρει "κατ' επιλογήν του αγοραστή"...

Το πλαίσιο μου απάντησε οτι αυτή είναι η πολιτική της εταιρίας.

Απο πότε η πολιτκή μιας εταιρίας, αναιρεί τα νόμιμα δικαιώματα του καταναλωτή?

Αν υπάρχει κάποιος νομικός, θα ήθελα τη συμβουλή του γιατί έχω σκοπό να το προχωρήσω το θέμα...

Παρακαλώ αν ξέρει κάποιος κάτι σχετικό ας πει, πραγματικά αυτό που περιγραφή γίνετε συνέχεια ειδικά στα κινητά τηλέφωνα!

Να πω ότι από το πλαίσιο δεν έχω κανένα παράπονο (προς το παρόν).

Έφερα και το φτυάρι μου btw :p.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή πολλές φορές έχει τύχει να αναρωτιόμαστε τι ισχύει, τι δεν ισχύει, τι δικαιούμαστε κλπ, σας παραθέτω το νόμο που βρέθηκε στα χέρια μου ώστε να έχουμε ένα σημείο αναφοράς. Δεν είναι δύσκολο να τον βρει κανείς αν ψάξει, αλλά επειδή πολλοί βαριούνται να ψάχνουν τον βάζω εδώ :p Μετά βέβαια ούτε εδώ θα ψάχνουν, αλλά θα κάνουν καινούρια θέματα ρωτώντας για εγγυήσεις κι επιστροφές χρημάτων :hehe:

Ο νόμος για την προστασία του καταναλωτή είναι ο

Υπ'αριθμ: 3043 του 2002

και δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα της κυβερνήσεως στο τεύχος 192 στις 21 Αυγούστου 2002

Για όποιον θέλει να τον κατεβάσει βρίσκεται ΕΔΩ

Δεν δουλεύει αυτό το link ουτε το άλλο που εδωσες

Link to comment
Share on other sites

Πιστωτικό δίνεται αφού δεν υπάρχει αντίστοιχο ή ανώτερων χαρακτηριστικών προιόν προς αντικατάσταση του ελλατωματικού. .&-

Το ερώτημα μου είναι συγκεκριμένο.

Ο νόμος ορίζει "κατ' επιλογήν του αγοραστή"...

Γιατί λοιπόν ορίζουν αυτοί τι θα γίνει?

Αυτό που λές εσύ, φαντάζομαι είναι πολιτική που ακολουθεί το Πλαίσιο κατά περίπτωση...

(Υπάρχουν περιπτώσεις που ενώ υπάρχει προϊόν διαθέσιμο "ανώτερων χαρακτηριστικών",

εχεί δοθεί πίστωση και όχι αντικατάσταση με το προϊόν "ανώτερων χαρακτηριστικών"...

Είχε τύχει σε φίλο μου και η απάντηση ήταν, θα κοπεί πιστωτικό

και αν επιθυμείτε το προϊόν "ανώτερων χαρακτηριστικών", θα συμπληρώσετε τη χρηματική διαφορά...

Φαντάζομαι οτι υπάρχουν μέλη του forum που μπορούν να το επιβεβαιώσουν..

Το ζητούμενο δεν είναι τι κάνει το Πλαίσιο και να πούμε .&-

Μπορείς να μου πείς γιατί δεν εφαρμόζει το νόμο 3043/540..?

Ή μάλλον γιατί τον εφαρμόζει ανάλογα με το συμφέρον της εταιρίας..?

Ο νόμος επαναλαμβάνω ορίζει "κατ' επιλογήν του αγοραστή"...

Οπότε δε θα ήθελα μια απάντηση του στύλ .&-

Αν μπορείς τεκμηρίωσε το.

Link to comment
Share on other sites

Το ερώτημα μου είναι συγκεκριμένο.

Ο νόμος ορίζει "κατ' επιλογήν του αγοραστή"...

Γιατί λοιπόν ορίζουν αυτοί τι θα γίνει?

Αυτό που λές εσύ, φαντάζομαι είναι πολιτική που ακολουθεί το Πλαίσιο κατά περίπτωση...

(Υπάρχουν περιπτώσεις που ενώ υπάρχει προϊόν διαθέσιμο "ανώτερων χαρακτηριστικών",

εχεί δοθεί πίστωση και όχι αντικατάσταση με το προϊόν "ανώτερων χαρακτηριστικών"...

Είχε τύχει σε φίλο μου και η απάντηση ήταν, θα κοπεί πιστωτικό

και αν επιθυμείτε το προϊόν "ανώτερων χαρακτηριστικών", θα συμπληρώσετε τη χρηματική διαφορά...

Φαντάζομαι οτι υπάρχουν μέλη του forum που μπορούν να το επιβεβαιώσουν..

Το ζητούμενο δεν είναι τι κάνει το Πλαίσιο και να πούμε .&-

Μπορείς να μου πείς γιατί δεν εφαρμόζει το νόμο 3043/540..?

Ή μάλλον γιατί τον εφαρμόζει ανάλογα με το συμφέρον της εταιρίας..?

Ο νόμος επαναλαμβάνω ορίζει "κατ' επιλογήν του αγοραστή"...

Οπότε δε θα ήθελα μια απάντηση του στύλ .&-

Αν μπορείς τεκμηρίωσε το.

Δεν ξερω για σενα εγω θα σου πω τι μου ετοιχε προχθες καικε το ανεμηστηρακι τισ 5870 που ειχα τι παω πισω πρωι πρωι και μου λει το παλικαρι αν δεν βιαζεσε περιμενε 10 λεπτα κανε μια βολτα και ελα να σου πω τι εγινε κανω μια βολτα γυρναω και μου λει να οντως δεν δουλευει το ανεμηστηρακι θες αντικατασταση η πιστωτικο να ξες ομως το πιστωτικο δεν σε συνφερει γιατι η πιο φτηνη 5870 ειναι καμια 30αρια ευρω πιο πανω ε αντικατασταση του ειπα και μου εδωσε μια asus πηγα στο ταμειο εκανα την αλλαγη και εφυγα απο οσο εχω καταλαβει απο διαφορα RMA ειναι αναλογα σε ποιον θα πεσεις - αλλα και στον χειροτερο να πεσεις ζητας να μιλησεις με τον υπευθηνο και τελειωνεις

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω για σενα εγω θα σου πω τι μου ετοιχε προχθες καικε το ανεμηστηρακι τισ 5870 που ειχα τι παω πισω πρωι πρωι και μου λει το παλικαρι αν δεν βιαζεσε περιμενε 10 λεπτα κανε μια βολτα και ελα να σου πω τι εγινε κανω μια βολτα γυρναω και μου λει να οντως δεν δουλευει το ανεμηστηρακι θες αντικατασταση η πιστωτικο να ξες ομως το πιστωτικο δεν σε συνφερει γιατι η πιο φτηνη 5870 ειναι καμια 30αρια ευρω πιο πανω ε αντικατασταση του ειπα και μου εδωσε μια asus πηγα στο ταμειο εκανα την αλλαγη και εφυγα απο οσο εχω καταλαβει απο διαφορα RMA ειναι αναλογα σε ποιον θα πεσεις - αλλα και στον χειροτερο να πεσεις ζητας να μιλησεις με τον υπευθηνο και τελειωνεις

Καλά αντί να μειωθεί η τιμή τις 5870 αυξήθηκε? Ο υπάλληλος ήταν σωστός και καλά έκανε και σου έδωσε την επιλογή, αλλά πολλές φορές το πιστωτικό είναι προτιμότερο από την αντικατάστασή, δύο παραδείγματα που μου συνέβησαν, το ένα κάπου στο 2004 που ειχα παρει απο γερμανό ένα siemens c62 το πήγα τρεις φορές χαλασμένο (service, αντικατάσταση, αντικατάσταση) και συνέχισε να χαλάει, ε τελικά βαρέθηκα και το πέταξα (λαθος μου, και ενα φετινο nokia 6730 πάλι τρεις φορές (service, service, αλλαγή μητρικής) να πω οτι στο δευτερο service ο τεχνικός δεν πρέπει να το είδε καν, απλά το έστειλε πίσω σαν επισκευασμένο, ευτηχως που το δοκίμασα μέσα στο μαγαζί (nokia service) και το ξαναέδωσα πίσω αμέσως...οπως καταλαβαίνεις αν είχα την επιλογή πιστωτικό δεν θα ειχα τραβήξει όλοι αυτή την ταλαιπωρία...

Link to comment
Share on other sites

Καλά αντί να μειωθεί η τιμή τις 5870 αυξήθηκε? Ο υπάλληλος ήταν σωστός και καλά έκανε και σου έδωσε την επιλογή, αλλά πολλές φορές το πιστωτικό είναι προτιμότερο από την αντικατάστασή, δύο παραδείγματα που μου συνέβησαν, το ένα κάπου στο 2004 που ειχα παρει απο γερμανό ένα siemens c62 το πήγα τρεις φορές χαλασμένο (service, αντικατάσταση, αντικατάσταση) και συνέχισε να χαλάει, ε τελικά βαρέθηκα και το πέταξα (λαθος μου, και ενα φετινο nokia 6730 πάλι τρεις φορές (service, service, αλλαγή μητρικής) να πω οτι στο δευτερο service ο τεχνικός δεν πρέπει να το είδε καν, απλά το έστειλε πίσω σαν επισκευασμένο, ευτηχως που το δοκίμασα μέσα στο μαγαζί (nokia service) και το ξαναέδωσα πίσω αμέσως...οπως καταλαβαίνεις αν είχα την επιλογή πιστωτικό δεν θα ειχα τραβήξει όλοι αυτή την ταλαιπωρία...

οταν πηρα τη 5870 ειχε και επιλογες με 350 ευρω αλλα δεν ειχαν ειχαν διαθεσιμες και ετσι ειχα παρει την connect3d αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι εχει σημασια και σε τι υπαληλο θα πεσεις μου εχει τυχη να παω RMA τροφοδοτικο (αγορα 230 ευρω ) ενω υπηρχε στα ραφια αλλα σε ελαφρως μεγαλυτερη τιμη μου εκοψε πιστωτικο εκει ζητησα τον υπευθηνο και τελικα εγινε αντικατασταση γιατι ο υπαληλος του servise ειπε οτι δεν ηξερε οτι μπορει να γινει αντικατασταση με το ιδιο προιον εφοσον ηταν πιο ακριβο τη δεδομενη στιγμη

Link to comment
Share on other sites

Να μιλήσω; :p

Πιστωτικό πρέπει πάντα να είναι στην αξία που αναγράφει και το χρεωστικό τιμολόγιο, δηλαδή στην αξία αγοράς.

Πότε ακριβώς αγοράστηκε η κάρτα;

Link to comment
Share on other sites

Να μιλήσω; :p

Πιστωτικό πρέπει πάντα να είναι στην αξία που αναγράφει και το χρεωστικό τιμολόγιο, δηλαδή στην αξία αγοράς.

Πότε ακριβώς αγοράστηκε η κάρτα;

Αν ρωτας για τι δικη μου περιπτωση τελη του δεκεμβριου

Link to comment
Share on other sites

αν την αγορασες τελη δεκεμβρη (του 09 εε :) ), τοτε αφου στο εμφανισε μεσα σε λιγοτερο απο 6 μηνες το προβλημα, εμπιπτει στην κατηγορια οτι υπηρχε και τη στιγμη αγορας νομιζω, οποτε μπορεις να κανεις υπαναχωρηση απο τη συμβαση. και να ζητησεις και τα λευτα σου πισω, μονο σε αυτη την περιπτωση ομως. (<6 μηνες)

Link to comment
Share on other sites

αν δεν τους κανεις ανω κατω γιαα να βρεις το δικαιο σου δεν.....ειχα παρει μια 7600gt παλαιοτερα που εβγαζε κατι artifacts στην οθονη,τους την πηγα πισω και μου ειπαν οτι ειναι φυσιολογικο και με χρεωσαν και 30ευρω συντηρηση!!!.τελικα εκανα φασαρια και πηρα πιστωτικο στην τιμη αγορας (καρτα 10 ημερων) + τα λεφτα του σερβις πισω

Link to comment
Share on other sites

@Alexisgt

Σε αρκετες δικες μου περιπτωσεις εκανα αυτο το οποιο λες δηλ. "Εγω επελεγα αντικατασταση ή πιστωτικο". Μεχρι και στο eshop μου το προτεινε ενας υπαλληλος. Αυτοι λογικα ζοριζονται επειδη τα 512e που εδωσες οταν την αγορασες τωρα κανουν πολυ πιο κατω... και εφοσον υπαρχει προιον για αντικατασταση θα σε βαλουν ντε και καλα να τη δεχθεις!

Πιστευω οτι αν το κυνηγησεις σε "λογικα" παντα πλαισια το θεμα θα δικαιωθεις.

p.s.

Για ποια καρτα γραφικων μιλαμε?

Link to comment
Share on other sites

@Alexisgt

Σε αρκετες δικες μου περιπτωσεις εκανα αυτο το οποιο λες δηλ. "Εγω επελεγα αντικατασταση ή πιστωτικο". Μεχρι και στο eshop μου το προτεινε ενας υπαλληλος. Αυτοι λογικα ζοριζονται επειδη τα 512e που εδωσες οταν την αγορασες τωρα κανουν πολυ πιο κατω... και εφοσον υπαρχει προιον για αντικατασταση θα σε βαλουν ντε και καλα να τη δεχθεις!

Πιστευω οτι αν το κυνηγησεις σε "λογικα" παντα πλαισια το θεμα θα δικαιωθεις.

p.s.

Για ποια καρτα γραφικων μιλαμε?

Πρωσοπικα δεν νομιζω να στεκει αυτο οτι δηλαδη αν αγορασω τωρα κατι 500 ευρω και το χαλασω επειτιδες στους 23 μηνες θα πρεπει να μου δωσουν το αρχικο ποσο αγορας για αυτο λογικα λεμε ιδιων η και καλυτερων χαρακτηριστικων

αμα ηταν ετσι ολα τα μαγαζια κλειστα θα ηταν γιατι καθε 2 χρονια θα καναμε δωρεαν αναβαθμιση

Link to comment
Share on other sites

Πολυ μου βρωμαει το συγκεκριμενο θεμα...Μαλλον καμμια gtx 285 θα εχει και θελει να την κανει 5970.

χλωμο να ειναι 285.. (τα χριστουγεννα.. δεν εκανε 512..) , καμια 295 βεβαια.. θα μπορουσε.. οπως και να εχει ομως.. αλλο ειναι το ερωτημα εδω, και οχι οι ηθικες του προεκτασεις ;).

Link to comment
Share on other sites

Επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχια.

Μόλις μίλησα με γενική γραμματεία καταναλωτή.

Με ενημέρωσαν ότι σαφώς το αίτημα μου είναι νόμιμο.

Περιμένω γραπτώς επίσημη απάντηση απο Πλαίσιο εώς σήμερα το βράδυ

και αύριο θα προχωρήσω σε επίσημη καταγγελία και απο 'κει και πέρα αναλαμβάνουν από την γενική γραμματεία καταναλωτή.

Θα ενημερώσω για οτιδήποτε νεότερο.

Link to comment
Share on other sites

Πρωσοπικα δεν νομιζω να στεκει αυτο οτι δηλαδη αν αγορασω τωρα κατι 500 ευρω και το χαλασω επειτιδες στους 23 μηνες θα πρεπει να μου δωσουν το αρχικο ποσο αγορας για αυτο λογικα λεμε ιδιων η και καλυτερων χαρακτηριστικων

αμα ηταν ετσι ολα τα μαγαζια κλειστα θα ηταν γιατι καθε 2 χρονια θα καναμε δωρεαν αναβαθμιση

Στεκει δεν στεκει, νομιμο ξενομιμο, εγω ΜΟΝΟ το δικο μου συμφερον κοιταω και αναφερω τι εγινε σε δικες μου περιπτωσεις... Και ξαναλεω οτι αν η καρτα του φιλου εκανε π.χ. 150ε θα του προτειναν αμεσως πιστωτικο η αλλαγη, αλλα επειδη η καρτα του κανει 512ε αρχιζει η φαγουρα.

Προσωπικα θα το κυνηγαγα οσο παει.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.