aggelopas Απρίλιος 21, 2010 #21 Κοινοποίηση Απρίλιος 21, 2010 πειτε τα μαγκες ναχουμε υποψιν τι να λεμε οταν ρωτανε οι γνωστοι τι λαπιτοπι να παρουνε.αν σε ρωτησουν για φουξια ομως την πατησες...τι να πεις το νετμποοκ του πλαισιου που μοιαζει με κινεζικη απομιμηση? Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Απρίλιος 21, 2010 Author #22 Κοινοποίηση Απρίλιος 21, 2010 Ταιλανδεζικη βασικα (http://www.clevo.com.tw/en/index.asp) Link to comment Share on other sites More sharing options...
aggelopas Απρίλιος 21, 2010 #23 Κοινοποίηση Απρίλιος 21, 2010 Ταιλανδεζικη βασικα (http://www.clevo.com.tw/en/index.asp)http://www.clevo.com.tw/en/products/prodinfo.asp?productid=178και Clevo και MOFA!παντως ψηφιζω και εγω τοσιμπα. αλλαγη πληκρολογιου μετα απο καφε αρκετα γρηγορα και γυρω στα 15 ευρω.Το θεμα με το φουξια ειναι οτι αν τους πεις οτι θα βαλουμε αυτοκολλητα και θα γινει σαν το βαγιο γαματο δεν παιζει να το δεχτουν...:fun: Link to comment Share on other sites More sharing options...
MOS Απρίλιος 22, 2010 #24 Κοινοποίηση Απρίλιος 22, 2010 Άψογη επειδή σου έφτιαξε το laptop την 4η φορά και σε περίπου 10 μέρες (με τα σ/κ) αν μέτρησα καλά; Είσαι πολύ επιεικής! Εχω ακουσει και χειροτερα για αυτο....και γενικα εχω υπομονη..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Απρίλιος 27, 2010 Author #25 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2010 UpdateΜε πηρε τηλεφωνο ο δικηγορος μου το πρωι και μου ειπε οτι το εξωδικο εφυγε προς την Sony Hellas και ταυτοχρονα εγινε κοινοποιηση προς το ΙΝΚΑ, ΚΕΠΚΑ και Συνηγορο του Πολιτη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirGeorge Απρίλιος 27, 2010 #26 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2010 Γενικά θα ήθελα να παραθέσω κάτι που αφορά αυτή την περίπτωση και γενικά όλες τις ανάλογες περιπτώσεις. Εγώ εμπορεύομαι laptop κανονικά όπως όλα τα καταστήματα. Δίνω όμως και έξτρα εγγυήσεις. για παράδειγμα υπάρχει ένα πακέτο που δίνει onsite κάλυψη για 3 έτη, μέγιστο χρόνο επισκευής 10 εργάσιμες, DOA 3 μηνών και άμεση αντικατάσταση σε περίπτωση επανάληψης ίδιας βλάβης ενώ οι ώρες που εξυπηρετούμε είναι 9:00 - 21:00 πάντα στον χώρο του πελάτη.Αυτή η υπηρεσία παρέχεται για όλα τα laptop ανεξαρτήτου μάρκας και κοστολογείται 300 ευρώ επιπλέον. Σας πληροφορώ ότι στο 90% όσων την πρότεινα έλαβα την εξής απάντηση: "Δεν βαριέσαι άμα χαλάσει θα βρω εγώ άκρη"Δεν υπονοώ κάτι και ασφαλώς η στάση της Sony Hellas είναι απαράδεκτη αλλά μήπως θα έπρεπε πριν αγοράσουμε κάτι να κοιτάμε πιο προσέκτικα τους όρους της εγγύησης? Εγώ για παράδειγμα το θεωρώ εξωφρενικό επίσημη εγγύηση να καλύπτεται ΕΚΤΟΣ Ελλάδος και κάθε φορά η προσωπική μου περιουσία (Laptop) να πηγαινοέρχεται στο εξωτερικό λες και είναι φοιτητής. Υπάρχουν ανάλογης ποιότητας μάρκες που έχουν service εντός ελλάδος που στην χειρότερη πας εκεί και τους τα ψάλλεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Απρίλιος 27, 2010 Author #27 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2010 Ναι, αλλα σκεψου οτι αρκετοι ειναι αυτοι που αγοραζουν με γνωμονα την τελικη τιμη σχεδον αποκλειστικα κ δεν τους νοιαζει αν θα εχει 1-2-3 χρονια εγγυηση, αν θα ειναι οnsite κλπΚαι εγω του κλαδου ειμαι και προσφερω κατι παρομοιο με 24/7 καλυψη σε περιπτωση προβληματων. Ειναι φυσικα στο τι θελει να πληρωσει ο αλλος και πως το βλεπει ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirGeorge Απρίλιος 27, 2010 #28 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2010 Ναι, αλλα σκεψου οτι αρκετοι ειναι αυτοι που αγοραζουν με γνωμονα την τελικη τιμη σχεδον αποκλειστικα κ δεν τους νοιαζει αν θα εχει 1-2-3 χρονια εγγυηση, αν θα ειναι οnsite κλπΚαι εγω του κλαδου ειμαι και προσφερω κατι παρομοιο με 24/7 καλυψη σε περιπτωση προβληματων. Ειναι φυσικα στο τι θελει να πληρωσει ο αλλος και πως το βλεπει !Συμφωνώ μαζί σου. Σε αυτή την περίπτωση λοιπόν δεν θα έπρεπε να περιμένουν καλή εξυπηρέτηση, γιατί απλούστατα αυτή δεν είναι ποτέ δεδομένη. Όταν η εγγύηση που σου δίνει κάποιος βρίσκεται σε άλλη χώρα !!!!! τι προσδοκίες μπορείς να έχεις για καλή εξυπηρέτηση?? Επειδή δεν θέλω να παρεξηγηθώ κατανοητή απόλυτα η αγανάκτηση του φίλου που άνοιξε το thread και έχει 100% δίκιο αλλά πιστεύω θα έπρεπε να ψάξει περισσότερο και να ρωτήσει ποιες εταιρίες έχουν καλό και αξιόπιστο service και μαλίστα με σχετική εγγύητητα στον χώρο διαμονής του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Απρίλιος 27, 2010 Author #29 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2010 Το θεμα ειναι -κακως- βασιστικα στο ονομα "Sony" ! Ειπα δεν μπορει...μεγαλη εταιρια ειναι, σοβαρη θα ειναι. Ελα ομως που δεν....ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπον !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝTG Απρίλιος 27, 2010 #30 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2010 ρητορικο το ερωτημα αλλα αν επαιρνες αλλης εταιριας και εκαναν τα ιδια θα ελεγες κατι διαφορετικο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Απρίλιος 27, 2010 Author #31 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2010 Τα ιδια ακριβως θα εκανα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
deNordic Απρίλιος 27, 2010 #32 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2010 Τωρα επαληθευεται ενας γνωστος μου που μου ελεγε οτι τα Sony Vaio αν χαλασουν, καλυτερα να κλαψεις... Ελπιζω να βρεις το δικαιο σου, γιατι τωρα τελευταια ακουγονται πολλα για απαραδεκτο service απο διαφορες εταιρειες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Απρίλιος 27, 2010 #33 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2010 ρητορικο το ερωτημα αλλα αν επαιρνες αλλης εταιριας και εκαναν τα ιδια θα ελεγες κατι διαφορετικο?γιατί μωρέ να πει κάτι άλλο? τι είναι η Sony? Το eshop? καλή τύχη με αυτά τα μπλεξίματα τώρα, αν και οι Τσάκωνες των έταιριών αυτον είναι μεγάλες ιερόδουλες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NooDle Απρίλιος 27, 2010 #34 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2010 παίδες είχα ενα hp dv6000 (κλασικό πρόβλημα με την κάρτα γραφικών) στην hp ήθελαν 300 ευρώ για μόμπο και πιθανότατα να ξαναβγάλει το πρόβλημα με την κάρτα γραφικών (όπως δίαβασα σε φορυμ στο εξωτερικό) τελικά η λύση ήρθε απο μια απλή αναζήτηση στο google: http://www.computer-systems.gr/ Τα παιδιά κανονικοί επαγγελματίες πολυ γρήγορη επισκευή μεσα σε 2 μέρες κάτι κάνανε στην κάρτα γραφικών.. 110 ευρώ στοιχησε το όλο σκηνικό και με εγγύηση 4 μηνών.Μιλάω πάντα για εκτός εγγύησης.Τώρα σε ενα φιλαράκι μου που του διάλεξα toshiba χάλασε το βύσμα στο τροφοδοτικό και μέσα σε ενα μήνα του το έφεραν επισκευασμένο και με καινούργιο τροφοδοτικό (εντος εγγύσης).Επίσης πολύ καλα λόγια ακούω για dell Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArisG Απρίλιος 27, 2010 #35 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2010 110 Ευρώ για ένα ψησιματάκι με το θερμοπίστολο? Καλά λεφτά. Βέβαια αντί για τα 300 συμφέρει. Προλαβαίνει να ξαναχαλάσει άλλες 2 φορές το ελαττωματικό τσιπάκι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NooDle Απρίλιος 27, 2010 #36 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2010 110 Ευρώ για ένα ψησιματάκι με το θερμοπίστολο? Καλά λεφτά. Βέβαια αντί για τα 300 συμφέρει. Προλαβαίνει να ξαναχαλάσει άλλες 2 φορές το ελαττωματικό τσιπάκι. κάτι τέτοιο κάνανε αλλα πείραξαν και το φαν... γιατί τώρα κάνει πολύ σαματάν! α και δεν μπορείς να το πεις ελλατωματικό. Στο συγκεκριμένο λαπτοπ έιχε θέμα με τις θερμοκρασίες και με την πάστα .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Απρίλιος 27, 2010 #37 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2010 Αγάπες, στο θέμα μας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dellman Απρίλιος 27, 2010 #38 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2010 Αγάπες, στο θέμα μας. Ότι πεις λατρείααααααα Link to comment Share on other sites More sharing options...
dunkel_Stern Απρίλιος 27, 2010 #39 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2010 UpdateΜε πηρε τηλεφωνο ο δικηγορος μου το πρωι και μου ειπε οτι το εξωδικο εφυγε προς την Sony Hellas και ταυτοχρονα εγινε κοινοποιηση προς το ΙΝΚΑ, ΚΕΠΚΑ και Συνηγορο του Πολιτη.ο δικηγόρος ποσα σου ζήτησε για την διαδικασία? Link to comment Share on other sites More sharing options...
schumifer Απρίλιος 27, 2010 #40 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2010 Εγώ που τον τελευταίο καιρό προτείνω πλαίσιο και multi λάθος κάνω? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.