greekfragma Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 16, 2010 #1 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 16, 2010 Ότι και να πω είναι λίγο.......Η εταιρία είναι Εταιρία με Ε ΚΕΦΑΛΑΙΟ ! Είχα την Noctua NH-U12P από προ 2ετίας και το 775.....και μιας και πέρασα σε i3 τους ρώτησα από που μπορώ να προμηθευτώ το κιτ. (NM-I3) Με πολύ ευγένεια στα email μου ζήτησαν διεύθυνση πριν 4ημέρες και χθες το μεσημέρι είχα το κιτάκι στην πόρτα μου ΔΩΡΕΑΝ. top quality προιόν και top quality after sales support.
Jason Απρίλιος 16, 2010 #3 Απρίλιος 16, 2010 Αυτά είναι ρε φιλε. Με κάτι τέτοιες εταιρίες σου φεύγει το κεφάλι από την εξυπηρέτηση τους
jiohkor3 Απρίλιος 16, 2010 #5 Απρίλιος 16, 2010 Υπάρχει ανταγωνισμός πολύς και βλέπουμε κινήσεις όπως αυτή σε κάποια προιόντα εταιρειών!Σε κάποια άλλα δε...
MicAn Απρίλιος 16, 2010 #6 Απρίλιος 16, 2010 Ας τα βλέπουν κάποιες "εταιρείες" εδώ στο Yunanistan και ας πάρουν μαθήματα επαγγελματισμού ...
JaguarOne Απρίλιος 16, 2010 #7 Απρίλιος 16, 2010 very nice! Η scythe σε αντίθεση σου στέλνει από Γερμανία με 5€
hayabusa Απρίλιος 16, 2010 #8 Απρίλιος 16, 2010 παράδειγμα επαγγελματισμού και σεβασμού προς τον πελάτη. μονο από την logitech έχω δει (προσωπικά) παρόμοια αντιμετώπιση. τους αξίζουν συγχαρητήρια.από την άλλη είναι κρίμα που κάτι μαγαζάκια εδώ πέρα δεν δείχνουν ούτε ίχνος αξιοπρεπούς συμπεριφοράς.
Nephiλiμ Απρίλιος 16, 2010 #9 Απρίλιος 16, 2010 H Thermalright πρεπει να παραδειγματιστει απο τη Noctua.
pug_f_e Απρίλιος 17, 2010 #10 Απρίλιος 17, 2010 Παρομοια συμπεριφορα ειχα δει απο hewlett packard...σε 2 μερες μεσα ,με Courier,μου ειχαν στειλει δωρεαν απο Γαλλια καινουριο μελανακι
pug_f_e Απρίλιος 17, 2010 #12 Απρίλιος 17, 2010 σοβαρα; και πάνω που τέλειωσαν τα δικά μου ε καλα οχι κι ετσι.. απλα ειχε προβλημα το μελανακι, τους εστειλα φωτο και μου στειλαν ενα αλλο. λολ:bigsmile:
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.